He lieverd, het helpt altijd om lekker tegen jullie aan te kletsen! We trekken elkaar er gewoon doorheen, hoe moeilijk het soms ook allemaal is! En het komt zeker allemaal goed, dat is ons motto! xxx
Hey meis, Goed te horen dat je er even lekker uit bent geweest... En met name dat je je fysiek wat beter voelt! Goed om dat even met je mannetje 'er uit' te zijn. Ach lieffie... Wat k*t dat je je nu zo depri voelt... Volgens mij heeft het bij jou ook heel veel met de hormonen te maken of niet? Ik trek misschien een veel te snelle conclusie hoor, maar vorige ronde had je óók in deze periode vergelijkbare klachten. En dat maakt ze niet minder erg he, laat me dat even vooropstellen! Maar misschien kan het je helpen als je er op die manier naar kijkt - dat het niks zegt over hoe het écht is, dus dat het nog wel gewoon raak kan zijn. Je bent een ontzettende control freak lieverd, maar misschien moet je erover nadenken of je wel heel de tijd bezig wil zijn met tempen als je je er zo door laat gek maken. (Ik weet waar ik het over heb, maar dan in een andere situatie. Had een ex die z'n vriendinnetjes het liefst graatmager tegen anorexia aan had, en ik ben slank maar niet uitgemergeld. Pas nadat ik bij 'm weg was, merkte ik wat het met me gedaan had. Weegschaal werd iets té belangrijk. Goed humeur vantevoren, zie er goed uit - lekker in m'n vel. Maar o wee als de weegschaal teveel aangaf (al was het maar een ons) -> heel m'n humeur om zeep en zwaar in de stress.. Niet goed! Dus ben daar mee gestopt!) Maarrr... dit is meer iets om je aan het denken te zetten dan dat ik je echt kan zeggen wat je moet doen. Dat kan natuurlijk niemand he... Ik denk aan je lieverd en hoop écht dat het gewoon wél raak is en je het 'lekker' mis hebt. Fijn dat iedereen zo super enthousiast is over het meeten Dikke kusssss Xx
Lieffie! Good to have you back! We willen binnenkort met z'n allen meeten, dusse... daar hoor jij natuurlijk ook bij he! Heel veel liefs!
@LJ, super dat je langzaamaan weer terug komt lieverd Ik heb je niet helemaal moeten missen (msn) Maar toch vind ik t hier ook gezellie @debbedebs, lieverd hoe gaat het nu met je? heb je goed geslapen... Hopelijk is je dip snel over, maar neem er lekker de tijd voor meis! T komt goed echt waar @debsel, 7 weken vandaag meis, gaat snel, voor jou miss iets minder snel maar ik vind t hard gaan En leuk he dat iedereen zo enthousiast is over het meeten, dacht gooi het gewoon in de groep en ik hoor wel of jullie het leuk vinden... nou voor ons breekt wel weer een spannende periode aan, gister was als het goed is mijn eisprong, dus heek het weekend geklust haaha! Dus kan niet misgaan denk ik ga zo weer aan het werk... en moest morgen oppassen en begin dan al om half 8 tot 13.00 en nu moet ik lekker vanaf 12.00 komen tot 17.00 dus ff lekker uitslapen.... Heb ik wel ff nodig Love you girls -x- Maaike
goodmorning lady's pfff weer een hoop bij te lezen LJ weer back fijn hoor meis.... en een keer meeten!lijkt me erg leuk!dat wordt een kippenhok haha met mij gaat t goed naar gisteraaf....ff een beetje een dipje met mn mannetje ... maar dat hoort er ook bij he... ik begin vandaag heerlijk om half 10 nieuw rooster opt werk lekker luxe! @maaike het moet zowat bij jullie wel raak zijn met al dat geklus haha! bern erg benieuwd! nou ik duik nog heel heel even bij mn mannetje in bed hihi....hij moet straks weer gaan werken en komt dan woensdag pas weer terug.... meiden tot vanaaf en voor iedereen een hele dikke knuffel!
goedemorgen meiden, Debbedebs...lieverd Dat dipje daar halen wij je wel uit en ik weet precies wat je bedoelt....we hebben deze maand bijna niet geklust, en nu krijg ik toch de gevoelens van K*T ik had zograag zwanger willen worden en weet bijna 100% zeker dat het niet zo is... Krijg al helemaal de ongi kwaaltjes,...veel plasse..lkkre pukkelskin bah..bij mij altijd teken dat het eraan komt. En als toppunt gisteren ook nog es eenhuge fight gehad met me ventje ik ben vanacht niet echt gaan slapen was helemaal kapot...heb beneden gezeten. dus dat helpt dan ook niet echt. Lady meis, fijn dat je je steeds beter voelt en welcome back! Hoe is het met de rest van de meiden? Nog ff stomme vraag aan de zwangere onder ons....Was er een gevoel..waarvan je dacht nu benk zwanger? of deed het hem echt de test pas? en toen kwamen de kwaaltjes? ben gewoon nieuwsgierig daarna! Dikke kuss
@missy: Wat balen voor je zeg... ruzie is gewoon niet relaxed... hoop dat jullie het snel kunnen oplossen, zit je ook weer wat prettiger in je vel. Over je vraag: Heel gek, maar ik wist het gewoon. De eerste keer was ik heel verbaasd, en heb ik bewust pas getest toen mn hubbie n film ging halen, omdat ik wist dat het positief was en ik hem wilde verrassen. Bij de tweede keer wist ik het ook wel al was t gevoel minder sterk, misschien ook wel omdat t eigenlijk vanaf t begin niet goed zat. @ debbedebs: het is niet erg om je kl*te te voelen, dat is ook gewoon iets wat bij vrouw zijn hoort. Klinkt cru, maar het staat als een paal boven water dat wij het sterkere geslacht zijn en daarom gewoon met meer dingen te stellen krijgen. Onthou goed dat heel veel lichamelijke kwaaltjes vanuit je mentale gesteldheid komen... Misschien zoals debsel zegt dat je inderdaad de controle wil houden... helaas is dat bij zwanger worden niet mogelijk. Temperaturen is niet betrouwenswaardig, waardoor je misschien het gevoel hebt om de controle te verliezen... Mocht je toch een lichte controle willen houden, zou ik je ovutesten willen aanraden. En zelfs die geven je niet de zekerheid die je graag wil hoor... Blijf goed naar jezelf luisteren en dan kom je er wel achter, eerlijk waar. @ Debsel: Hoe voel je jezelf? Mocht je heel veel klachten hebben, kun je altijd nog naar een homeopaat he, dat is puur natuur, schaadt je kindje niet maar zorgt er wel voor dat je kan genieten! @ Sjaan: Dipje met je mannetje? Misschien staat mercurius verkeerd haha, eerlijk waar! Zorgt voor communicatiestoornissen, zodat mensen elkaar niet begrijpen. En al zou t niet zo zijn, wanneer ik dat als argument midden in een discussie met mn hub op tafel gooit, schieten we allebei in de lach en is t ook weer oke haha. @Maaike: Goed bezig meis! Haha, geweldig! En nu maar duimen! @ Inkie: Hoe is het meiske? @ de rest: Glad to be back gingen we elkaar meeten? Heel gezellig! Ben van de partij hihi Ik zou over een paar dagen kunnen gaan testen, tussen nu en de 38 dagen zou het dan toch zover moeten zijn... de NOD. Heb een wisselende cyclus, mede dankzij die MK's. Ik heb er dit keer een gewoon ongigevoel over hoor. Nix ni zwanger, gewoon de rode vloedgolf, ondanks het regelmatig om de dag klussen, maar vooruit, we wachten af en voor de volgende maand zou het dan een leuk kerstcadeautje zijn... Love ya!
Goeiemorgen dames. Had ik net een heel verhaal getypt, viel de stoom uit hier op mijn werk Nou ja, dan maar opnieuw. Met mij gaat het goed. Ik kan het nog altijd niet bevatten dat ik zwanger ben. Echt een heel raar idee. Ik hou die lichte (menstruatie)krampjes die af en toe komen en gaan op een dag, en ik blijf het een beetje eng vinden, maar ik lees hier continu dat het goed is en dat het een teken is dat je baarmoeder zich aan het aanpassen is. Morgen heb ik in ieder geval een afspraak gemaakt met de dokter om 16:30 uur en dan kan ik ook mijn vragen stellen. Ik hoef niet mijn testen mee te nemen, maar doe het lekker toch, is wel zo gemakkelijk! Als ik bij de HA ben geweest, bel ik ook maar meteen de VK op. @Debbedebs: dank je wel meid! Maar wat k*t dat je je zo rot voelt! Ik kan het me maar al te goed voorstellen hoor, ik had hetzelfde iedere maand. Maar misschien is wat Debsel zegt wel goed, om er wat minder mee bezig te zijn (ik weet, is heel makkelijk gezegd), maar ik heb het zelf wel gedaan. Ik was er afgelopen maand veel minder mee bezig als anders en ik was er ook heilig van overtuigd dat het niet gelukt was en je ziet het! Kop op meissie, ook jouw tijd komt echt nog wel! @Debsel: hey meis, hoe gaat het met jou? Voel je je nog goed? @Sjaantje: goeiemorgen meis, wat een lekkere werktijden, maar dan ben je zeker wel later klaar of niet? @Maaike: hoest met jou meis? @LJ: welkom terug! Hoe voel je je? @Inkie: hoe gaat het met jou? Gaat het al wat beter met je? @Caruli: welkom op dit forum! Gezellig nog iemand erbij! Ik begrijp dat jij al een tijdje bezig bent? Wat vervelend zeg! Weten ze wel hoe dat komt? @Missy: hoi meis! Ik snap je gevoel hoor, ik had dat ook elke maand als het weer niet gelukt was, weer die teleurstelling. Wel onwijs k*t dat je gisteravond zo'n ruzie hebt gehad.... Zijn jullie nu wel weer wat gekalmeerd? Boos gaan slapen en boos opstaan is ook niks... Wat je vraag betreft: ik had niet echt symptomen. Ik had wel een bepaald drukkend gevoel in mijn onderbuik en natuurlijk die lichte menstruatiekrampen waardoor ik ook continu dacht dat ik ieder moment ongi zou gaan worden. Achteraf blijken die krampjes dus ergens anders vandaan te komen, namelijk het groeien en aanpassen van mijn BM. Ik had wel 1 dag eventjes last van speldenprikjes aan de linkerkant van mijn BM en wat steken in mijn onderrug. Van mijn (.)(.) heb ik (nog) geen last, alleen wat gevoeliger tepels. Zo het is weer een heel verhaal, als ik iemand vergeten ben..sorry
Heey Cathie, en Lady, We hebben het vanmorgen het er wel ff overgehad..maar goed hij moest werken, en dook toch maar ff het bed in. Maar komt wel goed hoor hou veels te veel van hem! pfff k maak mezelf soms zo gek dat ik dingen wil voelen..maar echt deze maand voel ik helemaal niks. Behalve sinds vanmorgen dat ik ongi ga worden...tenminste dat denk ik. Cathie! jeeh je roze wolk hihi, spannend hoor morgen de HA en dan je verloskundige! Kuss meiden..
OMG OMG OMG OMG OMG! ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan...zomaar..maar ik dacht wordt toch niks, nu kijk ik er na zie ik duidelijk een lichte streep! maak ik me nu blij met niks? of kan het echt wat betekenen?
Hey Missy! Kijk of je de foto kan verkleinen en dan plaatsen. Die van mij waren eerst ook te groot! Ben benieuwd hoor!
Heb je een programma als Paint shop Pro? Anders moet je hem in Word plakken ofzo en dan proberen handmatig te verkleinen en dan opslaan..
Hey meis, ik zie inderdaad een heel licht streeptje! Als ik jou was zou ik over 3 dagen nog eens testen. Maar ik denk inderdaad dat je zwanger bent hoor! Test over 3 dagen nog eens en stuur me de grote anders per mail toe (had je daarover pb gestuurd). Enne LJ; ja inderdaad zwanger! Dank je wel voor je felicitaties! Hoest met jou verder?