JAJAJAJAJAJAJA! Ik wil het ik wil het ik wil het! Hope so lieffie.... Enne: jullie zijn allemaal mijn superlieve dinnetjes! Niet normaal hoe het klikt en daarom ook superzin in onze date... Wordt super! Xx
Jeetje meiden.... zou geweldig zijn hoor! Ik ga jullie laten voor vanavond... Mama moet op tijd naar bed Dus duik zo lekker onder... M'n ventje is ook ondeugend, dus maar eens testen of het nog steeds pijn doet Ik denk aan jullie hoor lieffies! Tot morgen! Xx
Ik ga ook, nog maar even aan de klus voor de zekerheid Ik spreek jullie snel weer em wanneer maken we de date officeel? Fijne avond, en slaap lekker! Liefs Maaike
wahaha debs, bedankt weer voor de info!1 hahahah slaap ze meis!1 En debbedebs..tuurlijk komt goed joh! zeiden toch dat dit de maand van iedereen zou worden.... Ik ga ook lkkr tegen me ventje aan liggen...heerlijk dromen over alles kus kus
Ladies! Effe een belangrijk bericht van de homepage gehaald: Hoi meiden, We zijn de afgelopen periode zo enorm gegroeid dat een ingrijpende aanpassing aan Zwangerschapspagina onvermijdelijk is geworden. We gaan in november over naar een nieuwe server en we krijgen een geheel nieuwe website. De zoekfunctie komt weer terug (zoals het hoort) en veel van jullie verzoeken om Zwangerschapspagina gebruiksvriendelijker te maken zullen op de nieuwe website aanwezig zijn. Door de enorme omvang van de site is het helaas niet mogelijk alles in 1 keer te verhuizen. Hou er rekening mee dat bepaalde onderdelen (tijdelijk) komen te vervallen. Maak een backup van je onderschrift, print belangrijke privé berichten even uit en maak een backup van de foto's uit je fotoalbum. We zullen de periode, dat Zwangerschapspagina niet bereikbaar is door de verhuizing, zo kort mogelijk proberen te houden maar we zullen eventjes niet bereikbaar zijn. Vanaf nu zullen we jullie in dit forum op de hoogte houden. Mocht je vragen, opmerkingen en/of suggesties hebben? We horen ze graag! Omdat het draaiend houden van Zwangerschapspagina veel kosten met zich meebrengt hebben we een pagina gemaakt met onze gegevens die je kunt gebruiken om een kleine donatie te doen. Het geld wordt gebruikt voor de aanpasingen en uitbreidingen aan Zwangerschapspagina. De diensten van Zwangerschapspagina zullen altijd gratis en voor iedereen toegankelijk blijven en het doneren is vrijwillig. http://www.zwangerschapspagina.nl/doneren.php Bedankt voor jullie steun en we houden jullie op de hoogte! Beheerders Zwangerschapspagina Lotte & Jan
nou lady's jullie liggen allemaal tegen je mannetje aan en ik ben alleen snik snik...... maar ook dat komt goe ik duik er lekker in...neem nog ff mn lap mee effe cant buy me love kijken op gemist nou knuffel en klusse vanaaf en tot morgen kus sjaantje
guudmurning dames, Ik denk niet dat ik zaterdag ga testen trouwens, had hele erg pijn aan mijn stuitje vannacht, echt van die steken toen ik in bed lag en ook bij het naar de wc gaan Dus ik denk dat ik ongi wordt.... Maar goed was ook van plan de 49 dagen aan te houden en dat wil ik eigenlijk ook volhouden Hoe is het hier? Hebben jullie lekker geslapen? Ikke wel hoor, heb heel erg vast geslapen... af en toe ff wakker van de harde steken maar tis weer over nu! Oh ja ook heb ik spierpijn in mijn linkerbil?! Waar komt dat nou weer vandaan hahaha Nou werk ze vandaag lieffies of als je vrij bent, geniet ervan! Liefs Maaike
hey maaike dan is het idd beter van niet gewoon voor je eigen om de teleurstelling te voorkomen....maar wel posi blijven he!probeer ik ook.....moet gewoon helemaal goed komen met ons deze maand..... ik ga zo heerlijk werken en daarna eet ik bij schoon paps en mams dus kom pas laat weer buurten...niet teveel kletsen lady's en voor iedereen die vrij heerlijk weer om te luieren vandaag kachel hoog! en de lady's die werken moet we zijn alweer op de helft! dikke kus sjaantje
Hey meissies, Nou maaike.. dat klinkt wel errug positief die "klachtjes" en dat stuitjepijn heb ik vaker gehoord (bij iemand die dus zwnger was) Tja, afwachten is f*cking moeilijk natuurlijk. En onze debbedebs... oei oei oei.. misschien ben jij wel de volgende. Ik gun het je ontzettend! Die debsel weer met d'r uitspraken he haha... als jij straks een stuk beenham eet denken wij allemaal: "zou ze nog zo vaak klaarkomen" hihihi Hoe is het met de rest allemaal... Ik heb zo'n gevoel dat op onze date in januari er heel wat mama's in spe bij zijn gekomen. Even mijn update; schrok me rot deze week. De montgommery's zijn terug én de (.)(.) doen weer zo zeer... *oeps* Kus van Ink
He Sjaantje ja daarom wacht ik idd ook gewoon tot de 49 dagen als ik niet ongi wordt haha! Werk ze meis en eet ze vanaaf! Gezellig Spreek je miss vanaaf nog wel ff dan! Kus Maaike
Oh Ink? Spannend Tja ik weet niet wat ik er van moet denken meis, (van mezelf) We blijven posi en we zien het wel! Lijkt me een goed idee dat en in januari een hoop mama's in spe bij zijn gekomen! Die uitspraak van debsel idd Liefs Maaike
Dames helaas moet ik afsluiten want ga zo naar mijn werk Half 7 pas klaar... Duurt zo lang dan... dan kom ik weer hier koekeloeren want vriendlief moet overwerken tot ong half8.... Daarna lekker soeppie eten! mmmmm.... Nog 1 dagje morgen en dan weekend dus ik kan er nog ff tegenaan Liefs Maaike
maaike werkse!nog een dag wat een luxe hey....ben jaloers....ik nog 3 dagen....maar kvind t niet erg hoor! wekse vandaag en tot vanaaf!xxx sjaantje
Hey meissies! Maaike: dit hoeft helemaal niet negatief te zijn, want sluit me bij Ink aan... Maar wachten kan geen kwaad Het gaat uiteindelijk om het resultaat toch?! En of je dat nu zaterdag weet of nog even wacht en het een paar dagen later ontdekt... Doe waar je je goed bij voelt. Ink: O JEE! 't Zal toch niet?! Kunnen natuurlijk ook 'gewoon' ongi verschijnselen zijn... Als je zo lang aan de pil hebt gezeten herken je dat minder goed (in mijn geval is dat zo in elk geval) dus wie weet.... Ben wel errug benieuwd! Zou leuk zijn als in januari heel veel mama's 2B zouden zijn Sjaan: werk ze meis! Ik moet ook vandaag nog, morgen ook gewoon en overmorgen een halfje. Bweeeeeeeeeeeh! Zie jullie vanavond wel weer effe ladies! Dikke kus voor allemaal! Xx