Hey Missy..nee ik heb helemaal geen bloedingen gehad..niet eens een innestelingsbloeding. Het zou bij jou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Het vruchtje is nog bezig met innestelen enzo. Als je vanmiddag de VK belt, zou ik het wel al voor de zekerheid vragen aan haar. Zij weten je te vertellen of het normaal is. Lijkt mij wel hoor. @Meisie: getver, ik moet er echt niet aan denken. Voelde je het van te voren aankomen? Had je voor jezelf een idee dat het niet goed was of kwam het uit het niets?
jah ik vraag het haar vanmiddga ook ff, ik ben wel erg onzeker. maar zo ben k met alles. maar het lijkt niet op een bloeding meer op een innesteling ofzo jah...want heb geen krampen of buikpijn. meiden ik ga ff de hond uitlaten, en een geb. visje halen op de markt hier...tot later meiden! Liefs,
nee hoop dat niemand het mee hoeft te maken dat gun je niemand natuurlijk.. maar het kwam uit het niets helaas dus heb me ook voor genomen dat als ik niet ogie ben ik pas ga testen na anderhalve week 2weken als het lukt hahahah meis geniet ervan en veel geluk met je wondertje liefs
He bah..nee moet er echt niet aan denken. Ik hou mezelf maar voor dat het gewoon goed gaat komen...Kans op MK is 1 op 10 dus ga er maar vanuit dat het goed blijft gaan. Ben je vrij vandaag?
tuurlijk gaat het goed ik heb avonddienst helaas maar ben morgen lekker vrij ik werk in een gokhal dus heb verschillde diensten.. ik ga ff wassen en spiek ondertussen liefs
zo ik ben lkkr koud en uitgewaaid, en nu heerlijk geb. visje voor me liggen... ik hoop voor ons dat alle zwangerschappen goed gaan! ook voor die nog nie zwanger zijn. Kus
Lekker vis! En is nog goed ook. En ja, we gaan hard duimen dat alle zwangerschappen nu goed gaan komen...
ow haha is dat zo? vind het gewoon lkkr, maar is het ook nog goed, na dan is dat mooi meegenomen haha... We gaan idd hard duimen!
Ja 1x in de week vette vis is goed, maar geen rauwe vis. Oh ja en niet van die voorverpakte vis uit de winkel zoals voorverpakte zalm. Dat is weer niet goed. Haring mag wel, als hij maar vers is en niet al de hele dag heeft gelegen..dus is heel gezond ja!
kee, na hij was iig erg lekker hihi, Ik kan om vier uur bellen voor een afspraak met de VK...heb nog wel de HA gebeld vanwege het bloeden, maar is innestelingsbloed, enwaarschijnlijk heb ik veel dunne bloedvaatjes daar lopen en ben ik gevoeliger daarvoor? ik vraag het straks nog wel ff na voor de zekerheid! nog twee uurtjes meis, en dan is je dag voorbij! of mag je al eerder nar huis? Kus
Nou, het is nu nog 20 minuten dus dat hou ik wel uit. Je zou het idd nog even aan de VK kunnen vragen hoor. Die weten daar wel meteen antwoord op. Ik ga zometeen vis eten Ga na m'n werk even langs de visboer. Mjammie!
Zo, ik heb op 4 november mijn eerste afspraak bij de VK en de 18e de 1e echo al! ze doen dat hier tussen de 6e en 7e week om te kijken of alles goed is, 1 of 2 kindjes, kijken of het hartje mss al klopt! Erg spannend dus allemaal! lkkr hoor Cathie! en morgen nog werken? of heb je weekend? kus
HUH?! Heb jij al zo vroeg een echo? Nu ben ik pas jaloers zeg! Ik moet nog 4 weken wachten tot mijn echo..en Debsel zelfs nog langer als ik! Ja ik moet morgen ook nog werken ja. Helaas.
@missy geweldig meis hoe voelt het nou zwanger...ik stuur je zo effe een pbtje! @cathie hoe is het meis....5 weken alweer haha! @meisie ja idd lekker klussen haha moet helemaal goed komen jij mag alweer bijn agaan testen hoe voel je je ?
Hoi Sjaan, ja 5 weken nu. Maar voor mij voelt het als een "pas 5 weken". Ik kan niet wachten tot de 1e echo en tot ik de 12 weken heb gehaald. Pas daarna kan ik denk ik een beetje rustiger ademhalen. Het blijft toch spannend! hoest met jou verder?
Heej meissies! Weekend! Zo daar ben ik echt aan toe! Schatje is spaghetti aan het koken mmm Ik ga morgen testen lieffies. ik hou het gewoon niet meer uit! Spannend hoor Zo ben weer eens kapot! Hoe is het hier? Liefs
Hey wijffie! Ga je toch een testje doen morgen? Ben heeeeeeeeel benieuwd hoor! Hier alles goed, moet alleen morgen nog werken..wordt weer een laaaaaaaaaange dag! En jij al weekend he? Lekker hoor.
He Cathie, ja ga morgen testen want word echt gek hier... Ik laat het jullie natuurlijk wel weten hoor maar heb er zelf geen goed gevoel over Ja heb al weekend idd, ben er echt aan toe! Fijn om te horen dat alles goed met je gaat meis! kus
Ik had de vorige keer ook geen goed gevoel en je ziet het. Kan nog van alles gebeuren. Gelijk laten weten morgen hoor! Ik ga zo lekker in mijn bed liggen. Ben weer erg moe zoals gewoonlijk..