Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel, ja echt zielig die prikjes!
    Lekker veel knuffelen..

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hey meisjes!

@ikheid, wat vervelend dat die verdoving zo pijnlijk was, MAAR je hebt het wel mooi gedaan! Super goed van je dus! Wat vervelend dat jayden zo'n last heeft met zijn ontlasting! Echt niet grappig! Gelukkig helpt zo'n klysma dan wel goed!
    @mel, jahaaaaa sneu hè die prikjes! Sennah is er voorlopig ook ff vanaf geweest maar moet binnenkort ook weer! Niet grappig dus! Vertroetel je meisje maar goed!
    @debb, wat sneu voor je zus dat mensen d'r laten vallen, snap natuurlijk wel dat sommige mensen het niet begrijpen maar tis wel mooi haar leven, zij moet gelukkig zijn! Gelukkig heeft ze iig een hele lieve zus
    waar ze altijd terecht kan! Super meis!

Hoe gaat ie verder hier??

Xxx

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

@Ikheid: vind het ook dapper hoor van je. Die verdovingen vind ik ook altijd het rotste. Wel fijn dat je nu geen pijn meer hebt zeg! Kun je nog meer gaan genieten!

@Debbs: jullie gaan tegelijk met ons op vakantie. WIj gaan ook 30-7 weg :D En knappe Tijn gaat ook al zo hard he? Mooi manneke! Wat ontzettend lullig voor je zusje dat vrienden haar laten vallen zeg! Ik snap wel dat ze het er misschien niet mee eens zijn en het niet helemaal snappen, maar om dan gelijk iemand keihard aan de kant te gooien vind ik belachelijk! Dan zijn het geen echte vrienden. Wel super dat ze het zo naar haar zin heeft bij jullie! En haar vriend mag zeker hard vechten voor haar, want zo te horen en lezen van jou is ze het ook meer dan waard! ;)

@Debs: hey meissie! Nils lekker geslapen nog vandaag? Is het nog zo warm bij jullie in huis? Hier nog wel iets, maar het koelt nu af. Straks weer ff alles open gooien.

@Maaike: hey meissie, hier alles goed hoor! Kyra is geen fan van warmte en wordt daar ook niet vrolijker van. Zolang we haar overdag met die bloedhitte "koelen" in haar zwembadje, is ze redelijk te genieten. Maar anders...:) Ze heeft het niet van een vreemde hoor, want haar vader kan helemaal niet tegen warmte en werd als kind zelfs ziek van de hitte :$ Maar goed, we komen de dagen wel door hoor! Ze ligt in bed nu in alleen een romper zonder slaapzak of laken. Voor haar is dat warm zat, want ze zweet toch wel! M'n solli van vorige week is niks geworden. Ik heb volgende week dinsdag weer een solli en ik hoop zo hard dat die het wel gaat worden! De organisatie en functie klinken als heel interessant, dus duimen maar!!

Maar goed, hoe is het met Sennah nu?? En met jou?

@Anderen: hoe is het meiden?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: spannend die solli! Ik duim hard voor je!
    Waar gaan jullie heen op vakantie?

Maaike: succes in het zkh! Heb je er trouwens nog veel last van?

Iedereen veel plezier met voetbal kijken vanavond! Ik ben héél benieuwd!!!

Kus

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hey meiden!

Trotse mama hier!!!! Sennah zet aan de rand van de tafel of box stapjes!!! Goed hè? Ook heeft ze gister voor t eerst een klein stukje gekropen!!! Knapperd is t toch!

Xxx

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid: hey meis, we gaan lekker 2 weekjes naar Terschelling! Bungalow in de duinen gehuurd ;)

@Maaike: wat supergaaf!! Echt wel knap! Terecht dat je trots bent hoor! Nu is het gedaan met de rust :D

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Whaaaaaa ik word gek vandaag! Niks is goed bij sennah! Zit ze is niet goed, staat ze is niet goed, elke x d'r speen uitspugen! nou ze zoekt t maar ff uit hoor! Vermoeiend!

@Cath, thnx meis! Leuk vooruitzicht dan hè de vakantie! Ik heb pas 20 sept vakantie, :(

xxx

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: oooh lekker zeg! Dat wordt genieten! Dat zal Kyra ook wel leuk vinden, lekker in het badje en veel spelen..

Maaike: wat goed van d'r!!! Hmmz.. balen! Kan idd best vermoeiend zijn denk ik, ff afstand nemen en laat d'r maar ff wat aanklooien.

Hier: Jayden rolt eindelijk zonder hulp van mij van buik naar rug! Heb het op foto en film! Kei goed van 'm! D8 dat het er nooit van zou komen, hahaha!

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    heyyyyyyyy meiden wat gaan de kids allemaal hard!!

ikheid jayden is vlot hoor aangezien jade nu pas een maandje rolt haha hoe is het??

maaik grrrrrm erg is dat he maar let maar op er zit vast wat aan te komen!!heb t net met jade achter de rug.....

de rest van lady's sorry ff niet zo uitgebreidt maar lees zeker wel mee hoor!!

hier alles goe met de kleine rooie haha!!kruipt er vrolijk op los en staat al aan tafel....dus vangen!!!!!best vermoeiend haha.....maar wel super leuk!!

verder zn gangetje hier te vermoeiend om over te praten dus dat doen we maar even niet..

meiden geniet van de wedstrijd dikke knuf!

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    OMG ik kon net wel gillen!!! Sennah alleen maar huilen, ook bij het eten! Thomas kan er niet echt goed tegen dus die word ook chaggie, Pff ik zei al ik zit zo al de hele dag, nou krijg je als reactie dat ik dan maar niet de hele dag thuis moet gaan zitten! Nou en bedankt!
    We waren allebei al chaggie! Gelukkig heeft ze wel ff danoontje gegeten en heb net ff met d'r geknuffeld op bed! Ze ligt nu op bed
    maar weer miepen! Elke x staan, nou ben er nu klaar mee hoor! Ti's leuk geweest! Heb er echt koppijn van! Blehg! Maar goed, hopelijk kan ik de wedstrijd kijken zonder gestoord te worden haha!!!

Xxx sorry ff ego hoor;)

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Oh meiden, erg he!! Als ze zo bezig zijn!! Ken het hoor ;) Alleen die van mij gaat niet staan natuurlijk... GRRRRR!!! Ik weet dat het allemaal wel komt, maar soms denk ik echt wel eens waarom kan ieder ander kindje van zijn leeftijd al staan, kruipen of lopen en fatsoenlijk drinken enzo en Nils niet?! En dan lees ik weer dat jullie kleintjes die veel jonger zijn ook aan de tafel staan enzo. Het CB zei laatst wel dat ze zich ook absoluut geen zorgen maken, maar soms vind ik het gewoon echt NIET leuk :(

Zo! Dat lucht op!! :D Verder is het een scheetje hoor... En hij is pienter zat en reageert ook gewoon op alles dus maak me ook geen zorgen dat er echt 'iets' is. Dus dat is het niet!! Maar ik wil gewoon dat hij ook dingen gaat doen!!

Sorry voor m'n gezeur meiden!! ;)

Liefsss

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ahhhhh debs, begrijp het heel goed hoor! Ti's ook niet grappig natuurlijk als alle kids om hem heen het wel doen en nils niet!!! Kun je hem Miss nog meer stimuleren dan je al doet? Ik vind het lastig om je tips te geven want heb het nog niet echt meegemaakt!
    Ze zijn ook nog zo klein, je kunt er ook niet veel aan doen!
    Nou maak je niet te druk....
    Komt allemaal goed!!!

Oh ja sennah ligt hier nog steeds te klooien, huilen en miepen in bed,maar laat haar mooi liggen!!! Pffffff

Xxx

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    We stimuleren hem tot we een ons wegen, dat gaat 'm niet worden ;) Bij ons op schoot en als wij hem helpen doet hij juist vanalles, maar hij moet het zélf gaan doen!! Maar thanks meid, ik verwacht ook geen tips hoor. Gewoon een luisterend oor is meer dan genoeg!!!

Speaking of "luisterend oor" : hoe was het op controle?

Laat d'r (als je zeker weet dat er niks is) maar effe miepen. Zolang ze niet erg overstuur is... Eerst effe zelf tot rust komen!!!

Kusss

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hey debs, tja helaas kunne we die kleintjes af en toe niet ff dwingen hè haha!!! En een luisterend oor heb je hier wel hoor;)

met mijn oor was alles goed, beetje onrustig maar kan door de warmte komen, weer druppels meegekregen en heeft mijn oor weer ff schoongezogen! Over 6 weekjes weer terug komen!

Ja ze ligt meer te miepen dus t is klaar nu hoor!!!
    Haha ben zelf ook kapot nu!!! Lekker voetbal kijken nu :D

xxx

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    aaaaaaah deb maak je geen zorgen joh!!Jade is ook best laat nu maakt ze weer ff een sprongetje...maar mevr drinkt ook niet zelf en eten ook niet wordt ook het liefst gevoerd hoor....kan goed zijn dat ie ineens de smaak te pakken krijgt waarsch is ie in zn bolletje met hele andere dingetjes druk!!

maaik gelukkig slaapt sennah nu lekker jade ging ook niet van harte slapen vanaaf hoor!!

pffff wat een wedstrijd he....ben benieuwd wat het gaat geven!!

kussie

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    eey poepskes!!

Kzit op wacht moet zo gaan werken 10u....dus hoop dat jade zo wakker wordt anders moet ik ze wakker maken vindt ik altijd zo sneu.....

ben echt aan t aftellen voor t weekend ben kapoet zondag gaan we met 10 meiden naar de efteling....dat wordt een feestje haha!!

nou voor degene die vrij zijn hele fijne dag en de andere werkse!!

xx

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Lieffie!!! Ik kan het me heel goed voorstellen hoor!
    Lekker je 'frustraties' eruit gooien, dat kan erg opluchten :D!
    Maar daarna ook weer naar je kleine manneke kijken en bedenken hoe ontzettend trots je op hem bent! Bedenk maar wat hij allemaal wel doet en wat voor heerlijk manneke het is!
    Hele dikke kus en knuffel

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

voor degene die het nog niet weten: dinsdagavond is de schoonvader van Inkie overleden. Het zijn erg heftige dagen voor haar geweest. A.s. zaterdag is de begrafenis.

xx

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: gecondoleerd meis! Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke en rotte periode! Dikke knuffel!

Ik lees veel over kindjes die van alles doen en niet doen.. Balen!
    Soms kunnen ze echt vervelend zijn! En ik weet er nu al alles van! Meneer heeft echt een eigen willetje en kan soms zo erg drammen!

Op CB zeiden ze dat ie erg snel was met rollen.. Knap hoor! Maar het kan ook zo weer omslaan, ze moeten namelijk wel de interesse hebben om het te doen..

Net terug van CB meneer weegt alweer dik 6 kilo! Gaat hard zeg!
    Ik ga nog ff chillen voordat ie wakker wordt!

X

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aaaah lieverd!! Kan me voorstellen dat het niet leuk is om te lezen dat andere kindjes van alles al doen en Nils nog niet zoveel. Ik weet wat je bedoelt hoor, ik had dat natuurlijk met Kyra in het begin toen ze "achter" liep met hoofdje tillen enzo. Maar het komt echt wel goed met jouw Nilsemannetje!! Die knapperd doet alles in z'n eigen tempo en verder is het toch een heerlijk pienter knulletje?

Maar ik zal me ook wat inhouden hoor :) Het is ook niet leuk als ik vertel wat Kyra nu weer doet. Ze is dezelfde leeftijd als Nils, dus dat is ook niet leuk om te lezen. Dus ik zal me wat meer inhouden hoor meis! :);)

Kus kus

Deel Deze Pagina