Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Zooooooooooooo spannend maaike..
    ik hoop het zo voor je

hoeveel dagen van de cyclus zit je nu?
    x

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Jaja ik hoop het ook meis :D Ik zit nu op 27 dagen morgen dus 28 dagen!
    Joehoe met z'n allen naar Almere :D:D:D
    Wat gezellig zeg ;) heb er zin in :p

Liefs

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    lieffies ik ga lekker slapen :D
    Ik laat jullie morgen snel meer weten ;)
    Slaap lekker allemaal, werk ze voor degenen die moeten werken en anders lekker genieten van je weekend of vrij dag!

Luv you girls :p

-xxx-

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey maaike slaap lekke haha des te eerder ht morgen is!ik duim voor je!

dikke kus sjaantje

5. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @inkie27

Zow das een heftig verhaal. ben erg stil van geworden.......

Moet ook eerlijk zeggen dat ik elke dag zo druk bezig ben met het zwanger zijn....alleen al omdat je er gewoonweg niet van uit kan gaan dat het goed gaat.....

Natuurlijk heb je die hoop en ga je van het goede uit......maar ow het is zo spannend, ook al gaat het de eerste 3 maanden goed....dan nog kan er iets goed fout gaan.. dat maakt het zwanger zijn ook weer minder hoor....

Maar goed ik probeer me er niet teveel op te focussen.....

Maar wel erg fijn en goed dat je zo bent opgevangen hier! Vind het ook goed dat je er zo open over bent en verteld.....echt meis ik vind het echt erg sneu en hoop dat het de volgende keer voorspoedig zal gaan!

liefs marleen

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hoi marleen gefeliciteerd met je zwangerschap!wat een fijn gevoel ofniet zijn juliie lang bezig geweest?
    en voel je je goed liefs sjaantje

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Succes maaike!
    denk aan je
    xx

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he lieve missy,
    van harte gefeliciteerd meid. ohh echt super voor je. zie je een vruchtbaar forum.
    geniet er lekker van meid.
    liefs mies

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieverds,

sorry dat ik er even tussenuit was, 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gezeten :) !

Ga nu ook slapen, moet morgen helaas werken terwijl ik normaal altijd vrij ben, pfff.... Maar misschien goed om me zinnen een beetje te verzetten.

Ik denk aan jullie lieverds! En kom morgenochtend nog even kletsen. Ben natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar de test van ons Maaike!

Kus

10. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @sjaantje 85

We zijn niet echt heel erg lang bezig geweest. een half jaartje ongeveer. Ben in de 6de ronde zwanger geworden.....

Dus mag zeggen dat het wel snel gegaan is.

Zelf merk ik alleen nog niet echt heel erg veel. Alleen mijn borsten zijn wat gevoeliger.

Hoe lang ben jij al bezig dan?

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!
    Was vanavond effe met m'n schatje naar m'n ouders toe. Maar ja - net als bij al m'n vriendjes en vriendinnetjes is dat een uur heen én een uur terug. Dus nu net thuis en dadelijk meteen onder de wol! Maar moest natuurlijk nog effe bij m'n dinnetjes langs ;)

Inks: I'm fine sis! How are you? Echt heerlijk je nemo'tje weer zo vaak voorbij te zien komen. Dan realiseer je je pas hoeveel we je gemist hebben! ;) Enne... die pendels van jou zijn wel érg eensgezind hoor!

Maaike: O MEIS! Wat super spannend! Ik kijk morgen meteen zodra ik wakker ben! Moet vrij vroeg op ('effe' een afspraak in Dordt.... Bweeeeh!) dusss... Ben echt heel benieuwd lieverd!

Debs: meissie, het klinkt goed... Echt! Dus kan ook bijna niet wachten tot het zondag is. Ik wil het gewoon weten! Denk aan je hoor lieffie!

Marleen: welcome back meis! Leuk je hier te zijn. Klets lekker mee en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Missy: oeh! Das snel... Ik zou er bíjna jaloers op worden. Maja... Ons wachten zal ook weer beloond worden he! Geniet jij maar lekker van je snelle echo! Prima toch?! En verder 'lekkere' zwangerschapsklachtjes.. hihi :D

Cathie: hey meis! Dat gevoel dat jij 's nachts hebt als je zo moet plassen, heb ik niet hoor. Maar ieder lijf is weer anders! Ik heb misschien ook weer dingen waar jij geen last van hebt he :) Voel je je verder wel goed?

Sjaantje: hey lieffie! Hoe gaat 'ie? Fijn gewerkt vandaag? Jij bent toch ook altijd een lieverd he. Denkt ook aan iedereen!

Meissie: joh, we hebben het allemaal wel eens druk. Hartstikke leuk als je er dan weer wel bent toch?!

En verder iedereen die hier vandaag wat gezegd heeft (en die ik vergeten ben): hoe issie?

Hier zoals gezegd alles goed. Doodop, maar das niks nieuws. Vandaag weer redelijk wat last van m'n buik en ook wat steekjes in m'n schaambot, maar allemaal goed te doen. Proberen me geen zorgen te maken! Lukt aardig hoor ;) Vanmiddag schrok ik even - bij het afvegen had ik wat bloed, maar alleen kwam dat ergens anders vandaan. Ontlasting is echt een drama (sorry for the details, maar ik poep soms wel knikkers lijkt het - zo hard!) en dat 'zag' ik dan effe terug. "Gelukkig" daarvan zullen we maar denken :D

Nou meissies, ik ga lekker onder de wol! Luv you!

Xx Deb

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen iedereen ik ben de eerste vandaag!ben erg benieuwd maaike?
    ik ga me eigen omkleden moet om 8 uur beginnen ipv half 9........vanaaf mosselen eten bij schoonfam en gelijk lootjes trekken voor sinteklaaas!
    werkse vandaag en tot vanaaf laat!

kus sjaantje

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey dames!

Goedemorgen :D Ik dacht: ga gelijk effe kijken bij Maaike, maar nog niks hoor.... *Zucht* Ben zó benieuwd!

Werk ze allemaal vandaag (of geniet lekker van je vrije dag) ;)

Dikke kuss en liefs Xx Deb

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Morgen meisjes, ben er ook weer..op m'n werk. Pfff nog 1 dag doorploeteren en dan weer weekend. Gister ben ik om 8:30 uur in slaap gevallen :confused: Zo moe ben ik de laatste periode dus.

@Debsel: voel me verder toppie hoor! Verder geen rare klachten. Mijn (.)(.) doen niet eens zeer. Hopelijk is het allemaal een goed teken. Met jou verder ook alles goed?

Ik dacht kom ook ff kijken voor Maaike, maar die is nog niet wakker denk ik...

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haai debsel cathie ook al wakker ik moet echt zo gaan!maaik slaapt idd waarschijnlijk nog haha....werkse voor iedereen en de rest geniet heerlijk van je vrije dag!

dikke kus sjaantje

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Pfff... kan dan pas vanavond weer kijken :( Hoop dat ze binnen nu en een paar minuutjes nog komt!

Xx

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja idd.....jij bent al weer 7 weken!wat gaat dat snel....fijn dat het goed met je gaat!

@marleen wij zijn 16 juli gestopt met de pil....dus ook nog niet zo heel lang maar van mij mag t nou wel raak zijn hoor pfff wat een gedoe ik ben er zo mee bezig en kan het gewoon niet van me afzetten!maar als de duivels er dan toch zijn dan is het ook goed hoor dan gaan we gewoon weer voor de volgende ronde!
    maar we zijn deze maand flink aan t klussen dus wie weet.....

nou nu ga ik echt werken!tot vanavond dikke kus

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maaike! En..en..en..?

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Maaike, waar ben je lieffie?
    Is alles goed?
    Ik ben zo benieuwd......
    Kus

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen Debbedebs..alles goed met jou? :)

Deel Deze Pagina