Hai debsel, ja ik wil ook niet te blij zijn hoor want vorige maand had ik iid ook allemaal klachten! Als ie zaterdag nega is ga ik ervanuit dat ik last van mijn ei heb... dus we klussen nog steeds vrolijk verder haha heb zin in die date joh Liefs
Enne... met mij alles goed! Vannacht heerlijk geslapen, maar daar was overdag weinig van te merken. Had een bespreking en zat gewoon af en toe te gapen... Erg genant Maja! Vanaaf maar weer vroeg naar bed! En verder heb ik een soort weeïg gevoel in m'n buik, net niet misselijk. En ik ruik VEEL te goed! Een collega'tje dat minder fris ruikt enzo Bweeeeeeh! Met eten hetzelfde probleem en daardoor ook wel minder honger. Heel bizar! Borsten en buik - hetzelfde! Poepuh is nie fijn overigens; echt problemen mee. Voor degenen die het willen weten. En speciaal voor debbedebs: klaarkomen voelt nog steeds hetzelfde -> pijnlijk in m'n buikje vlak naderhand. (sorry meis, kon het niet laten... hahahahahahaha) Dat was m'n update weer effe
Ik heb er ook superzin in meis.... Lijkt me echt zó gezellig Tóch heb ik wel een goed gevoel erbij hoor... Zeker ook met je (innestelings?)bloedinkje enzo. Spannend! En sjaan! Wat fijn dat jij dan ook (onder voorbehoud) kan! Leuk leuk.... Ik ben niet zo 'handig' in aankomende ei-en... Maar morgen dan maar flink klussen voor de zekerheid! En zaadjes leven max. 72 uur, dus wie weet heb je er daar nog ééntje van
Heej moppies, net even heerlijk gedoucht. Kwam opeens een giga hoofdpijn opzetten, maar is nu gelukkig weer een beetje gezakt. En lieve Debsel, we hebben geklust hoor! Rond ei alleen niet zo heel veel aangezien toen net m'n manneke weg was en ik daarna natuurlijk ziekjes was. Maar dag voor ei 2x, dus wie weet! Als er maar 1 sterk zwemmertje tussen zit, is het goed he! Missy is daarbij ons voorbeeld, hahaha! xxx
haha debsel wat een goed geheugen!ja idd lekker gehobby't /werkt vandaag nu lekker lui kaarsjes aan en op de bank met laptop en doggie! leuk he al die dingetjes bekijken!ik kan bijna niet wachten haha....als we zwanger zijn willen wij het ook graag weten jongens naam hebben wel al hihi meisje vindt ik moeilijk.....maarja zodra ik zwanger ben kun je je daar echt in gaan verdiepen he! ik zat vandaag te denken he...heb je nu je zwanger bent ook zin in hele vieze dingen wat je normaal nie tlust ofzo...kvindt t altijd leuk om te horen! kus
jaja we wachten af tot zaterdag! Aan de ene kant een heel goed gevoel erbij aan de andere kant helemaal niet Heb ook al de hele dag ongi krampjes.... heel licht hoor... Nou ja... weet t niet Liefs
ow debbedes over een week zit jij ook alweer tegen testen aan spannend meis....en idd een sterk zwemmertje is genoeg...of mischien wel 2!dat kan ook nog he......ben je gelijk klaar haha.... xxx
heey debs, Jaah spannend he! ik durf het nog niet helemaal te geloven, de test van vandaag is nie top de foto haha, maar als ik donderdag of vrijdag nog eentje doe laat ik die weer zien natuurlijk! hahah die info van jou is heel erg welkom hahah! mijn vent moest er zelfs om lachen hihi wel fijn dat je van die heerlijke zwangerscapskwaaltjes hebt ! Dikke kuss
Ik heb er ook echt zooooooooooooooooooo'n zin in! Duurt alleen nog wel lang hoor! Zullen we elkaar dan al niet helemaal beu zijn ?!
hahaha debsel, nu je erover begint ik heb nooit pijn bij t klaarkomen maar de laatste paar dagen wel Ook naar de wc gaan is niet echt prettig Vreemd Liefs
Beu wij elkaar? ben jij ff gek! Dan heb iedereen van die kwaaltjes die ze kwijt moeten enzo hahahaa en helaas benk er niet bij...maar maaike zit ons de hele tijd al lkkr te maken met dat gekokerel van der dus dat moeten jullie ook es proeven hahaha Kus
Hihi debbedebs, ik spreek voor mezelf maar kan geen genoeg van jullie krijgen hoor jullie zijn mijn steun en toeverlaat, ff serieus he, jullie helpen mij er altijd weer bovenop Thnx jullie zijn schatjes xxx
Klopt inderdaad! Ben er wel relaxter onder dan vorige keren. Ga er gewoon vanuit dat het niets is, dan kan het alleen maar meevallen! Goed he dat ik dat zo zeg, denk er stiekem toch wel ietsje anders over ! Heb diep van binnen toch wel een beetje hoop. Durf het eigenlijk bijna niet te zeggen, maar heb vandaag wel even wat speldenprikjes gevoeld ! Wilde het eigenlijk niet zeggen, maar kan het toch niet voor me houden !
haha nee joh!ik wedt dat het dan een kippenhok is!.... lady's ik ga jullie verlaten voor vanaaf ben echt heel erg moe dus ga lekker vroeg tukken! tot morgen vroeg en heb ook al zin in de derde!ik denk wel dat ik dan kan hoor! weltrusten lady's dikke knuf sjaantje
ooooooh debbedebs.... spannend, ik denk ook steeds: heb ik ze wel gevoeld of wilde ik ze voelen ? Spannend hoor, ben zo benieuwd xxx
meis spannend hoor, en je ziet het wel aan mij..een maand vol ellende enmss 2x geklust en nu is het zo als het er uit ziet ook raak ik voel sinds vandaag flinke steken in me (.)(.) en dat speldenprikjes heb ik ook al paar dagen... OOOWWW ik ga zoo hard voor je duimen echt! Liefs,
Ik ben er ook helemaal niet bang voor hoor lieffies! Veels te gezellig hier en kun jullie al echt niet meer missen!