Hey ladies!!! Hoe issie allemaal?? Maaike: niet helemaal lekker?? beetje opgeknapt van de appelcrumble??? Zou leuk zijn als het eigen bedrijfje zou lukken.... Hou ons op de hoogte!! Sjaantje: have fun today!!! En hoe was je nachtje zonder Jade?? Mel: van de week weet je 't... a boy or a girl Ikheid: thanks 4 the card!!! Superlief Jullie stralen wel he!!! Cath: dikke kus voor je kleine droppie Ink: oe ist meiske?? Hoe zijn de sollis gegaan?? En wanneer wordt Elin nou gedoopt?? Marleen: hoe gaat het met Joanneke? Is het tandje nu goed door? Miesje: neej toch he... wat is er toch met Stijntje... Is het een van de beroemde sprongen? Ik hoop het, want dan gaat het ook snel weer voorbij Had je nog gekeken naar de dikkie-dik-boekjes?? Debs: wat fijn dat Tijn het zo goed doet op de FV he. Hebben jullie weer een lekker weekendje??? Wel balen als hij astma zou krijgen, maar is er íets wat je kan doen om het te voorkomen? Gelukkig heb je hartstikke lang BV gegeven, dan weet je in elk geval dat je alles hebt gedaan wat je kon doen!!! Heb ik iedereen gehad??? Ik weet ut niej meer!!!! :S Hier gaat alles goed. Nils heeft z'n eetlust terug en dat is te merken. Ook z'n humeur gaat goed, maar hij kan soms wel een beetje claimen hoor!! Hoort bij de leeftijd denk ik. Nu ligt hij weer lekker in z'n bedje, dus hopelijk doet hij een lekker dutje. Liefs en een dikke kusss Xx
Hoi ladies, @Debs: dikke kus terug! @Maaike: lekker appel-crumble! Mjammie, met slagroom zeker toch Hey wat leuk een eigen bedrijfje! Ben benieuwd! Hoe is het met Sennah? @Sjaan: jij ook misschien je eigen toko! Leuk hoor! Zou wel leuk zijn met z'n 2-en een schoonheidszaakje. Hoe is het met Jade verder? Lekker dat ze het nu zo goed doet meis. Zeker wel een fijn gevoel he? @Debbs: arme Tijntje. Hopelijk krijgt hij geen astma verder en is hij alleen wat geirriteerd nu. Het heerst wel onder die kleintjes, dus hopelijk is hij er snel vanaf. @Ikheid: had je al gekrabbeld. Fijn dat je dag geslaagd is geweest. Met je buik alles goed verder? @Mies: hoe is het nu met Stijn? Gaat het al beter? @Mel: wanneer is je 20 weken echo? @Anderen: alles goed meiden? Hier gaat het wel. Voel me momenteel even wat minder, maar kan nog door de ongi komen. Ik moet komende week bloedprikken en dan weten we weer wat meer. Als het zo blijft, zal ik het wel even aangeven aan m'n HA. M'n rug is in ieder geval al weer wat beter Met Kyra gaat het goed. Ze heeft wel last van haar doorkomende tandjes. Niet zo raar ook, er wordt haar echt geen moment rust gegund met die doorkomende tanden Vrijdag heb ik haar maar een zetpilletje gegeven, want ze wilde niet slapen en bleef huilen. Ze krijgt ook nu Chamodent van VSM. Haar 3e tand is nu goed doorgebroken (boven voortand), maar tand 4 staat ook al klaar. Hopelijk is het daarna even klaar! Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, maar vind het zo sneu dat ze nu zo kwakkelig is. Ze is snel geirriteerd nu. Ze kan ook gewoon heel vrolijk zijn hoor en meestal is ze dat gelukkig ook, maar van het een op het andere moment kan dat ineens over zijn Dan is ze gewoon niet helemaal happy met zichzelf. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel nog steeds lekker door, dus daar ben ik blij om. Morgen nog een keer naar de osteopaat om te zien of alles nu ontspannen is, maar dan denk ik wel. Ik ga weer lekker op de bank ploffen Fijne zondag nog meides!
hey meisjes... ff ego... net nutriton voor sennah gekocht zat er geen maatschepje bij :S Dus ff een mailtje gestuurd naar nutricia, werd binnen 10 min teruggebeld en krijgen een nieuw pakje, super he! echt heel netjes van ze! Ga ff lekker eten nu! fijne aaf nog! xxx
Maaike en Sjaan: spannend voor jezelf beginnen! Wel een leuke en nieuwe uitdaging! Debsel: graag gedaan voor het kaartje.. Wat fijn dat Nils z'n eetlust weer terug is! En heeft ie een lekker lang dutje gedaan? Cath: hopelijk zit je snel weer wa lekerde in je vel en is Kyra ff van de tandjes af! Het gaat nu wel heel erg snel bij haar zeg en wat veel ook! Iemand vergeten? Solly... Ik ga nu dvdtje kijken met m'n manneke! Fijne zondag allemaal! XxX
he dames, ff snel een berichtje want dan valt m'n computer weer uit!! zal niet veel online zijn want m.n computer valt om de 10 min uit!! dus van de week even een nieuwe gaan halen denk maar!! pff weer flink in de buidel tasten!!! (enne ja jullie weten het ik kan niet zonder!!! hihi) hier gaat alles redelijk. stijn had gister tot half 2 in z'n eigenbedje geslapen!!maar omdat ie zo erg aan het hoesten was hebben we hem tussen in genomen!! we hebben alle drie goed geslapen. en nu weer slaapt ie lekker in z'n eigen bedje. we hebben hem nog niet horen hoesten!! morgen vroeg even naar de ha voor z'n hoesten want het is echt niet normaal!! en om 11 uur bij de osteopaat zijn. ben benieuwd wat ie doet!! (hij doet het nog!!) misschien zijn het net wat debs zegt sprongetjes maar dan maakt stijn ze wel heel erg extreem!! haha. we zien wel. misschien in nu wel voorbij en heeft ie alleen last van hoesten!!! en hij is overgens overdag heel erg lief en speelt ook veel. maar goed het zal allemaal hopelijk wel goed komen!! maaike: hoe ist meid voelen jij en je meisje je al weer helemaal beter?? he maar dat is netjes van dat nutrilon pak zeg! debsel: jaja had gekeken naar die boekjes maar het zijn er teveel, maar bedankt voor de tip hoor. he en fijn dan Nils weer lekker goed aan het eten is (voor zijn doen dan he) verder wel helemaal beter meis?? Ikheid: en hoe is het kerverse getrouwde vrouw?? voel je ook zo? haha grapje. je hebt echt een super mooi buikkie he. sjaantje: he meis en hoe was de beurs?? leuk?? debbedebs: astma las ik ergens, sorry heb niet alles gelezen!! achgerm manneke zeg. hoor het woensdag wel hoe het allemaal is. Lj: he is het allemaal moeders?? en je knappe man? ben je al helemaal gewend? melanina: 20 weken alweer tjee spannend van de week. succes en veel plezier vast en hoop dat alles goed is met jullie kleine beeb. cathie: had net nog gekrabbeld, maar succes nogmaals. en wat vervelend dat je allemaal niet lekker bent. had je dat voor de zwangerschap ook dan dat je zo last had van je menstruatie?? hij doet het nog!!! inkie: he meis klopt het nou dat elin vandaag is gedoopt?? volgens mij wel he. gefeliciteerd. was het mooi.? marleen: he meis, gaat ie goed? en het rollen van je kleine meid?? hihi leuk he al die nieuwe dingetjes! iedereen gehad toch?? pff denk het wel. ik stop er maar eens mee want hij zal zo wel weer uit vallen. nou meiden probeer weer te lezen van de week!!! misschien al wel met m'n nieuwe laptop!! pff en wat voor 1 dan weer!! iemand een dell misschien?? is ie goed?? nou meiden fijne avond nog. liefs mies
miesje wat goed haha maaike eigen bedrijf wat spannend !!! hier weer een neiiuwe werk week enne ik ga waarschijnlijk na de bevalling 1 dag minder werken jippie !!!! zei gisteren tegen me mannetje ga jij minder werken als de kleine er is hij zo jij gng toch minder werken . Dus ben zo blij dat we daar beide over eens zijn dus na de geboorte lekker een dag ontslag indienen
Hey meiden!!! Hier weer een klein berichtje van mama Deb!!! Heb Nils vannacht om uurtje of half 5 gehoord (ging 'ie effe kletsen), maar daarna was hij er pas weer om half 8. Tussendoor ben ík wel veel wakker geweest (5 uur, wekker Hans, half 6, Hans terug boven om te douchen, 6 uur, kus van Hans voor vertrek ) maar goed. Nils heeft lekker z'n flesje weer leeggedronken (210+7). Is bijna 'standaard' tegenwoordig. Fijn hoor... Dan mag hij best de rest van de dag wat minder drinken. Z'n groente was gisteravond niet super (30 gram) maar hij at daarna lekker z'n danoontje op en dronk nog een redelijk goede laatste fles. Hij was zaterdag bij mijn ouders en toen had mijn moeder hem 'gefopt'. Dus eerst groente, maar hij wilde na een paar happen al niet meer. Toen gaf ze danoontje en was het net zo'n jong vogeltje. Heeft ze om en om gegeven en zo heeft hij toch een half potje groente leeg. Snap waarom ze 't deed, maar heb wel gelijk gezegd dat ze dat niet meer zo moet doen. Straks 'vertrouwt' hij het danoontje niet meer en das zonde. Bovendien vind ik dat het toetje voor na het eten is en níet als middel om je warme hap naar binnen te krijgen. Of ben ik te 'streng'?? @ Maaike: joh, wat netjes zeg van dat pak!!! @ Mies: ik heb een Dell!!! Als je kijkt met iemand die er verstand van heeft, kan je echt een hele goede kiezen. Ik heb die van mij nu 4,5 jaar en hij doet het nog steeds. Was wel een dure, maar heb er ook al veel plezier van gehad. Ik heb aan het einde van de garantieperiode gehad dat hij het niet (goed) meer deed en toen zijn ze 'm komen maken (nieuw moederbord gekregen) - super goede service dus. @ Mel: hoeveel dagen blijf je dan werken??? @ all: hoe issie meiden???? Dikke kusssss Deb
Goeiemorgen dames! Ff snel hier hoor, want moet er zo vandoor. Tica (onze jack russel) naar de dierenarts brengen voor een echo en waarschijnlijk moet ze meteen geopereerd worden Daarna gelijk met Kyra door naar de osteopaat. Ze was vroeg wakker vanmorgen. Om 06:00 uur Ze viel wel weg daarna, maar elk half uur was ze wakker Om 7:45 uur heb ik haar er maar uitgehaald en een lekker flesje gegeven. Nu slaapt ze weer even, want ja we moeten zo wel weg en dan wil ik dat ze wel uitgerust is. Björn is weer werken en heb hem vanmorgen al gebeld of hij AUB voorzichtig doet op de weg. Het stooizout is op en de wegen kunnen nog maar minimaal gepekeld worden, soms gewoon helemaal niet :x @Debs: ik snap wel dat je moeder het eten op die manier gaf, maar ik snap jou ook wel dat dat niet de bedoeling is Hij moet wel leren dat hij eerst z'n groente eet en dat het toetje een "beloning" is. Anders wil hij straks misschien alleen nog maar danoontje en geen groente, dat bedoel je toch? Oma's bedoelen het vaak wel goed meis, al doen ze niet altijd wat wij ouders van ze verlangen @Mies; he bah, rotcomputer :x Ik kan ook niet zonder hoor, dus weet wat je bedoelt. Hopelijk heb je gauw een goeie! Laat ons weten hoe het bij de osteopaat is gegaan! Ik ben er zeker over te spreken! Hopelijk heeft Stijn er ook wat aan. @Maaik: hoe is het met jullie snotteraartjes? @Anderen: alles goed?
He meiden, hier ook weer even een berichtje van mij. Op maandag is altijd de meest rustige dag op m'n werk, dus kan ik even hier komen "pauzeren" ! @Cath, spannend zeg zometeen bij de dierenarts. Hopelijk kunnen ze wat voor Tica doen! Ga je nog regelmatig met Kyra naar de osteopaat? Vervelend dat ze vanochtend zo slecht geslapen heeft. Al moet ik zeggen dat ik de ochtenden van jullie meisje normaal gesproken wel een luxe vind hoor ! Verder een goed weekend gehad meis? @Debs, ha mamsie! Alles goed? Lekker weekend gehad? Nilsje ook al zo vroeg wakker vanochtend? Tijn gaf rond 4u ook even een kei harde gil. Even naar hem toe en toen is ie weer in slaap gevallen tot 7.30uur. Maar ja, onze wekker liep om 5.45u alweer af, ik had echt moeite om eruit te komen zeg, pfff! Maar Nils weer goed gegeten vanochtend, knapperd zeg! Geeft je idd dan toch meer rust voor de rest van de dag. Ik snap je wel hoor qua toetje en je moeder (klinkt wel grappig ). Hij moet toch weten eerst groente en daarna toetje. Al ben ik niet voor een toetje als beloning, maar als onderdeel van de maaltijd. En als je iets graag anders ziet, moet je dat gewoon meteen aangeven bij je ouders. Ik moet zeggen dat ik er wel iets makkelijker in ben geworden. Mijn ouders passen 1 dag in de week op en ze houden zich precies aan Tijn z'n ritme en onze regels/gewoontes, maar soms zijn er toch dingen dat ik denk, hmmm dat had ik zo niet gedaan. Soms zeg ik het wel, maar als het verder geen kwaad kan dan laat ik het ook gewoon zo. Ik moet toch accepteren dat ze soms anders met dingen omgaan dan ik, maar als dat voor Tijn niet nadelig is, dan is dat ook goed. Ze hebben mij en m'n zus ook opgevoed, dus kunnen ze ook prima voor ons manneke zorgen. Ben je zelf weer helemaal opgeknapt meis? En Nils ook weer helemaal z'n vrolijke zelf? @Maaike, wat een goede service zeg van Nitrilon! En hoe staat het met de plannen voor een eigen bedrijfje? Spannend hoor. Hoe gaat het verder met Sennah? Ik las dat het werken je nog erg veel energie kost, wat vervelend zeg. Hoeveel dagen werk je nu? @Mies, super vervelend van je computer zeg! Hopelijk heb je snel een goed werkende! Ik vind computers altijd zo vervelend, die van ons heeft ook zo z'n kuren, is super langzaam en gooit soms internet eruit :x! Laptop van m'n werk is ook een Dell, prima ding hoor! We krijgen binnenkort eindelijk draadloos internet en dan kan ik hiermee thuis ook op internet, een stuk makkelijker. We kletsen woensdag weer bij, gezellig ! @Ikheid, wat ontzettend leuk dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad! Jullie zagen er ook echt stralend uit! En wat een mooi buikske heb je zeg, heerlijk! @Sjaantje, wat ontzettend fijn meis dat je meer energie krijgt doordat het met Jade beter gaat! En ook misschien een eigen salon? Super spannend zeg!! @de rest, hoe gaat het allemaal meiden? Hier alles prima! Lekker weekend gehad, maar helaas weer veels te snel voorbij! Zaterdag reunie van m'n basisschool gehad, was erg leuk! Zondag lekker pyjamaochtendje gehad en 's middags nog kraamvisite. Met Tijn gaat het ook weer een stuk beter. Hij hoest wel minder en slaapt ook veel beter, erg fijn! 's Avonds is ie nog wel wat aan het spoken, maar dat heeft ons manneke altijd rond z'n sprongetjes. En ach, als ie dan 's nachts maar goed slaapt! Fruit en groente gaat er tegenwoordig in als een tierelier, maar de bloemkool gister vind hij niet echt lekker. En dat kan ik me voorstellen, die geur en die smaak ! Echt ranzig, hoeft ie van mij dus niet meer te eten! Slechte moeder he ! Verder groeit Tijn volgens mij prima, z'n kleertjes maat 68 worden al erg krapjes, zal hij dus denk ik niet meer zo lang aankunnen. Ach volgende garderobe in maat 74 ligt al klaar ! Fijne dag allemaal! Dikke kusss xx
Fijn dat je een dag minder kan gaan werken! Hoeveel dagen ga je dan werken? Wanneer heb je de echo deze week? Spannend zeg, dan weet je eindelijk of je een jongetje of meisje in je buik hebt!
hey meiden Ga zo met sennah naar het CB voor d'r prikjes... heb ik net maar even op de valreep besloten zodat ik er niet teveel over na kan denken haha! @Cath, succes met je hondje bij de DA.... spannend zeg! @Debb, idd kost me het werken nog veel energie, en daar baal ik van werk nu woe,don en vrij ....jaaaaa een eigen bedrijfje voor thom, ben erg benieuwd! zou lekker zijn! @Miesje, wat vervelend van je floppie, hopelijk heb je snel een nieuwe! @Mel, lekker joh een dagje minder werken! heerlijk! @debs, ik ken het, thom vanmorgen ook douchen en kusje geven... maar wel een lekker kopje thee gehad haha Hoe is het verder met iedereen? hier wel goed hoor... sennah nog wel verkouden maar ja, dat houden we vast nog wel een tijdje! Kussies
He meis, hopelijk heeft Sennah zometeen niet te veel last van haar prikjes! En kon je gewoon langskomen bij het cb? Dat is wel makkelijk. Vervelend hoor van het werken. Ik heb dat ook nog steeds hoor, maar dat komt natuurlijk ook doordat je naast het werk nog de hele verzorging van je kindje hebt en dat had je voorheen niet. Is het niet mogelijk om een andere dag te werken zodat je niet 3 dagen achter elkaar werkt? Ik gebruik de woensdag ook echt om op te laden na 2 hele dagen gewerkt te hebben. xx
@debb... nou ik merkte altijd dat ik dan zo baalde dat ik nog moest werken dan... en nu heb ik lang weekend en is sennah ook gewoon 3 dagen daar en niet om en om bijv.... Maar goed zal nog wel loslopen allemaal... ben er ook lang uit geweest... Hoe is het met jou? je bv zo goed als gestopt nu? Ik kon een x op het inloopuur langskomen met sennah omdat ze de prikjes anders wel erg laat krijgt. Ik heb op hyves een krabbel geplaatst en een poll.... kijken jullie daar even??? xxxx
@Maaike, ik heb er bewust voor gekozen om niet 3 dagen achter elkaar te werken zodat Tijn niet 3 dagen achter elkaar niet thuis is. Merk na 2 dagen kdv echt dat ie bek af is en dan is zo'n dagje tussendoor echt een bijkomdagje voor ons allebei. Maar dat is echt voor iedereen anders! En je bent er idd lang uitgeweest, volgens mij is dat bij iedereen wennen. Handig idd dat inloopspreekuur! BV ben ik nu sinds 3 weken helemaal mee gestopt. Tijn doet het super op z'n fles en ik zelf heb er ook helemaal geen last van gehad qua stuwing. En niet meer hoeven kolven op m'n werk, heerlijk! Maar ben wel super blij dat ik het 'm 4,5 maand heb kunnen geven. Hyves zal ik vanavond even kijken. Heb je iets op onze OGVTW-hyves gezet?
@debb.... zo we zijn er weer Nee ik vind het juist weer lekker 3 dagen achter elkaar, ook als ze straks wat ouder is... 3 dagen daar en dan 4 dagen saampies thuis... maar wat je zegt, iedereen is anders Fijn joh dat je geen stuwing hebt gehad, zegt genoeg over je aanmaak toch En als Tijn het maar goed doet toch! Ja op de OGVTW- Hyves Zo we zijn geweest, 61 cm en 6250 gram... ze groeit prima dus en zit op schema! 1e prikje niet gehuild, 2e prikje heel even! vandaag maar extra kroelen Kus
Maaike: ze groeit als kool dus! Fijn hoor! Ennuh ik ga zo ff op Hyves kijken.. ben benieuwd wat je hebt gepost. Debbedebs: fijn om te horen dat alles goed gaat daar! Iiiiih bloemkool, groot gelijk dat ie dat niet lekker vindt Dus hij heeft al bijna maat 74? Gaat snel zeg! Debsel: niet zo best geslapen dus? Hoe komt het? Ben je al wel weer helemaal de oude? Mel: oeh spannend! Deze week de 20 weken echo! Ik ben heel erg benieuwd! Ik denk dat je een mannetje krijgt.. Laat je het ons wel weten of blijft het geheim? Cath: spannend met Tica zeg! Laat je ff weten hoe het gegaan is? En dan nog ff langs de osteo.. Ik ben benieuwd! Zal vast allemaal goed zijn! Ik heb mijn mannetje vanochtend gebeld of ie al op het werk was, vind dit weer maar niks hoor! Maar hij was heelhuids aangekomen en het viel allemaal wel mee op de weg.. Mies: balen van de laptop! Wij hebben een hele fijne, en hij was ook wel erg duur, dus dat mag ook wel voor dat geld! Maar wij hebben er tot nu toe alleen maar plezier van gehad. Leuke foto's weer van Stijn en z'n nichtje! Is dat de dochter van de zus van Niels? Ik ben ff wat eten.. en een liter melk achterover gooien! :x Klote maagzuur! :x XxX
@Debs, ha mamsie! Alles goed? Lekker weekend gehad? Nilsje ook al zo vroeg wakker vanochtend? Tijn gaf rond 4u ook even een kei harde gil. Even naar hem toe en toen is ie weer in slaap gevallen tot 7.30uur. Maar ja, onze wekker liep om 5.45u alweer af, ik had echt moeite om eruit te komen zeg, pfff! Maar Nils weer goed gegeten vanochtend, knapperd zeg! Geeft je idd dan toch meer rust voor de rest van de dag. Ik snap je wel hoor qua toetje en je moeder (klinkt wel grappig ). Hij moet toch weten eerst groente en daarna toetje. Al ben ik niet voor een toetje als beloning, maar als onderdeel van de maaltijd. En als je iets graag anders ziet, moet je dat gewoon meteen aangeven bij je ouders. Ik moet zeggen dat ik er wel iets makkelijker in ben geworden. Mijn ouders passen 1 dag in de week op en ze houden zich precies aan Tijn z'n ritme en onze regels/gewoontes, maar soms zijn er toch dingen dat ik denk, hmmm dat had ik zo niet gedaan. Soms zeg ik het wel, maar als het verder geen kwaad kan dan laat ik het ook gewoon zo. Ik moet toch accepteren dat ze soms anders met dingen omgaan dan ik, maar als dat voor Tijn niet nadelig is, dan is dat ook goed. Ze hebben mij en m'n zus ook opgevoed, dus kunnen ze ook prima voor ons manneke zorgen. Ben je zelf weer helemaal opgeknapt meis? En Nils ook weer helemaal z'n vrolijke zelf? Hey Debske!! Ja, ik heb het ook meteen gezegd hoor. En ik ben het met je eens dat toetje geen beloning is, maar gewoon onderdeel van de maaltijd. Of Nils nu veel of weinig eet, z'n toetje (en dus ook z'n zuivel) krijgt hij sowieso. Maar 't is wél een toetje, aan het einde van de maaltijd!! En dus niet een lokmiddeltje om 'm meer groente te laten eten. Het idee is leuk, maar hij moet juist aan de smaken wennen en ook leren wanneer het etenstijd is. Wil hij dan geen groente? Een paar hapjes 'moeten', maar daarna? Prima! Dan niet! Ik hoefde er trouwens niet uit voor Nils vanmorgen, maar ja... Je bent toch wakker he. Ik weet ook dat hij gewoon weer gaat slapen hoor, maar ja. We voelen ons weer goed hoor!!! Ik ben weer helemaal opgeknapt en ook Nils heeft z'n draai weer gevonden. Hij heeft net een hele tijd in de box liggen spelen. Af en toe zet hij zelf z'n mobile aan en uit Hihihi!!! Ook de derde poepbroek van de dag geproduceerd... Soms echt van die harde "plakken" met dan van dat zure / waterige erbij. Bah!!! Groeit Tijn al bijna maat 74 in?! Hij wordt echt groter dan Nils.... Die zit nog gewoon in 68 en alleen merken als Noppies en Imps beginnen wat krapper te zitten (maar die krimpen ook aardig, heb ik het idee) maar eigenlijk past alles nog gewoon prima in die maat. Zeker broeken. Heb in 74 nog niet zoveel, omdat ik geen idee heb wanneer hij daarin terecht komt. @ ikheid: Debsel: niet zo best geslapen dus? Hoe komt het? Ben je al wel weer helemaal de oude? Hey meissie!!! Ja hoor, gaat prima!!! Alleen onder de ochtend niet zo lekker meer geslapen omdat eerst Nils ging kletsen en toen Hans eruit moest en toen Hans wegging enz. Je slaapt dan al wat lichter en dan elke keer weer wakker worden... Bah!! Je hebt écht heel veel last van maagzuur he... Is jullie manneke al wat ingedaald of niet? Zo niet, dan maak ik je even blij met een mooi vooruitzicht.... Als hij in gaat dalen, dan is 'ineens' de bovenkant van je buik "leeg" en drukt hij niet meer zo tegen je maag en..... wordt het even wat minder met het maagzuur!!!! Het is natuurlijk niet over, maar... elke verbetering is meegenomen toch?! Dikke kusss!! @ Maaike: Zo we zijn geweest, 61 cm en 6250 gram... ze groeit prima dus en zit op schema! 1e prikje niet gehuild, 2e prikje heel even! vandaag maar extra kroelen Zo!! Gaat goed met de dame!!! Ik heb even gekeken in Nils z'n groeiboekje en toen hij 4 maanden-en-een-week was, woog hij 5995gr en was hij 6cm. Sennah doet het dus overduidelijk hartstikke goed!! Mooi zo Enne... Ik ken het hoor, van 't werken. Ik sta nog steeds niet te juichen als het woensdag is. Binnenkort veranderen mijn werkdagen overigens wel; dan werk ik di-wo-do (en heb ik ma en vr ouderschapsverlof). En vanaf half mei 'moet' ik weer 4 dagen. Pfffffff.... @ Cath: hoe is het gegaan bij de dierenarts en de osteopaat?? En wanneer moet jij nu naar de huisarts??? Ik krabbel je nog wel op hyves. @ de rest: hoe gaat 'ie??? Liefs Xx Deb
Aah ok, gelukkig ben je weer helemaal de oude! Dus vanochtend gewoon ff een drukke ochtend gehad. Die Nils, wat een heerlijk ventje! Derder poepbroek al geproduceerd! Wooow! Lekker hoor.. Ja ik heb er erg veel last van, zit nu aan een dieet van melk en vanillevla! Hahahaha! Niets helpt.. Hij is al iets ingedaald, maar echt minder wordt het niet. Woensdag nog maar 's ff navragen bij de VK. X