Hoi hoi, Alles goed hier? Zo af en toe even druk en dan weer een tijdje rustig he Hier in dronten is alles prima Nu 5 weken en 3 daagjes zwanger! Pfff echt spannend hoor. Maak mezelf altijd beetje bang met al die verhalen die ik hoor en lees. Dus probeer zo nuchter mogelijk te zijn. Maar zal pas gerust zijn als ik de beeb heb gezien. 9 september eerste afspraak bij de gyn, hopelijk ook een echo. Maar ben dan nog maar 7 weken en 2 daagjes zwanger dus weet niet of ze het dan al doen:S. Ben benieuwd. @cath Ik las het over het cb. Nou laat ze maar zeuren hoor! Hier valt het wel mee op het cb. Ik vraag altijd naar de zelfde arts en verpleegster en dat is me tot nu toe elke keer gelukt. Wij zijn maandag geweest en joanneke was 75,2 centimeter en woog 8000 gram(15 en halve maand). dus net 8 kilo dus. Ze zat net op de onderste lijn. Scheelde niet veel of ze zat er onder. Maar is een hele aardige arts en ze zei steeds ach, tja je mag haar nog steeds corigieren en ze doet alles prima dus er is niks aan de hand hoor. Ze vroeg niet eens wat ze te eten kreeg ofzo. Dus ik ben super tevreden. Kun jij niet aangeven welke arts of verpleegster je wilt? of hebben jullie maar 1 arts? @heidy alles goed met jayden? wat gaat het hard he! ik geniet hier volop van joanneke hoor. En ben erg benieuwd hoe ze het zal vinden als ze een brusje erbij krijgt. Ze zal dan 23 maanden zijn, spannend spannend. Jullie binnekort dus ook voor een tweede! tof zeg. Als je er aan toe bent zeker weer doen hoor haha Ik moest minimaal een jaar wachten van het ziekenhuis, heb dat netjes gedaan en gelukkig was het snel weer raak. 3 a 4 rondes gedaan dit keer. Dus misschien niet in 1 x raak maar ik mag zeker niet klagen!! @melanina Nog steeds borstvoeding? Alles goed met de kleine? Wat een gave foto's zeg. Tof het om ze uit te vergroten en op te hangen haha trotse moeder Hoe gaat het met de vogeltjes? leven ze nog? en hoe gaat het met het wiegje! is het nog gelukt? @debsel82 Alles goed met nils? Las weer dat hij ziekjes is geweest!:x:x Zo zielig he voor die kleintjes! Soms wordt ik er echt gek van man! Joanneke is erg veel verkouden maar ook zo af en toe koorts en dan weer keelonsteking. Gelukkig hebben we nog geen last van ooronstekingen gehad, maar als ik dat zo lees moeten we daar wel erg blij mee zijn! Kunnen ze goed ziek/ vervelend van zijn ofnie? Gisteren haalde ik joanneke uit bed, lag ze helemaal onder gedroogde spuug. Gatsie. Ze had waarschijnlijk veel gehoest die nacht en is overgegaan op kokhalzen (Doet ze wel vaker) Maar ze is gewoon verder gaan slapen dus we hebben er niks van gemerkt arm kind. @maaike Balen hoor van die fiets. Zit je ook even niet mee he! eerst dat gezeur met je scooter verkopen. Is hij eindelijk verkocht moet je weer wachten op de fiets! welke heb je besteld? ik ben erg benieuwd! Ik heb een bakfiets en van de hema een moederfiets (blauw) met voor en achterzitje! Zal wel een foto maken en ff plaatsen! Als jij hem hebt wil ik ook wel ff een picture daarvan zien hoor Voor de rest alles goed? Als we weer een date hebben en ik ook kan komen!!! Dan haal ik je weer op hoor gezellig @debbedebs Hoe gaat het nu met jou? Ik had nog niet gereageerd, maar weet ook niet echt wat ik moet zeggen! Pfff lijkt me totaal geen makkelijke situatie, en tja wat nou goed is om te doen.......dat kan alleen jij beslissen he. Ben blij dat ik niet in jou schoenen sta. Wil het allemaal wel met regelen enz? Hoe gaan jullie het doen met de ouderschap? Veel sterkte!! @ladyjoey Hoe is het met jou? volop aan het genieten van je ventje? Jullie waren toch verhuist? Hoe bevalt het daar? Verder alles goed? Was je nou weer aan het werk?? @sjaantje Hoe staat het met de laptop! dat je zelfs via je mobiel even een berichtje achterlaat! top hoor. Ik zou niet eens weten hoedat moet hahaha. Maar goed, ik heb ook nog een lekkere ouderwetse mobiel. Waar het volgens mij niet eens mee kan haha En bevalt je werk nog steeds? @miesje Jij ook wat minder hier he! Alles goed? Hoe is het met Stijn? Las op hyves dat hij al wat stapjes zet! gaaf hoor! Wat een toffe kindjes hebben wij allemaal he @de rest Nog iemand vergeten? sorry! Nou we moeten echt binnenkort weer ff daten hoor! Een zaterdag komt iedereen dat het beste uit? 2, 9, 16, 23 of 30 oktober? of hebben jullie het liever in november? Als we nog langer wachten zitten we weer met sinterklaas, kerst en oud en nieuw. Das ook niet echt handig he. Nou roept allen maar wat dan kunnen we wat prikken. Misschien ook leuk om een keer met zijn allen als de kids wat groter zijn naar een pretpark te gaan. Julianatoren of sprookjesbos of iets dergelijks???? lijkt me wel gezellig. Maar dan moeten ze natuurlijk wel wat groter zijn! haha is nu nog beetje vroeg. Zie zoey nog niet een een draaimolen zitten haha Nou dikke xx marleen
Marleen: besef je het een beetje? En groeit je buikje al? Ja wij ook voor een 2e, maar wij wachten zowiezo tot volgend jaar en wanneer we dan van start gaan zien we dan wel.. Ik denk dat we w8en totdat Jayden 1 jaar is. Maar ik heb geen geduld! Zou zo graag weer zwanger willen zijn, de zwangerschap, kraamperiode, allemaal weer opnieuw beleven! Geweldig! Ik kan 16 en 23 oktober, de rest van de data zit ik met logees of verjaardagen.. Fijne avond allemaal! Ik ben lamballen, ben zó moe! Morgen zwemmen en naar mijn ouders.. X
Marleen spannend hoor eerste keer vk weer Met zoey gaat het goed overdag in dr wiegje gaat goed nu snachts nog Gisteren heeft ze heel de dag geslapen bijna dus vannacht kwam ze om tussen door om daarna weer vrolijk verder te slapen Nu is ze een beetje chaggie en wil ze het liefst op schoot maar dat kan niet hele dagen. Met de valkjes gaat het mega goed veren dek zit er bijna helemaal op en ze zijn al flink aan het klouteren en klimmen . Nu nog vliegen,,, Pretpark lijkt me erg leuk en laat zoey het maar niet horen hoor haha die wil het liefst wel al zitten haha en draaien en schommelen vind ze het einde . Bortsvoeding gaat ook nog steeds perfect Borsten worden steeds groter haha lijk bijna lolo ferrari wel Heidi heerlijk toch dat je zo verlangt naar weer zwanger worden . Hier nog ff niet hoor en als het aan papa ligt blijft het alleen bij zoey en ik vind dat tot nu toe nog een prima idee .
Nou mijn hele schoonfamilie weet nu dat ik zwanger ben Oeps...... Gisteren een verjaardag van mijn neefje. 1 van mijn schoonzussen is al zwanger (20 weken) en toen was het een beetje stil en toen zei mijn andere schoonzus.....IK ben zwanger...... Dus hans en ik moesten een beetje gniffelen en werden ernstig rood....dus iedereeen draait zich om naar ons en wordt er zo hard door de kamer gevraagd....dus jullie moeten ook wat vertellen??? Tja toen konden we er niet om heen! Dus nu zijn er 3 kleintjes op komst bij mijn schoonfam. (jan, maart en april) haha vet gek. En hoe is het met de rest hier?????
hey lady's haha marleen wel een giller hoor, zou dan ook niet m'n mond kunnen houden! dus nu je eigen fam. ook op de hoogte?? spannend hoor meid en super leuk natuurlijk. willen jullie nu weten wat het word? geniet er lekker van hoor. joanneke ook alles goed?stapt ze al een beetje?? Heidi: hey meis, het gaat redelijk hoor met me. veel last van rug en heupen. tja de fysio kan het alleen een beetje los maken meer niet! hoe is het met jouw allemaal meid? en met de kleine knappe man?? heerlijk jong he. snel weer een date want wil jullie ook eens zien hoor. debbie: en leuke dag gehad gister? leuke cadeau's gehad las ik. verder alles goed?? nils ook steeds meer stapen enzo? debsel: hoe gaat het meid?? al een beetje alles goed op orde?? en tjee die Tijn zeg stapt ook gewoon al. echt leuk he. net als of ze al jaren kunnen stappen haha. dikke kus aan tijn cath: het meid, tjee wat een verhaal bij de cb zeg. bij mij zeiden ze toen dat ik stijn geen koekjes mocht geven, na ja dat snap je toch gewoon niet en jij moet kyra dan gaan vet mesten. waar moet dat toch heen met de cb!haha nee gewoon lekker doen wat jullie denken wat het beste is toch? en volgende week beginnen met je nieuwe baan. oh spannend meid. en voor kyra ook mooi opgelost he. kan je idd met een gerusthart gaan werken. alvast veel plezier en succes komt goed meid. maaike: hey meid nog geen mama fiets! al iets gehoord. geniet er straks lekker van hoor en hoop wel dat er nog mooi weer word dat je lekker kan gaan fietsen. en wat word sennah toch groot zeg. de laatste keer dat ik ze zag was ze echt zo'n klein iel baby'tje en nu echt een mooie flinke knappe meid. wel leuk om jullie ook weer eens te zien met een date. LJ: hey meid alles goe daaro aan de andere kant van brabant en met je knap mannetje??hij word ook groot he?? en hoe gaat het met het eten enzo?? hoeveel flessen krijgt ie nog? sjaan: had net op hyves al gereageerd, maar fijn dat jullie het goed naar de zin hebben in jullie huis he. heerlijk hoor lekker de ruimte voor jade en tja is ook belangrijk toch. inkie: hey meid pff nog paar dagen hoor en dan word elin 1 jaar, vind je het spannend. vier je d'r verjaardag dan ook?? alvast heel veel plezier en geniet ervan. verder alles goed meid? al iets van een baan in het vooruitzicht of nog steeds goed aan het zoeken!!! melanina: hey meid, wat word die kleine meid toch groot he. knapperd hoor. leuke foto's ook op hyves. wanneer moet je weer beginnen met werken?? heb je er wel zin? of vind je het moeilijk? verder alles goed? hier alles wel goed. oh stijntje is echt een lekkere drukke dreumes! gillen schreeuwen zingen kletsen haha heerlijk. en stappen niet te vergeten. heerlijk en super leuk vind ie het. wel fijn hoor hoef ik niet zoveel meer te tillen. verder weinig te melden eigenlijk niet zoveel mee gemaakt!!!saai leven haha nee grapje. fijne avond verder dames?? oja gaan er nog naar de jongen gezinnen beurs eigenlijk?? ik wel, vond het vorig jaar super leuk. ga met een vriendin en de kids dus ben benieuwd wat het dit jaar is! liefs mies
Oeps Marleen.. Hahaha! Ach ja, wel een komisch verhaal achteraf, maar op dat moment zeker ff schrikken denk ik! Mies: jeetje, gaat dat ooit nog over die pijn in je rug en heupen? Hihi, die Stijn! Wat een heerlijkheid dat ventje.. Leuke foto's ook op Hyves! Hier gaat alles goed, vandaag in zkh geweest voor de reflux en dat was ook allemaal goed (nou ja, stabiel). Weer een voorraadje omeprazol meegekregen en over 3 maanden weer op controle. Jayden weegt inmiddels alweer 8036 gram en is 68 cm lang! Hij gaat nu echt als een speer.. Pfff.. ik taai 'm af! Ben zo klaar als een klontje.. zo maar 's lekker onder de wol. Is trouwens klote weer hè!? Word er chago van joh! Wat een kou en wat een regen! Iiiiih! Rest van de meiden: alles oké??? Toedels! X
mooi dat het zo goed gaat heidi gisteren ff een dagje op me werk wezen buurten heerlijk was wel weer een lange vermoeiende dag voor ons beide we lagen om half 9 te slapen haha en zoey kwam maar 1 keer voor dr eten om half 1 netjes toch en om half 6 waren we beide wakker . Alleen wat me opvalt is dat haar nacht luier gewoon droog is . weet niet of dat erg is ?
Hey dames, wat een rust hier? @Marleen: oepsie..nou ja, dan heb je dat ook gehad. Reageerden ze wel positief? Weten jou ouders het ook? @Ikheid: wat een heerlijke foto's op je hyves! Zo papa, zo zoon Wel schattig hoor! @Mel: hmm, ik vind dat niet normaal nee dat ze droog blijft 's nachts. Misschien dat je haar toch 's avonds laat nog even een keer moet aanleggen? Ik weet in ieder geval dat Kyra's luier 's nachts overvol is, ook als heel kleintje had ze altijd volle plasluiers. Anders bel je even naar het CB of je eigen arts om te vragen of ze tips hebben. Misschien moet je haar nog vaker aanleggen? @All: hoe is het ladies?? Hier alles goed. Nog 3 dagen en dan moet ik weer werken! Echt zo spannend, maar heb er ook wel zin in hoor. Denk dat het even wennen is om zonder Kyra te moeten zijn, maar ik hoop dat het snel went.. Met Kyra ook alles goed. Ze loopt nog niet los, blijft alles vasthouden, maar goed. Alles op haar eigen tempo hoor! Komt vast goed. Ze is wel vocaal heel erg bezig, maar dan voornamelijk met zingen en brabbelen. Als ze haar zingende Nijntjepop aandoet, zingt ze mee met het deuntje op haar manier: Niiiijjjttiee..huh..huh..huh..huh..Niiijjjttieee Echt zo schattig!! Lekker ding is het. Dus hier alles prima!
Hey ladies!! Ik ook effe snel!! @ Marleen: Floeps!! Hahaha, nou ja... Het is een leuk geheim om te delen toch? Niet helemaal de bedoeling maar ach. Ga je het je eigen familie nu ook vertellen?? @ Melanina: meissie, ik vind het eerlijk gezegd ook niet heel goed klinken dat haar luiers droog zijn hoor. Het is geen geheim dat Nils een magere drinker is (altijd geweest), maar 's nachts had hij altijd een natte luier. En dat hoeft echt niet bomvol te zijn, maar je moet toch zeker wel voelen dat er flink in geplast is. Hoe zijn de luiers de rest van de dag? @ Heidi: superfoto's van Jayden steeds zeg.. Heerlijk manneke!! @ Sjaantje: lekkere meid die jade!! Wat gaat het hard zeg... Niet normaal!! Helemaal gewend in jullie huissie? @ Maaike: gaat het alweer wat beter thuis? Supergave fiets hoor!!! Lekker op stap met je meissie... @ Miesje: das toch niet saai?! Met zo'n dreumes in huis is elke dag een belevenis toch? Haha!! Stijn is nu helemaal een echt mannetje he... Rondlopen en doen... Wow!!! Nils stapt nog niet hoor. Hij probeert soms te gaan staan maar dat lukt echt niet. Ik denk wel dat als hij dát eenmaal kan, het snel zal gaan. We zien wel. Nils komt wel! @ de rest: hoe issie meiden???? Hier alles prima. Nils is wel wat van slag de laatste dagen. Hij slaapt overdag slecht en is dan ook lekker chago. Gelukkig gaat het 's nachts wel goed, hoewel hij wel weer tussen 6 en half 7 wakker is steeds. Hij is dan ook nog moe, maar slaapt niet meer. Dan zou je denken dat het een lange dut wordt, maar helaas. We denken dat er wat dwars zit en op het KDV vonden ze het absoluut kiesjesgedrag. We zien het wel.... Vermoeiend, dat wel, maar komt allemaal goed!!! Dikke kuss!!
cathie spannend hoor bijna weer werken zal erg wennen zijn . Ik heb dat ook als ik dalijk na 6 maanden weer ga werken haha zal me meisje missen . Net de doktersass. gebeld en die zegt dat ik me geen zorgen moet maken als ze overdag maar goed plast en dat doet ze en als ze maar genoeg drinkt doet ze ook elke 2 uur. En goed aankomt enz dan hoef ik me geen zorgen te maken . En maak ik me toch zorgen ff het CB bellen. Ze maakte als grapje miss is ze wel snel zinderlijk. Hahah Dus ben weer gerust gesteld
M'n internet doet al een paar dagen klote! Nu doet ie het weer maar is zo traag als dikke stront! Dus ff snel.. Inkie: hoe was 1e verjaardag van Elin? Debsel: dus Nils een beetje uit z'n hum? Cathie: bijna werken meis.. En wat een leuke foto's en filmpjes op Hyves! Hier alles goed.. vandaag lekker rustig dagje. Morgenavond tatoeage zetten en zondag gaat manlief naar een rally in Amsterdan, dus ga ik naar mijn ouders in Tilburg.. gezellig! ENNN... Jayden is vandaag voor het eerst in de wandelwagen geweest en prachtig dat ie het vond zeg! In de wagenbak past ie niet meer, helaas! Nu gaat het wel erg snel! Fijne dag allemaal! X
Ja kleine jongetjes/meisjes worden snel groot Zoey heeft de laatste dagen dat ze alleen maar op schoot wil dus laat ik dr soms maar ff huilen . ook liggen vind ze helemaal niks meer ze krijgt nu echt een eigen willetje dus moet daar ff door heen prikken . en omdat ze zoveel snachts slaapt slaapt ze bijna overdag niet meer dus denk ook dat ze gewoon moe is. Dus zal wel ff weer een nieuwe fase zijn waar we doorheen moeten