@ debsel82 Ik krijg mijn eerste echo 2 december....dan ben ik 10 weken.....dus das niet erg laat.... Ik bereken mijn zwangerschap vanaf de dag dat ik echt begon te vloeien (eerste dag van mijn laatste menstruatie). Vorige maand was het bij mij erg raar gegaan. Ik heb altijd een normale cyclus van 28 dagen. Maar ik was 2 weken over tijd....teste alleen maar negatief en toen kwam er steeds een beetje bloed.....dat heeft denk ik wel 5 dagen geduurd en toen begon ik echt te vloeien (maar 2 daagjes)... Ik reken dus pas vanaf de dag dat ik vind dat ik echt begon te vloeien.... Volgens mij kun je die andere dagen ook niet meetellen...toch? zal wel lekker zijn haha dan zit ik nu in week 6.... Maar hou het liever op save dus 5 weken en 3 dagen..... Wel fijn om te merken dat er veel meer mensen zijn die het allemaal erg spannend vinden. De eerste weken zijn sowiso het engst maar hoever je ook bent het kan altijd mis gaan.... Maar goed daar moeten we niet van uitgaan ...anders kunnen we helemaal niet meer genieten......
Lekker hoor Cathie, geniet er maar lkkr van dat je al weekend hebt Het gaat.... hahaha, voel me gewoon k*t eigenlijk hahaha Af en toe get gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat Waarom voel ik niet gewoon wat als ik echt wat moet voelen hehe kus
hey cath echt goed van je dat je gestopt bent met roken en lekker thuis super he ja het zal wel aan het weer liggen geniet lekker van je vrije dag want straks moet je weer weg xxxx
heey cathie, geniet er maar lkkr van hoor, meis.. Hier gaat het goed, zit nu gezond an de fruit haha, en ga zometeen heerlijk filmpje kijken op de bank..of boekje lezen. Vanaaf komen mijn ouders op visite, dat wordt echt moeiljk om mij mond dicht te houden haha volgens mij straal ik het uit! fijne verjaardag vanaaf..al heb je der geen zin an! kus
Ach meis, ik weet hoe het voelt! En zo'n tosti'tje klinkt echt wel erg lekker Ik merk dat ik veel minder zin heb in eten... Soms ineens wel en dan 5 minuten later moet ik er alweer niet aan denken. Gelukkig nog wel alles binnen moeten houden, maar soms boer ik zo erg dat m'n eten of drinken wat net naar binnen is gegaan er bijna weer mee uitkomt Niet lekker maar ja... Het blijft nog binnen! Straks tennissen... Niet heel veel zin in, want ben hartstikke suf! M'n ventje is heel schattig in slaap gevallen op de bank. Lijkt mij ook wel wat, maar dan ben ik straks helemaal niks meer waard Succes op de verjaardag meis.. Wat moet dat moet, maar leuk is anders!
Das waar, bij 10 weken is redelijk normaal. Duurt lang he, wachten? Ik tel ook vanaf het eerste bloed. Heb het er nog met de huisarts over gehad vanaf wanneer ik nu moest tellen. Bij mij liep de vorige cyclus ook niet helemaal normaal. Had op maandagavond helderrood bloedverlies. Op dinsdag bruinverlies. Woendsdag NIKS. Donderdag en verder écht ongi. Huisarts zei dat ik tóch maandag moest nemen. Dus dan doen we dat maar! Ach, bij de echo kunnen ze vast vertellen hoe ver ik écht ben. Wel spannend! Neej, je moet er niet van uitgaan dat het misgaat, maar je houdt er toch soms wel wat rekening mee he?! Alles wat je voelt is ook 'vreemd' he, dus ja... Je weet gewoon niet wat goed is en wat niet Pfffff! Gelukkig kun je hier lekker je ei kwijt he?! Vind het ook heerlijk om bij jullie te mopperen en te horen of dingen normaal zijn of niet Dus thanks! Xx Deb
Frustrating lieverd... Kan het me helemaal voorstellen! Vind het echt super rot maar weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Niks kan het 'beter' maken he. Voel je nog steeds wel vanalles? Nogmaals... het kan ook gewoon te vroeg zijn he. Er was echt helemaal niks te zien? Kussie!
pff ff vraagje aan de zwangere onder ons.....mijn tieten lijken nu al wel vet te groeien hebben jullie dat ook al? k heb net een nieuwe bh gekocht namelijk gewoon mijn oude maat, maar hij past niet eens goed haha ze floepen er uit! Kus van mij
Hahaha missy toch! Ze zijn bij mij wel wat gegroeid, maar ik was net wat afgevallen dus past alles weer prima. Als ze zo flink groeien, moet je misschien overwegen zo'n beha bij de prenatal te halen die meegroeit. Als het niet lekker zit is het ook niks he! Je ventje blij of is het geen borstenman ? Hihi!
pff nee ik was net begonnen met lijnen, ben veel te zwaar eigenlijk,..maar jah kan ik nou niet meer veranderen.... Jah hijs wel blij jah hahaha maar vind het wel beetje vroeg om te groeien hihi, k was al ant kijken op internet bij prenatal...toch daar maar ff heen dit weekend. maar goed wel een teken van zwangerschap en dat maakt me wel blij!
Ha debel, ach ja voel me weer beter ga aan de schoonmaak maar even Nee er was echt helemaal niks te zien... ook mijn mannetje zag niks Maar ja ben nu eigenlijk heel erg misselijk sinds 3 dagen en dat zakt niet af... en af en toe wat steekjes in mijn buik... verder nix ooh ja en jeuk aan mijn buik... Hoe voel jij je meis, nog helemaal op die roze wolk? Kus
@ debsel 82 Ik reken dus niet vanaf de dag dat ik begon de bloeden....dat was namelijk 18 september....toen en ook 20 en 21 september heb ik zo af en toe een beetje gebloed..... Pas dinsdag 23 september begon het heel erg te bloeden...vanaf die dag reken ik dus pas......Dat betekent dat het dus altijd mee kan vallen met de echo..... Zelf merk ik nog niet heel erg veel van de kwaaltjes....vind wel grappig om te lezen dat jullie al erg last hebben van je borsten.....die van mij zijn ook wel wat gevoeliger hoor....mijn oppaskindje sprong net boven op mijn (.)(.) en dat deed dus best wel erg zeer.... Veder voel ik mij erg opgeblazen...elk moment dat ik even alleen ben pak ik meteen de kans om even mijn broek los te doen...pffff wat een opluchting dan weer even....moet ook zeggen dat ik erg veel plas....ben vanaf vanochtend bezig voor moeders voormoeders en heb nu al een hele fles/bus vol! Ook ben ik nogal snel geprikkeld.......helemaal lastig want mijn zus woont met haar man tijdelijk bij ons in....pffffff ik irriteer me opeens mateloos aan alles terwijl het een paar weken geleden nog helemaal geweldig ging......oepsie.....Nou ja....zolang ik er maar alles uitgooi en eerlijk blijf dan zal het wel gaan..... Misselijkheid heb ik nog niet echt gehad......terwijl juist dat een tastbaar kwaaltje is.....heel veelmensen die misselijk zijn willen het niet en vinden het verschikkelijk....dat begrijp ik wel....maar als je niet last van misselijkheid hebt is dat ook wel lastig hoor.....je leest er zoveel over en dan ben ik juist bang van oeeeeehhh...ik ben niet misselijk...zal dat een teken zijn? Hihihi ik moet me gewoon niet te gek maken.... maar dat is dus ook weer makkelijker gezegd dan gedaan
he meid, ja dat kreeg ik ook rond de 7weken.heb wel een bh gekocht die meegroeid. maar hij zit nog niet zo lekker(zit geen beugel in), maarja je borsten kunnen nog meer gaan groeien natuurlijk tijdens de gehele zwangerschap .en ook onderbroeken moeten vervangen worden. hahaha.ja meid we mogen straks gaan shoppen. heb ook al een zwangerschap broek. zit heerlijk. omdat mijn buik ook is op gezet, maar je gaat het al een beetje zien. @cathie:geniet er lekker van vanmiddag meid, dat verdien je hoor. liefs mies
He maaike wat balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je er even helemaal de balen van hebt... Wie weet is je cyclus wat langer en als je weer over de 40 dagen test is ie wel positief? Tja, ik wil het ook zo graag voor je.. Dikke kus
Thnx lady's voor jullie medeleven Ik heb de positiviteit weer terug gevonden hoor Het gaat weer goed met me en we gaan er weer tegen aan hoor We klussen vrolijk verder en kijken over 25 dagen wel weer waar we staan Het heeft ook geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten, daar wordt je al helemaal niet zwanger van haha Dus kop op en geen gezeur meer van mijn kant Hoe gaat het met jullie allemaal? Bijna weekend voor jullie?! Nog leuke dingen op de planning meissies? Liefs
Hey lieve maaik, Fijn dat je niet bij de pakken neer wilt zitten maar... jij mag best even je frustraties kwijt hoor meis! Moed houden, ik ken het een beetje Wij hebben een rustig weekendje voor de boeg en jij? xx
lieve maaike, je mag altijd ff je frustraties kwijt hier hoor! daar zijn we toch voor lieverd, Maar wat fijn dat je toch weer zo positief bent! ik wens je een heel fijn...(klusvol)goed weekend!
Haha ja die frustraties zijn er uit hoor... Mocht van mezelf ff flink janken vanmiddag en nu is t weer goed Wij gaan morgen ff kerstshoppen, nou ja de bedoeling is om meer ff te kijken... Welke kleur gaan we dit jaar doen haha! En tja als jullie 3 januari komen moet ie wel errug mooi zijn hoor Zondag niks gepland, miss uitgebreid koken ofzo Liefs Maaike
leuk hey, kerstshoppen! Ik ben zelf een enorme kerstmuts, vind het een heerlijk tijd. En zodra de goedheiligman met z'n knechten weer vertrekken, zetten wij de boom. Super veel zin in.. Ik zit er aan te denken om met schatje een weekendje naar Dusseldorf te gaan ofzo.. daar schijnt nogal een mooie kerstmarkt te zijn.. Waar ga jij kerstshoppen? kus