Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hmmmm voel vanavond geloof ik niet zoveel of de zwangeren onder ons een jongetje of meisje krijgen.

krijgen jullie nog van mij tegoed, hahaha!

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Debbedebs!

Met inkie gaat het redelijk. Nee, nog niets concreets maar deze week langs 3 wervingbureaus voor intakes en ze hebben wel leuke vacatures dus moet toch eigenlijk wel lukken om 1 jan een mooie nieuwe uitdaging te hebben!

Nee, ben niet zwanger.. heb netjes met jasje om gedaan ... nou ja.. op het laatst zeg maar :oops: dusse.. hopelijk niet té enthousiast voorvocht m'n ventje :oops: :) (zou een uitspraak van zussie debsel kunnen zijn)
    Hey maar jij voelt je nog niet zo las ik.
    Huh... baarmoedermond gedraaid? Hoe kom je daar bij?

Ik lees het nog wel, ik ga nu op kraamvisite..

Doei doei

Veel liefs van mij
    xxx

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Have fun mop!
    En tot morgen!

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Gaat helemaal goed komen met die baan van jou!

Klinkt misschien een beetje raar, maar af en toe voel ik aan m'n baarmoedermond of tie hoog of laag zit (heeft te maken met vruchtbaarheid) en wat voor slijm er dan zit (heeft ook te maken met vruchtbaarheid). En nu voelde ik dat ie overdwars lag zeg maar en dat heb ik nog nooit gevoeld!
    Wie zien wel weer!

Kus xx

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey debs!
    Het is afwachten he... Maar wel bijzonder dat je ook die soort van innerlijke rust hebt. Vind ik wel herkenbaar. Je voelt die rust, maar durft het niet goed te voelen omdat je bang bent dat je 't mis hebt... Hmmm... Wanneer ga je testen? Wacht je tot na je NOD?

Het lijkt er inderdaad op dat het 3 januari gaat worden! Haha! Leuk leuk :D

Liefs Xx Deb

(en nee hoor, nog niet in slaap gevallen! Maar 't is nog steeds allemaal een beetje veel hoor.... Dus dat moment komt misschien nog ;) )

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha, Inkie toch! Nu lijken we in onze uitspraken zelfs al zusjes ;) hihihihi! Ben echt enorm benieuwd... Maar als je gewoon ongi wordt is het ook wel goed - weet je dat alles weer werkt en kan je weer verder. Have fun op kraamvisite!

Enne... tuurlijk kom ik dan 's middags al :D

Xx

7. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Inderdaad weer afwachten, maar dat komt wel goed!
    Wil zondag gaan testen, dat is dan 1 of 2 dagen voor m'n NOD. I hope so.......!

Ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in onze date hoor! Gelijk een goed begin van het nieuwe jaar :) !

8. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    dank jullie wel!

lieve inks tuurlijk...komt die he
    bij mij voor jou komt eruit;
    zwanger in dec.2008 van een meisje!

Wie weet! Hoe komen jullie erbij dat ik een jochie krijg hahah! wie weet

kus kus

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ja he :D Een SUPER begin zelfs....

O meis.. Zó spannend... En goed kijken he -> het kan best gebeuren dat 'ie eerst nog heel vaag is ofzo. Kijk maar bij Missy!

Mijn ventje komt zo lekker thuis... FIJN! :D

Kussie Xx

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Mis, ik weet het niet. Was het eerste wat in me opkwam. Trust your instinct ofzo! Hihi!

Heb je jezelf al gependeld of niet? Ben benieuwd!

Xx

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej Missy,
    zou je voor mij misschien ook een keer willen pendelen?
    Thanx mop!
    xx

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    jeetje dames wat een berichten :D
    Gefeli missy, super meis!

Ik voel me nog steeds moe.... anders moe, en heb steken in mijn linkerborst :( Niet constant maar wel vaak! haha verder gaat t redelijk :rolleyes:

Net gehoord dat vriendin van een collega van mijn mannetje zwanger is...ongepland 17 jaar, willen ze t waarschijnlijk laten weghalen... pff kan ik gewoon niet tegen op t moment :(
    Maar ja.....

Liefs Maaike

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Pfff... meis daar kan ik nu ook niet zo goed tegen hoor! Vanochtend was m'n ventje buiten gaan roken - had ie tegen het raam geblazen en "I love D" getekend in de 'waas'. Zegt 'ie later (toen we naar werk gingen) tegen me: blaas eens tegen het raam! Dus ik zag het... Gelijk bijna janken natuurlijk, hahahaha :) Errug... Maar dit is wel heel triest hoor... Zoveel mensen die het wél willen en niet kunnen. Bah!

Hmmm... Ik durf niks meer te zeggen van je klachten maar ben errug benieuwd. En het ziet ernaar uit dat het écht 3 januari wordt he meis! Leuk leuk!

Xx

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heerlijk he je manneke weer om je heen!
    Die van mij zit boven, een fotoalbum van onze bruiloft voor onze ouders aan het maken :) ! 'T is soms wel een schatje hoor!
    Hij is ook al steeds meer betrokken dus dat is wel heel fijn! Heeft onze 'moeilijke' periode laatst toch wel geholpen (en hetgene wat m'n lieve vriendinnetje tegen hem heeft gezegd :) !)

Maarre, geen pijn gister meer gehad :) :) ?!

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahhahahaha, je WIL gewoon dat ik dat soort opmerkingen plaats he?!

Jawel!! Het wordt écht niet minder zeg maar...

Wat had je lieve vriendinnetje dan tegen 'm gezegd? Klinkt absoluut als een schatje hoor! Heerlijk dat ie lekker betrokken is. Je doet het toch samen he!

Xx

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Jeej zeg, kan me voorstellen dat je daar ff niet tegen kan. Soms is het leven ook zo oneerlijk dan he!

Maar, speldenprikjes, hoge temp, anders moe, pijnlijke (.)(.)........... Ik weet niet hoor meis maar zou er misschien toch een testje tegenaan gooien :) ! Hoeveelste dag zit je nu?

xxx

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is het raak, ben je zwanger?
    Super vet cool!
    Gefeliciteerd!

Ik kreeg na de kunch mijn broek niet meer dicht, opgezette buik! En de steken blijven aan houden evenals de afscheiding...

X

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Whahahaha! Ik kan jouw opmerkingen al niet meer missen :) :) :) !

Maar m'n vriendinnetje (zelf 2 kids en een man die errug op die van mij lijkt :) ), had even haar ervaringen van het zwanger worden verteld. Hoe ze zich voelde, wat ze graag had gewild wat haar manneke toen allemaal deed en zei (en het dus net als de mijne niet deed :) )!
    Heeft dus toch geholpen :) :) !

19. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    lieve debbedebs..tuurlijk wil ik je pendelen...stuur maar pbtje!

oee zondag al...jaah kijk nar mij hij was heel vaag, maar nu staat het er toch duidelijk!

Ohh hoop het zo voor je!

Kus

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vraagje, kan het zo zijn dat als ik komende vrijdag mijn eisprong heb dat ik dan nu al zwanger kan zijn?
    Afgelopen weekend had ik mijn innesteling..
    Ik snap ´t niet!

x

Deel Deze Pagina