Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @Inkie, Ja spannend hoor meis, die echo! Lijkt me zo mooi om te zien ,en helemaal als het van jezelf is! Ik vind t van een ander al mooi om te zien :D Geniet ervan!

@Cathie, hoop ook dat iedereen hier snel zwanger mag zijn!

@Debsel, ja ik weet t nu ff echt niet meer hoor :(
    Word hier echt moedeloos van!
    Ik weet ff niet meer wat ik moet denken!
    Maar ja we houden vol!
    NU helemaak bang om naar de wc te gaan hoor, bang dat ik iets aantref :(
    Hoop t niet, maar dan is de onzekerheid wel weg!
    Ga jij er trouwens weer met volle moed tegenaan?

Liefs Maaike

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    He Maaike!

Ik kan het me heel goed voorstellen. Toen mijn ongi maar half doorkwam begon ik ook te twijfelen en te hopen, dus ik snap héél goed hoe je je nu voelt. Onzekerheid die te lang duurt is volgens mij écht veel erger dan een eventuele teleurstelling... Maar meissie, er is dus nog wel hoop he!

Ja hoor, wij gaan er weer voor ;) Twijfel nu effe of ik misschien een blaasontsteking heb (heb ik nog nooit gehad, dus weet niet hoe het voelt!), maar ik kijk het gewoon maar effe aan. En we klussen gewoon lekker door! Vind wel dat zo'n maand lang duurt trouwens :)

Voel je je al wat beter Maaike?
    Xx

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hihi Debsel, ja ik snap dat je t lang vind duren haha :p
    Nou voel me nog niet echt beter! Gelukkig morgen ff uitslapen en hopen dat t weer beter gaat!
    En jij dan debsel? Hoe voel jij je?

Liefs Maaike,

Oh ja testen durf ik eigenlijk ook niet zo goed!
    Ook mijn onderrug doet pijhijn!
    Sorry ben echt aan t klagen , das niet de bedoeling eigenlijk :D

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik voelde me vanochtend wel beter, maar nu.... Bovendien is m'n blaas very irri... Nu ook weer beter, maar vanochtend had ik het gevoel dat ik SUPER nodig moest plassen en toen kwam er niks :S Kijk het maar effe aan.... Morgen hebben we een bespreking van 't werk in Assen (en wij komen vanuit Zeeland :( ) dus uitslapen zit er niet in. En ook veel langer werken dan normaal! Bah..

Zo, nu heb ik ook geklaagd en staan we quite ;) haha! Natuurlijk mag je wel mopperen! En testen is toch wel heel eng, logisch hoor! Wanneer is van 't weekend? Zaterdag of zondag? Ga alvast duimen!

Kga nu lekker met m'n ventje onder de fleecedeken op de bank! Lekker boekje lezen, kopje thee en wie weet waar al die gezelligheid nog toe leidt :p hahaha!

Liefs deb

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hihi ja altijd gezellig toch :p Tja als je een babytje wilt moet je er wat voor doen he hahahhah :p

Succes met je blaas meis, en succes morgen...
    Hoop niet dat het blaasontsteking is :(

Veel plezier vanavond :p

Liefs maaike

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Oh ja zondag ga ik testen :p

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @maaike: zondag! SPANNEND.. ik ga checken zondag hoor.
    @tante debsel: hihi, ja of we elkaar al langer kennen.
    Heel bijzonder hoe je met "onbekende" lief en leed deelt. Is makkelijk via een computer, dat ook weer wel. Ik vind het ook heel spannend de echo.. en 29 sept al.. dat is zo! Gelukkig maar.
    Hopelijk is er op de echo wat positiefs te zien. Ik ga het zeker met je delen.

Fijne avond meissies.
    Deze moeder is alweer moe en gaat even liggen (tss!)

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    dag iedereen!doe t maar even zo kan t idd ook niet allemaal meer bijhouden hier hihi wel super leuk zo!al die dames je kunt lekker je ei kwijt en inkie jij blijft gewoon lekker hier zodat wij van jou kunnen horen want ons nog allemaal te wachten staat!
    maaike super spannend voor je hoor ik duim echt voor je!
    Ik wou ook graag zo'n metertje maken van de cyclus maar lukt mij natuurlijk weer niet ben altijd zo'n kluns in dat soort dingetjes....maarja kweet ook nog niet wat de preciese lengte van mijn cyclus is.
    We zien t wel hoe het loopt deze maand!
    Mijn mannetje is nu werken komt morgenaaf weer thuis...dus ik ga zo lekker met mijn doggie op de bank liggen is ook lekker warm haha meiden fijne avond nog liefs sjaantje!

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hmm, ook soms een nacht alleen door werk van manlief?
    Ikke ok :D Heeft hier totaal niks mee te maken maar viel me op.
    hihi

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

@Maaike: Spannend, zondag testen, ben benieuwd hoor!
    @Debsel: succes met je blaas! Vervelend als ie irriteert..

Oh ja, volgens mij ben ik nu wel echt ongi geworden. Vandaag weer voor het eerst sinds woensdag rood bloedverlies. Andere dagen was het donkerbruine afscheiding (sorry voor de details :( )

Ik heb nu echt zoiets van...zet nu maar door, dan hebben we het maar gehad en kan ik voor de volgende ronde gaan.. blijft wel moeilijk hoor, weer niet gelukt dus..althans daar ga ik nu dus niet meer vanuit..

Wel lekker hoor om hier je ei kwijt te kunnen ;)

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hi Cathie, wel jammer hoor, maar goed wel weer een nieuwe ronde!
    Vind t ook spannend hoor voor zondag! :p
    En het is zeker lekker dat je hier je ei kwijt kunt he!

Liefs Maaike

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    @cathie sjit voor je man blijft toch weer teleurstelling he....
    wel fijn dat je t hier even kunt vertellen jah...
    succes he!
    @maaike spannend hoor khoop t echt voor je!
    @inkie jah idd mijn mannetje is ook wel eens een nachtje weg...maarja ook dat oveleven we wel weer

nu heb ik nog een algemeen vraagje...
    ik wil graag een ovulatie test gaan halen heb ik vorige maand ook gehaald maar toen niks uitgekomen....kweet alleen niet zo goed wanneer ik moet gaan testen omdat mijn cyclus geen regelmaat heeft.
    hebben jullie tips?ben zondag ongi geworden na een cyclus van 36 dagen daarvoor cyclus van 24 dagen....
    ik hoor t graag thanks!

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hey, ik zie dat hier flink geklaagd en gekletst wordt over het zwanger worden. Hier ook nog zo'n muts.. Ik zit pas in mijn eerste maand, maar pff, ik vind het nu al niks leuk meer.

Ik ben 1 sep gestopt met de pil en een paar dagen onttrekkingsbloeding gehad. Wanneer moet ik nu een ongesteldheid verwachten? Ik was altijd heel regelmatig 29 dagen in mijn cyclus.. Iemand een idee? We hebben veel geklust, want ook de eerste kans is een kans, maar ja, ik heb nu natuurlijk geen flauw idee wanneer ik moet testen, als het nodig is.

Ik woon in het buitenland en hier moet je met 6 weken al naar de verloskundige.. Een beetje jammer als ik er dan na 8 weken achter kom dat ik zwanger ben :p

Poeh, allemaal gekke dwarrels in mijn hoofd dus. Ik heb echt een zwanger gevoel (zere buik vooral, trekt door in m'n liezen), maar ik heb echt geen zin om te vroeg te testen. Wat zouden jullie doen? Wanneer eventueel testen? Mijn datum dat ik wou testen was eigenlijk de week van 7 oktober. Lijkt veilig.. Ik heb niet zo lang de pil gebruikt en ook een hele lichte (mycrogynon 20 en de laatste maand 30).

:) doei

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hoi gentle leuk dat je er ook bij bent gekomen! ik ben 17 juli met de pil gestopt en ja hoor ik dacht gelijk het is raak ik ook mijn maand aangehouden en dacht op de dag dat ik ongi moet worden ga ik testen!maar nee hoor 3 dagen eerder werd ik ongi dus jammer....2de ronde een WEEK overtijd ik dacht jahoor nu is het echt raak!ik denk dat ik wel 10 testen gedaan heb maar nee hoor daar was de duivel weer...kheb me nu voorgenomen om pas echt een week overtijd te gaan testen want je maakt jezelf gewoon echt gek....
    maar het kan wel hoor dat je met een maand zwanger bent ik wil je niet teleurstellen!
    maar probeer het wel leuk te houden ook voor jezelf!
    succes!we horen t wel

16. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He Gentle, welkom :D
    Ik ook eerste ronde hoor en ga zondag testen Ben benieuwd,dan een week overtijd, heb al 1 week het gevoel dat het doorbreekt maar elke x is t niks :D
    Haha,
    jij succes met zwanger worden en hou t leuk he voor jezelf ;)

Liefs Maaike

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Gentle, welkom hoor! Ik zie dat je nog niet zo lang geleden gestopt bent met de pil, dus het is nu moeilijk te zeggen wat je cyclus wordt. Dat zul je toch even moeten afwachten. Na 2 tot 3 menstruaties krijg je meestal wel een beeld van je cyclus. Dat je constant een cyclus van 29 dagen had, wil niet zeggen dat je dat nu ook houdt. Ik had met de pil ook een vaste cyclus, maar dat komt omdat het zo "geregeld" wordt door de pil. Ik heb nu een veeel langere cyclus, minimaal 33 dagen!

De pijn in je buik kan ook van het ontpillen zijn. Ik had daar bijv. veel last van. Het kan ook je eisprong zijn die je voelt, als dat zo is zou je over ongeveer 2 weken ongi moeten worden.
    Het is heel verwarrend in het begin, maar ik zou het voor nu nog even afwachten. Kans dat je nu te vroeg test is groot. Natuurlijk kun je zwanger worden in de eerste ronde...er zijn hier wel meiden die het gelukt is, maar je moet er niet standaard vanuit gaan. Dat zijn toch vaak hele bijzondere gevallen.

IN ieder geval veel succes en laat even weten hoe het gaat verder!

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he ladys,
    er is al flink gekletst hier vandaag.gezellig.
    heb helaas niet veel tijd om te reageren, moet veel werken!
    even een update: (meteen antwoord voor debsel)
    ik kan maandag pas weer naar de vk bellen. ohh spannend. maarja je mag toch pas komen als je 12weken bent!(maar wil het nu zien, aahh.haha)
    zoals je aan mijn banner zien, zit ik nu in week 6. ik was gister naar de ha geweest. was wel even prettig om er over te praten.
    heb verder deze week wel wat kwaaltjes gehad. veel last van brandend maagzuur en misselijk!
    maarja dat hoort er allemaal bij!
    @maaike: ohh wat spannend meid zondag. duim voor je hoor meid. ik hoop dat er zondag een mooi streepje staat hoor.
    @inkie: het is wel leuk dat je iets verder bent als ik, want dan kan ik bij jouw een beetje kijken hoe het bij jouw allemaal gaat!hahha.leuk,
    heb jij nog last van een harde, opgezette buik?en zwangerschaps kwaaltjes?
    @cathie: misschien maar goed dat je menstruatie doorgekomen is. op naar hopelijke een nieuwe ronde en positiever. ik duim voor je meid.
    ennne succes met klussen meid.(tja dat hoort erbij he als je kindjes wil,haha).
    liefs mies

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @Miesje: JA heel spannend, maar ja we wachten gewoon "rustig" af hahaha!
    wat leuk dat je zwanger bent!
    Geniet ervan meid!

Liefs Maaike

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Miesje: ja die ongi kan maar beter doorzetten nu. Dan kan ik weer met frisse moed gaan klussen ;) En pas met 12 weken een echo? Een kennis van mij had met 6 weken al een soort van echo, maar dan inwendig. Het is namelijk dan nog wel te klein om een normale echo te kunnen doen. Misschien dat ze dat voor jou ook kunnen doen? Echt gaaf hoor dat je zwanger bent..ben stinkend jaloers hier :D

@Maaike, nog een paar daagjes, dan mag je testen he? Ben zoooo benieuwd..

Deel Deze Pagina