Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    haha precies, heerlijk in bed liggen!
    ow uur is wel lang jah...hopen dat je geen file hebt vandaag...dan kun je snel bedje in.
    Ik heb de verwarming ookal hoog aan staan...tis ook gewoon koud!

Kus

2. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ja, ben bij mijn vriend ingetrokken in West Vlaanderen, maar ben oorspronkelijk van Antwerpen en werk nog in Antwerpen.
    Maar heb mijn overplaatsing gevraagd naar een filiaal dichter bij huis.
    Want als er een ukki aan moest komen binnenkort dan is dat niet meer te doen hé... :)

Liefs

3. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    nee dat is dan beetje erg ver weg he! hopelijk krijg je snel een baan dan dichterbij!

4. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    ik denk het volgende:

Debsel: Meisje
    Cathie: Jongen
    Miesje: Meisje

Liefs,

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy! Jaaaaa meis, zie je nu wel! Een veel duidelijkere streep. Nu de HA maar bellen he? Je zal zien dat als je hem over een week weer zou doen, hij ws. duidelijker is!

Enne, wat dat klussen betreft..ik had dat dus ook. We hebben afgelopen maand wel af en toe geklust, maar ik had ook het idee volledig de boot gemist te hebben en je ziet het! Tof hoor meis, gefeliciteerd!

Enne, leuk die poll! Vanwaar dat je denkt dat ik een jongen krijg? Vanwege de kalender?

6. gezellieh

gezellieh Lid

6 okt 2008
    16
    0
    0
    Heey Missy24,

Onwijs gefeliciteerd. Hoop dat de goden mij deze maand ook goed gezind zijn. Ben namelijk ook 24 en dit is ook mijn ronde 7 dus laten we hopen dat ons deze maand ook gaat lukken. Vandaag zogenaamd vruchtbaarste dag dus vanavond is het bij ons weer feest. vraag je aan jou? Twijfelde jij ook aan jezelf omdat je ook nog zo jong bent 24 en het niet 1-2-3 lukte? En waar dacht je dat het aan lag? ookal is het niet lang.. wel lang wachten.

Ook de rest superrrrr gefeliciteerd!

Hopelijk wil je me een antwoord geven.

Groetjes,

Gezellieh

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Onze debsel krijgt zekersteweten een meiske.
    Zo'n lekker eigenwijs dingske!

De andere.. missy jongen en cathie meisje
    x

8. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland

jaa goed he cathie!...jah ik heb gependeld! en daar kwam duidelijk jongentje bij jou uit! slim van mij he! hihi
    jah morgen gelijk bellen, maar eerst nu echt ff vanaaf genieten metmijn schatje!
    Kusss

9. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Lieve gezellieh,
    Ik hoop voor je dat de goden jou idd ook goed gezind zijn!
    Ik heb niet echt getwijfeld aan mijzelf...want ik wist dat mijn moeder bijna zes jaar over mij had gedaan, dus had me voorgenomen dat k wel es op haar kon lijken ..dus dit is best snel voor haar begrip zeg maar!
    Maar kan me voorstellen dat je je onzeker voelt hoor, maar ik had deze maand veel ellende en me eigenlijk niet met zwanger raken beziggehouden, en zie...nu zwanger.
    terwijl we andere maanden echt super goed geklust hadden.
    Ik hoop voor je dat dit ook jou maand wordt!

liefs, Mij

10. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    haha inks dat dacht ik dus ook, lkkr eigenwijze meid, net als der moeder! hihi,

dus we hebben nu:

debsel: meisje 2x
    Cathie: meisje 1x
    jongen 1x
    Missy: jongen 1x
    Miesje: meisje 1x

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha, wat grappig dit voorspellen! Ik durf het echt nog niet te zeggen. We zullen zien wie er gelijk krijgt over 9 maanden!

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Date-datum!

3 januari
    Debby
    Maaike
    Inkie
    Debbie
    sjaantje
    Cathy

10 januari
    Debby
    Maaike
    Inkie
    Debbie

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Missy,

Zou je voor mij ook willen pendelen aub.
    Enne.. niet stiekem kijken naar de al-gependelde-uitslagen ;)

Ben gewoon heel benieuwd.
    Mijn vriendin wil ook graag gependeld worden. Zou je dat willen doen?
    Mail ik gegevens wel in pb goed?

Oja.. ik voorspel dat we 3 januari een date hebben meissies! ;)

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Haai ladies!

Kheb effe de lijst ge-update ;) Klinkt goed voor de 3e he! Jullie hebben weer lekker veel gekletst zeg....

Missy: ja hoor! Duidelijk he ;) Woohooooo! Gefeliciteerd lieverd!
    Cathie: heerlijk om even gerustgesteld te zijn he?! Volgens mij heb je ook echt een superdokter als ik het zo hoor. Geniet er lekker van meis! En ik heb jou erbij gezet in het lijstje (zie eerder berichtje) op ZATERDAG :D 3 januari. Leuk leuk!

LJ: meis, we willen daten -> 3 januari bij Maaike - die maakt beenham met lekkere aardappeltjes. En jij komt ook :p Toch? En verder.... is het nog steeds spannend voor sommigen maar zijn er ook weer wat zwangeren bijgekomen! En hoe is het met jou lieffie?

Enne:

Ik laat me even niet uit over jullie opmerkingen over bijdehantjes enzo :) maar ik denk......

Cathie een meisje, missy een jochie en miesje een meisje. En van mezelf weet ik het niet! Dus dat maakt:

debsel: meisje 2x
    Cathie: meisje 2x
    jongen 1x
    Missy: jongen 2x
    Miesje: meisje 2x

Debbedebs en Maaike: hoe gaat het lieffies?

Dikke kusss Deb

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wel verdraaid! Hahahaha :) Moest zo lachen toen ik dit las lieffie! Zou het wel leuk vinden hoor... Zo'n klein blond dingske! En als het op de vader lijkt (!) dán zou het inderdaad wel eens eigenwijs kunnen zijn.... (hihi!)

Hoe gaat het met jou?! Nog nieuwtjes of meer schokkende onthullingen zoals gisteren?

Ik doe een beetje minder met m'n uitspraken, want ben af en toe wel errug open he :oops: Ik hou me in vandaag! Yeeeeej! Trots op mezelf ;)

Dikke kusss lieffie! Xx

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey sis, ;)

Je hoeft je niet in te houden want that's our deb dus laat maar gaan ;)

Ja, het wordt zo'n lekker blond eigenwijs dingske.. pcies mams.

Hier geen schokkende onthullingen verder. Lekker druk met solliciteren.
    Hopelijk komt het goed zodat ik 1 jan weer van start kan.

En hoe voel jij je?

@miesje; jij krijgt een manneke.. was jou vergeten er bij te zetten :oops:

@maaike; spannend meis!

xx

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Whahaha, ben trots op je hoor Debs! Ben benieuwd hoor wie er gelijk gaat krijgen over het geslacht van de baby's....Ik durf nog geen voorspellingen te doen... :p

Ik ga zo even lekker douchen en dan weer vroeg mijn bedje in. Ben 's avonds helemaal gesloopt en morgen en vrijdag moet ik weer werken...bah!

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik voel me prima! Alleen.... ik voel me de hele dag een beetje "misselijk" maar moet totaal niet spugen. Wel boeren laten :oops: Enne... toen ik me vanochtend ging aankleden leek het er toch sterk op dat m'n buikje wat groter was :confused:. Maar ik "verwachte" het lager, dus misschien verbeeld ik het me.

Hoop ook dat je het nieuwe jaar lekker positief kunt beginnen meis. Misschien zelfs wel weer zwanger! Maar die goede baan komt er zeker aan hoor. Ze zouden toch gek zijn als ze jou niet willen?!

Volgens m'n ventje wordt het inderdaad zoiets als jij beschreef - stiekum hoopt ie daar een beetje op! Hihi :D Kijk echt uit naar de echo maar duurt nog lang.... Zag dat Cathie eerder mag, dus die hoeft gelukkig niet zo lang te wachten! Ach... als het wachten maar beloond wordt!

Xx Deb

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @debsel Zo ist meis! Komt wel goed

Ik ben er vandoor. Ga op kraamvisite.
    Hoeeeeee toepasselijk!

Dikke kus voor mijn lieve dinnetjes en tot morgen.

Ik kijk erg uit naar 3 januari!
    (Kom je al lekker 's middags he debsel!)
    Kei veel zin in.

Veel liefs voor jullie allemaal.
    En voor de zwangere meissies; lekker vroeg onder de wol! Take it easy
    xxx

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej moppekes!

is het eindelijk gelukt met onze date? Joehoe!
    3 januari wordt DE dag, hahaha!

@Missy, super duidelijk die streep van jou hoor, nogmaals GEFELICITEERD!

@Cathie, fijn dat het allemaal goed was bij de dokter! Heb je al een idee wanneer je ongeveer uitgerekend bent?

@LJ, hoe gaat ie met je meis? Wordt hier inderdaad veel gebept, hahaha!

@Inkie, fijn dagje gehad meis? Heb je al een concrete dingen voor een andere baan? En nog steeds allerlei vage klachten? Maar zou het mogelijk kunnen zijn? Heb je geklust enzo?

@Debsel, hoe gaat ie lieffie? Nog niet boven je toetsenbord in slaap gevallen, hihihi?!

@Maaike, hoe voel je vandaag meis? Ga je zaterdag toch nog niet testen? Pfff, ik zou denk ik echt niet langer kunnen wachten hoor!

@de rest van de ladies, hoe is het met jullie?

Met mij gaat ie wel redelijk. Voel me heel raar, kan het niet goed omschrijven. Aan de ene kant een rustig gevoel van binnen en aan de andere kant best wel gespannen. Heb vandaag weer veel last gehad van krampjes en steekjes in m'n buik. Verder ook af en toe steekjes in m'n (.)(.) en nog steeds een beetje licht in m'n hoofd. Verder heb ik gemerkt dat m'n baarmoedermond gedraaid ligt zeg maar, nog nooit zo gevoeld :confused: ! Maar ik ben er wel veel rustiger onder dan de vorige periodes, dus dat is mooi!

Over de poll ga ik nog even denken!

Kussie

Deel Deze Pagina