Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ow kijk dat zou heel fijn zijn!ik kan ook de tom tom van mijn moeder meenemen dus ik kom er vast en zeker wel!de 13de was ook geen optie ofwel?want dan zou ik evt ook kunnen!de 27ste vindt ik eigenlijk ook een beetje lastig net na kerst...nou ik hou t hier in de gaten!het lijkt me super gezellie iig....
    hoe is ie verder ink?ben je al ongesteld geweest of voel je het aankomen...of merk je niks aan je lichaam?
    en maaike wanneer ga je testen meis?van het weekend?ik zou t doen als ik jou symtonen hoor!gewoon een en als ie nega is wacht je gewoon wat langer met volgende test....
    maarrrrr tis jou lichaam dus jij bent de baas he haha

debbedes ook al niet lekker in orde?

en zwangere debsel hoe is het meis hoe voel je je?

en cathie hoe is het met jou roze wolk!

wie van de dames wil het weten als ze zwanger izjn wat het wordt?en hebben jullie al namen?vindt ik gewoon even leuk om te horen!xxx sjaantje

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    he sjaantje gooi er zondag een testje tegen aan haha :p Ik kan nu al bijna niet wachten hihi :p

Hoe issie met jou?

Liefs

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    met mij wel goed ben volgens mij beetje ziek aan tworden voel me niet lekker maar verder gaat t super!
    ik heb niks te klagen gelukkig!
    ow spannend ik kan al niet wachten tot het zondag is haha ik hoop t voor je meis...

ik ben nu ff weg heb klantje maar kom straks nog even snuffelen!

dikke knuf sjaantje

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eeeeh...meiden heeft 1 van jullie mij vanmorgen vroeg toegevoegd aan hyves? Ik weet niet het is namelijk :oops:

Enne Sjaantje, wij willen weten wat het wordt ja...ik ben niet goed in lang wachten en dan ken ik mezelf, ik word veel te nieuwschierig... :D En mijn mannetje wil het ook graag weten. Wel zo handig als je van te voren wat spulletjes wil kopen en voor het kamertje enzo...

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden
    zo jullie zijn niet bij te houden joh ;)
    heb niet alles terug gelezen hoor
    ga proberen een paar keer per dag hier te kijken
    dan kan ik het misschien nog volgen :)

vandaag hier de boel doen, naar de stad bril wegbrengen en vanavond weer werken ;)

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Zo ik ben aangekleed haha :p
    Ooooooh ik ben op van de zenuwen, ben zo bang dat ik weer valse hoop heb.... Ik hoop zo dat het raak is, het zou wel betekenen dat ik dan een cyclus van rond de 28 dagen heb en dat zit me niet helemaal lekker omdat ik de vorige x 49! dagen had :(
    Pff moelijk hoor ;)

Liefs Maaike

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He caruli, ja het gaat heel snel hier he! Soms zijn er weleens 5! pagina's bijgekomen op 1 dag haha :p
    Ben je vandaag ook vrij? Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

Liefs Maaike

8. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen meiden,

zow ben heerlijk uitgeslapen maar neit heus..lagen om acht uur al in bed..film kijken :( ik viel gelijk in slaap...vanacht wakker gelegen van alles hihi en nu harstikke moe, maar moet zo naar mijn therapeute toe.

ff vies..net wat donker oud bloed verloren.....verder gaat het goed!
    gooi er donderdag nog een testje tegen aan...durf mijn banner nog neit te veranderen.

heey sjaan, als ik mee zou gaan, hadden we wel samen kunnen rijden, woon vlakbij doetinchem...maar helaas...sorry!

Cathie spannend vandaag meis, wat leuk dat je je het je ouders al verteld hebt!

Hoe gaat het verder met de meiden hier?

Dikke kuss Mij

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He missy, hier gaat t ook goed hoor, *ondanks de zenuwen* Hahaa
    Heb net een leuk zwart jurkje gezien bij H&M Online... Ff overleggen met mijn mannetje :p
    Hoop dat ie ja zegt hahaha :p

Spannend missy donderdag! Hopelijk heb je dan een hele vette streep ;)

Liefs Maaike

10. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jah voor jou klinkt het allemaal ook erg positief moet ik zeggen! duim voor je hoor! ooee ff shoppen jaah leuk hahah,

ff egoberichje: we zijn echt superblij! ik hoop dat het donderdag nog duidelijker is...maar het eerste wat mijn schatje daarna zei...was ojee, hoe gaan we dit vertellen aan...jullie weten wel wie ik bedoel..mijn allerbste vriendin maar niet heus!
    K had gelijk zoiets van ooh tuurlijk moet ik daar dan rekening mee gaan houden...maar even later zei hij nee, we doen het op onze manier vertellen, zijn ze blij mooi, zijn ze niet blij gaan we der vandoor.
    Maar nu zat ik te rekenen...drie maanden zou dan ong. met kerst zijn..das lkkr om dan ruzie met hen te krijgen...pfff schoonfamilie!

sow sorry voor ego berichje!

Dikke kuss voor jullie inruil voo rmijn ego berichje haha

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hey missy, goed dat je t ff van je afschrijft hoor, en geen sorry zeggen! Tja tis natuurlijk wel lastig maar goed het is jullie beebje en ik vind dat je mannetje gelijk heeft.. het is jullie beebje en he is t belangrijkst dat jullie er blij mee zijn... Zowieso zeg je al dat je het niet zo goed met haar kan vinden en je ouders enz staan er wel achtet toch? Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die achter je staan :D En als veel mensen dat doen behalve zij.... Tja tis jullie geluk dit! Geniet ervan en laat je niet op je kop zitten ;)

En ik ben ook blij voor jullie hoor, daarom een dikke knuffel terug :p

Liefs

12. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jah is ook wel zoo maaike. Heb je gelijk in.
    haha jaa mijn moeder wil heel graag oma worden, ze vraagt er soms ook gewoon om hihi, en mijn stiefvader heeft een jaar geleden al gezegt, als jullie mij opa maken, betaal ik de kinderkamer!
    Dus dat komt helemaal goed bij mij familie!

thx voor peptalk!KUS

13. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hahaha leuk hoor dat je een kinderkamer kado krijgt super :D
    You're welcome meis, daar zijn we voor toch! Ga er lekker van genieten en het komt vast allemaal goed meissie!
    Laat t eerst maar eens tot je doordringen allemaal :p

Kus Maaike

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey missy en als ik je ophaal is dat geen optie?xxx sjaantje waar bij doetinchem woon je dan?ik he b een vriendin in ulft wonen nml dus ben een beetje bekent!liefs sjaantje

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oeeh ff klagen hoor :p
    Heb echt van die ongi krampen! Wil ik niehiet :p
    Hoop dat ik het vol ga houden tot zondag! T liefst gooi ik er morgen nog een test tegen aan :(
    Pff lastig dit

*einde klaagbericht*

16. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    maaike, ik kan me het helemaal voorstellen hhahaha, maar ik zou het heel erg vindne als hij nu nega aangeeft terwijl het posi is...wacht maar tot zondag meis! Das nie klagen..dat zijn zenuwen!

Heey sjaan, sheerenberg ligt aan de andere kant van ulft zeg maar. Maar in dec. wordt het niet wat...sleutel van nieuwe huissie krijegn we dan, veel klussen dus.
    Maar lief dat je het aanbied hoor.

Kus

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ja ik weet t ook wel hoor maar als ik eenmaal de kriebels heb haha :p Nou dan hou ik t op zaterdag dan zit ik op dag 29! Dat kan wel he?!
    oh wat erg dit!

Liefs

18. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jaa dan kan het wel...tuurlijk! ik zat op dag 27 maar ja ik heb een cyclus van meestal 29 dus ...en hij was ook posi!

Ik verlies nu wel bloed...innesteling zeker, want tis heel donker...toch raar. Maar goed positief denken.
    Komt helemaal goed!

Dikke kuss

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, zit op m'n werk, maar ben zooooooooo moe :( Ik val zowat in slaap hier. En dat terwijl ik toch echt ruim 9 uur geslapen heb vannacht :rolleyes:

@Missy: kan een innesteling zijn ja. Gewoon morgen nog een keer testen voor de zekerheid meis. Enne ego berichten mogen altijd. Je ventje heeft gelijk, het is jullie geluk en als zij daar negatief over doen moet je weg. Dat kun je nu niet hebben..tis natuurlijk makkelijk gezegd. Maar je moet ook aan jezelf denken.

@Maaike: Ga je zaterdag testen meis? Spannend! Meteen wat laten weten hoor! Enne shoppen, lekker hoor.. Ben je vrij vandaag dan?

20. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    zwangerschapskwaaltje he! hahaha , k zou zeggen gewoon an toe geven hihi,kop op toetsenbord leggen , en hups naar dromenland..:p
    Grapje hoor! Lijkt me niet echt fijn, zo moe zijn, en dan ook nog moeten werken...jak. Wanneer moet je naar de dokter dan? Vandaag toch?

Jah ik ga morgen nog ff op nieuw testen, maar volgens mij zit het wel goed, want tis heel anders dan dat ik normaal ongi ben.

Deel Deze Pagina