Hey Mies! Ik heb "last" van zere (.) (.) en voor de rest nog steeds vaak plassen, voor 'm'n gevoel wel ietsje minder aan het worden. En moe! Misselijk valt wel mee. Haha, zoveel verder ben ik ook weer niet hoor. Je zegt dat je in de 6e week zit maar je banner geeft 5 dagen en 1 dag aan... Ik ben zondag 6 weken. Loop maar 3 dagen op je voor he.. Alleen jij pas in week 12 naar de VK? Ik 29 sept naar de gyn. Daar blijf ik de hele zwangerschap onder controle ivm darmaandoening. Prima hoor, hoe meer controle, hoe beter. Dan ben ik 7 weken en 1 dag... Ik krijg dan een echo dus dat vind ik wel heel erg spannend hoor. Voor de rest afwachten! Geen harde buiken maar als ik soms naar m'n buik kijk denk ik...pas 6 weken..lijkt wel meer hoor haha! Ben je ook nog zo bang dat het mis kan gaan of geniet je wel volop. Ik kan het nog zo moeilijk bevatten, dat ik het soms wel eventjes van me af kan zetten. Welkom Gentle. Liefs @maaike: bijna zondag!
Hey meiden! Pffff.... wat een dag! Normaal werk ik op vrijdag maar 4 uurtjes, maar nu ben ik vanochtend om 9 uur weggegaan en om half 8 vanavond weer thuis gekomen. Met de auto zo ongeveer half Nederland doorkruist Zucht! @ mama Ink: hihi... super is dit! Komt waarschijnlijk wel doordat we alle zwangerschap (en niet-zwangerschap) sores met elkaar delen. Vind het in elk geval hartstikke gaaf zo Enne... Als jij al zo'n dikke buik hebt, dan moet je niet vergeten om buikfoto's te maken he! Dan kan je 't verschil zien De 29e is trouwens echt al supersnel he... Ow trouwens: je ging het vandaag toch aan een vriendin vertellen? Hoe reageerde ze? @ sjaantje: ik vind ook dat we een supergezellig clubje hebben zo Lekker bijkletsen en meeleven met elkaar! Over ovulatietesten kan ik je niet helpen meis... Wij doen het nog gewoon 'op gevoel' @ Cathie: sjit... het klinkt zo makkelijk "we gaan door naar de volgende ronde", maar het valt gewoon vies tegen als je lichaam je voor de gek houdt en je toch niet zwanger blijkt te zijn. Maarrr... je weet het: dit is een vruchtbare topic, dusse... Als het goed is, komen er volgende maand wat posi testjes bij! @ Maaike: ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maarre.... het is al bijna zondag (nou ja, met een beetje fantasie ) en nog steeds geen ongi bij jou! Dusssss.... (ik zeg niks ) @ Gentle: haai! Welkom hier. 't Is hier beregezellig dus feel free to stick around De eerste keer wéét je gewoon niet hoe lang je cyclus is. De 'cyclus' van tijdens de pil moet je uit je hoofd zetten, want dat was geen cyclus. Ik ben de eerste keer uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en dat leek redelijk te kloppen. Als ik het zo zie dan lijkt de 2e of de 3e week van oktober bij jou 'veilig', maar bij sommigen duurt de eerste cyclus na de pil nog veel en veel langer. Een pasklaar antwoord kan ik je dus niet geven. Test in elk geval niet vóór 28 dagen na je eerste dag van je laatste (onttrekkings)bloeding. Succes! @ Mies: ik ken het probleem; druk druk druk! Horen maandag dan wel wat de VK zei. Ik dacht ook dat je al eerder terecht kon hoor, maar dan wel voor een inwendige echo. Ach, je hoort het maandag vanzelf wel! Morgen effe wegzwijmelen bij Jelte, het 4-dagen-oude-zoontje van een vriendin van mij. Dromen over een eigen ukkie Dikke kus voor jullie allemaal! Liefs, Deb
Hey Debsel! Gezellig ook weer hier! Tja, het is soms makkelijk gezegd inderdaad, op naar de volgende ronde...alleen probeer ik me wel zo in te stellen, want dan komt het hopelijk vast wel goed. Ondertussen vandaag ongi geworden..denk ik...ik wacht vannacht en morgen even af om te kijken of het nu WEL doorzet...ik ben er nog niet zeker van namelijk.. Vanmiddag rond 12-en ongi geworden, maar tot nu toe heel minimaal bloedverlies..heb nu maar ff een maandverbandje in i.p.v. tampon, want anders kan ik het niet peilen....pffff wat is dit vermoeiend zeg... Zoals je ziet mijn banner maar ff weggehaald, want daar word je nu toch niks wijs uit
Ik had het de vorige keer ook dat het niet doorzetten, en was blij toen dat uiteindelijk wel gebeurde! Ook teleurgesteld natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel! Hopelijk vannacht en morgen (omdat je er toch al vanuit gaat dat het niks wordt deze ronde) volle lading duivels.... (pfff.... klinkt wel erg gek om daar op te hopen, maar ach ) Hmmm... zojuist wittige afscheiding aangetroffen. Is dit het vruchtbare slijm of moet dat een ander tintje hebben? M'n vriend wil namelijk weten of ie vanavond nog 'moet' (en hij hoopt van wel hahaha!)
Ja...wat dat betreft had/heb ik ook zoiets van laat maar komen die Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben...dat welles/nietes spelletje ben ik nu wel zat. Misschien toch bevruchting geweest, maar niet goed ingenesteld, of geen goed vruchtje en is het toch een afstoting. De mensen in mijn leven die ik er wel over gesproken heb, denken dat dit het geval is....maar zeker weten doe je het nooit. Enne, als je vriend het niet erg vindt om te klussen...laat hem dan lekker z'n gang gaan zou ik zeggen Een keertje extra is alleen maar goed, ja toch
Hahaha, inderdaad! Heb zojuist op het forum een foto gevonden van het vruchtbaar slijm, enne... dit is het niet in elk geval! Maar extra klussen is geen straf dussss... Nou meis... Hopelijk snel duidelijkheid dan! Ik denk als ik het zo hoor dat je gelijk hebt, dus laat het dan maar komen. Xx
Hallo meiden! Jaja bijna zondag haha! Maar het leek wel of ik vruchtbaar slijm (sorry) had vanmiddag! Ik weet mijn cyclus natuurlijk niet dus zou miss wel kunnen! Doe zondag wel testje. We hebben voor de zekerheid wel geklust hahaaha Fijne avond allemaal Liefs Maaike
Haha, geeft niet Sterke maag.... We wachten het af.. Nog steeds geen duivels.. Kan ook een erg lange cyclus zijn en dan is het goed dat je 't zekere voor 't onzekere neemt en noodgedwongen (hahaha ) klust! Fijne avond! Liefs...
Hihi ach ja het blijft leuk Tja ik neem maar t zekere voor t onzekere idd! Ben wel benieuwd hoor! Wil zondag of posi of ongi worden haha! Je word er toch moe van op de 1 of andere manier! Ik kan er niet, niet meer mee bezig zijn Ook een fijne avond voor jou debsel Liefs Maaike
Ach.. 't Is wel normaal denk ik, dat we er zo mee bezig zijn. Had me vantevoren voorgenomen het niet teveel m'n leven te laten beinvloeden, maar zijn er nu toch (allebei) wel errug mee bezig. En niet alleen voor mezelf, maar óók nog met jullie allemaal Dus: ga weer verder met duimen! Je laat het snel weten he, na 't testen! Liefs!
Ja doe ik hoor! Hoop goed nieuws te brengen! Ik ga lekker genieten van mijn mannetje op de bank met een kopje thee! Moet wel zeggen dat we nu dichter bij elkaar staan dan ooit! ( vriendlief en ik ) Hebben jullie dat miss ook?! xxx
Hey meiden..sorry hoor, maar werd even van het internet afgegooid ... @maaike: vriendje en ik zijn ook close, maar altijd wel geweest. Veel succes met testen zondag hoor..ben zooooooo benieuwd! @Debsel: vruchtbaar slijm ziet er bij iedereen toch wel ietsjes anders uit denk ik, we zijn immers toch verschillend, dus wie weet heb je nu wel vruchtbaar slijm...gewoon klussen joh, kan nooit geen kwaad! (enne foto? waar heb je dan dan gezien?)
dag dames gezellie hier!ik moest vanaaf weg kom ik thuis zit manlief met 3 vrienden op de bank filmpie kijken.....mzz wordt nie gezellie tegen elkaar aankruipen dus vanaaf....maarja ga zo mn bedje opmaken en dan duik ik er lekker vroeg in tot morgen liefs sjaantje
Goedemorgen allemaal Lekker geslapen? Ik wel heerlijk, weet ook dat ik een super leuke droom heb gehad! Als die uitkomt ben ik heel blij morgen! Ik mijn droom had ik een posi test in mijn handen! Een lichtroze streep, maar hij was er wel hahhaha! En vanmorgen had ik ineens weer hele lichte misselijkheidsvlagen Kan nu echt niet meer wachten tot morgen! Ben zo benieuwd! Fijne dag allemaal! Liefs maaike
ow maaike zow spannend voor je!mss idd wel een voorteken vindt t knap dat je echt tot morgen kan wachten!laat je t wel gelijk weten!ben zo benieuwd heel veel succes liefs sjaantje
ja heb er ook wel moeite mee gehad om te wachten maar tis gelukt dus ben trots op mezelf, hopelijk word ik beloond haha Ik laat t norgen meteen weten hoor! xxx
he meid, ja ik ben 5 weken en 2 dagen, maar dit word de 6e week. volgende week donderdag ben ik 6 weken. en gaan het zaterdag tegen onze ouders zeggen. daar heb ik zo in. hihi. ik vind het ook moeilijk hoor inkie, zal het allemaal goed gaan, ben ook best nog bang! achja is kijken wat ze bij de vk te zeggen hebben. spannend. fijn weekend verder meid. liefs mies