Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi meiden,

We zijn weer terug van vakantie! Snik snik, 8 dagen is toch veeeeeel te kort!
    Het was echt super in menorca! en ook een super hotel!
    Misschien dat we er volgend jaar wel weer heen gaan!
    Joanneke heeft zich super vermaakt! echt zo gaaf om te zien! Ook al is ze nog maar 13 maanden ze was er pienter bij hoor!

Alleen de eerste nacht was even balen. Ze heeft veel lopen spugen! Arme meid. Dus papa met haar in bed en een emmer ernaast en ik heb snachts wat handwasjes gedaan :S
    Nou goed, kan gebeuren he! voor de rest dus super!

Ik ga even bijlezen en dan reageerd ik eventjes op iedereen!

@Cath
    Nog gefeliciteerd he met kyra haar eerste verjaardag! Mooie taart gemaakt.
    Hopelijk is je meisje wel snel beter

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    schatties lees wel mee hier hoor maar ikke isse beetje ziekjes.......ben mega ongi en ook nog s verkouden erbij...en jade heeft ontzettend last van plagende tandjes dus das ook niet echt fijn....ben eigenlijk gewoon even toe een een verpleegster op t moment(haha)maarja waar tover je die vandaan??!!
    Ik ga even plat kus!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: ooh gossie meis.. Helaas woon je niet bij me in de buurt anders had ik ff verpleegster gespeeld, hihi!
    Beterschap!

Marleen: balen hè dat de vakantie er weer op zit?! Nu weer back 2 basic! Sneu dat Joanneke moest spugen de eerste nacht, maar voor de rest is het een topvakantie geweest? Nou heerlijk toch!

Debsel: Nilseman bijna 1!!! Woooow, dat gaat megahard hè!? Leuk je nageltjes.. Ik doe in de zomer ook altijd witte randjes op mijn teentjes, staat mooi vind ik, zeker met open schoentjes. Op mijn handen heb ik acryl-nagels, al sinds mijn 18e denk ik. Ik heb van mezelf echt lelijke nagels, dus vandaar.. Druk met de voorbereidingen voor morgen?

Cath: ooooh wat zielig zeg! Groot gelijk dat je niet met haar gaat slepen in die hitte en bij je moeder bent gebleven.
    Hoe is je solli gegaan? Goed gevoel erbij?
    En hoe was het bij de HA?

Mel: gewoon vaak genoeg gaan wegen als je er je twijfels bij hebt. En wat betreft de BV.. daar kan ik je niet mee helpen, ik geef KV en de BV is echt een te-ver-van-mijn-bed-show ;)

De rest: alles goed lady's?!

Hier: sinds maandag weer over op Nutrilon standaard met Nutriton erbij. Vandaag kan ik korreltjes ophalen voor het uur, hopelijk gaat dat helpen. Sinds we overzijn op de Nutrilon standaard + Nutriton is ie weer super vrolijk, dus we houden het hierbij en gaan niet meer over op ander eten.. Lijkt me ook niet goed.
    Nu even de reactie van die korreltjes afwachten, als het over 2 weken niet minder is wil de kinderarts hem zien. Mgoed, ik vind nu al met de standaard voeding dat het minder geworden is.. dus ik kijk het eerst ff zo aan, blijft dat maagzuur aanhouden dan ga ik die korreltjes geven. Ik ga hem niet iets geven als het niet nodig is.

Nu lekker iin de tuin aan het relaxen.. meneertje slaapt als een roosje. Vanavond lekker frietjes eten.

Zondag een BBQ hier in de tuin met paps, mams, schoonmams, zwager en manlief.. en natuurlijk mijn poepescheetje niet te vergeten. Ooh en zaterdagavond hebben we nog een feest van de tante van Eammon.. Druk weekend weer dus!

X

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Heidi hopelijk blijft alles goed gaan nu je zijn voeding weer veranderd heb

Hier BV gaat nu goed me poppetje is lekker aan het aankomen alleen met die hitte blijft ze maar willen drinken en dat mag ook met bv.

Verder blijft het spannend hoelang me ongie weg gaat blijvrn :(

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Mel.. wat fijn dat je BV nu weer goed gaat!
    Ja en idd met die hitte hebben ze veel dorst. Ik geef Jayden tussendoor een beetje water.
    Nou, ik ben al voor de 2e keer ongi geworden. Bah bah! Dat heb ik echt niet gemist die 9 maanden.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb nog geen ongie gehad .

Pffff me meisje slaapt heerlijk in dr wiegje :D hopelijk vannacht weer :)
    Moet zo koken maar zo geen zin ik HAAT koken

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier slaapt Jayden in de kinderwagen beneden, boven in niet te harden met die hitte!

Wij eten frietjes.. mjam!
    Ik haat koken ook, dus als ik kook is het gewoon erg simpel, manlief maakt er altijd een heel feestje van.. ;)

Kookse!

Iedereen fijne avond! X

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wij hebben rolluiken voor de ramen dus het is boven koeler als beneden :) ook al is het nog 26 graden boven .
    Maar goed ik ga maar eens aan de rijst beginnen

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Boven overal gordijnen en beneden ook nog eens rolluiken..
    Ach, hoeveel dagen per jaar is het dit weer? Die paar dagen lekker beneden slapen overdag vind ik wel prima hoor.

Nou Mel.. schiet 's op met je rijst! Hahaha!
    Daar hoef je toch niet zoveel aan te doen? Pan met water, rijst erin en 8 minuten laten koken, klaar is kees. :p

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er ook van tussen.. X

:x 9 seconden.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    meestal slaapt mijn meisje ook lekker beneden hoor maar ik wil nu dat ze snachts ook in dr wiegje slaapt en niet bij ons in bed dus overdag dan ook maar ff vaker in dr wiegje doen .

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Groot gelijk heb je!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    me rijst is bijna klaar :D

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    heidi thanks meis...hey even over het maagzuur van jayden he.....jade heeft daar toch ook zo mee gezeten....wij hadden ook standaard flesvoeding met nutriton daardoorheen maar het zuur bleef wij hebben daar toen zantac voor gekregen en dat hielp eigenlijk direct...is eigenlijk ook een heel onschuldig medicijn maar kan echt wonderen doen!!mischien een tip!!!heb je het bedje al omhboog staan??
    succes ermee kus!!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé meis.. het maagzuur is nu vrijwel helemaal weg! Sinds ik weer overben op de Nutriton met Nutrilon heeft ie er geen last meer van gehad. Dus hopelijk blijft dat zo!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen
    nou voetbal heb ik niet afgekeken ben met me meisje naar boven gegaan haar gevoed en op bed gelegd na ff zeuren is ze lekker gaan slapen en kort daarna is moeders in slaap gevallen haha

vannacht weer 2 voedingen gegeven en om 5 uur weer en dacht ik ga dr maar uit dus heb een kopje thee .
    Kan altijd vanmiddag nog ff terug .

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb voetbal ook niet afgekeken, ben lekker naar bed gegaan rond 09.30 uur en heb Jayden mee naar boven genomen. We hebben samen liggen slapen tot aan de fles van 23.00 uur, die heeft manlief gegeven en ik ben verder gaan slapen. Ik voel me als herboren zeg!

Fijne dag allemaal, enjoy the sun!

Koes koes

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou mijn meisje is nu dr bed nog niet uitgeweest ja voor de borst en een schone luier .
    Ff met oma webcammen en weer verder slapen .

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Vandaag Nilseman jarig! Jeuheu!

Ik houd het even kort maar wil het toch met jullie delen;

Onze vermoedens over de gezondheid van m'n schoonvader zijn helaas bevestigd. Afgelopen woensdag is hij thuis gekomen uit het ziekenhuis. Er worden geen behandelingen meer gedaan en het is nu afwachten tot....... Ze konden echt niets meer voor hem doen.
    Het is heel verdrietig allemaal en 24 uur per dag zijn we er mee bezig. Hij gaat met de dag achteruit en we denken dat het niet lang meer zal gaan duren.

Vandaag heb ik bij z'n bed gezeten en z'n hand vastgehouden en hebben we samen gepraat en even gelachen maar ook gewoon even niets gezegd en heeft hij z'n ogen dichtgehouden en gewoon gerust. Alleen maar je hand vasthouden vindt hij vaak al fijn. Ik vond het mooi maar ook erg zwaar.

We gaan nu afspreken om elkaar 's nachts af te wisselen want mijn schoonmoeder kan 's nachts niet alleen zijn mocht er wat gebeuren. Zij is i.v.m. de heupbreuk niet mobiel en krachtig genoeg om meteen uit te bed te 'springen' mocht er wat gebeuren.

Dikke kus voor jullie allemaal en ik ga zeker weer op iedereen reageren maar heb nu even heel veel aan het bolletje wat jullie vast snappen.

Op hyves staan geen inhoudelijke krabbels hierover en dat willen we graag een beetje proberen te houden.

Veel liefs !

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ink sterkte meis........knuf

Deel Deze Pagina