Lieve Maaike, dit is geen ego-bericht, dit is een "ik lijk wel fucking zwanger"-bericht! (excuse the language) Vind het zo moeilijk dat tegen je te zeggen, want wil je ook geen valse hoop geven, maar het klinkt écht goed! En een hoge temp is óók goed.... Geloof ik. Pfff... ga je 't nog volhouden? Niet testen? Xx
Wat super zeg dat je baas er zo goed op reageerde! En hij had er niet eens wat van gemerkt, terwijl jij je de meest ongemotiveerde werknemer vond, whahahaha! Dan moet je toch wel een super werknemer zijn! Ga ook even koken! Weet je al wat je gaat klaarmaken? xx
ik weet t ff niet meis! hahaha.. ga t wel proberen want testen op de24e dag is wel erg teleurstellend denk ik! Voel me ook grieperig hoor haha dus wie weet hangt t samen met elkaar... zou t heel erg zijn om morgen te testen? Kus Maaike
Tja weet niet of jullie bij iemand thuis willen afspreken of in t openbaar? Ik wil best voor mijn lieve dinnetjes koken hoor Liefs maaike
Het is ook echt een lieverd hoor Soms denk ik wel eens dat ie me overwaardeert! Maar is ook wel fijn soms hoor... Aardappeltjes met een slavinkje en rode kool met appelmoes. (Maar ik héb me toch een zin in een roerei met lekker veel zout!) Wat ga jij maken? Xx
Misschien is bij iemand thuis wel heel erg leuk... Wel relaxed in elk geval!! Zou je dat echt willen doen? We hebben al zulke mooie verhalen gehoord over je kookkunsten... Kan je ook koken voor moeilijke eters (lees: IKKE ??) Zou supergaaf zijn hoor... Is voor mij wel wat verder rijden dan Brabant, maar ach... Je ontmoet niet elke dag je nieuwe lieve dinnetjes he Xx
Hahha lieve schatten tuurlijk wil ik voor jullie koken heb ook een grote bank waar zowieso 6 mensen op kunnen zitten en verder stoelen genoeg En voor moeilijke eters kan ik wel wat verzinnen Liefs maaike
Ik ben voor hoor! Ben heel benieuwd naar je kookkunsten! En Deb, dan rijden we gewoon samen naar Maaike toe! Meeten we elkaar van tevoren al op een parkeerplaats, hahaha! Ik ga zo vis, witlofsalade en gebakken krieltjes klaarmaken, mmmmm...... xxx
leuk meiden dat jullie zo enthousiast zijn Nu de rest nog Heb al wel een ideetje voor als het doorgaat Mannetje vond t ook leuk dat we gaan meeten Ik zeg uhhhh ja wel een meidendag he dan! OH zegt ie Hahahah Liefs maaike
Hey ja, dat kunnen we zeker doen debs! Dan meeten we onderweg al... En dan samen naar Maaike toe. Das al geregeld, we zijn al met z'n drieën! Hihi, nu de rest nog! GAAAAAAAAAAAAAAFFFFF! Word er helemaal blij van... Het zijn trouwens gebakken aardappeltjes geworden hier. Ventje vindt dat lekkerder Xx
hahaa wat super leuk meiden Wij eten aardappeltjes, doperwten met worteltjes en drumsticks mmmmm Mijn dip is helemaal over Liefs maaike
Hier worden we echt wel lekker vrolijk van he Ik krijg er zowaar een opleving van.... M'n oogjes zijn weer even wat beter open haha! Ga effe lekker m'n huispak aandoen... Xx
Neej hoor! Zolang ik de kattenbak niet hoef schoon te maken is er niks aan de hand Tja... zwanger en toxoplasmose he.... Ik ben dol op dieren! Heb een hondje gehad en dat was echt een SCHEETJE! Maar helaas is ze vlak na m'n scheiding gestorven Xx
hey debsel heb mijn huispakkie ook al aan en een heeeeeeeeeel dik vest Leuk meissies, ben weer helemaal vrolijk Liefs Maaike
Ik heb een lekkere broek aan met daaroverheen m'n "LIEF" pyama-shirt.... Lekker knalroze! Hihi! Ik ook! Moet echt steeds lachen om ons.... Zo komen we wel van onze dippies af he Xx
haha leuk die shirts Ja ben ook weer vrolijk, moet alleen niet te hard lachen want dat doet zeer in mijn buik hihi Ga ff aardappels schillen Liefs Maaike
Hey meides! Ik zie dat er weer heel wat afgekletst is! @Debsel: ik begin ook meer te geloven dat het normaal is die krampjes, maar af en toe zijn ze erger als normaal, vandaar dat ik me dan zorgen maak. Het is ook een paar keer op een dag en dan weer weg en dan komt het weer en dan weer weg...pfff. Verder nog geen echte klachten. Alleen dat ik nu sneller geuren oppik en van sommige geuren misselijk wordt @Maaike: ik wil je geen valse hoop geven, maar het klinkt toch wel goed hoor meis! Wanneer wou je een testje gaan doen? @Debbedebs: hoe ist met jou meis? Gaat het al wat beter? @Nanske: ik begrijp je dipje hoor. Ik had dat ook zo vaak van ongeduld en frustratie. Deze maand ben ik er minder mee bezig geweest en je ziet het aan m'n banner! Enne dames, ik zie dat jullie een meeting aan het plannen zijn? Mag ik ook komen dan Oh ja, en ik heb het aan mijn moeder en zusje verteld dat ik zwanger ben! Helaas mijn moeder door de telefoon, wat ik ABSOLUUT niet wou. Maar ze belde me en na ons gesprek vroeg ze: "Ben je al ongesteld geworden"? Tja ,wat moest ik dan zeggen? Dus vertelde het haar en ze ging helemaal uit haar dak Ze dacht eerst dat ik het niet meende, maar dat doe ik wel! Mijn zusje begon ook in mijn oor te gillen, dus ik geloof dat de kleine wel welkom zal zijn