Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Weet ik hoeveel pagina's erbij! Hahaha! Wie praat me ff bij, want zie door de bomen t bos niet meer ;)

Ik las iets van daten enzo? Ook nog twijfels bij maaike en inkie? Spannend allemaal!

2. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    goedemiddag allemaal...voor mij morgen,

kom net me bed uitgerold erg he:p

ow inks het zal toch nie! :) spannend..

jaah ik had het ook al gelezen dat de site binnekort voor paar dagen verdwijnt :cry: moeten we maar hyven en msnen......

Hier gaat het goed, nog steeds niet overtuigd hahah, ik wacht af tot morgen, vandaag is de dag voor mij..dus komt het vandaag neit...dan durf ik morgen nog wel een testje te wagen.

Kuss en werk ze allemaal!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Missy ik zal voor je duimen

4. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Dank je! het is ook zo spannend hihi,

hoe is het met jou dan?
    kus

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    al nieuws missy?

x

6. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    nee inks ik durf nog niet te testen....hahah erg he

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    ik snap je wel
    ikzelf testte 3 dagen na NOD maar ik wist 100% zeker dat het positief zou zijn en ja hoor
    kreeg de ochtend dat ik wilde testen bruinverlies van de innesteling, even dacht ik; hmm.. dus toch niet maar dik positief

succes meis, moeilijk he wachten!

xxx

8. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jah vooral omdat ik twee dagen voor NOd positief had..wel licht maar toch zagen we duildelijk het streepje...en nu begin ik echt te twijfelen.

ik wcht vandaag even af, is mijn NOD en dan doe ik mss morgen een testje.

hoe gaat het met jou dan meis?
    Liefs

9. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Missy,

Ik duim in elk geval voor je mee... :)

Succes meid!

Liefs Nanske

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden! Ben ik weer! Gisteren naar de HA geweest en die was superblij voor me :D Tja, vorige maand zat ik nog bij haar met dat gedonder met die lange cyclus (afstoting) en nu omdat ik een dikke posi test had. Ze was echt blij voor me en we hebben even het een en ander besproken. Had haar ook mijn test laten zien en daar viel geen twijfel uit te halen hoor!
    Ze heeft me verteld wat ik wel/niet mag eten, wat goed is om juist te eten (vette vis 1x inde week enzo). Heb haar ook gevraagd naar die krampjes van me :oops: , maar ook zij vertelde me dat dat volledig normaal is. Heb haar ook m'n angst verteld en ook dat is logisch, heeft iedereen wel, maar gelukkig gaat het vaker goed als fout zei ze. Dus laten we hopen dat uk blijft hangen daar! Ze kon aan de test zien dat ik heel veel zwangerschapshormoon aanmaak en dat is sowieso erg goed. Sindsdien pest ik m'n ventje een beetje :D Zeg ik tegen hem, dat dat ook kan betekenen dat het misschien wel een tweeling is :confused: (weet niet eens of dat wel zo is, maar toch leuk om te pesten). Jullie zouden dan z'n gezicht eens moeten zien hahahaha! Echt gemeen van me he?

Hoest met jullie verder meisjes? Jeetje wat zijn jullie een stel kakelkippen zeg! Ben 1 avond weg en hup weer 7 pagina's erbij!

@Debsel: wat ben je toch een gek wijf af en toe he :D Die details van jou...lig altijd helemaal dubbel hier daarom! Enne...poepuh :) is voor mij ook lastig. Moet echt m'n best doen. Ben nog altijd erg moe (heb ik sowieso rond deze periode van het jaar altijd). Vanmorgen werd ik wakker, deed mijn buik echt zeer, maar wat bleek, moest heel nodig plassen. En ik ben natuurlijk niet meteen gegaan (lag in coma) en werd wakker van de pijn. Dat gaat echt zeer doen een volle blaas :( Gelukkig was dat vervelende buikpijn gevoel meteen weg nadat mijn blaas leeg was :)

@Inkie: jeetje meis, het zal toch niet?! Dat zou snel zijn weer! Enne, wat zou het inderdaad fijn zijn als je weer snel een leuke baan hebt. En ja, zwanger zijn vind ik ook belangrijker hoor! Zit nu toevallig ook net ergens nieuw en zit met hetzelfde. Ik ben alleen gedetacheerd, dus als ze me niet willen, dan maakt dat voor mij weinig uit. Krijg toch m'n salaris wel! Maar zou wel prettig zijn als je snel bij die eikel weg kon, he meis?

@Maaike: ga je niet testen zaterdag? Ik had ook het idee dat ik echt ongi moest worden hoor, maar je ziet het, mooi niet. Die ongikrampen waren voor heel wat anders bedoelt. En die beenham klinkt nog steeds goed :D

@Missy: weer getest? Ga je over een paar dagen weer testen? Ben wel weer benieuwd hoor! Je zou het ook aan de HA kunnen vragen als die streep licht blijft.

@Ikheid: hoe gaat het met jou meis? Ik weet het niet meer zeker hoor, maar vroeg jij het nou van die witte afscheiding? Ik had dat ook namelijk voor ik erachter kwam dat ik zwanger ben. DUs kan een heel goed teken zijn! Enne, je motto vind ik ook gaaf hoor! Allemaal zwanger het jaar uit.

@Debbedebs: hoest met jou meis? Je voelt je nog altijd niet helemaal goed he? Ik vind het echt rot voor je meid. Kan inderdaad ook aan het weer liggen...dit is sowieso altijd een lastige tijd van het jaar.

@Meis: leuk dat je me toegevoegd hebt aan hyves!

Ben ik nog iemand vergeten? Vast wel...sorry daarvoor :oops:

Oh ja, 3 januari zou ik ook kunnen hoor! Is dat op een zaterdag?

Nou, weer een heel verhaal, maar we zijn weer van elkaar op de hoogte nu!

11. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    lieve meiden,

Ik kon het niet laten , heb nog een test gedaan, zie fotoalbum..volgens mij is het nu wel duidelijk!

Jeeehhhh!

liefs,

12. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Jeetje Missy,
    Dit is heel duidelijk!

Van harte meisje!

Liefs Nanske

13. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    dank je nanske!

bn ook echt heel erg blij!
    liefs,

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    gefeli missy
    ja met mij gaat het wel zolang ik niet te veel met zwanger worden bezig ben haha
    Maar komt meer omdat mijn cyclussen voor mijn gevoel gewoon te lang zijn haha

15. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    lieve melanina, ik heb deze maand iemand verloren, daardoor niet echt aan zwanger raken gedacht ...we hebben 1x geklust en het is raak....

hoe vaag kan eht zijn? maanden doe je bijna om de dag klussen en he tis niks en nu?

Ik duim voor je meis!
    liefs,

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tja het menselijk lichaam zit raar in elkaar

17. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    lieve meiden,

ik heb een leuk idee! laten we een poll maken met wat we denken dat de zwngeren onder ons krijgen...en natuurlijk hopen dat er steeds meer zwangeren bij komen!

Vinden jullie dat wat?

Kus
    ( is ff wat nieuws hier..)

18. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Goh meiden, ik ben zo moe hé...
    Ik zou bijna achter mijn pc in slaap vallen :)
    Weet niet wat ik heb, maar zwanger kan ik niet zijn want ben pas vorige week ongi geweest...
    Pfff zou het najaarsmoeheid zijn? :)

Moest er eens even uit... ;)

Liefs Nanske

19. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    nanske, volgens mij is echt iedereen moe, stomme wintertijd ook! alles weer van slag!

k kan wel om zeven uur me bedje inkruipen zo donker en smorgens wil ik er niet uit...veels te koud bah!

Kus

20. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ja, ik ook, hmm lekker mijn bedje in... :) mag er niet aan denken.
    En moet je weten dat ik nog een uur moet rijden van mijn werk naar huis... pfff...
    Maar allé, we bekijken het van de positieve kant... veels te koud, betekend lekker knus dicht bij mekaar onder de wol... en dan... klussen! hahaha :)

Deel Deze Pagina