Hey hey, beetje minder he Maaik Mijn fantastische auto'tje brengt ons wel naar jou toe he! En 't is niet zo'n oude hoor... Dus hij is niet zó klein! Xx
Haha ik was aan het dollen hoor hahah Ben allang blij dat het zo onder elkaar geregeld word haha Liefs
Whahaha die Debsel! Dat zou ik weleens willen zien! Met z'n 3-en in een Fiat 500 hahaha! Maar als het past, dan past het! Je moet alleen je adem inhouden en je knieen in je nek leggen hahahaha! Nee hoor meis, ik pest je maar...
Hij is best groot! Je kan er echt mákkelijk met z'n vieren in hoor... Maar mijn carpool-ladies zullen dat echt wel beamen.. Don't worry! Jullie zijn gewoon jaloers!!! Xx
ahhh debsel grapje hoor hahaha het komt vast helemaal goed met die auto van je, tis maar goed dat jullie niet ál 20 weken of verder zijn hahahha
Boehoeeeeeee! Hahahaha, dat vechten jullie onderling maar uit hoor.... Het is echt een heel gaaf bakkie. Xx
Ik kan trouwens ook de 27e zoals Debbedebs zei... W8 effe, zal zo ons overzichtje pakken en dat er ook in zetten. Xx
Mooi zo.... jullie krabbelen al terug Ik ga er zo vandoor meiden.... Net een hele goede raad gekregen: met de voetjes omhoog en me lekker door m'n ventje laten verwennen! Dus ga ik maar doen... Dus als ik ineens weg ben, dan weten jullie waar het aan ligt Xx
hee lieverds, Hier ff snel berichje! Helemaal blij hier, mijn ventje ging uit zijn dak haha! en hij had toevallig grote bos bloemen bij zich omdat we morgen weer zoveel jaar saampies zijn Ooeee jullie zijn meet and greet ant plannen haha Gezelli! het zal wel zonder mij moeten hoor, meiden. Ik mag ivm mijn been niet autorijden....doe ik wel maar dat zijn stukkies van vijf minuutjes...sorry! cathie ik ga je ook ff opzoeken via hyves! Kusss
Oh missy wat leuk voor jullie Helemaal blij voor jullie! Ga er alvast een beetje van genieten en zodra je een hele duidelijk test hebt willen we dien wel ff zien he Jammer dat je er niet bij kan zijn zeg Liefs maaike
AAAAH wat super lief van 'm! Hoop dat je van de week nóg duidelijker test meis... Zou geweldig zijn! Jammer dat je er niet bij kan zijn dan... Waar ligt 's-Heerenberg? Eventueel kan je nog mee in het koekendoosje hoor! Xx
dat ligt in het oostenlijkste puntje van gelderland...achterhoek. helemaal tegen duitsland aan....ver weg dus van jullie allemaal .... K hoop iid dat ik zaterdag betere test in handen heb. Kusss
Das balen! Jammer maar niks aan te doen dan he meis.... Die test is veel belangrijker! Meteen melden als je getest hebt! Zijn zo benieuwd... Toch wel een klein wondertje nu he! Xx