Bah.... Hoop toch dat hij snel helemaal indaalt en jou wat ruimte geeft, want dit is niks natuurlijk... En alle hulpmiddeltjes al geprobeerd??? De maalox, rennie, gaviscon (is ook een drankje van en dat schijnt beter te werken) en wat er al niet meer is.... De nachten zijn helemaal drama zeker? Dan had ik er in elk geval wel altijd het meeste last van.... Ik leef met je mee meid. Liefs Xx
Hey meiden, ben ik weer Tica hoefde niet geopereerd te worden. Ze heeft namelijk geen blaasstenen, maar we snappen maar niet waarom ze dan elke keer een blaasonsteking krijgt! Aan de ene kant ben ik heel blij dat ze niet onder het mes hoefde, maar aan de andere kant...als het blaasstenen waren geweest, hadden we wel wat tastbaars gehad om de schuld te geven. Nu is het maar weer gokken en raden. Ze heeft in ieder geval weer een kuur meegekregen en ze moet op speciaal dieetvoer de komende 3 maanden. Daarna weer een urinetest en dan kijken hoe of wat. Kyra deed het weer goed bij de osteo. Ze heeft zich weer keurig gedragen en ze is goed vooruit gegaan. Haar schedel was al een heel stuk meer ontspannen. We hoeven nog maar 1x terug te komen ergens in maart als check-up en dan is ze klaar! @Debs: fijn dat Nilsje zo goed eet nu hoor! En hij komt ook aan z'n hoeveelheid melk, dus helemaal goed toch? Is Nils vandaag weer lekker vrolijk verder? Ik moet trouwens deze week weer bloedprikken en dan de week erna naar de dokter om te bespreken of m'n medicatie nogmaals verhoogd wordt of dat het zo blijft. I'll let you know @Debbs: hey meis, hoe is het met manneke Tijn? Zo hey, die groeit echt boven Kyra uit nu Kyra heeft echt nog 62/68 en dan is sommige 68 zelfs nog aan de grote kant Fijn dat hij het zo goed op de fles doet! Is het met jou met afbouwen helemaal goed gelukt? Heb je nu geen voeding meer? @Maaik: die kleine dame van jou groeit goed he meis?? Heerlijk hoor! En haar prikjes weer! Helemaal super hoor dat ze zich zo groot gehouden heeft! Nog maar 1x meis en dan ben je er (voorlopig) van af! @Ikheid: bah maagzuur Ik heb daar (godzijdank) geen last van gehad, maar kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Als hij ingedaald is zal het hopelijk een stuk minder worden en wie weet draait hij met z'n kontje nog wel naar de andere kant (rechts) ipv onder je maag te liggen. Voel je je verder helemaal goed? @Anderen: alles goed meiden? Ik ga maar weer even kijken bij m'n hutspot met gehaktballen
Gadver... Hutspot M'n mannetje vindt dat trouwens wél heerlijk, maar ik hou niet van uien. Nils heeft trouwens intussen poepbroek 4-en-half geproduceerd!! (dat halfje was een flinke natte scheet ). Hebben jullie kids dat ook als ze net gepoept hebben?? Dat ze dan helemaal hyper-actief en mega vrolijk zijn? Nils wel. Dus als je 't aantal poepbroeken bekijkt, dan weten jullie meteen hoe het humeur van Nilsje geweest is vandaag: Lachen lachen lachen lachen lachen..... en...... lachen!!! Zo grappig.... 'Gedwongen' op z'n buikje vindt Nils maar niks. Ik blijf het proberen af en toe, maar maak er geen halszaak van. Hij gaat vanzelf wel meer op z'n buikje bewegen (of niet natuurlijk) of hij gaat vanaf zit proberen te kruipen. Who knows?! Voel je je trouwens nu toch wel al wat beter, nu je ongi weg is??? Of denk je dat je medicatie moet worden aangepast. Vind het echt heel sneu voor Ticaatje... Echt knuffelen namens ons hoor!!! Wij eten kip in zoetzure saus met rijst en tropische vruchtjes. Yummie!!! Dikke kusssss Xx
Hey Debs! Nou zeg...maak hele lekkere hutspot hoor Kip in saus met rijst is ook lekker, alleen dan zonder de tropische vruchtjes Hahaha, die Nils..4 poepbroeken! Logisch dat ie blij is! Natuurlijk een hele opluchting om al die poep kwijt te zijn! Kyra gaat altijd hard lachen op het moment dat ik haar poepbroek moet verschonen De grootste lol heeft ze dan...kleine viezerik! Maak je niet druk om z'n buikligging..hij gaat het vanzelf wel doen..of niet wat je zegt en gaat hij in 1x zitten! Hoe dan ook..Nils bepaalt het zelf wel en volgt z'n eigen tempo hoor! En eventueel met een (voedings)kussen onder z'n borst vind ie ook niks? Nou ja, komt echt wel goed hoor! Ja het is echt niet leuk van Ticaatje Het moet nu echt eens klaar zijn, want elke keer pijn hebben met plassen is natuurlijk niks! Ik zal haar flink knuffen namens jullie Ik voel me wel beter nu de ongi weg is, maar heb toch het idee dat m'n medicijnen nog opgehoogd moeten worden.. ik kan nu soms ineens weer heel onzeker zijn en een kort lontje hebben Niet dat ik dat dan uit naar Kyra of Björn hoor, maar merk het aan mezelf gewoon dat ik snel ongeduldig ben Ik bespreek het sowieso ff met de HA volgende week. kusss
Debsel: die Nils.. wat een poepdoos! Hahahah! Heerlijk dat ie er zo vrolijk van wordt! Het zal 'm vast dwars gezeten hebben. Ja ik echt balen dat maagzuur.. flesjes Gaviscon gaan er hier doorheen, dat is inderdaad dat vloeibare spul. Dat werkt wel, maar voor even.. dus 's nachts word ik er dus steeds wakker van, vannacht ook weer Cath: fijn hè dat alles weer goed was met Kyra bij de osteo. En wat fijn dat Tica niet onder het mes hoefde! Nu maar hopen dat het dieet en kuurtje helpen! Zo zielig.. Pfff ik weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten, lopen, staan, liggen... Nu is niks lekker. Meneer ligt helemaal overdwars en mijn ribben doen zeer! Sorry voor mijn gezeur hoor! Ik ga zo toch nog maar ff plat, lekker beetje luieren.. Wat helpt tegen vocht in de benen en handen? Welke thee was dat? Fijne aaf allemaal! XxX
hey meiden!! daar was ik weer even ben zo druk geweest afgelopen dagen en ben nu echt helemaal op praat er ook de hele dag al langs hihi das nie best he!!! mies die arme stijn is echt niet lekker in zn hum!!maar mss dat vandaag wonderen heeft gedaan en dat t probleem bij m was!!ik hoop t meis want dit is niet leuk en dat kan ik als geen ander weten... cath die arme ticca khoop dat ie snel opknapt!!en kyra gaat als een speer met dr tandjes he!!maar idd ff rust zou ook niet verkeerd zijn.... debs die nilsje helemaal in zn sas dus weerfijn hoor!! deb hoest met tijn wowik d8 dat jade groeide als een bloemkool die gaat nu richting 68 maarre die tijn kan er ook wat van hoor!! ink hoe is ie meis je bent zo rustig of gewoon lekker druk met je eigen dingetjes en daar lekker van genieten?hoest met elin8) marleen hoe is het met joanneke en dr tandjes? heidi...meis je kunt merken dat je richting de laatste loodjes gaat die kwaaltjes allemaal maar geloof me je gaat ze straks nog x missen hoorlekker je rust nemen en nog even en dan heb je jullie ventje in de armenje hebt trouwen secht een hele mooie buik!!mag je echt trots op zijn hoor mel je bent dus nog steeds erg moe!!hoeveel dagen werk je nu dan?en hoeveel wil je er gaan werken? nou hier gaat ie lekker!!jade heeft dr goeie momenten maar ook dr minder goeie vandaag haalde ik ze op bij de gastouder ze had daar niet toe willen geven aan dr slaap neej mevr zit liever in de wipstoel in de volle aandacht van de andere kindjesdus ze was straks zo moe en dan ligt ze te draaien en te mieren in dr bedje....en dan ineens een diepe zucht en dan is ze vertrokken..... fruithapje die eet ze niet maar die vreet ze haha!! kheb nog wel steeds er moeite met dr medicijntjes geven ze vindt het zo vies en dan begint ze echt hartverscheurend te huilen brrr dat is niet goed voor mijn mama gevoeletje hoornooit gedacht dat je zo'n gevoel hebben kon.... verder is t echt een klein boefje....en super vrolijk vooral tegen papa die kan niks kwaad doen hoor nou ik lig al lekker warm onder de dekens.....heb echt ff momentje voor mezelf nodig....ik geef jade zo dr flesje....kan ik nog ff met dr knuffen....en dan ga k zelf ook lekker slapen!! knuffie voor jullie!
hey meiden... Och ik baal er zo van he, na de fles van Sennah kan ik nooit meer slapen en sennah, die is alweer in dromeland hihi! Maar ja... dan maar lekker dingen doen voor mezelf! Vanmiddag ff met d'r naar de HA... Jullie kennen het vast wel; ze heeft van die plooitjes in d'r nek en daar heeft ze elke keer van die smetplekjes zitten, soort smeer zit er dan en t stinkt, bah. Terwijl ik het toch goed droog houd... Ha vond het verstandig om even langs te komen aangezien het ook open gaat en gaat bloeden en de zinkzalf niet echt helpt! @iedereen.... hoe gaat het met jullie? wat een weertje is het he? bij ons regent het elke keer en er ligt nog steeds sneeuw! Morgen moet ik trouwens weer voor mijn oor naar het ZH... ben benieuwd! blijf bezig ma ja! Hoe gaat het met jullie kleintjes en met de beebs in de buiken? xxxx
hey meiden, Kunnen jullie eens even wat sites doorspelen met (goedkope) babykleertjes??!!! Thnx alvast! xxx
Hey Maaike!! Hoe doe je dat met die plooitjes?? Nils had op een gegeven moment ook wat 'last' van viezigheid daar, maar ik maak dan zo'n babywattenstaafje (want die zijn lekker zacht) aan de ene kant nat en ga daarmee door het plooitje en vervolgens ga ik er met de droge kant door om het droog te maken. Heb ook wel eens suco op het wattenstaafje gedaan en dat er dan ingesmeerd. Hielp bij Nils wel goed. Maar kijk natuurlijk eerst maar effe wat de huisarts zegt Uhm... Ze zijn niet altijd goedkoop, maar als je je aanmeldt, brengen ze je op de hoogte van de uitverkoop: www.kleertjes.com www.mooistekleertjes.nl www.outlet4kidz.nl Zo, dan heb je er al een paar... Liefs Xx
thnx meis, ook voor de tip over die plooitjes... ik doe altijd zachtjes met een hydro doek om mijn vinger... Maar ze spuugt ook wel vaker natuurlijk dus dat gaat snel tussen die plooitjes zitten... maar die tip van jou ga ik zeker toepassen en kijk ik ff wat de HA zegt! Thnx voor de sites! Hoe is het met jullie? xxx
Gaat goed hier hoor!!! Nils ligt lekker te babygymmen nu. Hij is wel flink aan het snotteren, maar heeft er gelukkig niet al teveel last van. Net effe neusspray gedaan (van VSM), en daar was hij niet onverdeeld enthousiast over (...) maar ach. Nu is hij weer lekker vrolijk en druk bezig. Hij mag zo weer effe z'n bedje in en dan kan ik lekker douchen. Met spugen enzo gaat er natuurlijk sneller wat in die plooitjes zitten en ik vond het ook lastig om de plooitjes helemaal "strak" te krijgen om ze droog te maken. Wattenstaafje ging echt prima en met de hydro-luier ging hij altijd 'zeuren' en met het staafje had hij soms niet eens door dat ik wat deed Hoop dat het bij Sennah ook werkt!!! Pas op met die sites he... Ze zijn verslavend!!! Kleertjes.com vooral... (vraag maar aan Debs & Mies.... )
haha leuk dat ie zo fanantiek is Tja sennah vind het ook niet echt leuk die plooitjes maar ja moet toch... neusspray moet ze nog om lachen haha! Tja ik vind babykleertjes zowieso verslavend haha, kan elke keer wel kopen!!! maar goed! Kusjes
Hmmm... totaal niet herkenbaar. Nils heeft ook bijna niks in z'n kast hangen en liggen. (.......) Fijn dat ze de spray nog grappig vindt!! Handig!! Ik mag überhaupt niet aan meneer z'n neusje komen. Alleen met een washandje. "wassuh wassuh wassuh" vindt hij wel leuk!! (met een stemmetje) Tja... Je verzint af en toe wel eens wat he Ga meneertje koekenpeertje zo maar eens in z'n bedje leggen (nog effe pamper-check) en zelf effe heerlijk douchen. Liefs Xx
Maaike: hopelijk kan de HA je verder helpen! Succes morgen alvast met je oor in het zkh! Debsel: die Nils.. heerlijk dat ie zo fanatiek is! Brandnetelthee: ik las ergens dat je dat maar 3 weken mag gebruiken? Klopt dat!? Vandaag komt het kamertje!!! XxX
Oeh leuk!!! Het kamertje!!! En dan lekker gaan trutten daar!!! Leuk leuk leuk.... Van die brandnetelthee... Zou het eigenlijk niet weten??? Kan ik je dus niet meer helpen meis... Sorry!! Klein beetje geslapen vannacht??? Liefs Xx
hey meiden!! maaik goed dat je ff naar de ha gaat en idd sudocreme werkt hier ook...maargoed!!wat fijn dat het gister goed gign met de prikjes zo zie je ook dat t anders kan he debs die nilsje wat een lekker ding fijn dat ie weer helemaal de oude is!! ikheid brandnetel thee heb ik nooit gedronken.khad ook behoorlijk wat vochtbeentjes omhoog mss....en ink en deb weten mss wel hoe of wat!! nou ik zit bij mn schoonouders zo voor t eerst jurk passenben benieuwd!!met jade gaat t super ze lag net heerlijk te slapen toen ik weg gingroy zit nog steeds in de vorstverlet dus dies lekker thuis ka ie ff keutelen met dr!!!morgen is er bij ons in de super een fotograaf kwil weleens gaan kijken met de kleine mop!! xxxsie
Oeh, leuk Sjaantje!!! Have fun!!! En zo'n fotograaf is vast ook wel leuk hoor. Gewoon eens kijken met die kleine knapperd Liefs Xx
@ikheid, leuk het kamertje, poeh wat lijkt het allemaal alweer zo lang geleden... Veel plezier! @Sjaan, have fun meid! fijn dat jade het zo goed doet! @debs, lekker gedoucht? Ik heb sennah net gebadderd.... wij hebben een douchecabine en als ik die tot de rand vol laat lopen kan ik er een stoeltje in zetten.... ze vind eht gewelidig, en vooral mama nat spatteren haha! @de rest, hoe issie? xxx
Hey meiden! @Maaik: Kyra had ook altijd een smetplek onder haar kind in die plooi. Ik deed het altijd schoonmaken met een washandje en dan heel goed afdrogen en dan Bepanthen erop. Dat werkte echt super! Ik deed wel vervelend bij haar, want ik moest echt haar kin omhoog doen en wat naar achter kantelen anders kon ik er niet goed bij Ze vond het niet leuk, maar het moest toch even! En daarna was ze het ook zo weer vergeten hoor! Maar als het bloed idd even laten checken. Oh ja, ik deed weleens na het badderen een heeeeeeeel klein beetje talkpoeder op m'n vinger en dat dan in het plooitje. Alles wat dan aan vocht achter bleef, dat droogde dan door het talkpoeder op, maar dan moet je het wel na een paar uur weghalen Hopelijk heb je wat aan de tips! @Debs: hey wijffie, heb je weer ff gekrabbeld! @Ikheid: oei vocht..weet het nog heel goed Ik gebruikte er niks tegen. Ja voeten omhoog en uitzingen. Ik was in hartje zomer zwanger, dus dat vocht kwam toen nog veel sneller opzetten . Van de brandnetelthee weet ik niet...ik geloof dat Ink dat wel weet! Maar...als de kleine er is, ben je er wel snel vanaf hoor! En leuk kamertje! Heb je al ideeën wat je wil qua kleuren enzo? @Sjaan: leuk foto's!! Ben benieuwd meis! Hoest verder met de kleine rode dame? @Anderen: hoe issie dames? Hier gaat alles goed. Kyra heeft het knarsetanden uitgevonden....IEEEEEEEEEHH! Wat een rotgeluid Wist niet eens dat je dat kon doen met je voortandjes En gister kon ze een beetje zelf zitten! Ze steunt dan met haar gewicht op haar handjes voorover, maar goed...het is een begin