hee cathie, jah spannend joh, heb net wel testen bijgehaald bij de kruidvat voor van de week, maar het is een streep! ben zo blij! kus
Hey Missy, een streep is een streep hoor! Heb je wederom een PB gestuurd, misschien dat ie nu wel aankomt?! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
@Missy;... wat lees ik nu! Das echt wel een lichte streep hoor meis. Stuur eens in een pb als je wilt.. @Debbedebs; hee liefie, huil maar ff flink hoor.. dat mag hier dat weet je.. Hoe voel je je vandaag? @Debsel; oei.. vandaag alweer 7 weekjes joepie! ben heel blij voor jou/jullie.. dikke kus van tante ink @Cathie; hoe is het met onze andere zwangere vrouw? @Maaike; het wordt wel heel spannend nu he meis.... hoop het zó voor je! @LJ: Welkom terug meis! Fijn dat je er weer bent. Heb je gemist.. We hebben allebei zowat hetzelde meegemaakt dus als je een keer even wil klagen ofzo.. dat mag he.. Je kunt me ook altijd pb sturen xxx @Sjaantje; hoe issie @Meisje; hoe issie @Ikheid; hoe voel jij je vandaag @Melanina; Jou was ik de vorige keer vergeten.. haha... saai he in de kerk zitten Hoe gaat het met je Ben vandaag alweer gebeld door een detacheringsbureau.. hopelijk komt de pendel uit dat ik de eerste helft van nov een nieuwe baan heb. Verder heb ik nog even een vraag maar dat doe ik wel in PB over werk. Debbedebs; was jij de HR persoon op dit forum? xxx Inkie
Hey lieve Inkie! Met mij alles goed hoor. Probeer het nog altijd te bevatten. Ben nu alleen heel bang of het goed blijft gaan. Echt zo typisch...je blijdschap wordt ook deels angst. Ik kan er niks aan doen. Ik ga morgen naar de HA toe ter bevestiging enzo. Ik heb me net ook ingeschreven bij de VK. Ik heb op 19 november mijn eerste afspraak. Wordt een intake en een week later op 27 november heb ik mijn eerste echo! Man, dat wordt lang wachten. Lekker ongeduldig. De VK dacht dat ik 5 weken en 2 dagen was, maar toen ik melde dat ik een lange cyclus heb van 33 dagen zei ze dat het dan iets minder lang zal zijn. Er wordt in ieder geval rekening mee gehouden met de datum waarop ik uitgerekend zal zijn dan. Maar hoop spannende dingen dus! Hoest met jou verder meis?
Hoi inks, jaah licht en streep haha! ikheb je via hotmail de foto gestuurd, maar hijblijft onscherp. Miss kan mijn vent vanaaf ff iets anders verzinnen... Hoe gaat het met jou dan meis? KUsss
Hey Catie, Eh.. ja .. ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om je van de angst af te helpen want je weet hoe het bij mij is gegaan. Ik denk dat wanneer ik weer zwanger ben ik continu angst zal hebben. Maar.. niet iedereen heeft pech dus ga er lekker vanuit dat het goed zit meis, ik heb namelijk van het begin af aan gevoeld dat het niet helemaal klopte. @Missy.. ik ben benieuwd naar de foto. Ben ontzettend blij voor jou. Met mij gaat het redelijk. Krijg weer een beetje vertrouwen dat het ook bij ons ooit goed zal komen.. Dikke kus
he missy, tja een streep is streep zeiden ze tegen mij, maar nog iets te vroeg dat was ik ook. gewoon een donderdag vrijdag nog een keer. alvast een voorzichtige gefeliciteerd. liefs mies
Hoi Mies! Hoe gaat het met jou? Jij begint al aardig te vorderen nu he? Begin je het al te zien nu? Hoe voel je je? Vraagje: had jij ook last van lichte krampjes in het begin?
he meid, het gaat eigenlijk steeds beter. moet af en toe alleen nog even braken als ik koffie of een ander geurtje ruik waar ik nog niet tegen kan. je gaat het al een beetje zien. heb al een broek besteld met een band. geen broek zit meer lekker. ik heb af en toe alleen steekjes in mijn zij. meer niet. maar krampjes horen er ook bij meid. over twee weken dan hebben we de 2e afspraak bij de vk, en dan gaat ze naar het hartje luisteren. ben zo benieuwd. verder nog geen kwaaltjes meid? liefs mies en geniet er lekker van he meid.
Hey lady's, pff moet even mijn ei kwijt.. Wil zo graag zwanger worden.. Ben wel nog maar in ronde 2 maar ben ook al 37 en ben zo bang dat ik nog heel lang moet klussen voor het raak zal zijn. Ben vorige week woensdag ongi geworden, 3 dagen, dan niets meer en nu vandaag een klein beetje bruin bij het afvegen... Weet niet wat ik ervan moet denken. Ben ik dan nog ongi? Ik word er zo gek van he... Heb me laten pendelen en de pendels zijn ook onduidelijk. Ze zeggen allemaal zwanger oktober en positief testen in november.. Dat helpt me natuurlijk ook niet erg veel vooruit hé. Ik weet dat ik geduldig moet zijn en gewoon moet afwachten, maar dat is zoooooo moeilijk he... Enfin, sorry voor mijn geklaag, maar het moest er even af... Gelukkig kan dat hier... hihi. Liefs en veel succes aan iedereen hier! Nanske
OOohhhh Missy, wat lees en zie ik nu? Een streepje? Wauw, wat ontzettend gaaf! GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! Ben zoooooo blij voor je! Hoe voel je je nu? Dikke kus
He nanske, klagen mag meid, dat doen we allemaal toch?! Tja kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor Tis ook allemaal zo'n gedoe zwanger willen worden Probeer positief te blijven en miss is het snel raak voor jullie! Nou ik voel me klote vandaag Sorry hoor ik kom ook ff klagen! Voel me 'anders' ik weet niet wat maar mijn temp is hoog volgens mij, heb alleen maar lopen gloeien en had een soort van speldenprikjes in mijn buik... Ook had ik straks van dat slijm (sorry) dat was heel draderig en ook was het spiegelei wit! Dat snotterige wat je op je ei hebt Haha voorlopig ff geen eieren meer dus Missy ik zag ook wat hoor op die test van je Ik hoop voor je dat ie over een paar daagies duidelijker is Liefs maaike *einde egobericht *
hee debbedebs. Jaaa goed he! geloof het nog helemaal niet...! Mijn schatje komt zo thuis, heb ik ff een verassing voor hem hahaha ik voel me niet echt anders nog...merkte net alleen op dat mijn (.)(.)wel pijnlijk zijn. verder niks nog. Ik gooi er vrijdag nog testje tegen aan! maar volgens mij zit het wel goed! jeeeh! kuss
lieve maaike en nanske, Ken me goedvoorstellen hoor, hier zijn we ook in ronde 7! en ik moet zeggen deze maand miss twee x geklust, met al die ellende. Maar volgens mij is het hier nu raak! ik ga voor jullie duimen... Maaike klinkt wel erg goed hoor, moet zeggen dat van die afscheiding heb ik ook...jak! Dus mss ook posi voor jou? Kus
Heej lieverd, bedankt voor je opbeurende berichtje! En wat ken je me toch al goed he ! Ik weet dat ik mezelf helemaal gek kan maken, maar ik heb het helaas niet in de hand! Dat is dan iig al de 1e stap he, dat ik het van mezelf weet , nu nog zorgen dat ik het ook nog van me af kan zetten ! Maar met jullie hulp gaat dat vast wel lukken! Wat zou ik toch zonder m'n moppies moeten! Gaat vandaag wel weer iets beter. Ben iig ietsje positiever! Maar hoe is het jou meis? Heb je een beetje lekker weekend gehad? En kon je je oogjes vandaag nog een beetje openhouden op het werk? Vandaag alweer 7 weken, joehoe! Ben nog steeds zooooo blij voor je! Kussie
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Missy! Das een lichte streep hoor Ik zag 'm ook... Over paar dagen nog 'ns testen hoor... Wat ge-wel-dig zeg... Hihi! Cathie: relax, de krampjes horen erbij. Ik maak me nu soms zelfs zorgen als ik even niks voel! Heb me al helemaal suf gezocht, maar overal lees ik dat het normaal is. Inks: jaaaa! 7 weekjes... Klinkt goed he! Vandaag op m'n werk aan m'n baas verteld (omdat ik zo gaar ben en niet ongemotiveerd over wil komen!) en die was ook heel erg enthousiast. Heerlijk! Debbedebs: hoe gaat het lieffie? Maaike: ook voor jou beginnen de spannende tijden he! Spannend LJ: wat heerlijk dat je er weer bent en zo lekker positief! hahaha, mercurius staat verkeerd... Dat zou hier ook helpen hoor, zou m'n lieffie meteen in de lach schieten! Mies: gaaf dat je al een buikje krijgt! Wil ik ook! Zit soms met een vergrootglas (figuurlijk gezien) naar m'n buik te kijken of er al iets te zien is hihi... Maar heb nog niet moeten overgeven dus daar benijd ik je dan weer níet om! Sjaantje: ruzie is echt helemaal niks he... Heb er echt een hekel aan. Moet je je ventje nu weer een paar dagen missen? Balen zeg... Nans: ik snap wel dat je ongeduldig bent meis, maar je zal toch echt moeten wachten.... Je leeftijd speelt misschien ook een rol bij het minder snel zwanger worden, maar dat weet ik niet hoor. Probeer af en toe wat afstand te nemen! Stress is niet goed! Alle anderen: dikke kusss meissies! Ow enne... goed, we gaan dus meeten... Das super! Moeten we effe kijken wanneer we de date plannen en bij wie? Lijkt me echt heel gaaf... Liefs Xx van mij
Heej lieverd, ik weet niet hoor, wil je ook niet teveel hoop geven, maar je klachten klinken wel heel zwanger hoor! Ik heb er iig wel een heel goed gevoel bij! Op welke dag van je cyclus nu meis? Enne, dipberichten mag je hier altijd plaatsen he! Daar weet ik alles van ! xxx
Gossiemikkie! Wat ben je toch een lieverd he Blij te horen dat je iets beter voelt. Je hebt gelijk hoor, stap 1 is er al en nu de rest nog. Er zijn hele volksstammen die stap 1 niet eens zien dussss.... Ach en soms ben je al een deel kwijt door het hier gewoon neer te zetten he met mij alles goed!! Vandaag wel meer last van m'n borsten en nog steeds MOE!! maar goed... ik ben ook wel 'blij' dat ik klachtjes hou want dan voel ik me tenminste lekker zwanger!! Vandaag wel aan m'n baas verteld en die reageerde super!! Had echt het gevoel dat ik de meest ongemotiveerde werkneemster was de laatste dagen, maar hij had niks aan me gemerkt. Ach, 't is sowieso leuk het met mensen te delen!! Straks op tijd naar bed! Zo effe eten maken.... Xx
hihi debbedebs, thnx... zit nu op mijn 24e dag... nog beetje vroeg denk ik Ik weet t ook ff niet meer... zit er gewoon ff doorheen... nou ja heb dus gewoon ff een baalmoment.. maar heb ook lichte menstruatiekrampen gehad vanndaag Tis zo moeilijk afwachten! Meeting lijkt me super leuk meissies Liefs maaike
Thanx mop! Gaat vandaag weer iets beter! Hoe gaat ie vandaag met jou meis? Hoop zo dat je snel een super leuke baan vindt! Maar ik ben inderdaad de HR persoon hier. Dus als je iets wilt weten, let me know! En dan hoop ik dat ik er antwoord op kan geven ! xxx