Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Lieve Ink, heel veel sterkte met dit alles!! Zal er op hyves niks over zeggen. En als jij behoefte hebt om even je hart te luchten dan weet je 't he.... Dikke kusss!!!

@ de rest: vandaag dan écht Nils z'n verjaardagsfeest. Ben benieuwd wat hij gaat vinden van de drukte!!! :D

Spreek jullie later!!!! Heel veel liefs

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ink heeel veel sterkte de komende tijd meis is niet niks allemaal

deb een fijn maar neit te warm feest gewenst

Hier me meisje ligt nog steeds in coma haha is echt een avond mevrouwtje .
    Dalijk na haar voeding ff lekker wandelen .
    Ik ga zo maar eens aan de was beginnen denk ik want ik heb een hoop :)

Oja Maaike ook gefeli met je 1jarig trouwen

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lieffies

Debs weer een fijne dag;)

Maaik gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk!!!!!

hoe is het met de rest??lekker genieten van de dag??

hier alles goe alleen jade heeft volgens mij ontzettend last van dr boventandjes:x:xheb dentinox gehaald iemand ervaring vsm hielp niet mee ben gister iets eerder weggegaan op t werk want de oppas smste dat ze echt heel er verdrietig was nou dat heb ik nog nooit megemaakt:$nu slaapt ze hoop dat t vandaag beter gaat!!

knuf voor jullie kus!

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Sjaantje,

Ik gebruik ook Dentinox als hij veel last heeft en de druppeltjes van VSM krijgt hij ook gewoon. Maar die geef ik gewoon elke dag en die vindt hij ook heerlijk. Heb wel het idee dat ze iets werken. En als hij echt last heeft, smeer ik wat Dentinox en/of poets ik eens extra z'n tandvlees en tandjes. Misschien vindt ze dat lekker? Nils had en heeft helemaal niks met bijtringen, maar heb ze wel in huis. Zou je ook kunnen proberen met Jade.

@ Maaike: GEFELICITEERD!!!
    @ Mel: wandel ze straks!!

Liefssss

5. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

wat een mooi weer he deze tijd:D heerlijk!

@debsel
    Fijn feest vandaag he!

@Ink
    Heel veel sterkte deze tijd! Dikke diggiknuf

@Sjaantje
    Joanneke krijgt nu ook 4 tandjes boven. Allemaal tegelijkertijd. wij gebruiken ook dentinox en als ze het wattenstaafjes ziet doet ze al haar mondje open en wil ze meehelpen.
    Het werkt echt super bij haar! Vsm nooit geprobeerd, ben meteen aan de dentinox gegaan.

@ melanina
    Alles goed met de kleine? Lekker wandelen las ik net?
    Ik ga zo ff naar de winkels, moet nog wat spulletjes kopen en dan lekker genieten van het weekeind!
    Heerlijk hoor, alle weekeinden vrij! Jij werkt toch ook op een kdv?
    Ik moet volgende week dinsdag beginnen! Ben erg benieuwd.
    Ik sta 2 dagen op de babygroep en 1 dag op de dreumes/peuter groep.

@maaike
    gefeliciteerd!!! Fijne dag!

xx marleen

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve, lieve schat. Heel veel sterkte de komende periode met je schoonvader. Wat een naar bericht... Denk aan jezelf en je gezinnetje en we lezen je wel weer als je er aan toe bent. Je mag me altijd bellen/smsen als er wat is!

Dikke kus

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wandelen : is winkelen geworden haha moest echt nieuwe tops hebben nou het is eindelijk een feit ik word burgelijk ik heb 2 dingen bij M&S mode gehaald nu alleen nog goede broeken zodat ik meer topjes en truitjes kan halen.
    Tja moet nu naar de mama look :)

Marleen ja ik werk al bijna 10 jaar in de kinderopvang.
    Ik heb 3 jaar babys gedaan maar de afgelopen 5,5 uitsluitend peuters met soms een dagje baby groep.
    Zal dalijk wel minder worden als me meisje ook bij ons komt
    Dus ik wens je veel werk plezier maar dat lukt wel :)

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, allemaal aan het genieten van het mooie weer?

Wij gaan zo naar een kinderverjaardag, maar eerst nog ff lekker met z'n 3-tjes thuis genieten.

Dinsdag mag ik voor een 2e gesprek terug komen van een solli!! Ben heeeeeel benieuwd! Dus volgende week weet ik meer..

Maaarrrrrr... nu kreeg ik gister een bericht van die gastouder waar Kyra dan heen zou gaan voor 1 dag, dat ze ermee gestopt is!! :$ Ze had nog maar zo weinig kindjes, dat ze nu weer is gaan werken op een KDV. Snap ik best, maar dat wist ze maanden terug al dat ze minder kindjes zou krijgen en toch zei ze dat ze ermee doorging. En nu stopt ze alsnog :x
    Grrrrrr.. nu kan ik dus halsoverkop andere opvang gaan zoeken en zoals jullie zelf weten, is dat niet gemakkelijk! Heb al ingeschreven bij een KDV hier in Zoetermeer die komende maand open gaat (2e vestiging), dus hopelijk wordt dat wat..

Kyra is verder helemaal opgeknapt en voelt zich picobello! Dus dat is gelukkig goed nieuws.

Nou meiden, fijne dag nog en geniet van het prachtige weer!!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: heel veel sterkte meis! Denk jij maar eerst aan jezelf en gezin en we zien je hier vanzelf wel weer! Dikke vette digitale knuffel vanuit Roosendaal..

Debsel: van harte met Nilseman! Ik hoop dat het een erg geslaagd feestje is geworden, aan het weer heeft het iig niet gelegen!

Sjaan: goh wa sneu die tandjes! Hoe gaat het nu met d'r?

Cath: goed nieuws 2e gesprek! Ik duim voor je!
    Nou ja zeg, das raar, dat wist ze toen idd toch ook al wel?! Vreemd zeg! Ik hoop dat je terecht kan bij het KDV in Zoetermeer! Zal vast met zo'n lief meisje als Kyra, gelukkig is ze weer helemaal de oude! Veel plezier op het kinderfeestje!

Marleen: ja idd erg lekker weer! Mag van mij iedere dag wel dit weer zijn! Spannend, volgende week de eerste dag op je nieuwe werk! Zal vast heel erg leuk zijn met al die ukkies!

Mel: lekker geshopt lees ik.. en je bent nog goed geslaagd ook! En boeiend waar je je kleding koopt, als je er maar leuk bijloopt toch!?

Maaike: van harte gefeli! 1 jaar alweer! Wat gaat het snel allemaal hè!?

Iedereen fijn weekend..

Jayden slaapt.. wij gaan ff alvast wat eten, vanavond een feestje.
    Morgen hier bij ons thuis een BBQ.

Toedels! X

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuke foto's Debsel en Ink!

Geniet van weer! Dikke x Ikheid

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zoey heeft vandaag moeite met slapen en wil alleen maar drinken me boobies zijn nu net lekkende meloenen haha

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Rijpe meloenen dus.. Hahahaha! :D

En als je Zoey buiten in de schaduw legt in d'r kinderwagenbak? Dat werkt hier heel erg goed! Hij slaapt iig.. Boven is het niet te harden; 29 graden is het daar! Dan drijft ie z'n bedje uit..

Als ie zo wakker wordt eerst maar 's ff de fles geven en dan misschien nog ff in z'n zwembadje, ff afkoelen en opfrissen. Dan gewoon alleen een luier aan met een kort broekje eroverheen en klaar is kees!

Fijne zondag! X

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tis in de woonkamer koeler als buiten hier komt de zon bijna niet naar binnen en we hebben natuurstenen vloer dus ook lekker koud .
    Maar ze heeft gewoon dorst
    En we hebben boven rolluiken voor de ramen dus de zon komt daar ook niet in .

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    eey lieffies

even snel hoor ben kapoet....
    vandaag bij vrienden geweest gebbq't lekker in t zwembadje super gezellie...alleen jade wou gewoon echt Niet in t campingbedje slapen....eerste keer in t bedje van zoontje van vrienden ging goed was maar uurtje ofzo....gelukkig heeft ze t aardig volgehouden maar echt fijn vondt ik t niet!!

Hoe is t verder de kleintjes last van de wamte?kvindt t wel sneu nu hoor tandjes die door komen super warm en jade heeft met dr blanke(roodharige)huidje ook nog eens super last van hitte uitslag snif snif....

njah zal vast goedkomen!Meiden fijne aaf doe vlg keer even uitgebreidt reageren goed??!!

Oja vinden jullie het goed als ik jullie uitnodig voor de hyves van mijn werk?we krijgen binnenkort ook een webshop enz..dus kunnen jullie ook lekker schuumen:p:p

kussie

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    je mag me uitnodigen hoor

enne heeft jade bij geslapen vannacht
    Hier een rustig dagje nachtje gehad me nichtje bvan 3,5 is wezen logeren dus is alvast oefenen als ik een 2de wil haha nou op zich gaat dat ook wel ze dobbert lekker in het grote bad
    Dus dat is wel lekker
    Dalijk zoey weer ff wegen en dan naar me werk ff weer buurten en er gaat een kindje naar de basisschool en neemt afscheid dus wil dr nog wel ff zien.

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hey meiden!!!

Sorry ben een tijdje niet geweest, maar wel meegelezen! Dit weekend waren we natuurlijk 1 jaar getrouwd dus dat hebben we lekker met z'n 3-tjes gevierd thuis! Niks bijzonders gedaan gewoon heerlijk genoten! Gister bbq met Fam. En vrienden! Was super gezellig! Mooie bloemen gehad! En verder van het weer genieten! De hele dag met sennah buiten met dekens en kleden in de tuin met een hele hoop speelgoed haha! Sennah trekt zich sinds donderdag op tot staan! Knapperd, ben super trots! Ook zie ik haar steeds vaker zitten! Gaat ook toppie dus! Verder word ik op dit moment gebruikt als klimpaal haha! Sennah komt lekker over me heen kruipen en knuffelen! Ze slaapt nu! Morgen ga ik naar de ha voor de pijn daar beneden haha! Ben benieuwd!

@debs, aan de foto's te zien een geslaagd feestje voor niks! Zijn jullie weer een beetje bijgekomen?
    @inkie, super veel sterkte! Trek je het nog een beetje? Rustig aan!!! Dikke knuffel hier vandaan!
    @ikheid, leuk hè in dat badje! Heb em hier net ook weer opgezet! Kan sennah er zo in!
    @debb, hè meis, hoe issie met jullie? Kan je een beetje genieten van het mooie weer?
    @Marleen, snel gaat de vakantie dan hè! Maar wel genoten!!! ben je al begonnen op je nieuwe werk? Hoe Issie met joanneke?
    @mel leuk toch ff buurten? Geniet ervan! Ze zal idd ook wel dorst hebben met deze warmte!
    @Cath, hè meis! Hoe is het met jullie? Spannend de solli! Hopelijk word het deze x wat! Jammer van de gastouder! En jammer dat ze er niet over nadenkt dat nieuwe opvang zoeken niet altijd even makkelijk
    gaat! Hoe is het met kyra!!!

Oh ja de nicht van Thomas was zwanger van een 2ling maar zijn veel te vroeg geboren gister!!! Weet er het fijne nog niet van maar met de jongetjes is het leven van dag tot dag!!!

Nou meisjes, fijne dag!!

Xxxx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bibber... nederlands volkslied op tv (voetbal)

Maaike: wat een geslaagd weekend heb je achter de rug en wat fijn dat Sennah het zo goed doet! Het gaat nu hard hoor.. voor je het weet loopt madam door de woonkamer heen. Leuk!
    Oei die tweeling! Hoeveel te vroeg zijn ze geboren? Wat sneu!
    Ja Jayden vindt het super in dat badje (en mama ook). Met die hitte was ik hem lekker in dat badje en daarna ff lekker in z'n nakie op het speelkleed spelen, vindt ie heerlijk!
    Voor je onderkantje? Zo'n last ervan? Succes bij de ha!

Sjaan: ja hoor meld me maar aan! Leuk!
    Vervelend dat ze zoveel last heeft van de hitte! Jayden ook al, overal bultjes, heeft het warm en plakt. Dus niet teveel kleding aan en zorgen dat ie lekker koel ligt. Hij drinkt gelukkig al z'n flessen goed leeg, poept en plast zoals voorheen en is hartstikke vrolijk.

Mel: have fun op je werk! Wanneer zou je aan een 2e willen beginnen? Is dat het dochtertje van je zusje?

Hier: gisteren BBQ gehad.. de visite was net binnen en Jayden zet het op een krijsen zeg! Spuugt ie alles onder, was kei zuur, dus weer last van maagzuur. Ik dat medicijn willen geven, kwam er ook uit. Ondertussen stond iedereen me op de vingers te kijken en kwamen met allerlei tips.. Nou ik werd gek! Ik heb Jayden opgepakt en ben ff naar boven gegaan, onder het mom van 'ff Jayden schoonmaken'. Maar heb daar lekker ff een potje staan janken! Dat luchtte op zeg!
    Jayden de fles gegeven om 18.00 uur en daarna heeft ie liggen slapen tot 23.00 uur (de volgende fles). Dat was heel fijn!
    BBQ was erg gezellig en lekker!
    Net ff snel een boodschap gehaald en vanochtend hier beneden ff gepoetst en gestofzuigd..

Manlief komt net binnenlopen, mocht eerder weg van het werk ivm voetbal. Dus wij zijn ff voetbal kijken!

Toedels XXX

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meisjes, heb net verteld over de tweeling toch? net ff update gehad! 2 jochies met 28 weken en 5 dagen geboren, de 1 1175 gram ong en de ander 1011 ong.... veel te klein dus. De 1 ligt aan volledige beademing, de ander word ondersteund. Gaat niet echt goed volgens mij!

Moet t ff van me afschrijven, spookt door m'n hoofd!

xxx

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaik pff das erg hey...zo klein...hoop dat alles goed mag gaan!!

De rest??allles goe....Hier wel Jade is een echte handenbinder op t moment ze doet ineens zo veel dat je oren en ogen te kort komt ze kruipt bijna trekt zich op....doorkomende tandjes hitte uitslag...pfieuw hahaha!!

nou ze ligt er net in hoop dat ze lekker slapen gaat kan ik even de boel opruimen!!

kussie

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    heidi meis wat balen hey zo'n avond laa tje niet gek maken hoor ik heb t ook met jade gehad al die adviesen....pff lekker doen wat jij doen wilt hoop dat jullie moppie zich weer beter voelt!!xx

Deel Deze Pagina