hey maaike nog lekker geshopt? ja dat gevoel in je buik dat zwaare heb ik ook af en toe geen last van je('')('')? ik niet ik wil ook penelen? liefs
he meisie, ik heb alleen een ring gekocht, verder niks eigenlijk haha Heb me ingehouden kan ik straks met de feestdagen leuke dingen kopen! Ja pendelen is wel leuk hoor, hou me er alleen niet teveel aan vast nee geen last van mijn (.)(.)... dus ja, vorige maand voelde ik van alles, nu niks meer haha! Liefs Maaike
ja ik moet mee ook inhouden want wij moeten nieuwe spullen komen voor ons huisje maar dat vind ik ook leuk toe maar een ring is toch genoeg hahaa waar kan ik dat doen dat pendelen? en ons lichaam is erg vervelend hahah xx
echt om gek van te worden Ik heb via het topic:wie gelooft en in naald aan een draadje! Daar zie je verschillende mensen met namen onderaan hun bericht door wie ze hebben laten pendelen, die mensen stuur je een prive bericht met de vraag of ze voor je willen pendelen en dan krijg je antwoord met welke gegevens ze nodig hebben van je Makkelijk toch? Liefs maaike
@caruli, ik zie dat je al een hele tijd bezig bent met zwanger worden? En je hebt al een kindje zie ik? Pff hoe hou je het vol meid? Liefs maaike
lieffies, ik ga ff douchen, ben een beetje nat geregend... dan kom ik wel weer ff om het hoekje spieken! Kus voor jullie meissies! xxxxxxx
zo gedoucht en wel... ff gezichtsmaske opgedaan Krijg net berichtje van mijn mams2 dat ze 2 kaartjes heeft voor lady's nights, of ik ze wilde want dan was ze op vakantie Tuurlijk maaike wilt wel... net mijn beste vriendinnetje meegevraagd, als ze niet kan moet ik iemand anders vragen Zou niet weten wie want heb nog verder niet iemand hiero Maar ja hoe is t hier meissies? Kus maaike
Hey lieffies! Caruli, wat leuk dat je er gezellig bij komt! We zijn een lekker jong clubbie en volgens mij ben jij de enige die al kinderen heeft. Ik weet niet wat je 't prettig vindst, ik zie ook dat één kindje jullie heeft moeten verlaten, maar toch in het meervoud (kinderen) gezet. Begreep van Inkie dat je al een hele tijd bezig bent. Zitten jullie in de medische mallemolen of proberen jullie het nog op de "gewone" manier? Ik ben een van de gelukkigen hier in ons clubbie die zwanger is, morgen 7 weekjes dus erg pril, en we gaan er vanuit dat er heel snel meer volgen. Dus goede keus om hier bij te komen! O enne meiden... Een uurtje rijden is toch geen punt!? Heb ik inderdaad al een aantal keer tegen Inky gezegd Gisteren verjaardag van een lief vriendinnetje, nou dan rijden we een uurtje - naar m'n ouders idem dito. Dusse.... Die date moet er zeker komen! Ik ben er bij hoor.... Maaike wat goed dat je je zo in hebt kunnen houden! En wat voor een ring heb je gekocht? Sieraden zijn mooi he.... Meissie en Maaike: 'raar' gevoel in je buik is lastig he... Moeilijk te definiëren. Hebben jullie ook een soort van speldenprikjes? Iedereen die daarover begint, blijkt ook echt zwanger te zijn. Kijk ook maar naar Cathie Dusss... als jullie dat voelen: gelijk aan de bel trekken! Hahahaha, mooi dat de titel van ons clubbie zo actueel blijft he.... Melanina: laat je niet gek maken meis! We kennen allemaal het gevoel... Voor je 't weet zijn ook jullie aan de beurt. Nou meiden - had net effe een dutje gedaan en ben nu hartstikke gaar! Weet niet of het me echt goed heeft gedaan, haha! Ach... Wel balen dat het weekend alweer bijna voorbij is.... Dikke kusss Xx
haha debsel, ik vind ook dat die date er moet komen Ja of ik het nou speldenprikjes kan noemen? het lijkt erop, tis een soort getintel Duidelijk he dus ja we wachten af tot aan de 49 dagen Een ring met mooie glitter steentjes haha, ik ben van de bling bling Haha hoop voor je dat mettertijd je moeheid afneemt maar goed tis voor een goed doel he Liefs Maaike
Precies! En ik voel me eigenlijk eerder een beetje grieperig, dus misschien heeft het wel niks met het kleintje te maken Ach... hoe dan ook: ik klaag niet (zo heel veel!)(maar soms een piepklein beetje)! Oooooh, bling bling is toch gaaf! Zou leuk zijn als je beste vriendin mee kan... Gelukkig heb je ons allemaal he Wil je niet al teveel hoop geven, maar klinkt goed! Dat zijn echt van die dingetjes die je normaal niet voelt (als je ongi moet worden). Hope so! Wat een hondenweer zeg! Regent hier echt keihard... Weer effe omschakelen naar dit weer... Xx
hey lady's daar was ik weer druk daggie gehad vandaag ben straks ff met mn schoonmoeder naar woonboulevard geweest....en ze hadden daar een prenatal,,,ik kon t niej aten dus even lekker rond lopen neuzen....kan nie wachten tot ik mag gaan shoppen haha! hoe is het met jullie allemaal? met mij gaat t goed hoor!ik ga ff beetj eopruimen hier en dan kom ik straks nog ff buurten liefs sjaantje!
ja prutweer he! En af en toe ff klagen/zeuren mag toch doe t zelf ook ja ik voel me ook beetje grieperig, ook voel ik warmer aan dan normaal... wil ook echt niet ziek worden ofzo Tja ik hoop ook posi test over 2 weken Liefs Maaike
Oe! Leuk - PRENATAL! Hihi... Heb me nog in kunnen houden, maar weet niet of dat nog lang gaat duren hoor... Heb foldertjes binnen van de Babydump en daar willen we (als we de echo hebben gehad) lekker eens gaan snuffelen. Maar eigenlijk zijn álle babywinkels leuk he... Tot straks meis! Xx
he sjaantje, heerlijk he die winkels, ik loop er expres maar niet meer naar binnen want koop zo die hele winkel leeg haha miss tot straks meis. Kussss
Heb je nog meer pendels 'lopen'? Want nu zeggen ze allemaal wat anders he.... Maar er zit er wél eentje bij die november zegt dus..... Vind het echt superknap dat je je zo lang kunt inhouden.... Maar als je straks een posi test in handen hebt, is het het waard geweest he! Xx
nee niet meer pendels nog, miss nog ff keertje vragen! Ja doe mijn best om niet te testen, af en toe wel moeilijk hoor Maar dat is het het wachten idd heel erg waard geweest Hopelijk een beloning deze maand! Liefs maaike
he debs wat gezellig dat je een verjaardag had! en lekker ffies geslapen je hebt gelijk en het weer zit toch niet mee en wat onze buik betreft erg vervelend jah ahhah heb soms last van speldenprikjes en soms last van jeuk onderaan me buik en soms steekjes in me rechter borst en toen we in centerparks waren 2 dagen echt last van me buik gehad maar dat is weer weg gelukkig... maar is het niet te vroeg om iets te voelen? liefs
Nou te vroeg is dat niet denk ik.... Ik had die speldenprikjes vrij vroeg en tegen de tijd dat ik mocht gaan testen, voelde ik ze niet (of nauwelijks) meer! Volgens mij kan je vanaf je ei dingen gaan voelen. Het ís vroeg, maar ik denk niet té vroeg. Het is zo moeilijk! Xx