kan ook wel zeggen dat wij wat "closer" zijn geworden vooral ons sexleven is er mega vooruit op gegaan en dat ik nog steeds het idee hebt dat ik het nog meer wil als mijn ventje .
o sjit meis ja dat is echt bale dan he ik had t vorige week.....maarja geef de hoop nie op he...maar idd dan t liefst maar zo snel mogelijk ongi dan weet je waar je aan toe bent maar als je over paar dagen nog niet bent gewoon weer testen he!doe lekker rustig aan vandaag en laat je nie gek maken he....fijne zondag nog!liefs sjaantje
thnx meis, tis ook pas de 1e ronde maar toch is het teleurstellend, ook omdat je niet verder kan zo! pff niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.... Jij ook een fijne zondag! Liefs maaike
Ah balen Maaike! Misschien aan het ontpillen dan? Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt weten hoe of wat. @mies: Hoe reageerde de ouders!? @de anderen: hoe issie? xxx
Hai Inkie, Ja ik denk ook ontpillen hoor, heb ook maar ff geen banner, wachten gewoon rustig af.. Heb nu ook weer ongi krampen dus hoop dat t snel losbreekt Gek he dat je gewoon ongi wil worden nu hahahahaha Liefs maaike
he dames, @maaike: echt balen meid, anders over paar dagen nog een keer proberen. maar idd dan kan beter die ongesteldheid maar komen, kan je weer verder he. sterkte verder meid. tweede ronde is hier het vruchtbaarst. duim voor je meid. @inkie: sorry ik bedoelde volgende week zaterdag. ben dan 6weken en dan kunnen we ook vertellen wanneer naar vk etc. maar mijn moeder heeft het al wel in de gaten denk ik. hoe reageerde jouw ouders? liefs mies
Hey meiden, zo ben ik er ook weer even. Gisteren zo'n drukke dag gehad. Had geen tijd om achter de pc te zitten helaas.. Ik zie dat hier heel wat afgekletst is in de tussentijd. @Inkie: met mij gaat het goed hoor. Lekker ongi nu..nou ja lekker, het is in ieder geval doorgezet nu, dus op naar ronde nr. 5 hier! Hoest met jou? Op een roze wolk zeker he Gelijk heb je hoor! Heb je het je ouders/schoonouders al verteld? @Maaike: Sh*t...jammer meis van je nega test. Maar je zit pas in de 1e ronde, dus wie weet de volgende ronde. Kan me voorstellen dat je nu ongi wilt worden..dat had ik ook na de nega testen de vorige keer. Maak je niet druk, het komt vast ook snel voor jou (en voor mij hopelijk ook ) @Miesje: al aan je ouders/schoonouders verteld? Of wacht je tot volgende week? Moeders hebben dat soort dingen volgens mij al sneller door dan je denkt , maar ben benieuwd hoe ze reageren hoor! Nou, heb even moeten bijlezen, maar hopelijk ben ik weer gauw bij!
Haai ladies! Pffff... Wát een drukke dag gisteren ook weer... Op kraamvisite bij kleine Jelte (5 daagjes oud) en 'm lekker in m'n armen gehad! Vervolgens even bij een ander vriendinnetje langs die een dochtertje van 1,5 heeft... Kleine meid had een shirt aan met de tekst: "Geef me een kus, want ik word een grote zus!" Ge-wel-dig! Ik heb echt op m'n tong moeten bijten om niet te verklappen dat we ook bezig zijn.. Samen zwangeren lijkt me toch wel heel gaaf hoor Verder hier alles super! Vol goede moed he... Ik weet niet of m'n banner helemaal klopt qua eisprong, maar we zien het wel. Heb hetzelfde probleem als Ink destijds, weet nu niet goed welke dag ik als 1e dag moet nemen... De maandag toen ik heel klein beetje bloed had (en dinsdag bijna niks meer behalve bruin verlies) of donderdag toen het écht begon. We zien het wel! Vandaag voor de zekerheid nog maar wel effe klussen @ maaike: sjit! Pfff.... het kan inderdaad het ontpillen zijn! Maar het kan ook (zonder je teveel hoop te willen geven) zijn dat je gewoon pas héél laat posi test. Je zou de eerste niet zijn. Hoop dat je snel verder kan! @ Inkie: hoe gaat 'ie meis? Heb je 't nog aan mensen verteld? Hopelijk voel je je verder goed... Dikke kus! @ Mies: spannende tijd zo! Leuk vooruitzicht om het aan je ouders te gaan vertellen! Wen je al een beetje aan het idee? @ Cathie: 't is lastig om het allemaal bij te houden als je 1 dag niet geweest bent he meis I know the feeling! Goed dat je ongi in elk geval goed is doorgezet. Nieuwe ronden, nieuwe kansen! Zow... Ik ben weer even bij! Denk aan jullie hoor meiden Liefs, Deb
oooh mijn krampen worden erger pffff... Maar t zet maar niet door Oh buikpijn Liefs Maaike, Sorry hoor ff klagen
Hahaha nee hoor..... Het komt allemaal goed daar ben ik van overtuigd! Ik heb me wel voorgenomen om het in de 2e ronde amders te doen! Lekker genieten van alles en echt pas testen als ik ver over tijd ben hihi (zegt ze nu) Liefs maaike
Volgens mij easier said than done! Ik zou ook wel minder er mee bezig willen zijn, maar ik denk nu toch: misschien deze week m'n eisprong, dus: klussen! Helemaal loslaten lukt echt niet als je 't zo graag wilt he.... Maar 't is een goed streven Liefs Deb
He lieve meiden, ik ben er ook weer! Paar daagjes weg en kan gelijk een boel pagina's bijlezen, gezellig hoor! @maaike. Ontzettend balen zeg dat je negatief hebt getest. Je hebt toch die hoop.... Hopelijk zet je ongi nu snel door, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Knuffel! @Debsel. Flink aan de klus, moeten we toch ook gewoon van genieten he! En dat loslaten vind ik ook heel erg moeilijk! Ik dacht eerst we zien wel hoe het gaat lopen, maar ik merk nu dat ik het heel lastig vind om het niet in de hand te hebben! Dus toch maar slijm bekijken, ovutesten gebruiken en temperaturen, heb er een hele dagtaak aan, hahahaha . @ Inkie en Mies. Fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie! Binnenkort 1e echo, spannend hoor! En dan straks aan iedereen vertellen, wauw dat is toch geweldig! @ Cathie. We gaan weer op voor de volgende ronde! @ de rest. Kan even niet alles meer terugvinden wat er allemaal gezegd is, maar hopelijk ben ik snel weer helemaal bij! Ik heb echt een super weekend achter de rug. Paar daagjes Center Parcs was heerlijk. We waren met vrienden en hun 2 dochtertjes van 2,5 en 8 maanden, GENIETEN! Wat een schatjes zijn het. En als je kinderen dan van zo dicht bij meemaakt, dan gaat het nog meer kriebelen. Ohhh, wat zou ik nu graag zwanger willen zijn en dan volgend jaar met ons kleintje te kunnen gaan zwemmen...... Maar onze tijd komt ook nog wel! Fijne avond en een dikke kus!
Hey debbedebs! Als je die kleintjes zo dichtbij meemaakt dan kriebelt het echt super he... Maar nu kunnen we ze als ze vervelend zijn nog lekker achterlaten bij hun papa en mama he Dus ieder nadeel.... Maar weer lekker opgeladen nu? Want al dat klussen vergt een hoop energie he Enne... ik weiger nog wel pertinent te tempen, ovutesten etc., maar verder ben ik er héél veel mee bezig hoor! Fijn dat je weer terugbent! Liefs Deb
Dat is inderdaad toch wel weer een voordeeltje, hahaha! Was toch ook wel lekker om gisteravond weer in alle rust thuis te zijn met m'n manneke . Maar inderdaad lekker opgeladen, kun die energie inderdaad wel gebruiken want het wordt weer een drukke klusweek ! Voor mij geeft het tempen en de testen enige houvast. Ik heb een medische achtergrond waardoor ik altijd erg bang ben geweest dat het zwanger worden bij niet makkelijk gaat lukken. Dus alles wat ik kan doen, doe ik dan ook. En daarnaast ben ik er ook heeeeeeeeeeeel veel mee bezig, bezoek dit forum toch zeker een aantal keer per dag, hahahaha! Maar dat vind ik ook wel erg gezellig! Het is super om met mensen te kunnen kletsen, die je eigenlijk niet echt kent, maar waar je wel heel veel mee kunt delen!