Hey ladies!! @ Sjaantje: lekker op blote voetjes laten lopen! Pas als ze echt een week of 6 los kunnen lopen, schijnt het dat ze schoentjes met harde zool moeten hebben. Van shoesme heb je wel schoentjes met een zachtere (maar toch stevige) zool, en die zouden nu wel al kunnen. Maar dan echt eigenlijk alleen als ze niet op blote voetjes kan. @ Heidi: gaat vast goed met dit schema!! En super van die arts. Hoef je je daar in elk geval nog even geen zorgen om te maken! En een leuke functie voor 18 tot 24 uur is best lastig kan ik me voorstellen inderdaad. Je loopt vast dadelijk ineens ergens tegenaan joh! @ all: fijn weekend!!! Nils ligt nu lekker bij papa een boekje te lezen na z'n flesje. Heeft 'uitgeslapen' tot kwart voor 7. Beter dan 6 uur toch?! Kusssss
Hey meiden! @Ikheid: ikke snappe Hopelijk reageert hij beter op pap en fruit dan! Wel foto's maken he @Sjaan: hey meis, nu echt alleen op blote voeten laten lopen!! Haar voeten moeten zich nog gaan "vormen" om het zo maar even te zeggen en dan hebben haar teentjes de ruimte. Schoentjes met zolen doe je pas als ze los kunnen lopen. Kyra had af en toe leren pantoffels aan als we ergens waren waar ze bijv. niet op blote voeten kon, maar verder loopt zij altijd op blote voetjes Leuk de kapper!! Hier is het nog niet nodig. Het begin nu aardig door te groeien en mocht het toch te lang worden, dan kan ik het zelf eventueel nog knippen Wel prettig dat ze het leuk vond! @All: hoe is het dames? Kyra heeft afgelopen nacht bij opa en oma gelogeerd! Het was wel wat onwennig voor haar in het begin, maar uiteindelijk ging ze toch slapen en heeft ze vannacht ook goed doorgeslapen. We hadden gisteravond een bruiloft, dus is voor Kyra niet handig Vanmorgen hebben we lekker lang uitgeslapen. Ook weleens prettig Morgen komt m'n vader weer langs voor Kyra. Pffff...ben benieuwd. FIjn weekend nog ladies!!
lekker hoor een nachtje bij oma logeren kan stiekem niet wachten tot zoey echt door slaapt dus minder voedingen nodig heeft kan ze ook lekker naar oma toe Gisteren bij zoey dr overgroot oma en opa geweest opa en oma van papa . Waren erg blij hun achterkleinkind te zien want oma heeft een tijdje terug dr heup gebroken en is dus niet zo mobiel meer. Enne zoey heeft na 2 roerige nachten weer heerlijk in dr wiegje geslapen en wel van 9 tot 4 haha . Ik had dr voor het slapen wat water gegeven en toen ging mevrouw weer poepen dus waren de krampjes weg en kon zij slapen. En na dr voeding van 4 uur heeft ze weer tot half 8 geslapen en nu slaapt ze weer
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeieeeeeeemorgen!! Wat een rust hier??!! Zooow ben net wakker 8.30...jade heeft ene record tijd gehaald vandaag!!!We zijn gister naar burgers Zoo geweest nou mevr vondt het helemaal leuk!!gister ging ze wel beetje moeilijk slapen maar 7u was het toch echt stil en nu is ze net wakker!! Nu eventjes beetje opruimen en dan strakies even werken!! Fijne dag vandaag kussie!
Het hangt in de lucht denk ik Voor Nils z'n maatstaven heeft hij ook uitgeslapen: om 7 uur de eerste kik. Heeft ook vakantiegevoel denk ik.... Haha!! Je hebt het wel echt naar je zin op je werk geloof ik he? Je klinkt steeds zó enthousiast. @ all: hoe gaat 'ie ladies?? Dikke kusss
goeiemorgen heerlijk zo lang slapen haha hier was het 5 uur maar mevrouw sliep om 22:00 uur en werd niet wakker voor een voeding Alleen heeft ze nu savonds last van krampen dus help ik dr een beetje met poepen . Hopelijk gaat het weer snel over . Mannetje is weer werken na een week vakantie dus ik kan zo weer lekker op me gemakkie aan het huishouden en daarna weer lekker lezen.
Hihi lekker toch deb!!vondt ook ook s een keertje lekker hoor!!JAA heb het nog echt super naar mijn zin op het werk ga er echt met plezier naar toe!! Mel aaah klein meiske last van dr darmpjes Jade heeft fat ook een periode gehad heeft ze echt verstopping?of is het dun? Nou Jade ligt er alweer in ze begon behoorlijk te mopperen....tis stil....dus we zullen zien!! Ik ga ff verder puinruimen probeer alles al een beetje te sorteren enz...straks voor de grote verhuizing haha!! Onvoorsstelbaar wat een mens in 3 jaar tijd aan rommel kan hebben!! xxx
Nils ligt er ook weer in. Er komen weer twee boventandjes aan en het ziet er ERG pijnlijk uit. Hij is dus ook weer wat hangeriger... Nu effe lekker dutten en dan kan hij er weer even tegenaan. Als 'ie moe is, lijkt het allemaal nóg erger! Heerlijk dat je 't zo naar je zin hebt op je werk! Zo hoort het eigenlijk ook he... Wanneer is de grote verhuizing precies? En moet je er veel aan doen of alleen wat verven of behangen? @ Mel: hoe 'help' je haar dan? wij deden 's avonds voor de laatste fles altijd een badje (tummy tub) en dan ging hij in de krampjesperiode gegarandeerd boeren en/of scheetjes laten. Als je bedoelt helpen met de thermometer, dan moet je daar voorzichtig mee zijn hoor. Bij hoge nood kan je dat eens doen, maar zéker niet regelmatig. 'Fietsen' met de beentjes helpt ook tegen krampjes. En Cinababy of Infacol natuurlijk. Meestal hebben BV-kindjes daar trouwens toch minder last van? Heb je al eens kritisch naar je eigen eetgedrag gekeken? Zo maar eens douchen en aankleden!! Lekker hoor, vakantie... Liefss
ik heb cinababy en ja ik help haar met de thermometer maar dan is het wel al een tijdje bezig hoor de krampjes is net ff het laatste stukje los masseren . Maar goed ze is nu 2,5 maand dus ja nu gaan miss de darmen ook meer rijpen . En ik denk ook dat het komt omdat ze gulzig drinkt en miss meer lucht mee hapt. ook geef ik dr tussen door wat warm water . Want masseren of fietsen vind ze echt helemaal niks. Het enigste waar het bij mij aan kan liggen is waarschijnlijk de chocolade en miss de cola maar zoveel cola drink ik niet doe een week over 1 liter .
Ze is natuurlijk prematuur, dus weet niet of het dan ook geldt, maar in principe gaat het vanaf 3 maanden flink beter. Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk he... Als ze een badje prettig vindt, zou ik dat ook zeker eens proberen. Het warme water schijnt de darmpjes tot rust te brengen en dat was hier goed te merken. Bovendien werd Nils ook moe van het badje en ging hij dan na z'n flesje als een roosje slapen! Als ze badderen echt NIKS vindt, dan is het een ander verhaal natuurlijk Wel lekker nachtje trouwens!! Knappe meid!!
ja nou de krampjes zijn nu net pas begonnen dus hopelijk duren ze maar 2 weken cb heeft mij net gebelt om te kijken hoe het met zoey en slapen ging ik zo dat gaat nu goed alleen de krampjes maken het dr nu erg moeilijk om te slapen ze ging nu met de arts van het cb praten om te vragen of ze laxtuose ofzoiets mag hebben vanmiddag belt ze me terug Ik ben echt heel tevreden over dit CB Ze denken echt met je mee .
Middag lady's! Hoe gaat ie hier? Hier gaat het goed, Jayden vreet eroplos! Hij vindt het heerlijk! En heb alveel foto's gemaakt, wat een heerlijke kliederboel zeg Cath: fijn dat het goed ging met Kyra! En wat leuk een bruiloft! Van vrienden? Mel: nou die Zoey doet het goed lees ik! Zielig hè die krampjes? Hier heeft Jayden er helemaal geen last meer van, zó fijn! Sjaan: wat leuk naar de dierentuin! Jade zal d'r ogen uitgekeken hebben zeg.. Allemaal nieuw natuurlijk. Werkse vandaag! Debsel: en hoe bevalt vakantie-gevoel? Fij dat Nils dat gevoel ook heeft en toch een beetje uitslaapt! Alles beter dan 6 uur hè?! Sjaan: wanneer ga je van huis wisselen? Zal wel ff druk zijn.. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk! Debsel: 2 tandjes.. zielig! Hopelijk is ie goed gemutst en heeft ie wat slaap mee kunnen pakken, dat doet toch wonderen hè!? Mel: pas op met een thermometer, want daar kunnen ze luie darmen van krijgen. Wat Debsel zegt; fietsen met de beentjes helpt. Maar hier hielpen de druppels van VSM ook heel goed, wrijven op de rug.. Warm badje is ook een goed iets, Jayden kon daarna heel goed poepen. Maar na 3 maanden verdwijnt het meestal, hier gelukkig wel.. Lactulose heb ik ook gehad voor Jayden, hielp hier niet echt, maar hopelijk bij jou wel! X
ik gebruik de thermometer ook alleen in nood hoor want ik wil wel dat ze savonds slaapt want anders krijg je een vizuele circel waar je niet uit komt . want slaapt ze niet dan eet ze niet en dan huilt ze weer vd honger waardoor ze weer niet slaapt enz enz. ook masseer ik dr anussje ff met een billendoekje En hebben nu cinababy maar heb niet echt een idee dat het werkt . Nou hopelijk is het over 2 weken over
Hey hey, Was helemaal vergeten om hier ook nog te kijken! Wat ontzettend schandalig van mij! Moet zeggen dat ik wel veel mee heb gekregen via hyves! Dus ben niet helemaal onwetend met alles... gelukkig! Toch... hoe is het hier met iedereen? Alle kids snel groot aan het worden? Hier alles goed. Zoals jullie waarschijnlijk al wel mee hebben gekregen was ons Ayronn met het half jaar verdubbeld in gewicht (7980 gram) en 20 cm gegroeid (nu 71,5 cm). Een lange slanke vent dus! Hij doet het super goed! Vooral naar de buik draaien gaat zonder problemen... terugdraaien doet hij minder... waarom... geen idee. Hij kan het wel haha... Momenteel is Ayronn ook druk met zn knietjes onder zn buik te trekken en zn buik de lucht in te duwen... Met zn hoofdje leunt hij nog op zn armpjes... denk een voorloper van poging tot kruipen ofzo. Soms gaat hij zelfs in die houding op zn voeten staan. Net zo'n berenloop, haha! Tandjes zijn er nog niet, maar lijken wel in aantocht... luieruitslag, veel rode vlekjes, kwijlen .... jullie kennen het wel! Nou... dat was het dan weer voor eventjes... Was trouwens ook benieuwd naar Marleen, maar de banner behoeft update? Nog geen nieuws dus? Groetjes!
lj hopelijk komen ze snel door en hij snel van alles af Hier heeft het cb mij terug gebelt en ik moet droge pruimen weken in water en dan het blenderen en dat aan zoey geven het sap dan
lady's!!!!!! lj!!eey meis maakt toch niks uit!!ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met ons marleentje is!! Heidi we hebben geen preciese datum zal ongeveer september worden!!spannend he en owwwwww wat een super schattig filmpje dat ie in zn bedje ligt kleine boefje!! De rest??hoe was de eerste dag van de week!! nou ga nog even wat doen??!!kussie
hey meiden! Zo weer ff bijgelezen, pff kom bijna niet meer toe aan hier meelezen en reageren, en waarmee ik druk ben? geen idee!!! Manlief is ma en di ook lekker vrij, volgende week ook nog! Heerlijk, morgen gaan we 2 huisjes bezichtigen... en sennah gaat volgend weekend bij opa en oma logeren, nou ja weekend tot dinsdag of woe vanaf zaterdagavond! Leuk voor opa en oma! dinsdag hebben we afspraak bij de hypotheker, dus serieuze plannen om te gaan verhuizen! Met sennah gaat ie wel goed eigenlijk, alles ontdekken, staan, kruipen, stappen ons uittesten Heel erg tegen je aan kruipen en optrekken hihi! Echt heel lief! Ze is een boeffie! Met mezelf ook wel goed eigenlijk, bezig met van alles maar aan het einde van de dag niet zo goed weten wat ik nou heb gedaan, ben toe aan vakantie, maar ja pas 20 sept @iedereen, ff geen puf om op iedereen te reageren, maar lees mee en denk aan jullie hoor Dikke kus vanuit Almere!!!
Hey meiden hoe gaat ie hier? Debsel; fijne vakantie meis!!! Sjaan; dus Jade stapt ookal lekker rond de tafel. Ons troeleke ook. Die gaat echt cóntinu staan. Droppie! En tandje nr 4 komt eraan. D'r linkervoortandje (boven). Ben toch benieuwd of de tand die er al door is nu toch de hoektand is. Het lijkt er heel veel op want er is nog ruimte voor een tand tussen die tand en de voortand in (ik kan zien waar de voortand komt want er zit al het bekende streepje) maar een vriendin van me zei dat het ook heel goed de snijtand naast de voortand kan zijn want het komt veel voor dat er ruimte tussen de tandjes zit (fietsenrekje hihi) en dat ze daarna dichter naar elkaar groeien....?? Trouwens; wij hebben vakantie geboekt! Gaan een week naar het vakantiepark in cochem (duitsland) en nemen mijn ouders mee als verrassing ter ere van hun 40 jarig huwelijk in oktober. Heeeel veel zin in, het zal ons vast goed doen eventjes weg. We hebben een luxe 8pers villa dus lekker relaxen. Morgen een dagje zoo met vrienden. We zijn leuke dingen aan het plannen, effe lekker hoor!
Hey ladies! Nou hier nog zo'n drukke hoor, want we gaan vrijdag 2 weken op vakantie, dus dan moet er nog van alles gebeuren he @LJ: wauw die Ayronn gaat hard ineens! Leuk he, al die ontwikkelingen? @Ink: hey meissie, wat leuk dat Elin ook gaat stappen nu! Je hebt het er dan ineens druk mee he? Met al het vallen en opstaan. Hoe gaat het verder met jullie? En wat heerlijk op vakantie! LEuk dat je je je ouders verrast! Dat zullen ze vast erg leuk vinden!! @Ikheid: hey meis, hoe gaat het nu met Jayden? En met het fruit en de pap? Vindt hij het wat?? @Maaike: Las dat jullie gaan kijken voor een ander huis meis? Zit je niet meer naar je zin daar dan? En Sennah groeit ook al zo hard he? Tja, als ze eenmaal gaan optrekken is het gedaan met de rust, maar het is oh zo leuk @Mel: inderdaad zou ik voorzichtig zijn met de thermometer. Ik heb het ook wel een keer of 3 gedaan hoor, maar echt alleen toen Kyra niet zelf kon poepen doordat bijv. haar ontlasting wat harder was en daarom buikpijn had. Heeft Zoey ook last van harde poep dan of echt alleen krampjes? In principe moeten ze daar eventjes doorheen en eenmaal over is het ook gelijk weg. De cinababy hadden wij ook en hier werkte het wel. Het heeft alleen even wat meer tijd nodig, omdat het homeopatisch is. Ik weet niet hoelang je het al geeft? Verder lekker haar buikje masseren met je hand (met de klok mee) en lekker een warm badje wat Debs al zei is ook heerlijk voor haar buikje. Nou meiden, ga naar m'n jarige ventje toe weer! Morgen heb ik het 2e gesprek bij m'n nieuwe werk, dus ben benieuwd
Mel, als je zo'n wikkeldoek neemt (die voor na het douchen) en op z'n kop neerlegt, met het mutsje naar beneden en daar de voetjes van Zoey inlegt en de punt wat omhoog trekt, dan trekt ze haar knietjes richting buikje. Dit ontspant ook voor Zoey, plus de ontlasting gaat makkelijker!