Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Cathie je MOET komen meis! Gezellig hoor dat iedereen zo enthousiast is :D
    Ik weet niet wanneer ik wil testen, wil t liefst nu nog doen maar dat is niet verstandig denk ik :p
    Wacht igg tot het weekend dan zit ik op 28 dagen :D
    Super voor je meis ben echt heel blij voor je :D

Liefs maaike

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo nog even wat toegevoegd aan m'n bericht...

Maaike: Lief dat ik ook mag komen meis! Lijkt me gezellig hoor! Ik heb alleen helaas niet zo'n groot huis om zoveel meiden kwijt te kunnen haha! Maar wil best helpen koken hoor :oops:
    En wacht idd het weekend maar af. Ik heb ook expres een paar dagen gewacht!

En je bent lief! Zo fijn dat je zo blij voor me bent. Ik begin ook al wat rustiger adem te halen nu en te geloven dat het echt wel goed gaat komen...

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ahhh meissie toch wat leuk voor je dat je mama en je zus zo lief reageerde! Ook fijn om te weten dat er mensen achter je staan toch?! ;)
    Tuurlijk mag je komen meis, vind ik juist heel gezellig! En helpen met koken mag natuurlijk maar bereid altijd al veel voor :D Maar extra handjes zijn natuurlijk welkom... Heb wel iets lekkers in gedachte maar weet niet of iedereen dat lekker vind?! :p

Liefs Maaike

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hou ons niet langer in spanning meis... Waar zit je aan te denken?

Cathie: wat gaaf dat ze zo blij waren zeg :D Daar word je echt vrolijk van he. De eerste dagen/weken voelt alles zo raar joh... Geef het wat tijd!

Xx

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oh ja debsel die speldenprikjes he waar voelde jij die want voel ze nu heel duidelijk (best scherp) aan mijn linkerkant van mijn buik? En wanneer ging jij die voelen? Er was nog iemand die dat had he die speldenprikjes?

-x- Maaike

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Cathie leuk hoor dat ze zo reageerde altijd leuk om te weten dat mensen je steunen haha

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hahaah ik dachtt aan gebraden beenham (met kruiden enz) met gebakken aardappeltjes of aardappeltjes uit de oven... Speciaal met kruiden enzo?!
    nou ja ik hoor het wel :p

-x-

8. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Oeh Maaike! Dát klinkt errug lekkerrrr :D Nu kom ik zeker, hihi!

Die speldenprikjes voelde ik in de week voor m'n NOD. Niet doorlopend maar heel af en toe. Meestal als ik ontspannen was. Zowel links als rechts eigenlijk... De ene keer de ene kant, de andere keer de andere. Ik weet dat Ink ze ook had. Nu heb ik ze overigens níet meer hoor. Maar het is zó'n typisch gevoel. Je kan het niet anders omschrijven dan speldenprikjes! En die heb ik echt nooit gehad toen ik ongi werd hoor....

Xx

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    nee ik heb al een tijdje een tinteling in mijn onderbuik en net zat ik ff rustig op de bank voel ik idd ook echt die prikjes :( Dacht echt bij mezelf voel ik dat nou goed haha! Maar voelde het echt :p

Ja tis ook lekker hoor die beenham mmmm heerlijk en het toetje blijft een surprise he! hahah

Kussies

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Haha... ik lees dat de meet an greet al gepland is?
    Debbedebs.. van waar kom jij? Ook brabant toch?
    Even checken voor poolen?

Enne.. Maaike.. dat klinkt me toch goed hey!
    Haha! Wat lief dat je ons wilt uitnodigen. We wisselen dan gewoon af oke.. Komen jullie gewoon de volgende keer allemaal naar mij.
    Waar woon jij Maaike?
    xxx

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He moppies,

ben ik ook weer! Net heerlijk gegeten en ondertussen gebeld met m'n vriendinnetje! Multitasken noem ik dat maar, hahaha!

Maaike, klinkt heerlijk hoor, ik ben zeker van de partij! Debs en ik komen dan al helemaal dolgepraat bij je aan, hahaha!
    Enne, wanneer ga je testen want het klinkt nu allemaal wel heel spannend?!

Cathie, leuk dat je ook komt! Gezellig hoor! Heb je trouwens ook hyves? Hoe voel je je nu? Geweldig dat je moeder en zus zo super enthousiast reageren!

Missy, heb je je manneke al kunnen verrassen?

Kus

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej Inkie, gezellig ga je ook mee poolen!
    Dan komt Debsje vanuit Goes eerst langs mij, dan pikken we daarna jou op en dan op naar Almere!
    Heb er nu al zo'n zin in! Ben er helemaal vrolijk van, hahaha!

Maarre, wanneer?

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hahaha gezellig meissies! Miss op een zaterdag? is dat haalbaar voor iedereen?
    Heb er zin in :D

Liefs maaike

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Haha, ligt dat wel op de route dan?

Misschien op een zaterdag?
    Wellicht dat dan iedereen wel kan?
    Of voor degene die moeten werken op zondag?
    En omdat je met een boel mensen bent is misschien december een optie omdat dat nog wat verder weg is?

Ik roep maar even wat!

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ik vind december ook een goeie ink :D En verder maakt t me niet zoveel uit, als jullie maar komen ;)

Liefs

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik vind een zaterdag ideaal... Begin december krijgen we wel net ons nieuwe huisje, maar ook dan moet er wel een mouw aan te passen zijn hoor.

En ach, op de route, we kijken wel hoor! Dan zórgen we dat het op de route ligt he :D

Ik vind november trouwens ook nog wel prima hoor, maar ben hartstikke flexibel. Is er überhaupt iemand die op zaterdag werkt? Ikke niet in elk geval.

Hihi! Gaaf dit :)

Xx

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meides, zo even als een boer met kiespijn wat eten naar binnen geduwd. Al die geuren bah! Geloof nu toch wel dat ik zwanger ben ja :D

Enne Maaike! Dat klinkt echt super super lekker! Ik ben gelukkig makkelijk met eten dus vind bijna alles lekker!
    Ik had ook die speldenprikjes en dan aan de linkerkant van mijn BM. TIs inderdaad heel even geweest en een heel apart gevoel. Je kan ook tinteling zeggen, maar ik vond het inderdaad net als Debs speldenprikjes.

Gezellig Ink dat je ook erbij bent! Wordt nog best gezellig zo! Maarre, waar wonen jullie? Moet ik denk ik wel een stukje rijden..

Debsel en Debbedebs: lijkt me erg gezellig die meeting hoor meides!
    Debbedebs, heb je PB gestuurd met mijn hyves erin.. En ik voel me prima verder! Af en toe last van nare geurtjes en vlagen misselijkheid en tja, die gekke krampjes he :(

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    roepen jullie maar voor mij maakt t niet uit!
    Cathie voelde idd net duidelijk de speldenprikjes hoor maar heb de hele week al een tinteling in mijn buik :D

Liefs maaike

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej moppies,
    ik ben op zaterdag altijd vrij, maar zit eigenlijk al helemaal vol tot aan het nieuwe jaar, pfff! Druk leventje hoor, hahaha!
    Ik ga even kijken of ik nog een gaatje kan vinden op zaterdag. En anders misschien op vrijdagavond? Of is dat lastig? Ik wel er wel bij zijn hoor!
    xxxx

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zaterdag is voor mij ook wel haalbaar. En december zou denk ik wel goed zijn! Maarre..waar?

Maaike, toch het weekend maar testen?

Deel Deze Pagina