Heej meis, ja eigenlijk wel goed! Heb erg vast geslapen en veel gedroomd (o.a. dat er tanden uit m'n mond vielen ). Ben alleen wel errug moe nog steeds! Moet vandaag helaas werken terwijl ik normaal altijd vrij ben, ppfff. Hoef gelukkig pas om 10u weg, maar ben vanavond ook pas rond 20u thuis! Heb nog steeds erg pijnlijk (.)(.). En daar heb ik nog nooit echt last van gehad! Hoe is ie verder met jou meis? Kom je je dagje op je werk weer een beetje door? En voel je je verder goed? Kussie
Hoi hoi meis. Ik heb vandaag een wat mindere dag helaas. Ik kan vandaag om de kleinste dingen al janken Snap er niks van. De krampjes worden wel minder, dus hopelijk is het allemaal een goed teken. Heb nog steeds geen latst van mijn (.)(.) gek genoeg, alleen gevoeliger tepels. Die zijn wel supergevoelig. Ik heb gevraagd of ik vanmiddag vrij mag nemen (nog geen antwoord op), want heb echt een K*tdag vandaag... Ik hou wel in m'n achterhoofd dat het voor een goed doel is allemaal
Balen meis! Hopelijk kan je vanmiddag lekker op tijd naar huis! Lekker met een dekentje, een kop thee of choco, een boek of film op de bank ! Klinkt toch goed he meis?! xxx
Ja zou inderdaad wel fijn zijn. Ik moet vanavond verplicht naar de verjaardag van m'n schoonzus toe (en dan m'n mond houden natuurlijk) en heb daar al helemaaaaaal geen zin in, maar ja. Gewoon ff 2 uurtjes m'n neus laten zien en weer lekker naar huis. Morgen ga ik voor m'n schoonouders koken en dan gaan we het hen vertellen. M'n ventje wil dat graag en kan het hem niet kwalijk nemen...
@sjaantje 85 Ik begrijp je helemaal......ik werd de dagen dat ik overtijd was altijd erg zenuwachtig......en ja als dan eenmaal de duiveltjes weer kwamen had ik ook zoietsvan ok nou door naar de volgende ronde.... maar de laatste dagen voordat ze komen, die zijn zoooo stress vol. @cathie Zie dat we even ver zijn! presies 5 weken en 3 dagen.....leuk. Heb zelf ook nog niet heel erg last van kwaaltjes. Alleen mijn borsten zijn iets gevoeliger en ik kreeg gisteren van de bewoners op mijn werk een opmerking of ik ongesteld moest worden hihihih want ik was volgens hun toch wel erg geprikkeld......oeps...... Laten we het daar maar op houden want ik wil nog niet dat ze weten dat ik zwanger ben.....is het nog veel te vroeg voor. liefs marleen
Heej Marleen, ik had je volgens mij nog geen welkom geheten, dus bij deze: WELKOM! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat alles goed met je! Liefs Deb
Hoi Marleen, welkom op het forum. We zijn idd even ver. Ik heb het ook nog niet verteld op m'n werk. Daar wacht ik mee tot ik de "veilige" 12 weken gehaald heb. Mijn ouders en zusje weten het wel. Mijn moeder kan ik niet geheim houden, want die had het anders zelf wel geraden... Wanneer heb jij je eerste echo? @Debbedebs..die Maaike blijft lang weg he?
Dank je wel debbedeps Met mij gaat het wel goed.....ben alleen soms wel erg gespannen. Bang dat er iets fout zal gaan. Maar probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten want die stress is ook niet goed voor de baby. Zie dat jij over 4 dagen kan testen? spannend hoor......maar zo te lezen heb je al wel veel last van kwaaltjes......ben benieuwd
@ Cathie Ik heb 27 november de intake en dan 2 december de echo..... dus moet nog even geduld hebben... Kan voor mij niet snel genoeg 2 december zijn hoor. Wanneer heb jij de echo dan?
Hoi Marleen, Ik heb 19 november intake en 27 november de 1e echo. Dus ik kijk er ook naar uit. Echo is 1 dag na mijn moeders verjaardag, dat is wel grappig. Bij jou duurt het idd. ook nog even. Ben je ook zo ongeduldig? En die angst snap ik hoor! Heb ik ook last van. Wordt nu wel wat minder maar helemaal gerust ben ik toch nog niet..dat ben ik met de 12/13 weken pas.
Ja ik ben ook erg ongeduldig hihihi.....maargoed dat zal ook wel heel normaal zijn. Je mag zelf eerder dan mij.,....wel tof hoor! ben benieuwd
Ja ik ben ook heel erg benieuwd. Echt een geruststelling als het hartje goed klopt denk ik. Verder eet en leef ik momenteel zo gezond mogelijk! Acuut gestopt met roken, koffie moet ik niet meer (STINKT bleeh) en eet zo gevarieerd mogelijk en elke dag foliumzuur en 2 stuks fruit. Dus ik doe het hopelijk goed! Dus nog 3 weken tot intake en nog 4 weken tot 1e echo!
Goed bezig.... Ik slik vanaf dat ik gestopt ben met de pil Foliumzuur. Ook probeer ik zo gevarieerd mogelijk te eten....vis groente en fruit.... Dat fruit lukt me wel want mijn man is fruitteler....dus appels en peren genoeg hihihh... Heb smiddags altijd wel erg trek in iets hartigs.....dus warm zo af en toe een soepje op...... Ben dus wel een beetje aan het snoepen hihihhhi Roken heb ik nooit gedaan en koffie drink ik zo af en toe (3 keer in de week) Maar goed dat je gestopt bent met roken, is het beste voor je kindje! lastig? of is het wel makkelijk nu je wel moet?
Ik had gedacht dat het enorm veel moeite zou kosten om te stoppen en ja sommige momenten zijn wel moeilijk, maar ik ben nu bijna een week gestopt (in 1x) en ik heb er tot nu toe vrij weinig moeite mee. Tja, ik doe het voor die kleine hummel he? Verder probeer ik wel zeker 1x in de week vette vis te eten en verder veel groenten. En ja af en toe een patatje mag ook wel Foliumzuur slik ik ook al sinds het stoppen met de pil. Ik ga nu over op Mama en Baby van Dagravit. Daar zit ook foliumzuur in en de andere nodige vitaminen en mineralen voor je baby.
Ik heb de eerste maanden zelf davitamon femnatal gebruikt.....dat zijn ook multivitamines met foliumzuur... Nu ben ik over op de zwangerschapsvitamines (inclusief foliumzuur) van Vsm puur mama. ze zeggen dat eigenmerk en a merken nietveel verschillen qua kwaliteit enzow....zal wel tussen mijn oren zitten hoor maar heb toch liever davitamon of iets van vsm dan eigenmerk....
Ja, ik heb zelf geen idee. Ik had altijd die "gewone" foliumzuur pillen, maar nu ik zwanger ben, wil ik ook wel wat meer multivitamines in m'n systeem hebben voor de kleine. Meer kan ik niet doen en dan maar hopen dat uk blijft hangen daar..
Hoi, Hoe is het hier? Heb weer druk weekje achter de rug, veel werken, weinig slapen we kennen het wel. Ben nu megamoe, maar komt goed... Hoe is het hier met de mama's in spe? En hoe zitten we met de NOD's? Misschien ook leuk om daar een lijstje van bij te houden? kus
morgen dames, sorry dat ik niks van me heb laten horen, mijn test was nega en was er ff kapot van, sorry! Ben na een lange tijd nog ff in slaap gevallen en werd net pas wakker! Stiekem had ik goed hoop.... maar goed! Ik ben niet zwanger dus doe voorlopig die k*t testen niet meer... heb er ff genoeg van. Sorry meiden maar mijn dag is echt ff k*t! Kus, wel lief te horen dat jullie aan me gedacht hebben
Maaike, he meissie wat balen! Ik kan me goed voorstellen dat je je nu k*t voelt hoor..misschien was het nog te vroeg, dat kan ook he? Ik voel me ook k*t vandaag hoor en heb vanmiddag lekker vrij genomen, dus ga zo lekker naar huis toe en op de bank liggen. Kop op meissie, het komt echt nog wel.