Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey miesje!!

Heb besloten morgen ook nog thuis te blijven en verder zie ik het wel. Gelukkig dat de fase van Stijn weer voorbij lijkt. Is leuk voor Stijn z'n humeur én dat van papa en mama!!! :D

Ik heb toevallig van de week iets leuks gezien: op bol.com Trakteerboekjes van dikkie dik!! Wacht, ik zoek even de link op:

bol.com | Dikkie Dik uitdeelboekjes (doos met kleine kartonboekjes), Jet Boeke | Nederlandse boeken

Echt superleuk!! Misschien vind je 't wat???

Ow en Stijn weer nieuwe schoenen?? Haha!! Leuk joh...

@ all: Nils heeft een goede dag gehad op het KDV!!! Vanochtend een uur en drie kwartier geslapen en vanmiddag 2,5 uur (!). Bij thuiskomst wéér hartstikke moe en suf en oogjes wrijven dus z'n bedje in. Na z'n warme hap was hij wéér hartstikke moe en beetje dreinerig, dus na z'n badje en een flesje van 75cc (sow eej... voor een laatste fles is dat uitzonderlijk veel!!) is hij lekker z'n bedje ingegaan. Hij had óók goed gedronken en gegeten op het KDV dus... Weer een zorg minder!!!

Hoe gaat 'ie met iedereen???

Liefs en een dikke kussss

2. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he thanks zal eens kijken. enne ja weer nieuwe schoenen!! z'n all stars zijn bijna te klein!!! pff hij groeit en groeit hij leeft gewoon op grote voeten tja hij heeft het niet van een vreemde (papa heeft maat 46)hihi

groot gelijk lekker thuis blijven morgen. beterschap en lekker rustig aan doen.
    liefs mies

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou, dan zullen wij hier ook nog wel wat te stellen krijgen met die voetjes... Papa heeft maat 45!!! Maar misschien haal ik het gemiddelde wel wat naar beneden met m'n maatje 36 ;) Benieuwd wat je ervan vindt!! Ik vond het echt superleuke boekjes... En kaartjes kan je misschien het beste via de site van wij jonge ouders doen of via hema.nl. Die zijn volgens mij niet zo duur.

Dikke kusss voor Stijntje!!! Xx

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey mies wat fijn dat het nu beter gaat met stijn!!gelukkig maar en gelukkig weten we ook dat t idd fase's zijn hihi!en grote voeten moet je niet naar de voeten van jade kijken roy heeft maat 44 en ikke maat 42 dussuuh ons meiske heeft ook behoorlijke voetjes haha!!

debs goed bekeken om lekker thuis te blijven morgen hoor en wat SUPER dat nils t goed gedaan geeft en die schoentjes zow lieffff jade heeft met kerst adidasjes van ome danny gekregen roze met bloemetjes maatje 18 ze zijn nog iets te groot maar ze heeft ze al wel paar x aan gehad hoor!!!

nou hier verder alles goed!!jade was vandaag weer iets rustiger en ze heeft veel gegeten fruithapje bijna helemaal op ik had van de olvarit niet die potjes maar zo'n plastic bakje zoooooow dat was smullen en vanaaf een klein beetje bruine boontjes nou das favoriet hoor dat begint ze helemaal te zwaaien met dr armpjes en krijgt ze hele grote ogen!!

ze is wel veel wakker geweest dus ik legde ze om 5u in bed nou schreeuwen!!ik d8 jij blijft maar ff liggen nou 3 min en t was stil!!
    nu ga ik ze dr zo maar uithalen heb de fles nog maar ff iets later gezet want ze heeft toch nog wel erg vroeg honger....

oja zondag ga ik naar de love en marriage beurs!!en dan gaan we langzamer hand de jurk uitzoeken ooooeeee heb er zin in!!

nou meiden slaap lekker xxxsie

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Leuk Sjaan!!! En wat knap dat Jade het zo goed gedaan heeft vandaag!!! Kleine smulpaap ;)

Trouwens... Wat superknap dat je al zoveel bent afgevallen!!!! Goed bezig :D Kan je straks nog extra stralen in je trouwjurk!!! Leuk, de love and marriage beurs!!! Ga je lekker met je manneke??

Liefs Xx

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meiden.

Het is gister goed gegaan hoor op de opvang. Koorts is ook wel weg, soms een beetje verhoging. Ze blijft vrolijk. Ze is wel echt super verkouden dus de neusspray gebruiken we maar, ook meegenomen naar de opvang! verder gaat het z'n gangetje. Sennah en ik blijven elkaar aansteken want ik ben nu ook weer verkouden! maar goed!

reageer vanaaf weer ff op iedereen moet er zo vandoor, de plicht roept he ;)

Fijne dag allemaal! kussies voor de kleintjes!

XXXXXXXXX

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meisjes!

Zo pfff we hebben een gezellige avond gehad gister :( Kyra had duidelijk weer last van een doorkomend tandje en was gister bij thuiskomst niet te genieten. De fles ging allemaal goed, maar toen ze even haar dutje moest doen besloot mevrouw het op een krijsen te zetten :$ Dat doet ze normaal echt nooit, dus ik weet dat er dan gewoon wat is. Ik mocht ook niet aan haar gezichtje komen en ze was duidelijk niet in haar hum. Toch even laten liggen en af en toe viel het stil, maar toch weer opnieuw beginnen. Na 10 min hebben we haar eruit gehaald, want zo had het geen zin. Eenmaal bij papa op schoot was ze weer vrolijk en blij, maar toch wel wat ongeduldig nog.

Om 20:00 uur laatste fles gegeven en toen naar bed, maar toch weer even huilen. Nu weer laten liggen en na een paar minuten viel het stil. Vannacht heeft ze lekker geslapen. Ze was vanmorgen wel om 06:00 uur al wakker en lag te kletsen :$:(. Ik heb haar lekker laten liggen en ze viel weer in slaap tot vanmorgen 9:00 uur. Nu ligt ze weer lekker te slapen.
    Het was inderdaad haar tandje, want vanmorgen voelde ik dat hij doorgebroken was. Dus tandje nr. 3 is er ook doorgeprikt :D Dit keer haar rechtervoortandje boven. De andere voortand zit er ook aan te komen, want ze heeft echt 2 dikke bobbels bovenin en je ziet de tandjes echt letterlijk liggen onder het tandvlees. Het wit schijnt er gewoon doorheen. Ik geef haar nu Chamodent van VSM tegen de pijn. Gelukkig eet ze wel lekker door, dus goed teken.

Ze is ook al een tijdje aan het kwakkelen met haar neusverkoudheid en vanmorgen had ze ineens een bloedneusje :$ Nu weet ik dat papa en opa ook snel last hebben van bloedneuzen, dus ik denk dat zij er ook gevoelig voor is. Ik heb wel de HA gebeld voor de zekerheid en ze zei dat het geen kwaad kan, maar mocht ze nog lang blijven kwakkelen, dan moeten we gewoon even langskomen.

Zo heel verhaal :D

@Debs: hey meis, heb je al ff gekrabbeld.

@Maaik: werkse meis. Lastig he die verkoudheidjes? Heb je Sennah's bedje al wat opgehoogd aan het hoofdeind? Wil ook nog weleens wat prettiger zijn voor ze ;) En nu jij ook verkouden? Tja, je blijft elkaar aansteken he? Van mij mag het ook voorjaar worden hoor! Lekker weer wat "gezond" zonlicht en weg met al die virussen ;)

@Sjaan: die malle Jade toch! Lekker ding is het! Het gaat wel een heel stuk beter nu he?? Heerlijk hoor! Ik kan niet wachten tot Kyra mama of papa gaat zeggen (liever mama natuurlijk :D). Af en toe zit ze op schoot en zeg ik een paar keer MA-MA tegen haar. Zit ze me echt zo :( aan te kijken, maar wel geconcentreerd. Tja, hopelijk gaat ze me vroeg of laat een keer napraten :p Luistert Jade al naar haar naam? Kyra wel hoor! Echt zo leuk!

@Mies; fijn dat het met Stijn wat beter gaat. Ook last van tanden of is het een fase? Wat schattig he die kleine beebjes? Je kan je dan moeilijk voorstellen dat die van ons ook ooit zo klein waren he? hoe gaat het verder?

@Anderen: hoe is het met jullie? Tis af en toe zo stil hier?

Liefs

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

ook ik ben af en toe erg stil hier, maar dat komt omdat ik weer aan het werk ben. Het is op m'n werk ook super druk, dus ook daar weinig tijd om even te spieken. En na een dag werken, paar uur in de auto te hebben gezeten, Tijn ophalen, eten koken, met Tijn spelen en hem eten geven, klaar maken om hem naar bed te brengen en daadwerkelijk op bed leggen, alles opruimen en klaar zetten voor de volgende dag en dan ook nog eens wat in huis proberen te doen, tsja dan heb ik niet zo heel veel puf meer om achter de computer te gaan zitten ;)!

Maar hoe is het met iedereen?

@Cath, 3e tandje alweer voor Kyra, wauw zeg! Hopelijk is het vandaag beter met haar gegaan nu het tandje weer door is. Kan me voorstellen dat ze daar flink van uit haar doen was. Wij worden natuurlijk ook niet erg blij van tandpijn! Hoe gaat ie verder met jou meid?

@Debs, goed van je mop dat je vandaag nog bent thuisgebleven! Hoe voel je je nu? Nog steeds koortsvrij? En lekker een beetje uit kunnen slapen? Super fijn dat het gister op het kdv zo goed is gegaan met Nils! En wat een leuke schoentjes zeg voor Nilseman :D!

@Maaike, wat zielig voor Sennah dat ze nog zo verkouden is! Ja je blijft elkaar ook echt aansteken. Zorgen dat je zelf voldoende weerstand hebt en dan hopen dat je er elke keer snel weer vanaf komt. Ben je alweer een beetje gewend aan het werken?

@Sjaantje, hoe is het vandaag gegaan met Jade? Heeft ze nog een beetje geslapen vannacht? Tijn heeft nu ook weer z'n sprongetje hoor. Op zich heeft ie er denk ik minder last van dan de vorige keer (en wij dus ook ;)), alleen 's nachts wordt hij de laatste dagen echt een paar keer wakker, pfff! Ben er best moe van!

@Miesje, al druk bezig met Stijn z'n 1e verjaardag :D! Begint natuurlijk ook al op te schieten he! Heb nog even gekeken op die taarten-site, zie er echt super leuk uit zeg! Echt een idee voor Tijn z'n verjaardag! Hoe gaat het met Stijn nu? Is ie nu al helemaal weer de oude? Heeft het zwemmen hem gister wel goed gedaan?

@de rest, hoe is het met iedereen????

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hier verder alles goed. Tijn is nog steeds een beetje aan het hoesten. Weet niet zo goed of ik nog naar de HA moet. Is vrij normaal dat ze verkouden zijn. Misschien dat ik morgen maar even de HA bel om te informeren wat te doen.

Sinds vandaag (hoorde ik tenminste van m'n moeder) eet ons manneke ook heel goed z'n fruit en groente. Ging er vandaag echt als een razende in, terwijl het de afgelopen dagen echt huilen was. Ik denk dat Tijn nog niet zo goed wist wat ie met een lepeltje aan moest :D! Gister merkte ik al dat het beter ging en vandaag dus helemaal super. Hij had vanavond gewoon een heel potje groente leeg gegeten :$! Ben nog een beetje zoekende naar een goed schema, maar volgens mij is daar ook niet een richtlijn voor.

We doen nu:

ong. 7.00 uur fles 180/6 + beetje rijstebloem
    slapen tot ong. 10.00 uur
    ong. 11.00 uur fles 180/6
    11.30 tot 14.00 uur slapen
    ong. 14.00 uur fruit + diksap
    ong. 15.30 uur fles 180/6
    16.00 tot 17.30 uur slapen
    17.30 uur potje groente + diksap
    19.00 tot 20.00 slapen
    20.00 fles 180/6 + rijstebloem en dan de nacht in

Hoe zien jullie schema's eruit?

Kussie

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Goedemorgen allemaal!!

Lekker geslapen iedereen? En alle zieken weer een beetje opgeknapt?

Ik ben vanochtend met Tijn naar de HA geweest ivm zijn hoesten. De HA gaf aan dat het klonk als een bronchitushoestje en dat zijn longetjes ook een beetje vol klonken. Dit kan mogelijk in de toekomst leiden tot astma. Voor nu hebben we een hoestsiroop meegekregen en wanneer Tijn er weer last van heeft dan moeten we weer terug komen. Ook heeft Tijntje was last van exceem op z'n gezichtje en op z'n lijfje. Toine heeft hier ook last van, dus dat is wel erfelijk. Hebben nu een zalf hiervoor meegekregen en het advies om voorlopig hypoallergene voeding te blijven geven.

Nou de HA heeft wel gehoord dat de longetjes van ons manneke het uitstekend doen :D! Met aankleden heeft ie daar echt de longen uit z'n lijf gebruld! Hij was het er geloof ik niet zo mee eens ;)!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Het is echt een druilerig rotweertje, dus wij blijven denk ik maar lekker binnen. Wel jammer want ik vind het altijd zo leuk om op m'n vrije dag lekker met Tijn naar het dorp te wandelen.

Dikke kusss xx

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heeft iemand toevallig gister "Generatie 2010" op ned. 1 gezien? Hierbij worden 5 kinderen gevolgd van de zwangerschap tot dat ze 18 zijn.

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debbs!

Wat vervelend van Tijn z'n longetjes! En eczeem, niet leuk :( Inderdaad verstandig om aan de hypo-allergeen te blijven dan. Mag hij verder wel alles krijgen?

Hier alles goed. Kyra is alweer wat gekalmeerd, maar tandje 4 staat ook al in de startblokken ;) Ik hoop echt ze daarna wel wat rust krijgt. Ik vraag me af of dat kwakkelen met haar neusverkoudheid misschien ook met die tandjes te maken kan hebben??

Oh ja, je vroeg om een schema. Nou het wisselt hier nog weleens, maar ongeveer zo:

8:30 uur: fles 180/6
    10:30 uur: slaapje
    12:00 uur: boterhammetje of bordje pap (wisselt per dag) met flesje water
    13:00 uur: fles 180/6
    15:00/15:30 uur: fruithap
    16:30 uur: fles 180/6 daarna slaapje
    18:30/19:00 uur: groentehap met soms toetje (hangt ervan af hoeveel honger ze heeft)
    20:00 uur: laatste fles 180/6

We wisselen het brood met de pap af om de dag, maar het is de bedoeling dat ze straks allebei krijgt (daar werken we naartoe ;)) En dat er een fles vanaf gaat (de 13:00 fles). De pap is trouwens melkpap van Nutrilon, dus op basis van opvolgmelk. Het is soms alleen zo moeilijk om alles te geven met haar slaapjes. Kyra wil namelijk best lang slapen per keer, dus af en toe mist ze gewoon een hapje, omdat ze erdoorheen slaapt :)

Straks komen oma en omi. Ik ga met m'n moeder vanmiddag naar de kapper toe en omi blijft hier in huis om op Kyra te passen. Vanavond blijven ze eten gezellig.

Helaas ook minder leuk nieuws. Onze hondje Tica moet waarschijnlijk maandag geopereerd worden. Ze vermoeden dat ze blaasstenen heeft. Ze gaan eerst een echo maken om te kijken of dat zo is en als ze stenen heeft, dan wordt ze meteen geopereerd :( Bah!

Jij vandaag lekker thuis blijven? Is toch ook eens lekker?

(k)

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Kyra's 4e tandje alweer, wauw wat wordt ze toch ineens groot he!!
    Kan makkelijk dat haar neusverkoudheid er mee te maken hefet hoor. De HA vroeg vandaag ook om ik iets van tandjes merkte bij Tijn. Volgens mij staat bij die kleintjes alles wel een beetje in verbinding met elkaar!

Heerlijk om straks even naar de kapper te gaan. Even Cath-tijd, erg belangrijk!! Gezellig dat de oma's vanavond ook blijven eten.

Wat vervelend zeg dat Tica geopereerd moet worden! Dat zijn echt minder leuke dingen. Heeft ze nu veel pijn?

Fijne dag!

Kus xx

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben weer terug van weggeweest!
    Trouwdag was in 1 woord geweldig, precies zoals we hadden
    gehoopt en zelfs de zon scheen.. Het kon niet beter!

Nieuwe date: ik ben er voor in hoor! Ik hoor het wel waar en
    wanneer..

Cath: hoe is het nu met je rug? Lekker naar de kapper geweest?
    Hè bah wat vervelend voor Tica en jullie! Sterkte meis!

Debbedebs: nog last van je keel?
    Ja ik heb dat programma ook gezien!

Maaike: hoe is het met jou en Sennah? Is ze nog ziekjes?

Debsel: hoe is het met jou en Nils? Is Nils ook nog ziek?
    Beterschap meissie! Voel je je al wat beter?
    Wat een leuke schoentjes van Nils en wat een knap ding zeg!!!
    Leuk van je vriendin! Ook een manneke..

Mies: wat een eikels op het werk van Niels! En je huurt nu het huis dus? En jullie gaan kijken of jullie het kunnen kopen? Spannend!

Sjaan: wauw met Jade gaat het ècht super hè!? Wat fijn!
    En wat goed van je kilo's!
    Leuk al die voorbereidingen voor de grote dag! Spannend hoor!

Mel: het gaat nu ook snel bij jou zeg! Wooow! Hoe voel je je?
    Spannend de 20 weken echo! Wat denk jij dat het is?

Mies: bedankt voor je leuke en lieve kaart!

Debsel: bedankt voor je sms! Heel lief!

Alle meiden: bedankt voor alle krabbels en felicitaties! Echt super!

Ik ben ff de bedankkaartjes op de bus doen, nog wat boodschapjes in huis halen en dan naar Tilburg. We eten vanavond lekker bij mijn ouders.. Hmmm!

Fijne dag allemaal! XxX

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden eventje kort!!ben erug druk opt moment.........maar lees wel mee hoor!!!
    alles gaat goed hier jade heeft nu beetje probleempjes met t slapen gaan savonds njah we mogen nog niks zeggen hoor maar ze is wel beetje huilerig vooral als ik de de kamer uit loop zet ze t op t krijsen beetje uitproberen denk ik!!
    vanaaf hapje eten met mn mams!!roy gaat darten dus schoonmams komt oppassen!!
    meiden ik reageer morgen even op jullie allemaal goed?!
    xxxsie

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    pppffftttt ben kapot, ben duizelig en heb t koud... zo ff klagen hoor! voel me ziekjes... maar ja.... ga lekker mijn bedje opzoeken en hopelijk slaapt sennah ook uit ;) Ze heeft om 22.00 d'r laatste flesje gehad! trusten meisjes, reageer morgen ff uitgebreid hoor!

kusjes

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    maaike beterschap

heidi ben zo benieuwd naar de fotos

hier gaat het een stuk beter denk dat me ukkie weer gegroeid is en dat daar de pijn van kwam een paar avonden achter een in een warm bad doet wonderen.
    Ja eindelijk komt de echo in zicht zelf denk ik dat het een knul word dus ben heel erg zenuwachtig haha en daarna gaan we los in de babyzaken Yeahhhhh. heb nu het gevoel dat ik een beetje stil sta met dingen doen dus soms een ergenis momentje grrrr hahaha.

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meisjes!

@ikheid, gefeli meis, en wat leuk om te horen dat het helemaal jullie dag is geworden! super! en wat leuk he met z'n 3-tjes trouwen! ben heel benieuwd hoe ie eruit ziet en hoe ie gaat heten ;)
    @Mel, tja meis als de baby gaat groeien kan dat echt heel zeer gaan doen. en vooral op het einde! niet te druk maken dus! spannend hoor de echo... vind het moeilijk om te zeggen wat het geslacht is bij jouw.... hmzzz.... toch een jongetje denk ik!
    @LJ, he mama, nog op de blauwe wolk? hoe gaat het met jullie? en met Ayronn alles goed? vind het echt een mooie naam, past ook echt bij jullie? is de kraamhulp al weg?
    @debs, he meissie! ben je weer beter? en met Nils? die hapjes gaan er goed in he :D
    @Sjaan, he meissie, hoe gaat het met jade? en met jou? beetje bijgekomen van alles? (van de lastige periode met jade)... voel je jezlef nu ook beter?
    @Cath, he meis, wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt joh :D Super, hoe was het bij de kapper? en nog meer tandjes? :$ dat gaat snel zeg... lastig voor nu maar dan heeft ze het iig wel al gehad....
    @Debb... he meis, ook druk druk? tja gewoon lekker de tijd nemen dam hoor, het forum loopt niet weg ;) Hoe is het met Tijn? en jouw bv zo goed als gestopt nu?
    @ink, he meis! hoe gaat het? en met Elin? wanneer word ze gedoopt meid?
    @Marleen. He meis, hoe gaat het? ga je nog naar de 9 maanden beurs? hoe is het met joanneke?
    @miesje, hoe is het meid? en met Stijn? wil ie niet zo goed slapen meis? helpt het niet als je een strak ritme aanhoud en het elke avond hetzelfde doet? dat ie weet van, oh nu moet ik gaan slapen... voor jullie ook lastig he? succes ermee meis!

@de rest, hoe issie?

hier staat de appelbrumble in de oven, we krijgen zo visite en die blijven ook eten, gezellie!
    Thomas wil samen met zijn collega een eigen paintballveld starten, indoor. Dus dat word eens even brainstormen en straks een heel plan maken natuurlijk. Ben heel benieuwd of het gaat lukken. Zou heerlijk zijn zo eigen baas en dan kan ik daar ook mooi gaan helpen... hopelijk meer tijd voor Sennah!
    Gister voelde ik me niet zo lekker maar gaat nu weer beter!
    spastische darm is ook weer rustig. Helemaal niks aan te doen. Moet erg letten op wat ik eet en drink.
    Gister is het alweer een jaar geleden dat ik posi teste.... jeetje zie het nog helemaal voor me! en nu is ze er al weer!
    Sennah ligt in bed. Het is de bedoeling dat ze gaat slapen maar madam vind het leuker om haar stemmetje te testen haha!
    Nog plannen voor het weekend meiden?

Kus

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaik meis!!wat leuk zou idd mooi zijn als thomas voor zichzelf kan beginnen joh spannend!!dus sennah ligt lekker te kraaien in dr bedje mooi he!!
    ik voel me eigen echt zo anders nu dat t beter gaat met jade heb ook veel meer zin om dingen te doen en te ondernemen ook zonder haar!kan ze nu ook makkelijker eventje bij iemand achterlaten als ik bv wat moet doen eventjes!!

hoe is het met de rest van de dames hier???????

nou hier ook even spannend ik wil al heel lang voor mezelf beginnen!nu is er een hele mooie ruimte te huur hier in bemmel boven een kapsalon maar die ruimte is vrij groot en in me eentje gaat dat niet lukken maar heb een hele goeie vriendin van me die is ook schoonheidsspecialist en nu gaan we eventjes rond de tafel om te kijken of we het kunnen realiseren!!heeeeeel spannend dus maar we zijn alle twee super enthousiast...en iedereen zegt ook tegen mij DIT IS JOU DROOM doen dus!!!!!
    spannnnnuuund!!

verder met jade'tje gaat ie super ze ligt nu lekker te slapen en als ze wakker wordt gaat ze naar opa en oma naar mag ze slapen vanaaf wij hebben verjaardag!!oooooooooooow ga dr weer missen:(maar tis wel even lekker voor roy en mij!!eventjes tijd voor ons tweetjes he;)

meiden dikke kussert voor jullie!:p

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @sjaan, wauw meissie, wat een mooie kans, dat zou super zijn zeg! heel veel scces met alles zometeen en hopelijk komt er al een mooi begin uit!
    Fijn joh dat het nu ook beter met jou gaat! dat scheelt al een heleboel, veel plezier met z'n 2-tjes ;)

Kus

Deel Deze Pagina