ookal hyves cathie, dan ga ik je zoeken sta je al bij debbedebs? en krabbels over zwangerschap is hier uit den boze tótdat we de 13 weken hebben bereikt en ook de familie en vrienden allemaal op de hoogte zijn! x
Hey meiden, leuk he dat hyves Ik heb nog geen recente foto's van mezelf moet ik gauw eens plaatsen hihi! Mijn foto's staan in de map van "iedereen". Meiden, we vinden wel een datum hoor..komt vast wel goed!
Gzuz ladies! Wat een drukte! Ik denk dat het toch december moet worden dan he... Op zich zou voor mij de 27e ook wel kunnen hoor. Vrijdag kán voor mij ook wel, maar dan werk ik nog wel 's ochtends. Dus dan kan ik niet supervroeg afspreken zeg maar. Kusss Xx!
zo ben ik weer Pff eten valt beetje zwaar We komen er idd wel uit en december is miss dan het beste he Heeft iedereen ff tijd om na te denken en eventueel dingen te regelen Liefs maaike
Hoi Ink! Ja, ik sta al bij Debbedebs, Maaike en Sjaantje. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd hoor! Ik ben eind december 2 weken vrij, dus de laatste week december en 1e week van januarie. Klinkt nog ver weg, maar de tijd vliegt voorbij hoor!
13 december kan voor mij wel Tis aan jullie dames! Anders iedreen ff overzichtje maken van de dagen die jullie kunnen? Liefs maaike
13 december: maaike Inkie Cathie Debbie Dat gaat al goed he Maar volgens mij kan Debbedebs dan niet.... We zullen het effe afwachten. Ja cathie! Ik ben d'r nu ook hihi! Xx
Haha, echt wel! Had jullie alleen nog niet verteld dat ik jullie in m'n fiat500 zou proppen. Dus als je een grote stationwagen ("familycar") verwacht, kan het wel eens vies tegenvallen hihihihi! Xx
hahaha.. gelukkig zijn we maar met z'n 3en dan.. of ga je nog meer adresjes langs.. Nemen we touw mee, kan d'r altijd 1 op het dak
Hihi, neej ik denk dat het bij 3'tjes blijft. Er kan er nog één bij en dan houdt het echt op. Maar met 3 of 4 is het echt prima te doen hoor! Al zeg ik het zelf