Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Heidi ahhh gelukkig is die harde poep eruit enne leuke fotos op je hyves

Hier naar het weeguurtje gegaan enne mevrouw is ondanks de verandering 300 gram aangekomen ze weegt nu 3kilo :) ben zo blij :)

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @ikheid, ach gossie, dat arme kereltje, goed van je dat je ff HA hebt gebeld! Kan ook best komen omdat je wat 'vaker' veranderd bent van voeding.... ook al is het een beetje hetzelfde.... darmpjes die moeten vast erg wennen. Maar gelukkig is ie er weer vanaf! Dankzij de goede zorgen van mama ;) Hele leuke foto's hoor!
    Uhm... voor vaderdag.... sennah maakt zowieso wat op de opvang en ik heb zelf nog van die foamletters (klein) gekocht en op een groot wit vel geplakt.... voor de allerliefste papa! en dan moet sennah nog ff kleuren! shirtje is miss ook wel leuk idee! :D Ff nadenken nog! Oh ja wat balen van je bestelling :x maar zal er niet teveel op in gaan, aangezien je er zelf ook van baalde ;)
    @mel, goed gegroeid dus, fijn meis. Voor jezelf ook fijn idee, dat je weet dat je alles goed doet! Geniet ervan!
    @cath, brrrrr. tandarts, ik ben er ook geen held in. En als je dan weet wat er gaat komen is het helemaal balen.... heel veel succes morgen he!!! Ik zal aan je denken.
    och en die Kyra, gevallen, tja dat hoort er helaas wel bij he, vallen en weer opstaan. Hopelijk blijft het nu weer een tijdje rustig met de hevige valpartijen!
    @marleen, hele vakantie meis, en idd wij zijn erbij met de volgende date!!! hoop dat we snel weer een date plannen! Hoe gaat ie verder met jullie?
    @sjaan, helemaal vergeten te reageren op jouw post van laatst over die date centraal.... tis wel een leuk idee, maar heb je dan ook een idee waar? tis natuurlijk wel lastig met die kleintjes, moeten maar eens kijken!

@iedereen, is er alweer animo om een date te plannen? of vinden jullie dat al te vroeg? ik heb er wel zin in en jullie weten, mijn deur staat altijd open, maar begrijp dat het centraal makkelijker is!

@de rest, alles goed?

Kussies

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden!

@Maaike: hey meis, ja bleeeeh..haat de tandarts! Ben vorige week al geweest, dus weet wat er gaat komen :( Maakt het er niet beter op kan ik je vertellen. Maar...dan ben ik er voorlopig ook vanaf! Hopelijk gaat het net zo goed als vorige week. Ik neem nadien gewoon een pijnstiller en dan komt het wel goed hopelijk.

@All:

Die date mag van mij wel nog een keer komen hoor ;) Weet alleen niet of het op korte termijn dan moet? Of na de vakantieperiode? Aangezien binnenkort ook de vakantie's gaan komen denk ik? Wij gaan in ieder geval van 30-7 tot 14-8 naar Terschelling!
    Qua locatie: het hangt van de datum af, anders kunnen we ook in het huis van m'n ouders! Die stellen hun grote huis beschikbaar voor ons :D Ze zijn om de week in Drenthe, dus dan staat het huis toch vrij! Daar kunnen we met z'n allen wel in. Het is trouwens in Wateringen (tegen Den Haag aan), dus weet niet of dat haalbaar is voor iedereen qua afstand?

Kyra is nu trouwens echt baby-af! Ze wordt zoooooo ongelofelijk bijdehand en stout! Als ze wegkruipt, draait ze om en gaat ze lachen/grinniken naar je. Als je dan vervolgens opstaat en "stampend" naar haar toe loopt, giert ze het uit van het lachen en speert ze ervandoor :D Kleine boef!
    Ze weet ook wat NEE betekent nu! Als ze na waarschuwingen nog een keer iets doet wat niet mag, dan kijkt ze je heel stout met zo'n grijns aan en als je dan opstaat met een "boos" gezicht, weet ze niet hoe snel ze zich moet laten zakken en maken dat ze wegkomt :p Kleine boef! Ik zal kijken of ik eens wat kan filmen van haar!

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @cath, komt goed meis, vorige keer is het ook goed gegaan toch??! en idd zeker een pijnstiller nemen hoor, en niet pas als je pijn krijgt maar lekker innemen als je thuis komt! ;)
    Den haag, is vanaf hier een uurtje rijden dus.... maar goed marleen moet rijden haha :p
    Ooohhh wat een boeffie die Kyra, herken t al wel een beetje wat je zegt hoor. Sennah doet ook wel eens iets wat niet mag maar als ik dan een beetje mijn stem 'verhef' of boos kijk dan gaat ze ook lachen hoor, tis wat :D echte meisjes!!! ;)

Kus

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: Den Haag is voor mij ook goed te doen hoor vanuit Roosendaal, dus dat komt goed! Heb er zin in in die date! En misschien idd wel verstandig om het na de drukke periode te doen, het wordt moeilijk plannen de komende maanden denk ik om iedereen bij elkaar te krijgen. Nou voor mij geldt dat niet, want wij gaan niet met vakantie.. Dit jaar lekker thuis, misschien in september nog een weekje Zeeland ofzo..
    Die Kyra hè! Het babay is er nu echt af ja! Je kan d'r nu geen seconde uit het oog verliezen.. Ik vind dat stukje leuk dat als je met stampende voeten achter d'r aan komt en dat ze het uitgiert van het lachen! Heerlijk!

Maaike: nou nou, papa wordt daar dus goed verwend lees ik! Leuk hoor!

Mel: wat goed zeg 3 kilo!!! Weer een vooruitgang! Het gaat zó snel zeg.. Jayden gaat nu al richting de 6 kilo! Poeh!

X

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!!

Lekker gekletst vandaag!! :D

@ heidi: arme Jayden! Das echt wel heel erg zielig, zulke harde poep. Hopelijk helpt de lactulose en heeft hij daarna verder nergens meer last van. Wat een heerlijke foto's weer op hyves!!! Lekker ding!!!

@ Mel: wat goed! 3 kilo alweer! Gelukkig gaat alles goed met d'r!

@ Cath: oeh, klein draakje!! Echt té erg eigenlijk he.... Zó klein en toch al precies weten hoe ze je moet bespelen!! Ondeugend ding. Hihi!!! Maar meestal is ze wel gewoon ook hartstikke lief he? Is ze nu soms ook nog 'vervelend' met het naar bed gaan of gaat dat prima?

@ Maaike: die Sennah!! Ook gewoon de boel al foppen en reageren op strenge mama... Hahaha!! En Thom wordt goed verwend dan. Leuk leuk!!

@ Marleen: leuk weer wat van je te lezen!!! Lekker op vakantie... Woohooooo!!! Have fun!!!

@ de rest: hoe issie meiden?

Nou, hier wilde Nils vandaag niet echt meewerken. Vanochtend wilde hij niet slapen (we moesten vanmiddag weg...) dus hoopten we op een dutje in de auto en dat lukte gelukkig. Een half uurtje heeft hij geslapen. Toen bij de visite z'n boterham en een half flesje en toen geprobeerd of hij naar bed wilde. Nou zeg!! Drama!! Een keer naar boven geweest, troosten en weer weg. Na een kwartier (in totaal toen al ruim een half uur) heb ik 'm maar uit bed gehaald. En toen is hij heel de kamer doorgeschoven op z'n kontje :D Hij had alleen z'n rompertje aan en ging echt steeds sneller. Hij gaat dan achteruit, dus het was wel over met de pret toen hij tegen de muur uitkwamen dus niet verder kon.... ;) Hahahaha!! Toen nóg eens geprobeerd of hij wilde slapen, maar nee hoor. In de auto naar huis gelukkig wel, maar 2x een half uurtje over de hele dag is natuurlijk wel erg weinig. Zeker voor Nils! Dus hij lag om half 7 al in z'n bedje, maar had wel echt moeite met in slaap vallen. Tja. Het lijkt erop dat hij last heeft van een sprongetje. Hij zat ook vanavond bij het bureau, naar Alfred J. Kwak te kijken op de laptop, en probeerde zich op te trekken aan de rand van de tafel! Gaat 'ie ineens vanalles doen zeg. Het lukte overigens niet hoor....

Zo, heel verhaal weer!!!

Ow enne: date zie ik zeker zitten!!! :D Ergens in augustus doen???

Dikke kussss

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whaaaaaaaahahaha die Nils, schuiven op z'n kontje!
    Jammer dat ie niet wilde slapen, hier nog ééntje. Manlief heeft net een half uur op de grond op z'n kamertje gelegen omdat ie steeds de speen eruit gooide en dan begon te krijsen.. Opeens was ie stil, maar ik hoor 'm nu weer. Ik haal hem zo wel eruit hoor, morgen hopen op een beter dag!

X

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hoi Marleen!!!

Ik heb nog niks gehoord van die baan dus het is afwachten. Verder nog 2 solli's lopen maar daar hoor ik pas wat van na de sluitingsdatum en die is ergens eind juni. Wachten wachten wachten dus!!

En hoe is het bij jullie?
    Lekker hoor op vakantie!

Wij willen in september een weekje weg na Elin d'r verjaardag.
    Alleen weten we echt niet waarheen. Erg he!
    We willen niet langer dan 3 uur hoeven rijden. Iemand suggesties!?

Elin gaat hard nu, groeit als kool en ontwikkelt echt heel snel. Heerlijk!!
    Genieten dus.

Nieuwe date?? Ik ben voor!!
    xx

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey debsel, hihi die Nilseman. Zul je zien.. kruipt dalijk als een speer vooruit!!
    Hoe gaat ie verder in Zeeland met jullie? Dikke knuf

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

hoe is het allemaal? Heb er even over gedaan om alles terug te lezen. Reageer snel weer op iedereen, maar nu even geen puf voor, SORRY!

Hier gaat het redelijk. Tijn is niet helemaal lekker. Allebei z'n oogjes zijn ontstoken en hij is erg huilerig. Ook heeft hij moeite om in slaap te komen en slaapt hij erg onrustig. Aangezien hij ook al een tijdje naar z'n rechteroortje pakt en dan een beetje huilerig wordt, ga ik morgenochtend even met hem naar de HA. Het is nu zo'n zielig manneke! Hele dikke oogjes en helemaal rood gevlekt rond z'n oogjes.

@Date, gezellig! Wij zijn van 30-7 t/m 15-8 op vakantie. Voor die tijd gaat ons niet meer lukken. Weekend daarna vieren we Tijn z'n verjaardag, dus wij kunnen alleen laatste weekend van augustus. Maar dan is onze Debs jarig, dus weet niet of dat uitkomt. Eerste weekend van september kunnen wij ook niet, omdat ik dan mijn eigen verjaardag vier.

Kus

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hey die ink! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met elin! Ze is ook echt een poppetje om te zien hoor op de foto's! Hopelijk word je aangenomen! Zou wel fijn zijn! hoe gaat ie verder met je? En met je schoonpapa?

@debs, hihi die nils! Hij komt wel vooruit
    maar gewoon op zijn eigen maniertje! Prima toch?! Niet echt willen slapen dus! Hmm das niet zo grappig!
    Slaapt ie nu wel?

@ikheid, jouw kleine man dus ook niet echt willen slapen? Oh jeetje allemaal boefjes hier haha! Ach ja zal allemaal wel weer loslopen hè! Slaapt ie nu wel? Mijn meisje ligt ook nog lekker te spelen en te kletsen in bed! Ze heeft net voor haar doen ook al lang geslapen! Ti's wel stil nu!

Xxx Maaike

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He Debb! Ach gossie zielig mannetje! Goed met afgekoeld water schoonmaken die oogjes! En dan van buiten naar binnen wrijven! Goed dat je ff naar de ha gaat! Wss krijg je wel een zalfje voor zijn oogjes! Beterschap met em! Laat je weten hoe t was?

Xxx maaike

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaik: hey meis, ja komt (hopelijk) wel goed joh. Heb het de vorige keer overleefd, dus nu hopelijk ook ;)

@Debs: whahaha, die Nils!! Hey, hij heeft het ineens helemaal door he, dat "bips"schuiven?? Grappig mannetje! Maakt toch niet uit hoe hij zich voortbeweegt, als hij maar beweegt :D
    Ja Kyra is echt een draak nu hoor! Echt gieren van het lachen als je haar achterna komt, kleine boef! Ze gaat inderdaad weer lief slapen tegenwoordig. Ik denk dat ze toendertijd gewoon al last had van misschien een virus, want na het ziek zijn heeft ze niet meer zo gegild. Hopelijk blijft dat ook zo ;)

@Marleen: fijne vakantie alvast meis!! Geniet ervan! En natuurlijk succes met je nieuwe baan!

@Ink: hey meis, blijf duimen voor je hoor!! Ik ga morgen weer ff bellen met dat uitzendbureau of ze al wat gehoord hebben, want heb nog altijd niks gehoord. Heb zelf ook nog daarnaast 1 solli lopen hier in Zoetermeer, dus ben benieuwd!
    Hoest met je knappe dametje? Geniet ze nog steeds lekker van de yoghurt? En tandjespoetsen?
    Qua vakantie: is een vakantiepark niks? Heb je lekker een zwembad en je eigen huisje? Ik zeg maar wat hoor ;) Je hebt ook van die speciale kinderparken enzo, maar misschien is Elin daar nog net te klein voor?

@Debbs: hey meis, wat sneu van Tijn! Kyra heeft als heel kleintje 2 ontstoken oogjes gehad en ik moest het telkens schoonmaken met uitgekookt water en een watje en dan bij elke veeg een schoon watje gebruiken. Dat hielp toen ff, maar later toch druppeltjes moeten halen. Hopelijk heeft de dokter er wat voor! Zielig he als ze zo ziek zijn? Hopelijk is hij snel beter hoor! Ik zie trouwens dat jullie tegelijk met ons op vakantie gaan! Wij gaan ook 30-7 2 weken weg :D Waar gaan jullie heen?

@Ikheid: slaapt Jayden alweer? Huilt hij om z'n speentje dan?

@Date: laten we dan maar na de vakantieperiode wat afspreken. Denk dat het dan voor iedereen wat rustiger is? Vinden jullie dan Den Haag een goede optie? Dan overleg ik namelijk met m'n ma welke weekenden ze weg is en dan kan ik alvast wat data zoeken ;)

Ik ga lekker m'n bedje in. Ff boek lezen of tv kijken. Fijne avond nog meiden!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ink, fijn dat het zo goed gaat zeg met Elin!
    Spannend die solli's! En is Zeeland een optie om op vakantie te gaan? Domburg vind ik erg leuk.. Heel gezellig is het daar in de zomer!

Debbedebs, wat sneu zeg die Tijn! Onstoken oogjes had Jayden ook zoveel last van, ik heb uiteindelijk druppeltjes gekregen en toen was het zo weg.. Nou ben benieuwd wat de HA zegt/doet!
    Is je zusje nog steeds bij jullie? Hoe gaat het nu met d'r?

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike, Jayden sliep gisteren wel, maar dan wel bij mij op m'n borst! Hahaha! Vandaag heeft ie gelukkig een betere dag, hij heeft van 09.30 tot 10.30 uur geslapen en ligt nu te brabbelen in de box, nadat ie heel z'n luier vol had gepoept. Dadelijk gaat ie lekker in badje en dan na de fles gaan we ff wandelen met de hondjes..
    Cath, als ie huilt dan is er ook ècht wel iets, zoals z'n speen kwijt, gepoept, een boertje dat dwars zit.. Maar dit keer was het gewoon niet in slaap kunnen vallen, want uiteindelijk viel ie bij mij wel in slaap op m,'n borst als ik een beetje zing en over z'n rugje wrijf. Hij wilde gewoon ff bij papa en mama zijn, moet ook kunnen hè!

Zo de beneden is weer aan kant, straks nog ff wandelen en een kleine boodschap doen. Maar nu eerst ff beetje laptoppen.

X

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    even **ego***

Kheb eindelijk mijn tattoo de naam van ons meisje in mooie sierletters net boven mijn bh bandje!!!kzal snel even een mooie foto maken en op hyves zetten!!

**einde ego**

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Oeh!!! Ben benieuwd Sjaantje!!!! :D

@ ikheid: gelukkig was Jayden vandaag weer wat makkelijker met slapen. Lekker genoten van jullie kleine manneke vandaag?

Dikke kussss Xx

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: ooooh ik ben heeel erg benieuwd! Ik mag in oktober en november naar de tattoo shop voor m'n tattoo!

Debsel: ja weer erg genoten van 'm! Hij ligt nu te brabbelen in de box!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vandaag heeft ie ook nog geslapen van 14.30 tot 18.15 uur!!! Ik is superblij (en Jayden ook..)!!!

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meiden!

@ikheid, ff een knuffelmomentje moet ook kunnen he ;) Gelukkig heeft ie vandaag weer heerlijk geslapen!
    Alles goed verder?
    @sjaan, wauw super gaaf sjaantje, zou ook wel een tattoo willen maar durf niet zo goed haha! Ben heel benieuwd naar de foto!
    @debs, he meis, hoe issie?
    @cath, hoe issie gegaan vandaag meis? was t een beetje te doen?

@de rest, alles goed?

Hier alles redelijk, moet morgen weer werken, maar zie er erg tegenop. Voel me nog niet helemaal top. Nou ja als het niet gaat, dan ben ik zo weer thuis!
    Verder rustig dagje, ff boodschappies gedaan en verder lekker niks!!!! :D

-xxx-

Deel Deze Pagina