Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ink: lieve schat, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader :( Wat een naar bericht. Heel veel sterkte meissie..

@Ikheid: Jayden is zeker vlot hoor!! Kyra kon met 3 maanden haar hoofd nog amper optillen, dus dat belooft nog wat met hem :D

@Maaike: pfffff...weet dondersgoed wat je bedoelt meis! Hier nog zo'n kleine gifkikker! En ja, het zijn wat dat betreft echt meiden he? Flink drammen en strot opzetten als iets niet bevalt. Ik heb ook zo'n periode met kyra gehad, dat niks goed was. Daarna willen ze alleen maar een periode bij jou zijn continu. Als je ze dan wegzet, dan is het hek van de dam :( En Kyra gaat nu de periode in, dat ze het slaan gaat doorkrijgen :$ Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! ;):x Maar aan de andere kant staat er natuurlijk tegenover, dat je ook veel meer leuke dingen gaat meemaken natuurlijk ;) Althans, vind ik wel. Hoe ouder ze worden, hoe leuker het ook wordt! Heerlijk ondeugend enzo :D

@Sjaan: hey meis, Jade ook zo lekker aan het ontwikkelen en uittesten? En aan het kruipen ook? Tja, dan is het gedaan met je rust he? Hier wel hoor! Kyra kan ook wel heel makkelijk en heel lief zelf spelen, maar soms gaat ze ineens op "ontdekkingstocht" en dan mag ik overal achteraan rennen :D
    Slaapt Jade nu wel weer goed, of heeft ze nog last van de warmte? Het wordt morgen en vrijdag ook weer zo bloedjeheet he :( Pfffff, dat wordt weer afzien!

@Debbedebs: hey meis, hoe is het met die knapperd van je? En met jou en je zusje?? Nog even en dan lekker vakantie ook he? Hopelijk blijft het weer zo mooi, want dan kan de vakantie helemaal niet meer stuk :D
    Op je werk ook alles goed?

@All: hoe is het meiden?

Hier alles goed. Kyra is echt zo'n onwijze boef nu! Zo lief en schattig als ze was ....en ook nog steeds is hoor(!!).. zo onwijs ondeugend is ze nu! Mevrouw is behoorlijk pienter en heeft dingen ook snel door, wat alleen maar leuk is natuurlijk. Maar aan de andere kant, heeft ze ook door hoe boos ze kan worden! En dit kan uiten :$ Zo mag ik bijv. niet meer haar luier verschonen :( Ze blijft wel netjes stilliggen hoor, maar ze zet een flinke strot op en wordt echt nijdig dan :( Soms gaat ze met haar benen trappelen, maar daar heb ik geen boodschap aan ;)
    Ook krijgt ze door, dat als ze iets pakt wat niet mag en ik het vervolgens van haar afpak, dat ze dan kan gaan meppen :$ Ze doet het nog niet gericht naar mij, maar ze gaat wel in het luchtledige slaan of op haar speeltjes :x Ze zeggen dat het een fase is en dat zal ook wel, maar slaan mag niet en dan krijgt ze ook een ferme: NEE te horen. Onze hond moet het soms ook ontgelden. Dan wil ze wel lief aaien, maar in haar enthousiasme en ondeugendheid gaat ze vervolgens slaan en dan pak ik haar handje en zeg ik ook "nee niet slaan..aaaaaaaaaaaaaaiiiiiii!! En dan aai ik met haar handje over de hond heen. Ze doet dit ook weleens tegen mij, als ze op schoot zit en dan krijgt ze hetzelfde te horen ;)

Dus dames! Hier nog een moeder met haar handen vol hoor!! En hoe stout en ondeugend ze ook af en toe is, het blijft ook wel een ontzettende lieverd. Die af en toe op schoot wil en dan uitgebreid tegen me aan gaat liggen knuffelen. Heeeeeerlijk zulke momenten :D

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nee, nee, nee!!! Ik wil niet dat jullie je inhouden!! Kom op zeg ;) Ik wil gewoon horen wat jullie kleine knapperds al kunnen. Het gaat er niet om dat jullie vertellen wat ze kunnen, maar dát ze het kunnen!! En het is ook gewoon zo; Nils is een heerlijk binkie en ook echt wel pienter. Hij wijst nu z'n neus aan als je vraagt "waar is je neus?" en ook alle dingen in de kamer die hij bij naam kent. Dussuh... Die van ons komt eraan hoor!! :D

Dikke kusssss

@ Heidi: soweej!! Die gaat lekker zeg :D Heerlijk dat hij zo goed aankomt en goed groeit. En lekker snel in z'n ontwikkeling. Goed bezig!! En een beetje karakter mag er wel inzitten toch ;)
    @ Cath: o die Kyra!! Het is ook echt een spookje soms he.... Je bent nu echt af en toe net zo'n politie-agent he?! Nils kan ook ondeugend zijn hoor.... Dát soort dingen kan hij wel snel :D Hahahah!!!
    @ Sjaantje: tien over 9? mevrouw wakker moeten maken? Lekker!!! Of was ze al wakker geweest??
    @ Debs: thanks meissie, doe ik hoor!!! Soms 'baal' je effe, maar niet te lang hoor. Heb ik toch geen tijd voor met m'n kleine handenbindertje en kroelkontje :D
    @ all: dikke kussss hoe issie???

Liefsssss X

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: hahaha, heb echt zitten lachen bij alle wat je vertelde over Kyra, wat een dame met pit zeg! En oooh de hond, zielig! Dat wordt hier ook nog wat met die 2 honden..

Debsel: die Nilseman komt er ook wel hoor! Hij vindt het veel leuker om te brabbelen. Dat andere komt vanzelf wel hoor, maar alleen wel wanneer meneertje er zin in heeft.. Een lekker eigenwijsje dus..

Jayden heeft z'n dagje niet, constant jengelen..
    Mgoed, de aanhouder wint hè!?

Iedereen fijne avond! X

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Lieverdssss

Ink sterkte!!voor jou en je familie!

De rest?????soms is het stil en soms kan ik het niet bij benen!!!haha

Neeeeej jade sliep idd vamorgen om kwart over 9 maar ze was al om 6u klaarwakker hoor haha!!dat geluk hebben wij niet!!

Verder gaat het idd super met dr en met het slapen tis een lekker moppie....

Vraagje jullie kids ook zo druk op t aankleedkussen krijg ze zowat niet meer de luier om joh!!haha

Nou mijn broer kwam straks aan de deur bloemetje zijn ecxuses aanbieden.......TJA WAT DOE JE DAN???
    Ik zei wat doe jij hier??????wou m eigenlijk wegsturen maarja....dus naar binnen gelukkig was roy er en hebben we een gesprek gehad...hij weet nu hoe we er over denken en tja kheb er geen vertrouwen in dus probeer gewoon afstand van hem te nemen en we zien wel wat ie doet!!!!

nou meiden truste spreek jullie!!

xxx

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: goed dat je er wat van hebt gezegd! Hopelijk doet ie er ook iets mee!
    Nog geen last van een druktemaker op het aankleedkussen.. Wel tilt ie zijn kontje op als ik aan de luier trek om hem goed te doen.. Tja dan schiet die luier dus weer onder z'n kontje uit. En dat doet ie meerdere malen 8er elkaar, dus voordat die luier aan is, zucht!
    Fijn dat Jade zoo goed slaapt zeg! Dat is wel anders geweest..

Geniet er maar lekker van!

Iedereen fijne avond!

Ooh.. manlief en ik starten vanaf morgen met een dieet, net alle lekkere en slechte dingen de container in gemikt! Zó, dat ruimt op!
    Ik moet nog 4 kilo en dan weeg ik weer als vanouds; 55 kilo en manlief wil er minimaal 15 kilo van afkrijgen. En samen is makkelijker en leuker dan in je eentje.

Nou ik ga 's ff boven kijken.. ligt er 1 te jengelen.

X

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha heidi!!kleine ventje van jullie!!
    goed hoor lijnen....hier staat t ff stil...maar komt ook nx bij!!we zien t wel!!!

de rest warm he??

cath las dat kyra ook zo lekker eigenwijs is...echte meiden he!!

hier heerlijk dagje gehad vorige week was jade toch zo aan t drammen en d8 dat er 1 tandje door was gekomen keek ik strx zitten er gewoon 3!!!!

nou ga nog ff lekker banken kussie!!

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ff snel hoor! Ga zo m'n bedje in. Had er eigenlijk allang ingelegen, maar was ff iets gebeurd vanavond hier in de flat. M'n buurman (direct naast ons) is door z'n glazen schuifpui heengevallen. Een kabaal echt niet normaal zo hard! Kyra lag gelukkig te slapen en merkte er niks van. Mannetje stond net voor om m'n ouders uit te zwaaien en ik rende dus het balkon op, om te kijken waar die herrie vandaan kwam. Naast me dus!

Dus ik voor kijken, komt mannetje weer lijkwit naar binnen, dat de buurman helemaal open ligt en flink bloedt. Dus ik erheen, zie ik m'n buurvrouwtje en m'n moeders partner bij hem staan. M'n moeders partner hield onze buurman plat tegen de grond (want die gek wilde elke keer toch proberen te bewegen) en m'n buurvrouw had een handdoek op z'n gigantische wond gedrukt. Z'n benen en gezicht lagen flink open en hij bloedde als een rund. Vooral z'n ene been bloedde hard. Ik heb vervolgens op aanwijzen van m'n buurvrouwtje, z'n broekriem eraf gehaald en z'n been strak afgebonden. En zo zaten we dus tot de ambulance kwam. Hij is nu naar het ziekenhuis en wij zijn allemaal ontsmet. Mannetje heeft met de buurmannen de galerij schoongemaakt, want ja..die zat natuurlijk onder het bloed.
    Hopelijk komt het goed met hem :( De glaszetter is net geweest en heeft de schuifpui snel dichtgemaakt.

Heel gedoe hier dus! Ben behoorlijk geschrokken ervan.

Kyra is trouwens ook weer ziek. Gisteravond kreeg ze koorts, maar dat was vanmorgen weg. Nu vanavond kreeg ze weer koorts en weer 40 graden. Ik heb haar net toch maar een zetpil gegeven voor de nacht, want ze ligt telkens wakker en ze kan haar slaap ook wel gebruiken.

En ik nu ook, dus ga m'n mandje in! Ik reageer snel weer ff persoonlijk hoor! ;)

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen........

cath bah!!!!!!!!!!das schrikken???hoe heeft hij t voor mekaar gekregen??

nou vandaag wordt weer heerlijk warm moet van 12 tot 8 zie er als een bom tegenop tis bij ons wel 45 graden binnen....er staan wel waaiers maar dat maakt ook niks uit....

dusssssss wish me luck........

nu eerst genieten van j-j....(hihi zoals oma altijd zegt)

xxxsie!!

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje Cath!!! Je schrikt je uiteraard helemaal suf joh... Hopelijk hoor je vandaag dat het goed gaat met 'm. Pffff!!! Wel goed van jullie hoe jullie hebben gereageerd en bij hem zijn gebleven enzo. En hopen dat Kyra vandaag ook weer een stukje beter is... Dikke kus!!

Hey Sjaantje!! Ik moet ook gaan werken, maar ik denk niet dat het een hele dag wordt hoor... Er is echt iets wat af moet en daarna denk ik dat we het voor gezien houden ;) Trouwens, wel goed dat je duidelijk hebt laten merken aan je broer dat je hem niet zomaar meer kan vertrouwen. Wel lief van 'm die bloemen, maar ja... Hij zou beter ervoor zorgen dat bloemen niet nodig zijn!!! Sterkte vandaag met werken!!!

En Heidi, is Jayden nog jengelig of gaat het weer goed met het lekkere manneke? Enne... samen diëten is altijd het makkelijkst. Wij zijn niet écht aan het diëten maar proberen door de week niet te snoepen en gewoon op te letten. Maarruh... Ik ben stinkjaloers op je!!! Bijna terug op je gewicht van 55 kilo?! Gek ;) (en dan bedoel ik natuurlijk "Wow, té gek!!") Dat gaat het hier nooit meer worden denk ik.... Wil wel onder de 65 blijven; zit er nu nét een halve kilo boven en die moet er dan ook zeker vanaf. Maar ging deze week korte broeken halen en ik moest bij de Esprit toch echt maatje 36 pakken, want 38 was te groot :D (helaas is dat niet bij alle merken zo, maar ach...) In elk geval (waar leidt dit gezwets toe?): superknap dat je zoveel gewicht kwijtbent en nog superknapper dat jullie samen gaan afzien!!

@ all: hoe issie meiden???

Zo, wij gaan zo maar eens naar werk. Schande he, zo laat.... Nils is bij opa en oma en dan is het toch wel lekker om even een paar extra uurtjes slaap mee te pakken....

Dikke kussss en succes met de kindjes vandaag met deze hitte...

Liefssss

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden!

@Sjaan: werkse meis. Netjes van je broer dat ie toch even z'n excuses komt aanbieden, maar kan me voorstellen dat het net iets te laat komt na alles. Doe waar jij je goed bij voelt. Je moet er niet zelf onder gaan lijden en als jij afstand wil, dan moet hij dat ook respecteren.

@Debs: jij ook werkse meis! Hopelijk kun je eerder weg.

@Ikheid: 55 kilo??!!! Jeetje wat een lichtgewichtje zeg!! Dat is toch niet zwaar??
    Wel netjes dat jullie nu concequent volhouden hoor!

@Debs: 65 kilo??!! Ook al zo'n lichtgewicht!!

Ik ga geloof ik maar niet meer zeggen wat ik nu weeg :):(:( En wat ik voor m'n zwangerschap/schildklier woog. Ik heb gister trouwens weer bloed laten prikken en dat mens kon niet prikken!! Ze heeft m'n spier geraakt en heb nu echt pijn in m'n arm :x Maar goed, met een beetje mazzel over 3 maanden pas weer!

Met Kyra gaat het redelijk. Ze is nog steeds ziek en gister liep het op tot 40.1, dus toch maar een zetpil voor de nacht gegeven (had ik geloof ik al verteld he :)). Nu ligt ze weer te slapen en ze begint toch weer warm te worden. Pffff... Ze is er wel vrolijk onder, dus wat dat betreft denk ik niet dat ik me zorgen hoef te maken.

Gister ben ik me nog rotgeschrokken, want ik heb zo'n vermoeden dat ze een haarspeldje heeft ingeslikt :) Ze had wat roze in haar mondje waar ze op kauwde en ik wilde het afpakken, maar ja..mevrouw houdt die kaakjes stijf op elkaar en toen ik wel m'n vinger erin kreeg was het ineens weg! Ik kon niet snappen wat het kon zijn, tot ik me herinnerde, dat ik een haarspeldje van haar in m'n broekzak had zitten. Dus ik in m'n zakken voelen en je raadt het al.....weg! Waarschijnlijk ergens op het tapijt gevallen en ik heb het niet gezien, maar zij wel. Nogmaals..ik weet het niet zeker. Ik moet nu de komende week haar ontlasting ff nakijken, want het moet er gewoon "via de natuurlijke weg" uitkomen :(:) Echt..ik voelde me zo slecht gisteren :( Hopelijk komt het er snel uit, als het inderdaad dat haarspeldje was..

Wat de buurman betreft, ik hoorde vanmorgen dat hij vannacht in slaap is gehouden. Hij heeft een hoop bloed verloren en is een deel van z'n kuit geloof ik (bijna) kwijt. Ook een pees in z'n hand was doorgesneden. Dus voorlopig zie ik hem nog niet thuiskomen. De politie zei gister wel tegen m'n moeder, dat we waarschijnlijk wel z'n leven hebben gered door meteen te reageren. Dat geeft dan wel weer een goed gevoel :)

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: nou succes met die hitte! Bah bah.. Een graadje of 24 à 25 is voor mij prima! Dit is veel te warm zeg!
    3 tandjes in 1 keer!? Zó! Ik vind het nie gek dat ze er veel last van had en zo jengelig was.

Cath: shit zeg! Dat is schrikken! Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?! Gelukkig heeft Kyra er niks van gemerkt! Die heeft lekker door liggen pitten..
    Weer koorts?! Gerum! Zo sneu..

Debsel: ja ben ook zo blij met die kilo's, nog maar 4 te gaan! En die moeten er echt af! Ik heb nog een behoorlijke rol over m'n broek hangen.. Ja en dat van die maten ken ik, van mexx heb ik 36 en bij superstar moet ik gaan voor de 38. Ach ja, boeiend! Als niemand die rol maar ziet vind ik alles prima.. Vind die rol nog het allerergst namelijk..

Hier: Jayden ligt in de box te slapen.. had om 13.00 uur de fles moeten hebben, maar ik laat hem maar ff liggen aangezien ie toch wel last heeft van de hitte. Verder geen plannen vandaag, binnenblijven, dat ga ik doen.. Ik ga nu echt nie voor de lol naar buiten!

De rest: alles goed meiden?

X

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: nee 55 kilo is idd niet zwaar, maar dat woog ik altijd.. En dat wil ik graag weer wegen. Dus we gaan ervoor!

Oei, een speldje doorgeslikt.. Ach ze zal het vast uitpoepen, maar je schrikt je wel rot zeg en je voelt je ff een moeder die niet goed genoeg oplet. Maar dat gaat ook gewoon niet ieder seconde van de dag. Zulke dingen gebeuren meis. Ik stopte vroeger een kraaltje in mijn neus en ik at puzzelstukjes op.. Kraaltje is eruit gehaald met pincet en de puzzelstukjes kwamen er verzadigd onder uit met de poep mee..

Goh, die buurman! Die heeft echt geluk gehad! Een deel van zijn kuit weg? IEKS! Dat zal een gezicht zijn en hij zal idd nog lang niet thuiskomen denk ik..

Nou hopelijk knapt Kyra gauw op en is ze snel weer de oude. Zeker met die hitte is het niks als ze zo ziek zijn.

Ooh hij wordt wakker! Ik ben 'm de fles geven..

X

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden ff een berichtje van mij
    heb het een beetje te druk gehad
    zoey was/is erg huilerig na haar prikjes van maandag het enige waar ik mee bezig was was me meisje laten drinken en dr laten slapen enz enz want ze sliep ook maar 10 min steeds.
    Nou hebben me moeder en ik ontdekt dat ze dus graag op dr buikje slaapt nu vind ik dat wel erg eng maar ze mag overdag als ik dr bij ben wel op dr buikje slapen en snacht in een slaapzak

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel: als dat werkt op het buikje slapen dan gewoon doen! En idd alleen doen als je erbij bent, dan kan er niks mis gaan..

Iedereen een fijn weekend! X

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!

Iedereen aan het genieten van het lekkere weer!?
    Nou van mij mag het wel een tandje minder hoor.. Vind dit echt veel te hot!
    Vanmiddag hebben we een doop van half 3 tot 4, hoe krijg je het verzonnen?! Mgoed.. Moet iedereen zelf weten of ze hun kind wel of niet laten dopen.
    Daarna gaan we nog ff naar hun thuis om de doop te zegenen (zeg je dat zo?) en daarna gaan we richting Tilburg, naar mijn ouders, de finale kijken! Ben zo benieuwd! Ik zeg 2-1 voor Nederland..
    Manlief roept '4-0 voor Spanje!' (hmm.. die snapt niet dat NL beter is ;)) Hahahaha! Nu kijkt ie me boos aan.. Hahaha! (hij leest ff mee of ik geen vieze dingen typ..)

Nou ik ga ff mijn zusje bellen, fijne vakantie wensen, die vertrekt met d'r Italiaan naar Spanje en daarna gaan ze door naar Italie, lekker hoor!

Iedereen fijn weekend! X

Ps. Jayden slaapt heerlijk zeg! Vanaf half 10 al.. Das maar goed ook, want dan is ie vanmiddag goed gemutst en uitgerust..

X

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Veel plezier heidi!!! Eén voordeel heb je met dit weer; dan is het misschien EINDELIJK eens niet zo koud in de kerk ;) Meestal zit je daar toch wel enigszins te vernikkelen...

Wat heerlijk dat Jayden lekker slaapt. Nils heeft ook net een "dutje" gedaan van 9 uur tot kwart voor 12. Meneertje was best wel moe omdat hij gisteren z'n middagdutje gemist heeft!! :-D Nou, wij hebben lekker op het dakterras gezeten en vonden het ook wel effe lekker dat hij zo lang sliep!!

@ all: veel plezier vanavond bij de wedstrijd!!!

Dikke kussss

PS. Natuurlijk gaan wij winnen en niet die Spanjaarden!!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen zeg van de wedstrijd! Gatver!

Gisteren heeft jayden zich zó voorbeeldig gedragen! Heel de dag lachen en brabbelen en verder geen kick gelaten.. Ook veel geslapen trouwens.
    De kerk dreven we uit, was veel te warm! Jayden werd knalrood in de maxi cosi, hem eruit gehaald, truitje uit gedaan en zitten wapperen met het misboekje, was het toch nog ergens goed voor, hahaha!
    Nu lekker niks doen, het koelt hier lekker af door de regen!

Met iedereen alles goed en ook met de baby's en dreumessen???

X

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó Debsel.. das idd lekker ff met z'n tweetjes genieten op het dakterras! Wij hadden ook lekker in de tuin gezeten met z'n tweetjes, die momenten zijn nu zo zeldzaam, dat je er 10 keer meer van geniet!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo heerlijk me huisje is weer aan kant
    bed verschoont kunnen we er weer in weg zweten haha
    Zoey slaapt juist heerlijk in de warmte savonds wil ze dus niet slapen dan is ze vanaf een uur of 7 wakker tot half 12 en dan slaapt mevrouwtje eindelijk.

Gisteren me nichtje te logeren gehad tot vanmorgen dus was extra genieten alvast een beetje oefenen voor een evt 2de :)
    Maar eerst me verlof maar afmaken denk dat ze gek worden als ik in november weer ga werken en gelijk moet melden dat ik weer zwanger ben haha.
    Nee hoor eerst maar genieten van me meisje en me werk en nog ff bijkomen van me zwangerschap alleen dat houdt me al tegen om weer te zwangeren.

Pff tis wel somber benauwd weer een dag om me zelf te vervelen want me meisje is weer heerlijk dr zelf en slaapt dus overdag weer ipv steeds te huilen .
    Lang leve het buik slapen heeft ze van mij ik kan ook niet op me rug slapen ook in me zwangerschap niet gedaan werd wakker als ik op me rug gedraaidt was.

Hadden jullie het ook dat je je werk miste want hoewel ik graag voor me meisje zorg mis ik me werk en me collegaatjes en kindjes heel erg
    Elke dag is nu zon beetje hetzelfde zoey is nog te klein om echt wat te ondernemen .
    Ben blij dat ik me ouderschapsverlof pas neem als ze een peuter is :)

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou je bent actief bezig geweest in de ochtend! Ik trouwens ook hoor, ik had isteren al ons bed verschoond en vandaag heb ik de benedenverdieping gedaan.. Maar ik moet zowiezo iedere dag stofzuigen met de honden en de wc doe ik ook iedere dag, das gewoon lekker fris.
    Nou wij willen over een klein jaartje weer gaan proberen voor een 2e, maar dat is niet echt te plannen. Maar eerst maar 's ff volop genieten van onze Jayden!
    Hier is het weer zonnig en benauwd, vanochtend heeft het wel constant geregend, maar heeft niet veel geholpen.. Jammer!
    Ik ga zo ff wandelen met jayden, honden heb ik net ff uitgelaten terwijl Jayden sliep. Zo ook nog ff een boodschap doen.
    Werk missen? Nee. Ik mis niks.. Vind het wel lekker zo thuis aanrommelen, met vriendinnen afspreken, de stad in.. Jayden is zo makkelijk, die slaapt overal. Ik ben er geen voorstander van, maar ik ga nu 24/7 binnen zitten hoor. Het leven is er vooral om ervan te genieten en dat doe ik samen met zoonlief.

Fijne dag meis!

M'n pollewopke is wakker, ga hem ff fles geven en dan lekker wandelen..

Koes koes

Deel Deze Pagina