Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik ga naar bed lieffies!!! Reuze gezellig weer zo'n druk avondje!! :D

@ Sjaantje: Hahahaha, duidelijk!!! Nu snapt blonde Dolly het ook... (ikke dus) ;)

Liefs Xx

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola! Wat een geklets zeg, zoals vanouds weer!
    Ik heb alleen geen tiet, dus kan niet bijlezen..

Hier alles goed, druk dagje!

Liefs Ikheid

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vandaag eindelijk een rust dagje alleen wel een huil meisje
    Gelukkig heb een maxicosi achtige schommel heerlijk batterijen erin geluidje aan meisje erin en schommelen maar en nu slaapt ze

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Das lekker Mel!

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Heej meisjes! Heerlijk gekletst
    weer!!! Ik ben halverwege de dag naar huis gegaan! T ging toch niet! Morgen wel weer proberen, wss een halve dag! Ti's wel rustig dus dat scheelt! hoe gaat ie hier verder?

Xxx

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    maaike groot gelijk pm-er zijn is al zwaar zat

hier drama ochtend met ukkie maar ik weet ook waarom net mega poepluier
    mevrouwtje heeft een tik tijdens het verschonen zo overstuur raken dat ze moet plassen en op zon manier dat ze schone kleren moet en ook de Aankleedkussen een niewe hoes moet en hydroluier

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike: groot gelijk meis.. als het niet gaat gaat het niet! Gewoon rustig aan doen, maar dat doe je lees ik.

Mel: tja van een enorme poepluier kunnen ze best wat last hebben ja, gelukkig is het eruit!
    Hier ook een manneke dat houdt van openlucht plassen en poepen, hahahaha! Moet er altijd wel om lachen..

Wij zijn naar een verjaardag van de buurman!

Fijne avond! X

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    GOEIEMORGEN!!

En ineens weer rust hierhoe is het lady's!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ga ff jade flesje geven!!
    Fijne dag vandaag xx

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    gisteren hele dag op stap geweest maar me meisje had dr huil dagje dus dat was niet zo leuk
    zelfs in de kinderwagen of aan de borst was ze niet te troosten
    Gelukkig wel een goeie nacht gehad en heeft ze weer in dr wiegje geslapen dus het matrozen bedje heeft goed geholpen :)

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Inderdaad ineens weer rust!!!

Zitten aan het ontbijt hier. Nils is bij opa en oma en wij gaan zo naar werk.

Maf he.... Vandaag precies een jaar geleden was ik uitgerekend van Nils! (L)

Kus!!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    debsel leuk idee toch

Ik ben zondag pas op me uitgereknde datum en dan word me meisje alweer 6 weken
    Iedereen op straat vraag ook zeker pas geboren ik zeg dan nee hoor ze is al bijna 6 weken haha nou je meot mensen zien kijken
    Maar ik meot nu steeds een half uur voor een afspraak weg anders kom ik niet op tijd zoveel lieve mensen die ff naar dr willen kijken en dan wat liefs zeggen .

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden! Ik reageer ff snel, want ga zo aan het taart bakken :D

Morgen is onze Kyra alweer 1 jaar!! Ongelooflijk hoe hard dat jaar gegaan is, dus dames geniet van elk moment, want voor je het weet zijn ze 1!

Ik ga zo met schoonzus Kyra's taart bakken voor morgen. Vanavond slingers ophangen en morgen visite! Hele fijne dag nog meiden!

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #1213 Kolibrie, 18 jun 2010
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
    ***EGO bericht***

Grrrrr...nog ff spuien hoor! Werd ik vorige week benaderd door een bedrijf hier in de stad, dat ze mijn cv hadden gezien via een vacaturebank op internet. Dat ze mijn cv interessant vonden en of ik dus bij interesse in die functie via hun website even de officiële sollicitatielink wil invullen (dus motivatie en cv nogmaals uploaden). Dus gedaan!

Nee krijg ik nu net een bericht, dat ze veel reacties hadden en dat ik niet geselecteerd ben!! :$ Geloof je toch niet?? Ze benaderen mij zelf en nu wijzen ze me alsnog af! :x Grrr...ik krijg er zo'n enorm punthoofd van! Reageer dan gewoon niet op m'n cv!!

Zo, dat moest er ff uit! ;) Nu kan ik aan het taart bakken! :D

***EINDE egobericht***

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: VAN HARTE GEFELICITEERD MET KYRA!!!

Mel: dat was balen dat ze d'r dagje niet had toen je op stap
    bent geweest.

Debsel: dat is idd een raar idee.. Dat het alweer bijna een jaar
    geleden is! Wat gaat het snel!

Cath: belachelijk zeg! Dan moeten ze je ook niks vragen om je alsnog af te kunnen wijzen! Triest zeg!

Hier: manlief heeft de boodschappen in huis gehaald voor het weekend, ik heb ff snel de stofzuiger er doorheen gehaald, Jayden ligt lekker te pitten.. Vanmiddag voetbalen kijken, morgen visite en verder geen plannen. Lekker rustig dus!

Fijn weekend allemaal!

X

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo dames!! Waar is iedereen??!!

Hier alles goed. GIster Kyra's verjaardag gehad. Bedankt voor alle lieve berichtjes en sms'jes meiden!

Kyra is enorm verwend en had een topdag. Was lekker druk op haar verjaardag en ze heeft zich prima vermaakt. Haar taart wilde ze niet :) Ze zat in haar stoel terwijl iedereen keek en ja...dan ga je natuurlijk niet doen wat iedereen wil he? Dus dan maar niet. Komt nog wel ;)

Ik en schoonzus hebben vrijdag 6 uur in de keuken gestaan voor haar taart :$ Het was me een karwei, maar hij is wel heel gaaf hoor!

Hoe was jullie vaderdag? Wat hebben de papa's gekregen? Ik had een schilderdoek gekocht (canvasdoek zeg maar) en daar met vingerverf Kyra's handjes en voetjes erop gedaan in diverse kleuren. Foto staat op hyves. Papa vond hem erg leuk :D

Hier is trouwens de taart die we gemaakt hadden voor Kyra:

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey lieve meisjes,

wat is het rustig hier!!! alles goed?
    Hier wel hoor, vandaag nog vrij en morgen weer werken.
    Zaterdag zijn thom en ik 1 jaar getrouwd dus dat gaan we met fam vieren met een bbq! gezellig! gek dat het alweer een jaar geleden is, met sennah in mijn buik!!
    zo ff met sen naar de kapper, beetje bijwerken. Maar eerst ff kijken hoeveel t kost, ben benieuwd!

Hoe issie met iedereen hier?
    mooie taart cath!!! super!!!

xxx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: leuke foto's op je Hyves zeg! En wat is ze verwend hè! Mooie taart, dat zal idd wel veel werk zijn geweest ja..
    Hier heeft de papa een ontbijt op bed gehad en Jayden had een felgroen shirtje aan met daarop Jayden (hartje) papa, ik had nog een cadeau van Jayden voor papa, maar die was nog niet binnen, dus die krijgt ie nog.. Namelijk een snijplank van glas met een foto erin verwerkt van Jayden.. Aangezien papa veel in de keuken staat.

Maaike: alweer 1 jaar getrouwd! Mijn god, dat gaat idd snel!
    Wij hebben hier zondag ook een BBQ, maar dat is meer om de nieuwe BBQ in te wijden, hahaha!

Fijne dag allemaal en als je kan; geniet van de zon!!!

X

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben neit zoveel online omdat me netvoeding kaduke is dus als me batt zo leeg is van me laptop kan ik hem niet meer opladen maar een nieuwe is besteld .

Verder lijtk het of zoey maar honger houdt maar ja ze is ook 260 gram aangekomen in 1 week dus ja ze haalt ff alles in heh .

Wat een mooie taart :)

Maaike alvast gefeli en wow alweer 1 jaar geleden
    Tijd vliegt zeker (als je niet zwanger bent)

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffies!!

Tja, het gaat soms een beetje met vlagen hier geloof ik he ;) Hier in elk geval alles goed. Aan het uitkijken naar de grote dag vrijdag... Onze man 1 jaar!!!

Heb vandaag gelnagels laten zetten. Dus mama ziet er supernetjes uit. Volgende week ga ik terug voor m'n teennagels. Vind ik zo gaaf; french manicure op je tenen. Gaafff!!

Maaike bijna een jaar getrouwd joh! Gaat hard.... Hoe was het bij de kapper? Nils brulde heel de boel bij elkaar ;)

Heidi wat een supercadeau die glazen snijplank met foto! Zou ik zelf ook heel leuk vinden in elk geval. Gaat het goed nu met Jayden? Geen last meer van z'n flesjes??

Melanina: gewoon geregeld laten wegen als je twijfelt. Blijft lastig met borstvoeding natuurlijk. Heb daar geen ervaring mee dus kan je niet echt helpen....

@ de rest: dikke kus meissies!! Sommigen heb ik al via hyves gesproken natuurlijk he....

Liefssss

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden! Ff snel hoor! Kyra is erg ziek. Ze had vanmorgen uit het niets ineens 39 graden koorts. Ik moest wel met haar naar m'n moeder, want had vanmiddag een solli. Bij m'n moeder heeft ze wel lekker geslapen, maar in de loop van de middag had ze ineens 40 graden koorts!! :$ M'n moeder heeft haar een zetpilletje gegeven, maar ze bleef erg hangerig en huilerig.

Omdat ik morgen echt naar de dokter moet om 10:00 uur en ik niet wil slepen met Kyra, blijven we maar hier slapen bij m'n moeder (ik en Kyra). Vanmiddag was het zoooo warm, dat ik haar niet met 40 graden in de hete auto wilde zetten, dus blijven we maar gewoon hier. Kyra is hier op haar gemak en daar gaat het me om.

Dikke kus aan jullie allemaal!!

Deel Deze Pagina