Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Missy, jammer dat je er niet bij kan zijn... enne hyves toevoegen is altijd prima hoor!

Meiden, ik ga er ook vandoor. Nog even snel douchen en dan lekker onder de wol. Ben een beetje moe vandaag en heb vannacht ook niet zo best geslapen door mijn zieke hondje. Ik ga dus lekker vroeg slapen.

Ik meld me morgen weer! Fijne avond meisjes en alvast weltrusten voor straks!

Knuffel voor jullie allemaal!

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    truste meissies, ik ga er denk ik zo ook vandoor en we komen morgen ff terug over de datum dan kan iedereen er ff over nadenken ;)
    Gaat t weer wat beter met je hondje?

Liefs maaike

3. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    nee sorry meiden, dat gaat mij niet lukken!

Jah echt een wonder dan...met al die ellende en maar 2x geklust...maar goed, jullie zullen de eersten zijn die ik zaterdag de test (of mss eerder)laat zien.

Slaap lkkr voor straks, k ga heerlijk zo naar bed.

Kuss

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Trusten ladies! Ik duik onder.... Vult de rest het lijstje ook nog aan dan?! Lijkt me super....

Liefs en een dikke kusss Xx

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    truste lieffie :D Ennuh de date komt er idd ;)
    Slaap lekker en geniet van de voetmassage :p

Liefs Maaike

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat leuk dat er zoveel animo is voor onze date!

Hoe dan ook, we moeten een datum hebben waarop iedereen kan, ookal is dat best lastig met zo'n grote groep... het zou wel het leukste zijn toch!?

Desnoods schuiven we het maar op toch...

Tot snel meissies!

x

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ik ga er ook vandoor meissies, en het komt wel goed we moeten er ff met z'n allen voor gaan zitten :D
    Spreek jullie weer ;)

Liefs maaike

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He moppies,

ik kan 13-12 echt niet helaas! 27-12 is voor mij helemaal goed! Zo lekker na de kerstdagen nog een etentje :) !
    En anders misschien op een zondagmiddag? En dan ipv een etentje een highthea-tje? Dan kan ik ook 30-11 en 7-12.

En Debs, know worries we kunnen bij mij overstappen in de happy-family-with-kids-stationbak, whahaha! Wij zijn er al helemaal klaar voor hoor :) ! Rijdt ook nog op kosten van de zaak, dus dat is weer mooi meegenomen!

Kussie

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hierbij het lijstje:

13 december:

maaike
    Inkie
    Cathie
    Debbie

27 december:

Debbie
    Debby

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goedemorgen meissies, hoe is het hier? Ik heb wel lekker geslapen was alleen wel vroeg wakker :( Terwijl ik kon uitslapen :(
    Om 12 uur oppassen en dan om 5 uur weer lekker thuis :D
    Ga zo maar lekker douchen en ff wat eten...

Liefs Maaike

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,

hoe voel je je vandaag? Weet je al wanneer je er een testje tegenaan gaat gooien?

Ik heb gelukkig ook wel goed geslapen, ben alleen erg moe! Nu even een uurtje thuiswerken en dan na de files naar m'n werk. Ik kom ook weer lekker op tijd naar huis, want ik voel me nog steeds niet helemaal lekker.

Kus xx

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goedemorgen allemaal ik heb ook heerlijk geslapen!ben vandaag vrij en heb thuis lekker klantjes!
    ik ben ook helmaal niet lekker misselijk....en heel erg moe....niet lekker denk dat er een virrusje aan zit te komen.....
    ff over de dat ik w8 ff tot mijn mannetje het kerst rooster heeft want kerst is de drukste periode dus de december maand en dan zien we elkaar al zo weinig.....dus jullie prikken wat en ik ga kijken of ik me kan aan passen bij jullie.....goed lady's...

btw er is niemand die in de buurt van arnhem nijmegen woont ivm met carpoolen?

dikke kus sjaantje en tot straks!

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ha meis, tja zit heel erg te twijfelen wanneer ik zal testen haha! Ik zit nu op dag 25 dus zondag zou op zich wel kunnen toch? Ik wacht t wel ff af denk ik, iig tot zondag! Voel die prikjes ook niet meer!
    Tempen ben ik mee gestopt omdat het zo erg schommelde dat had geen zin dus!
    Wel ben ik warmer, ik voel het aan mezelf, ik gloei ook de hele dag.... had gister 36.8, dat is wel hoger dan normaa... bij mij dan he :p

Doe maar rustig aan dan idd met werken, je moet wel eerst weer helemaal beter zijn hoor... Verder nog klachten aan jouw kant meis?

Liefs Maaike

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He sjaantje, t zou leuk zijn idd als je ook kan komen ;) Miss heeft t met je ei te maken?
    Lekker zo'n dagje vrij en dat je gewoon thuis je ding kan doen...

Liefs Maaike

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!

Uhm... zondagmiddag is voor mij geen optie. Op zondag hebben we altijd een dagje voor ons tweeën. Bovendien is het voor mij niet zo fijn om op zondagavond laat pas weer thuis te komen en dan maandag weer te moeten werken. Nou ja, dan blijft voorlopig de 27e staan!

Ik heb echt heerlijk geslapen - van 9 tot 7 - maar ik zou zó weer kunnen slapen :oops: hihi!

Debs, inderdaad wat Maaike al zegt... pas goed op jezelf en niks overhaasten! Dan maar wat minder werken hoor ;) En Maaike: die prikjes voelde ik ook helemaal niet constant. Eén keer heel goed en daarna nog maar een paar keer een heel klein beetje. Dus dát zegt niks :D Ben erg benieuwd!

Sjaantje je moet er ook wel bij zijn natuurlijk he! Zou wel het leukste zijn...

Nou meiden, ik ga me maar 'ns aankleden en dan naar werk! C U tonight!

Xx Deb

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hey debsel, ok dan... voelde ze gister erg duidelijk :D
    Maar ja we wachten iig geval tot zondag ;)
    Werk ze meis, en tot vanaaf :D

Liefs Maaike

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    huh mijn berichtje klopt niet helemaal maar denk wel dat jullie m snappen haha tis nog vroeg!

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Sjaantje,

Ik woon in omg. Oss dus das niet zo ver bij jou vandaan. Ik pool met Debsel en Debbedebs.. wellicht kan er nog wel 1 bij toch.

Ik kan alleen de 27e niet!

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden. Zo weer aan het werk :( Gisteravond wilde ik lekker in bed een filmpje gaan kijken, val ik na een half uur in slaap. Dat heb ik tegenwoordig elke avond wel. Dus rond 9:00 uur lag ik in coma. Vanochtend moest ik er weer om 6:00 uur uit, maar voor mijn gevoel had ik maar 3 uurtjes geslapen ofzo...pfff. Morgen ben ik in ieder geval lekker vrij, dus kan ik even rustig aan doen!

Vandaag de grote dag! Vanmiddag moet ik naar de dokter toe! Heb toch mijn testjes maar bij me, dan kan ik die goed laten zien!
    Ik heb het gisteravond ook aan mijn vader verteld (mijn ouders zijn gescheiden) en die was ook dol enthousiast! Logisch natuurlijk, voor de 1e keer opa worden.

Ik merk wel dat ik niet kan wachten tot de eerste echo! Pfff, duurt nog 4 weken... Dat gebeurt 1 dag na mijn moeders verjaardag, dus een leuk kadootje, een echo van haar ukkepukke kleinkind...

Hoest met jullie verder? Meiden die ook moeten werken, werkse vandaag!

Deel Deze Pagina