Dames, dames.. wat een schande zo rustig dat het hier is Hier alles goed, meneertje ligt te brabbelen op het speelkleed en heeft het gepresteerd zijn sok uit te trekken en ligt daar dus nu mee te spelen. Hahaha! Leuk, rustig weekend gehad.. Morgen uitslag sollicitatie! Spannend! X
hey dames, ik ben weer ingelogd. pff das lang geleden zeg. zal wel meer op hyves zijn maar kom hier ook af en toe is spieken. @heidi: tjee spannend meid voor morgen,zal wel super zijn he. gaan jullie trouwens nog op vakantie???wat is het toch een knapperd he die kleine man van jouw. lekker he als ze zich lekker kunnen vermaken. en af en toe lekker met mama knuffelen haha. @debsel: hey meid, voor jullie ook spannend nieuwe auto. mijn ouders rijden ook de nieuwe seat leon echt zo'n super auto om in te rijden. goeie keus hoor. verder alles goed met nils? wachtend op de foto's ben ook wel benieuwd! geniet nog lekker van jullie laatste weekje. @de rest alles goed? lekker vakantie? ik heb nog 1weekje, niels is al weer aan het werk, pff bah jammer. van de week gaan stijn en ik nog een dagje naar de dierentuin met opa en oma en de rest van de week nog lekker luieren denk! ga stijntje nu een bammetje geven en dan hoop ik dat ie even gaat slapen! dikke kus voor jullie allemaal
heidi spannend. vakantie : euhhhh ik heb nog verlof zit nu op de helft Zoey : jippie zoey is 3 maandjes ( tijd gaat snel)
Mies: lekker hoor vakantie! Alleen jammer dat vriendlief alweer aan het werk is! Hoe bevalt je 'nieuwe' huis?! Mel: 3 maanden alweer.. wat snel! Sollicitatie: kreeg net een afwijzing per mail.. Jammer dan! Vind het best jammer, maar er zijn nog genoeg banen, dus ik ga maar weer eens hard opzoek. Nu kan ik nog wel wat langer bij Jayden zijn, dus dat is dan wel weer lekker! X
hey meiden!!! alles goed hier!!jade is op t moment helemaal niet dr zelf korte slaapjes snachts wakker erg hangerig en gillerig....ds beetje vermoeiend...verder is het kermis hier in het dorp normaal vieren we dat 4 dagen maar dit jaar is het extreem rustig voor ons haha!! verder druk in angeren de bovenverdieping is nu bijna klaar onder nog schilderen en dan kunnen we over!! Mies hello!!!!leuk dat je dr weer ff bent!!! heidi jammer van je solli meis......maar idd er komt vast wel iets joh!! mel pff 3 maandjes gaat hard he!!jade is alweer bijna 11 maand.....time flyes.... nou kga weer even naar de kleine rooie....is weer op oorlogspad haha!! xx
Oh Heid, echt superK*T van die afwijzing. Ook jammer dat ze je niet even persoonlijk bellen, maar goed... Misschien ben ik daar een zeikerd in... Sjaantje, erg is dat he, van die jengelfases? Nils heeft het de laatste dagen ook. Vanochtend valt het nog mee tot nu toe, dus misschien een goede dag vandaag? Mies!! Leuk dat je hier weer eens bent. Natuurlijk krabbelen we op hyves ook genoeg over en weer maar toch. Die Stijn zeg, zelf lopen! Geweldig!! Je barstte vast bijna uit elkaar van trots @ all: hoe gaat 'ie meiden? Hier alles prima, maar wel druk met vakantievieren Dikke kusss PS. Nils had gisteren eerst zelf broccolischotel uit een potje gehad en ik had ons eten klaar terwijl hij nog bezig was. Dus toen heeft hij ook nog broccolistukjes gegeten én gebakken aardappeltjes. Vond hij hartstikke lekker!! Goed he?
Debsel: wat goed van Nils! Applaus! Ja ze hadden idd wel ff kunnen bellen, zo'n mail is dan helemaal onpersoonlijk en NIET leuk! Mgoed, we zoeken weer verder.. Sjaan: wellicht een sprongetje.. Balen eis, het is echt slopend, want zelf doe je da ook haast geen oog dicht. Alles goed op het werk? Tja, de kermis is er volgend jaar weer hè, dan heeft jade er ook iets meer aan denk ik. Spannend, dus jullie kunnen bijna over?! Maak je wel foto's? Ben erg benieuwd! Hier alles rustig.. Jayden lig te protesteren op bed. Maar hij is hartstikke moe, dus laat hem maar ff. Straks naar verjaardag bij de buren, geen zin in! Gisteren gaan hardlopen en het ging supergoed! Vandaag een rustdag, morgen mag ik weer.. Leuk! Fijne aaf allemaal! X
Net weer hard gelopen.. ging goed! Maar mèn wat pittig is dat zeg! Maar het klopt wel; het is ècht verslavend. Nu lekker bankhangen en tv kijken. Hoe is het verder met iedereen hier? Inkie: hoe is het meis? Cath: die komt ook alweer bijn aterug van vakantie hè? Ben benieuwd hoe ze het hebben gehad! Wanneer gaan we weer een keer een date plannen? Debbedebs: where R U? Ook op vakantie? X
hey hey!! ikheid loop je hard met evi??heb ook een pging gedaan maar toen kwam die hittegolf en ben gesneuveld ben wel van plan het na de verhuizing weer te gaan doen want idd vondt het ook heerlijk!!is jayden nog snel gaan slapen?? deb WOW wat goed van nils dat ie zo gesmikkelt heeft!!lekker manneke is het!!en echt super foto's!! de rest alles goe??!!! ik ga lekker naar bed heb t gehad voor vandaag kussie!
Sjaan: ja via Evy doe ik dat! Tis geweldig! En erg verslavend.. Morgen weer. Ja hij sliep weer snel gelukkig.. Net naar CB geweest, prikjes gehad, ligt nu op bed te brabbelen.. Ik ben ff Pfaffs kijken! X
Hey meiden! We zijn weer thuis! We hebben het echt SUPER gehad! Kyra heeft het enorm naar haar zin gehad en we hebben veel ondernomen met haar: gefietst, naar de kinderboerderij (ze heeft zelfs op een pony gezeten ), geschommeld, op het strand gelopen (vond ze prachtig) en uit eten geweest. Ze heeft zich super gedragen en was zo'n engeltje. Ze is wel enorm gegroeid hebben we het idee in de vakantie. Ze is zo zwaar nu en echt weer een flinke dame aan het worden. En... ZE HEEFT HAAR EERSTE 2 LOSSE PASJES GEZET!! Knapperd! Vanmiddag thuis heeft ze 4 passen los gelopen. Wat ben ik supertrots op m'n meissie! Ik ga van de week ff uitgebreid reageren op jullie. Ben nu best wel moe en wil zo lekker m'n serietje kijken Foto's volgen nog op hyves van de week. Nu een dikke kus voor jullie!!
Heej meiden, even een kort ego berichtje van mij. Ik ben de laatste tijd helemaal niet op zp geweest en dat heeft een reden. Toine en ik zijn sinds een maand uit elkaar. Ik heb zelf de stap gezet om er mee te stoppen. De reden is dat het al jarenlang niet heel goed ging tussen ons, maar de voornaamste reden is dat ik verliefd ben geworden op iemand anders, een oud collega. Het is wel een stap die ik niet zomaar heb gezet. Het is een erg bewuste keuze dat ik voor het eerst in m'n leven voor m'n eigen en daarmee ook Tijntje z'n geluk heb gekozen. Maar het is ontzettend moeilijk en zwaar. Er is de afgelopen weken ontzettend veel gebeurt. Er moet ontzettend veel geregeld worden, zeker ook voor Tijn. Met ons kleine manneke gaat het gelukkig wel goed. Natuurlijk is het erg wennen voor hem dat papa en mama niet meer bij elkaar wonen, maar hij doet het zo goed! Hij is erg vrolijk en stapt er al een eind op los! Donderdag heeft hij voor het eerst een paar meter helemaal alleen gelopen! Gister hebben we wel z'n 1e verjaardag gezamelijk gevierd en Tijntje heeft gelukkig een hele leuke dag gehad. Emotioneel was en is het allemaal erg zwaar, maar dat komt goed. Dan weten jullie een beetje waarom iedereen op zp en hyves de afgelopen tijd weinig van mij gehoord heeft, sorry! Dikke kus xxx
Lieve lieve deb, Meis ik ben er gewoon helemaal stil van,En vindt het erg knap dat je deze keus hebt kunnen nemen....Het zal zeker heel erg zwaar zijn en erg moeilijk ook met de kleine man erbij,Maar ik zeg maarzo als jij verliefd wordt op iemand anders zit het niet goed in jullie relatie en kun je dus maar beter die keus maken voordat er andere dingen gaan gebeuren. Ik wil jou heel heel veel sterkte wensen de komende tijd en als je behoefte hebt kom lekker kletsen!! Je zult zien dat je er straks alleen maar sterker uit gaat komen!! Dikke knuffel voor jou en ook voor je lieve manneke kus jeanne
hey deb, pff wat een verhaal, ja ik kan je heel goed begrijpen hoor meid. (we hebben het ook met m''n zus meegemaakt) ik vind het echt een heel knap dat je de knoop hebt doorgehakt. voor jullie allemaal. want voor Tijn is het niet fijn dat papa en mama niet gelukkig zijn samen. je moet je zelf idd ook niet voor de gek houden en een keuze maken. succes met alles regelen meid en denk goed aan jezelf en aan die knappe Tijn. en als je even klets wil mag je me altijd bellen he meid. denk aan jullie en geef Tijn ook een dikke kus. liefs mies
Hele dikke knuffel lieve schat!! Ik ben hartstikke trots op je hoe je het allemaal doet en dat je echt voor jezelf hebt gekozen. Je bent een kanjer!!! <3 Hele dikke kussie kus
Hey Debbs, jeetje wat een verhaal meis! Ook van ons een dikke kus en knuffel. Ik vind het echt heel moedig van je dat je de knoop hebt durven doorhakken. Ik hoop dat jullie er toch samen goed uitkomen omwille van Tijn en dat je verder kan met je leven en weer geluk vindt. Dikke kus
Jeetje.. ben er stil van en weet niet goed wat te zeggen! Wel heel erg moedig van je om die stap te nemen zeg. Ik hoop dat jij en Toine er samen uit gaan komen (dat zal vast wel) voor Tijn en dat jij weer verder kan met je leventje op te pakken samen met Tijn en je weer gelukkig wordt! Een hele dikke knuffel voor nu.. Zet 'm op meis! Ennuh je weet het hè; als je er behoefte aan hebt kom je hier lekker meebeppen en eerder niet! Gewoon doen waar jij je goed bijvoelt! Wat goed van Tijn dat ie zijn eerste stapjes los heeft gezet! Pas maar op, straks rent ie het hele huis door! Je kan je borst alvast nat maken denk ik.. Hihi! En gelukkig is zijn 1e verjaardag een leuke dag geweest! En is ie goed verwend met allerlei cadeautjes.. Leuke foto's op Hyves! Cath: ik zag al aan de foto's dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad! Wat goed van Kyra dat ze nu los stapjes kan zetten! Dat wordt alleen maar meer en meer.. Leuk! Wat gaat het snel hè!? Die van ons is gewoon alweer ruim 4 maanden.. op naar het half jaar! Het baby is er nu ècht van af en hij heeft ook echt een eigen karaktertje hoor; een echt rammetje Inkie: how R you?! Marleen en LJ: ook al lang niets gehoord van jullie, gaat ie goed? De rest: hoe is het!? Maaike: hoe was zwemmen? X Liefs Ikheid
@debb, wauw wat een moedige zet van je! Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen meis! Heel veel sterkte en succes de komende tijd, het zal vast niet makkelijk zijn! @ikheid, zwemmen was suoer leuk, ze hebben het wel 2 uur volgehouden @iedereen, hoe gaat het hier? Sorry dat ik er zo weinig ben maar kan de laatste tijd de puf en zin niet maken om hier te komen beppen.... ligt niet aan jullie hoor ben gewoon moe en druk. En heel erg toe aan vakantie... 20 sept heb ik vakantie dus zal er dan wat vaker zijn! Ik lees wel mee hoor! Dikke kus voor iedereen! Kussies
Nou nog ff volhouden Maaike.. en dan lekker vakantie! Twee uur gezwommen!? Wat een waterratten zeg.. Leuk! Wij gaan eten! Fijne avond allemaal! X