Nee daar sta ik nog niet in.. Lijkt me wel heel leuk! Mijn naam op hyves is Ikheid.. Zo voorspelbaar Hmm ik ben echt benieuwd.. Kan niet w8en
Domme vragen bestaan hier niet hoor ikheid. NOD is niet ongesteldheids dag...houd dus in dat je die dat niet ongesteld wilt worden. kus
Aah ok... Ik snap ´m.. Je leest en leert hier in 1 keer zoveel nieuwe dingen Net zoals vele van jullie temperaturen.. Heeft dat een toegevoegde waarde. Wij hebben samen gewoon alleen besloten te stoppen met de pil en ik zit aan foliumzuur, maar verder geen maatregelen genomen.. Ja natuurlijk sexen totdat je erbij neervalt, hahaha! x
Dankjewel! Wat een medeleven allemaal! Echt super! Ik hoop het ook, soms denk ik dat ik wel teveel hoop... Maar ja je lichaam veranderd zoveel en je voelt in 1 keer zoveel als je stopt met de pil.. x
Ohhh spannend hoor lieffie! Hoop zo dat je snel een hele leuke baan vindt! En maak je niet te druk he om je baas, je weet toch eigenlijk al dat je niet meer terugkomt! Lekker laten gaan hoor! xxx
heey inks, ik hoop zo voor je dat het nu goed komt, en dat je een leuke baan vind! en je moet je niet te druk maken hoor! kus
ik heb al getest , ikheid, ik had een raar gevoel., dus gisteren al getest, deze gaf een lichte streep aan, vandaag nog een test gedaan is ook licht een streep....dus ik hoop zo dat het idd raak is! want tis al ronde 7 voor ons...al weet ik dat sommige er nog veel langer over doen, is het toch wel heel erg fijn dit! kus
Tuurlijk daar zijn we toch voor! Is het jullie 2e ronde nu? Volgens mij heb ik je gevonden op hyves! Zal je wel even toevoegen. De rest van de meiden kun je daar ook terugvinden. xx
Lief hoor jullie reacties over m'n baan. Eerlijk is eerlijk, ben nu wel "bang" dat wanneer ik bijv. per 1 januari ergens aan de slag kan, ik misschien wel meteen zwanger ben en ja... en dan... Daar zullen ze misschien niet zo blij mee zijn. (al zou ik het de eerste 3 maanden niet vertellen hoor) x
graag niets zeggen over zwanger worden enzo niemand weet namelijk iets alleen ons pap en mam en mijn zusjes.. x
He meis, dat blijft inderdaad lastig. Maar dat zien we dan wel weer hoor! Zwanger worden is het belangrijkste, banen zijn er genoeg! Je leven valt toch niet te plannen. Laat alles maar gewoon over je heen komen! En misschien vind je straks een super baan, met een super werkgever, die het helemaal niets uitmaakt! Maar ik snap wel dat je het lastig vind hoor. Dit is voor mij ook de reden om nu niet op zoek te gaan naar een andere baan. Zekerheid heb je nergens, maar het blijft wel lastig. Maar ook dat gaat allemaal goed komen! xxx