Lekker dagje gehad dus Maaike!? Morgen weer aan de bak.. Snap ik dat je er tegenop ziet, maar wat je zegt, als het niet gaat ben je zo weer thuis hè? Hier gaat alles goed.. Hij ligt nu nog te brabbelen in de box, maar de oogjes worden al kleiner, dus die gaat dadelijk mooi weer naar bed. Ik ga zo nog ff bed opmaken en daarna lekker lamballen met manlief.. Fijne avond allemaal! X
He meiden, @Ikheid, fijn dat het beter met Jayden gaat zeg! @Sjaantje, ben heeeeel benieuwd naar de foto hoor! Jade weer helemaal opgeknapt? @Maaike, hoe is het met je oor? En met Sennah? @Debs, hoe gaat ie mop? Is Nilseman al een beetje minder chago? @Cath, lekker he vakantie in het vooruitzicht! Wij gaan naar Cadzand, samen met vrienden. Echt super veel zin in. En ook wel speciaal aangezien we daar Tijn z'n 1e verjaardag gaan vieren! Bij jullie nog een paar daagjes.....!!!! @Ink, er zijn genoeg leuke plekjes op niet zo'n lange rijafstand. Weet niet of je meer de bossen of zee opzoekt? Kletsen morgen bij! @Marleen, al bijna op vakantie, leuk! Geniet er lekker van met z'n 3tjes! @Mel, alles goed met jou en de kleine meid? @Mies, druk met de verbouwing? Weet dat je nu even niet op ZP kan, maar we zijn je niet vergeten! @LJ, nog gecondoleerd meis! Heel veel sterkte! Hier gaat het redelijk na een verschrikkelijke nacht. Net nadat ik gisteravond een berichtje geschreven had, werd Tijn huilend wakker. En hij is bijna niet meer gestopt tot vanmorgen. Heb dus vannacht beneden doorgebracht met een ontroostbaar manneke, zooo zielig! Hij is af en toe even in slaap gevallen, dus we hebben allebei wel zo'n uur of 2 geslapen. Tijn in de kinderwagen en ik op de bank. Vanochtend naar de HA geweest. Trommelvliesjes waren wel geirriteerd, maar kon ook door het huilen komen. We hebben nu druppels voor z'n ontstoken oogjes meegekregen. Ik ben vanochtend zelf thuis geweest en vanmiddag is Tijn bij m'n ouders geweest. Het is gelukkig wel goed gegaan. Hij is alleen helemaal schor, zoooo zielig. Je hoort alleen z'n super hees huiltje. We denken dat er misschien kiesjes aankomen. Hij kwijlt ook erg veel en wil niet eten. Ook wil hij geen fiep in als hij gaat slapen en daar wordt Tijn normaal altijd wel rustig van. We mogen ook absoluut niet in z'n mondje kijken. Maar nu slaapt ons manneke gelukkig en hopelijk kunnen we allebei wat meer uurtjes slaap pakken vannacht. Kussie
Oh ja, m'n zusje woont nog steeds bij ons. Het gaat gelukkig best goed met d'r. Ben echt zo super trots op m'n lieve zus! Ze is nu weer een soort van aan het daten met haar vriend. Voorlopig zal ze nog wel bij ons wonen. Maar dat gaat gelukkig ook hartstikke goed!
@debb, ach arm manneke!!! wat zielig, en wat sta je dan machteloos he Zo zielig! Hopelijk een betere nacht voor jullie! En wat goed dat je zus er zich zo goed door heen slaat. Tis niet niks allemaal! Hopelijk mag ze snel haar geluk weer vinden Hoe issie verder met jou?! @ikheid, jazeker lekker dagje gehad, alleen de laatste paar uurtjes was Sennah echt vervelend (dat ik dat ooit zou zeggen ) Alleen maar miepen, ze kan d'r draai niet echt vinden... nu ligt ze ook weer te miepen in bed, nou ze zoekt t maar ff uit hoor! haha! xxx Maaike
Hey meiden! Ff snel hoor, ben onwijs moe. Vanmiddag weer bij de tandarts geweest en was echt een ramp Nu boven verdoofd, maar hij wilde m'n voortanden ook schoonmaken, dus die ook verdoofd. Nou, kan je vertellen..dat is echt niet fijn gewoon!! Schoot zowat tegen het plafond aan. Het schoonmaken zelf heb ik ook voor de helft gevoeld, dus was niet blij. Gelukkig neit zoveel napijn, maar wel wat gevoelig. Gelukkig ben ik er nu vanaf. Morgen lekker naar m'n ouders toe en donderdag lekker naar de kapper. Helemaal opgeknapt voor Kyra's verjaardag!! @Debbs: ach jeetje meissie wat een ramp nacht! Arme Tijn!! Ik heb ook weleens een nacht opgelopen met Kyra. Dan duurt zo'n nacht lang he? Hopelijk is hij snel weer beter! Wat fijn dat het beter gaat met je zusje! Je hebt echt een hele lieve zus hoor en hopelijk is ze snel weer gelukkig! Leuk! Tijn z'n verjaardag in Cadzand! Komt er nog familie heen dan? Ja wij hebben ook zin in vakantie hoor! Lekker met m'n mannetje en meisje relaxen! @Debs; heb je al terug gekrabbeld lieffie! @Sjaan: oooeeh! Ben benieuwd! kom maar op met die foto! @Maaike: vervelend weer werken! Als het niet gaat, gewoon naar huis toe hoor. Je oor meot wel goed genezen. Met Sennah alles goed? @Ikheid: Lekker toch dat knuffen? Ik deed dat echt veel met Kyra toen ze nog zo klein was. Nu nog hoor, maar nu is ze soms wat minder geduldig. DUs geniet ervan hoor, zolang ze lekker willen knuffen @Anderen: alles goed meiden?
@Maaike, ja het is zo zielig! Ik hoor nu ook regelmatig zo'n heel zielig zacht hees huiltje door de babyfoon. Maar hij wil ook absoluut niet getroost worden, dus je staat echt machteloos. Met mij zelf gaat het wel redelijk. Ben erg moe en kom niet echt bijgetankt. Maar ook dat komt wel weer goed! @Cath, wat vervelend zo'n tandartsbezoekje! Hoe gaat het nu? En hoe gaat het met Kyra, is ze weer helemaal opgeknapt? Ja, Tijntjes verjaardag op de camping in Cadzand, super leukl! Mijn ouders komen die dag (vrijdags) ook en nemen de caravan dan van ons over voor hun vakantie. M'n zusje komt die dag ook en dan blijven we met z'n allen nog een weekend. Altijd erg gezellig. Onze beste vrienden zijn met ons op vakantie, dus de belangrijkste mensen voor ons zijn er die dag bij!
@ Debs: aaaah lieverdje... Wat een verschrikkelijke nacht!! En arme Tijn... Duidelijk dat hij ergens last van heeft... Misschien inderdaad kiesjes? Je voelt je zó machteloos dan he... Hebben Nils ook wel eens als hij zo ontroostbaar was een zetpil gegeven (ook al had hij geen koorts) tegen de pijn (tenminste... wij dachten pijn ). Hopelijk gaat vannacht beter met 'm! Geef 'm maar een dikke knufferd van ons! @ Maaike: als jij je nog niet helemaal top voelt, is het dan wel verstandig om te gaan? Nou ja... Luister in elk geval goed naar jezelf en ga echt weer naar huis als het niet gaat. En ja, onze liefjes kunnen ook vervelend zijn he... Zélfs Sennah @ Ikheid: lekker dat hij zo heerlijk gepit heeft vandaag zeg!!! Woehoe!! En dan nu lekker een avondje met je grote ventje. Geniet er lekker van!! Wat voor tattoo wil jij ook al weer? @ Cath: poeh hey... klinkt echt behoorlijk k*t. Gelukkig heb je het nu achter de rug en was hij niet met de bovenkant begonnen vorige keer! Anders had je niet meer gedurfd denk ik. Lekker naar de kapper donderdag!! Mama mag zich effe lekker laten verwennen. Sta jij tenminste ook helemaal op-en-top op de foto's van je dochter d'r eerste verjaardag! Nils gaat donderdag naar de 'echte' kapper... Ben benieuwd!! @ all: dikke kusss Nils heeft heerlijk geslapen op het KDV en goed gegeten. Maar ook al heeft hij flink geslapen, hij was toch echt knock-out vanavond. Dus ligt nu al bijna 2 uur heerlijk te slapen. Toen ik 'm kwam halen ging hij helemaal knuffelen en tegen me aan kruipen. Lief!! Had niet zo veel gebil-schuift (?) (haha), maar dat komt omdat hij altijd een beetje op z'n hoede is met andere kindjes om 'm heen. Gekkie!!! Ga zo lekker naar bed!! Morgen 'mag' ik naar Utrecht dus een hele reis weer. Word ik altijd zo suf van! Gelukkig pas om half 8 de trein dus niet ál te vroeg opstaan. Welterusten voor straks!!! Xx Liefs van mij!!
@ Debs: op een gegeven moment is hij gewoon overprikkeld dan he... Wel moeilijk om 'm dan te laten. Hopelijk valt hij zo in een lekkere diepe slaap. Wil hij wel wat drinken? En jullie vakantie klinkt ook super!!! Cadzand is hartstikke leuk. Als je er een dagje op uit wil naar Goes, dan wip je maar binnen! Wel super dat jullie z'n verjaardag gewoon daar vieren. Hoeft voor zo'n klein manneke toch niet al te druk te zijn he.... Sterkte vannacht lieffie!!! Kussie kus
Ey schatties als het goed is staat ie zo op hyves tis een close up maar hij zit net boven mij bh bandje ik wil er eigenlijk nog iets van bloemetjes omheen ofzo maar vondt dit even genoeg "auwie"haha!! Hier alles goe? Deb ik las dat tijn ook zo onrustig is hier ook een en vermoed idd ook tandjes boven ze heeft er nu 4 onder en boven nog niks..... Maaik succes morgen meis...en wat niet gaat gaat niet he!!! Ikheid wat fijn dat jayden zo opknapt en die keutel pff wij hebben jade ook weleens klysma moeten geven en idd ook van de jbpm!!heel sneu hoe is het nu met m? Deb hoe is het met nils!!druk aan t oefenen met bewegen haha lekker ding!! Ink meis!!hoe is t met elineke!!hihi.... Cath meis die dat leuk tis voor mij idd wel een eindje rijden maar heb t er wel voor over hoor haha!!mss kunnen ink en ik samen wat afspreken.....hihi De rest how are youuuuuuuu??!!!!! dikke knuf voor jullie xx
Thanx moppie!!! Je hebt gelijk hoor, we laten hem af en toe ook maar gewoon liggen. Wel even een aai over z'n bol, maar niet teveel mee sjouwen. Is gewoon niet goed om hem elke keer weer op te pakken, daar wordt hij idd alleen maar onrustiger van. Maar het is zo moeilijk!! We hebben hem gisteravond ook een zetpilletje gegeven, maar heeft volgens mij niet echt geholpen. Vanavond ook weer eentje gegeven, want denk echt dat hij ergens pijn heeft. Hoe is het met onze knappe bilschuiver???? Fijn dat het goed gegaan is op het kdv en wat heerlijk dat hij lekker knuffelt als je hem komt halen! Dan voel je je echt een super mama!! Gezellig dagje Goes! En jullie zijn natuurlijk ook altijd welkom in Cadzand! Super gezellig! We vieren Tijn z'n verjaardag nog wel het weekend daarop thuis voor de rest van de familie en vrienden. Dubbel feest dus! Slaap lekker lieverd en heel veel succes morgen! Dikke kussie kus terug xx
Verdorie... Ik vind dat zó zielig!! En het liefste pak je hem bij je en knuffel je de pijn weg, maar dat gáát niet he... Als hij dan maar lekker kan slapen, dat scheelt de helft denk ik altijd. Ik duim voor jullie dat hij heerlijk slaapt en jullie dus ook!! Echt, dan voel je je zó lekker!! Nu is Nils de laatste dagen ook echt super-mama-fan (soms tot vervelens toe ), maar het blijft bijzonder. Zeker omdat ik in het begin echt dacht dat hij alleen papa maar lief vond.... Hoezo onzekere mama!! Hahahaha!! Echt, gisteren schoof Nils bij vrienden echt door heel de kamer. Zo schattig! Eindelijk beweging. Hij doet het niet nonstop hoor, maar het is al heel wat natuurlijk. Wie weet houden we jullie daar wel aan en komen we gezellig effe langs in Cadzand!! Wel bijzonder om z'n échter verjaardag lekker klein te vieren en daarna nog een keer een feest met iedereen erbij. Ik heb zelf wel zin in Nils z'n verjaardag, maar zal ook blij zijn als het weer voorbij is... Kussie kus!!!
@ Sjaantje: zeker mooi!!! Bedoel je met net boven je bh-bandje op je rug dan? (Sorry... ik ben blond...) Iets eromheen is vast ook heel mooi!!!
@Debbs: echt zielig voor Tijntje Het liefst wil je inderdaad de pijn wegknuffen, maar soms willen ze alleen maar met rust gelaten worden he? Kyra in ieder geval wel. Ja hoor, ze is weer helemaal opgeknapt Kleine dame is lekker bijdehand aan het worden! @Debs: ja joh, rot tandarts :x Was nu niet zo nerveus als de vorige keer, maar dat werd ff in 1x om zeep geholpen. Heb nu wel weer wat beurs gevoel, maar dat is over een paar dagen weer over. Donderdag lekker kappertje en dan vrijdag ga ik Kyra's taart bakken met m'n schoonzus Lekker de middag en avond keutelen in de keuken!! Ben benieuwd! @Sjaan: hele gave tattoo meid! Wil er eigenlijk ook nog 1, maar ben een beetje een schijterd Nou meiden, ik ga bij m'n ventje in bed liggen. Heb toch wel een beetje beurse tandjes nu, dus lekker m'n bedje in. Fijne avond lieffies!!
Ons manneke is nu al even stil dus hoop dat het zo blijft, hij heeft z'n slaap zo nodig! (en mama ook ) Je bent gewoon een super mama, dus dan is het helemaal speciaal als je kleine manneke dat ook laat blijken! Geniet maar lekker van je erg aanhankelijke mama manneke! Slaap lekker, ik kruip ook m'n bedje in! Kussie kus xxxx p.s. je krijgt de groetjes van Tessa! Ze is net bij me komen kroelen (en mee aan het lezen ).
Oeh!! Gelukkig slaapt hij... En jij ook lekker je oogjes dicht!! Heerlijk dat je zo'n lief zusje hebt waar je lekker mee kan kroelen!! Doe ze maar de groetjes terug!! En zeg maar dat ze lekker moet genieten van het daten!!! Kussie kus!! Xx
haha maakt niks uit boven de sluiting laat maar zeggen!! Ennuh ik ben ook een schijterd....wist dat ik m al heel lang wou en op die plek dus gister gelijk gegaan niet teveel bij stil gestaan!!en tja t doet niet echt zeer tis meer een beetje irritant!!ga nu lekker slapen kusss