Hahah ja met z'n allen zwanger het nieuwe jaar in Ik kan allebei de dagen trouwens Leuk caruli verkoop je iets of geef je advies via de tel? Liefs Maaike
Hey liefies, Hoe gaat het met jullie vandaag? Balen debbedebs dat je je nog niet zo super voelt.. maar dat komt vast wel weer meis.. Haha, allemaal zwanger het jaar uit.. COOL! xxx
Hahaha, Ja voel me wel best, af en toe misselijk en ben zoooooo moe Lichte krampjes maar verder gaat t goed Hoe is t met jullie meisjes?! Liefs
Hoi meiden, Hier gaat alles goed vandaag wat bloed verloren, niet veel..dus ik denk haast innsteling. Moest wel lachen, verjaardag vanmiddag en normaal drink ik heel veel koffie, nu sloeg ik het tweede bakkie al af hihi.. had gewoon zelf binnenpretje! Goed motto: met zijn allen zwanger het jaar uit! Maaike ik vind het zo spannend voor je! pff meis duimen duimen duimen. Cathie hoe was het bij de HA? vertell..... Debbedebs....jeetje meid, mss toch de griep ofzo? ik hoop wel dat je je snel beter voelt. Hoest verder met de meiden? Dikke kusss
Hé ladies! Pffff ik heb last van de beroemde speldenprikjes hoor! Waarom ik dat zo zeker weet is omdat ik het niet anders kan omschrijven dan speldenprikjes.. Vandaag op het werk overgegeven, niet veel, maar toch.. Ook misselijk! En mijn afscheiding is witter dan wit.. Wie kent dat ook van die afscheiding en is nu zwanger? Ik wil het zooooo graag! Heb ook een opgezette buik.. Wie herkent zich hierin? Fijne avond, dikke x Heidi
Geweldig zeg om dan zo je binnenpretje te hebben ! Heb je vandaag nog een keer getest of doe je dan niet meer? xxx
jah das echt leuk hihi, schatje kwam vanaaf thuis gelijk en hoe is het met jullie k heb de hele dag in de garage met big smile gelopen zei die haha Jah heb vandaag nog testje gedaan, zelfde als gisteren, streep is te zien..niet heel fel , maar hij is er. morgen moet ik eigenlijk Ongi worden, dus doe ik hem do..nog een keer, en dan ga ik na het weekend de dokter bellen. Spannend dus allemaal. @ikheid, Ik heb nu sinds een paar dagen erg last van veel afscheiding, maar geen speldenprikjes of zo, maar jah is bij iedereen verschillend. Ik heb gisteren twee dagen voor NOD positief getest. Ik hoop voor je dat je idd zwanger bent. KUS
Hallo Ikheid, Zeer herkenbaar! Ik had speldenprikjes en heel veel witte afscheiding, beetje vlokkerig.. Duidelijk zwanger. Daarnaast moest ik heeeeel veel plassen en de bekende pijn aan de (.)(.) Ieder mens is natuurlijk anders maar het is heel herkenbaar. Zoals je hier wellicht hebt kunnen lezen is het bij mij helaas fout gegaan Zit net te denken; jij staat nog niet in ons hyves-lijstje of wel? xx
Hello lady's.... Ben kapot en heb niks gedaan vandaag haha Vind t zoooo leuk dat er weer nieuwe zwangeren in ons midden zijn *voor de niet zwangeren wij zijn ook snel aan de beurt* Ik ga zo zuurkool eten mmmm Liefs Maaike
ik moet wel zeggen dat ik de steken en misselijkheid met vlagen heb, dus niet constant. de afscheiding is wel constant evenals de heftige humeurwisselingen, dan weer happy, dan weer down of chago.. ik heb afgelopen weekend de innesteling gehad en komende vrijdag mijn eisprong.. zou ik dan nu al dingen kunne voelen..? x Heidi
Lieve debbedebs! Vandaar weer intakegesprek gehad, donderdag en vrijdag weer 1 en leuke vacatures momenteel. Heb het gevoel dat het wel goedkomt. Maar ik wil niet meer terug naar m'n oude werk. Ik ga in november denk ik opzeggen.. Vandaag telefoontje gehad van UWV. Meneer had doorgegeven dat ik arbeidsongeschikt ben ivm de miskraam.. Haha..verhaal is wel eventjes anders. Dat heb ik ook doorgegeven. Ik hoop van harte dat de arbo contact opneemt. Kan ik eens haarfijn uitleggen hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit! xxx