Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wij hebben net gegeten; Nils heeft macaroni meegegeten. Het zij niet zulke grote porties, maar hij eet er prima van. Mooi zo toch?!

Verder zit het eerste werkdagje er weer op. Pffff... Ben gewoon al weer toe aan vakantie! ;)

Dikke kus voor jullie allemaal!!!

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Leiffies hier ook een dikke digi knuF!!!!!!!ook erg druk maar we zitten zo goed als!!
    Foto's volgen snel xxx!!!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjaan: leuk! Ben benieuwd naar de foto's! Jullie zullen wel bekaf zijn!

Debsel: heel goed van Nilseman! Het gaat nu nog niet zo zeer om de hoeveelheid, het is al goed dat ie mee-eet! Knap hoor!

X

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    :p

Grappig nog een pfaffskijker

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hoe is het hier meiden???
    Kus van Inkie

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hier nóg een pfaffskijker hoor!! Balen dat het nu weer herhalingen zijn.... ;)

Hier alles prima!!! Nils heeft net een potje gegeten maar ook wat frietjes gepeuzeld!!! Haha, superschattig...

Verder erg vermoeiend weer, zo'n weekje werken. Zo maar effe weer lekker op tijd naar bed met een boekje. Eerst nog effe Nils badderen natuurlijk!

Dikke kusss

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey lieverd,
    hihi, nilske aan de frietjes wat leuk!

ja kan me voorstellen dat het weer erg wennen is zo aan het werk.
    lekker op tijd onder de 'wol' ..
    xxx

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: hoe gaat het met jou!?

Ja ben helemaal Pfaffs-verslaafd.. alleen jammer dat het herhalingen zijn zeg!

Debsel: frietjes ja!? Wat leuk! En vond ie het lekker?
    Mooie foto's op je Hyves zeg!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    pfaffs kijk ik bijna nooit irriteer me aan hoe hun opvoeden haha sorry ik ben een wat strengere mama

zoey is bijna hersteld van dr prikjes niet dat ze ziek is of zo maar wel erg huilerig en ze heeft dan moeite met slapen.
    Ze slaapt nu dus al 2 nachtjes weer bij mama maar dat mag ook nog hoor enne ze heeft vannacht van half 11 tot half 7 geslapen :D
    De nachten gaan dus steeds vaker beter nog ff kijken of ze door blijft slapen en dan verhuist ze naar dr eigen kamertje .
    Maar ik merk dat ze dr slaap nodig heeft want overdag is ze vaker en langer wakker en nu gaat ze ook langzaam ontwikkelen en de wereld om dr heen observeren

10. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    HOI HOI
    Hier even een ego berichtje!!!!

IK BEN ZWANGER :)

Ik ben maar 1 dag overtijd maar kon me niet inhouden met testen. Dus na het werk naar de kruitvat gefiets en de goedkope test gehaald. die van 2 voor 5 euro. en wat denk je!!! Een dikke vette streep. Bijna net zo dik als de controle streep:)
    En dat niet eens met ochtend urine en ben nog maar 1 dag overtijd. haha dik zwanger dus.

Ik ben zo blij. hihihi nou pffff ik ben het even kwijt hoor! haha ik kan het wel van de daken schreeuwen

einde ego berichtje:p;)

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    MARLEEN WOW te gek he meis gefeliciteerd!!!!

kus!!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw meis wat onwijs gaaf!!! Gefeliciteerd!! Een broertje of zusje voor Joanneke! Ik hoop dat deze zwangerschap voorspoediger loopt als bij Joanneke en dat je er lekker van kan genieten!! Echt supergaaf meis! Toch nog best snel gegaan he?

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    GEFELICITEERD!!!!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Supergaaf nieuws. Natúúrlijk kan je 't wel van de daken schreeuwen zeg.... Spannende tijden. Hopelijk gaat alles goed en blíjft het ook goed gaan (lees: beter dan bij Joanneke). Supergaaf.

Nou meiden, wie volgt Marleen???? :D

Hahahahaha!!

Nils net weer naar opa en oma gebracht, morgen nog een dagje werken en dan: weekend!!! ;)

Hele dikke kussss

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    gefeliciteerd onze eerste om gek van te worden mama die een 2de krijgt erg leuk

enne debsel ik voorlopig niet hoor pfff zwanger zijn een groot ellende verhaal

Gisteren met zoey naar de kinderfysio geweest enne ze was trots op zoey ze is erg sterk in dr nekje en ook dr buikspieren doen het goed (laat de sixpack maar komen :D ) .
    Ze is zelfs al dr achterstand aan het inhalen dus ik ben mega trots op me meisje .
    Enne het doorslapen gaat nu al een paar nachten goed dus na ons tripje gaat ze lekker in dr eigen kamertje slapen.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marleen: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Van harte gefeliciteerd meis!!! Hoelang zijn jullie nu bezig geweest voor de 2e?

Wij gaan hopelijk in januari weer van start! Kan niet wachten! Het kriebelt zó erg! Hihihi..

X

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wow heidi zo snel al weer leuk hoor :)

nou hier wacht ik nog ff een jaar of 3
    Het gekke is dat ik nu heb als het komt is het leuk maar heb niet meer de echte behoefte als toen met zoey .
    Mijn mama wens ik vervuld dus alles wat nu nog in onze toekomst erbij komt is van harte welkom maar niet zo zeer echt een droom wens .

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Proficiat Marleen, erg leuk!!!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou hier wel hoor! Ben de trotste moeder op deze aardkloot; mama van Jayden! Geweldig..
    Maar een 2e hebben we altijd al gewild en we willen er het liefst niet teveel leeftijdverschil tussen hebben. Vandaar..

Jayden zijn Adidasjes zijn binnen! Staat kei schattig zeg!

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lady's!!!

Heidi!!jullie snel voor een tweede dus leuk hoor!!!
    De rst hoe is het??
    Hier hoop ik ook op een tweede en het liefst ook al snel maar wil financeel toch net iets beter ervoor staan!!!
    Meiden ga nog even wat doen hier in huis!!!
    Kussie

20. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Bedankt voor de felicitaties allemaal:D

Ik ben zo blij he haha, maar vind het ook weer allemaal erg spannend hoor! Is allemaal nog erg pril. 4 weken en 2 dagen. Dus hopelijk blijft die lieverd goed plakken:D
    Draai de hele dag voor joanneke het liedje van k3 hahaha
    (hiep hiep hoera van k3) Zooooo schattig.

Joanneke snapt er natuurlijk nog niks van maar ze klapt continu in haar handjes als ze het liedje hoort haha.

@heidy
    Wat gaaf dat jullie ook snel willen beginnen. Als alles goed mag zijn is joanneke 23 maanden. Dus bijna 2 jaar:D Vind dat wel een leuke leeftijdsverschil. Mijn zus en ik verschillen ook ongeveer 23 maanden. Hopelijk is het voor jullie dan ook snel raak

Dit was voor ons de derde a vierde ronde.

@sjaantje
    Hoop dat het voor jullie ook snel mag komen dan. en dat jullie er snel beter voor staan financieel.
    Ik heb over 2 weken ongeveer mijn proeftijd gesprek.
    Weet dus niet wat ik moet doen. denk dat ik mijn mond houd hoor hahaha.
    Ik heb ze het van te voren gezegd dat we snel een tweede willen. Dus vertel het na mijn proeftijd. En dan hopelijk wordt mijn contract verlengd in januari.
    Zo niet, nou ja dan pech hoor. Ik vind op dit moment onze kinderwens (2de) toch iets belangrijker dan een baan.
    Maar ja ik heb makkelijk praten, ik kan opzich wel een jaar thuis zitten. Ons leven hangt niet van mijn inkomen af dus dan ben je er wel rustiger onder he.

Nou verder met iedereen alles goed???/

Moet weer even bijlezen hoor. Zat niet zo heel veel op zwangerschapspagina. de vorige keer toen ik zwanger wilde worden ben ik na de eerste ronde ook eventjes gestopt met het forum. Ik was er teveel mee bezig. Zo nu weer. Dus vandaar dat het even rustig was rondom mij;)
    Haha maar goed. Nu is het raak dus ben ik er weer vaker.

Wanneer plannen we nou een nieuwe date? haha ik ben voor hoor!

Zal dan wel weer bij jullie in de buurt zijn he!???
    Ik wil jullie graag hier uitnodigen (groot huis enz)
    Maar ik denk dat dronten zeker iets te ver weg is voor jullie he:(
    Erg jammer dat ik zo ver weg woon snik snik.

Nou fijn weekeind allemaal en hopelijk tot snel

xx marleen

Deel Deze Pagina