heey meiden, Jah cathie zo vroeg al! Raar eigenlijk dat er zo verschil tussen kan zitten/? maar ben er zelf wel blij mee! @sjaan: voelt helemaal geweldig! ik zal je pbtje bekijken meis, @maaike, lkkr weekend! en mmorgen de dag! spannend hoor meis, zal voo rje duimen!
Hey lieverds! Hoe is het met jullie? @missy; wat fijn meis dat je al snel een echo krijgt. het is heel bijzonder.. ik heb echt een traantje weggepinkt toen ik het hartje van ons vlindertje zag kloppen! ik kreeg ook een echo met 7 weken ! zat bij de gyn @cathie.. spannend allemaal hoor. Ik leef met je mee @debsel; sis.. how are you @maaike; oe meis, morgen testen.. ik wórd me toch nieuwsgierig! @debbedebs; voel je je wat beter meiske? xxx
heey, inks ja ik ben er ook wel erg blij mee, want dan heb ik wat meer zekerheid over alles,....mijn verloskundige zei dat ze dat tegenwoordig deden, ook om te kijken of het wel goed groeit en of het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is enzo... Tis hier rustig vanaaf hihi, ik ben ook nu weg,...heerlijk bank hangen! Kuss en liefs,
Hoi Hoi, Een poosje geleden zat ik op de zelfde topic als jullie. was benieuwd hoe het met jullie ging en wie er allemaal al zwanger waren! leuk om te zien dat er al een paar zwanger zijn! Zelf ben ik nu ook zwanger! weet het sinds vrijdag! Nog bedankt voor de tips toenertijd en dat ik ff lekker mijn hart kon luchten..... super!
Heej lieverds! Hoe is het allemaal met mijn dinnetjes? @Maaike, morgen testen meis? Zoooo spannend! Ik ga heeel erg voor je duimen en morgen meteen even hier spieken hoor! Hoop echt heel erg voor je dat je een positest in handen hebt! @Missy, wat fijn zeg dat je al zo snel bij de verlos terecht kan en ook al zo snel je echo hebt! Hoe voel je je verder? @Cathie, hoe gaat ie bij jou meis? Kom je de dagen op je werk nog een beetje door? Spannend zeg de echo in het vooruitzicht! Kan me voorstellen dat het niet snel genoeg kan gaan! @Inkie, hoe gaat ie lieverd? Heb net een pbtje gestuurd! xx @Sjaantje, hoe voel je je meis? Heb je je ei al gehad denk je? En flink geklust? @Debsel, waar ben je moppie? Gaat ie goed? @de rest, hoe is het met jullie vandaag? Met mij gaat ie eigenlijk wel goed ! Ondanks m'n ontzettend pijnlijke (.)(.), de speldenprikjes in mijn buik, een weekgevoel bij m'n bekken en wat steekjes in m'n onderrug, gaat ie best goed! Voel me heel kalm en rustig, maar ben ook heel zenuwachtig. Kan heel de dag de glimlach al niet van m'n gezicht halen! Dus zondag toch echt maar een testje ertegenaan gooien ! Dikke kus
Spannend debbedebs Ik ga morgen idd testen en hopelijk heb jij zondag een posi test in je handen! Ik weet echt niet wat ik van mezelf moet denken eigenlijk! Heb er zo'n slecht gevoel over! Wil ook helemaal niet testen eigenlijk, zo bang voor die teleurstelling Test morgen wss vroeg dus zet het er neer zodra ik t weet... Liefs Maaike
Heej meis, is ook zo ontzettend spannend he! Je hoopt zo dat je positest, maar je bent ook zo bang dat het niet zo is. En als je test is het ook zo definitief, nu kun je nog gewoon hoop hebben. Maar anders ben je misschien gewoon te vroeg met testen en moet je een paar dagen later nog een keertje testen. Gaat goed komen lieverd! xxx
ooh kan wel janken van de zenuwen echt.... Af en toe denk ik echt: waar en ik aan begonnen hahaha! Nou ja zo snel slapen, is het snel morgen is het snel voorbij hahaha Kus
Daarom meis! Je moet er nog even doorheen! Lekker op tijd naar bed en dan is het zo ochtend! Dan valt er hopelijk wat spanning van je af! Ik denk aan je! Knuffel xx
thnx meissie, heb wel erg goede hoop voor jou wijffie Klinkt iig wel erg hoopvol! Ik laat het jullie morgen weten meisjes Kus voor mijn dinnetjes
Leuk clubje zo hoor, leuk dat er zon trouw clubje uit onstaan is. Ben benieuwd hoe het iedereen gaat verlopen. Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd en voor de andere die nog in spanning zitten....veel suc6 en ik duim voor jullie hoor. Ik vond het zo verschikkelijk elke keer die spanning van het wachten.....ik maakte me ook helemaal gek op deze site..... Vandaar dat ik dus even niet meer online was.....maar goed het kriebelde wel steeds om even te kijken....en nu ik zwanger ben kan ik het helemaal niet laten. Nog steeds vind ik het allemaal erg spannend hoor....eerst het zwanger worden....en nu ik zwanger ben hoop ik zo dat alles goed gaat.... nou ik ben benieuwd naar al jullie verhalen/ kwaaltjes/ onzekerheden/ blijheden ect....... Liefs
Marleen, ten eerste welkom terug en van harte met je zwangerschap! Zoals je hebt gelezen ga ik morgen testen en ben op van de zenuwen haha! Jij woont in flevoland he! Me to Liefs Maaike
Owww das vet spannend......... IK werd echt elke keer gek van de zenuwen en wilde het liefste elke dag testen....... Ik zal voor je duimen, weet dat het in spanning ziten echt geen pretje is......dus meid..zet hem op! Ik woon inderdaad in flevoland, zie dat jij in almere woont....ik zelf woon in dronten. das niet zo ver weg van elkaar. Grappig. Ik moet morgen mijn plas ook opvangen, maar dan voor moeders voor moeder...... Liefs Marleen
God debbedebs; als ik je 'kwaaltjes' lees.. heb er een heel goed gevoel over! die speldenprikjes en onderrugklachten zijn bekende hoor! moet je ook heel veel plassen.... ik ben zoooo benieuwd.. voel me dalijk wel alleen hoor, als niet zwangere maar je weet.. ben dan enorm happy voor jou en zie mijn pendels.. dan rijden we 3 januari met z'n 3en zwanger en wel naar almere xxx
oew missy thanks meis!vind het heel spannend....ben zo benieuwd... @maaike spannend morgen testen voor jezelf fijn he.....als ie nega is wordt je toch weer ff met de feiten op de neus gedrukt....en mss is ie wel posi! @debbedes.....ik denk dat ik of mn ei gehad heb of hij is vandaag heb heel erg last van afscheiding hoofdpijn misselijk moe....dus ik denk wel dat t mijn ei is!flink geklust dus haha!vanaaf ook nog even en dan wie weet! de rest van de lady's...ink ,meis, debsel...lj pfff wie nog meer IEDEREEN die hier elke dag trouw is hoe is het met jullie! xxx
hoi meiden: @debbedebs, ik voel me best goed, borsten doen heel erg veel pijn, hoef er maar naar tekijken haha en ik krijg last van mijn onderrug... normale klachten denk ik Spannend bijna testen meis! ik hoop het zo voor je! @marleen: gefeliciteerd meid en welcome terug! Ik weet er alles van, deze maand minder met zwanger worden bezig geweest en check nu haha..heel pril maar goed...hij staat er wel! @maaike, oef meis het is ook wel allemaal veel he, ik hoop toch dat je een posi test hebt morgen! gun het je van harte meis! liefs,
Hey Marleen, Ik was 1 van de eerste zwangere hier, alleen heb ik helaas bij bijna 9 weken én na een prachtige echo mét kloppend hartje een miskraam gehad.. Mijn lieve dinnetjes van dit forum hebben me goed opgevangen met lieve woordjes en .. ik ben weer terug hier! We hebben een flinke klap gehad met de miskraam (dit was een druppel op een jaar vol ellendige dingen). We wachten een menstruatie af en ik denk dat we er dan voorzichtig weer voor gaan.... Ene keer durf ik niet hoor, geen zin in 9 maanden spanning en wat dacht je van de eerste 3 maanden.. brrrr.. Aan de andere kant wil ik weer graag.. En zie pendels.. wie weet!? Succes meis..geniet ervan. xxx