Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    he dames,

alles goed hier, net de vk gebeld en mag 16 oktober komen. eerst gesprek andere keer een echo. spannend hoor!
    't gaat verder allemaal wel goed, niet echt last nog van kwaaltjes. ik hoop zo voor jullie allemaal dat het de volgende keer lukt. duim voor jullie dames.
    liefs mies

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Brullen :D
    Ze zijn er ook helemaal van ondersteboven maar het is nog zo onwerkelijk he. Gisteren hadden we feest van schoonouders en toen m'n schoonfamilie hun feliciteerden, werden ze best emotioneel want ze kunnen het nog met niemand anders delen dus praten ze er met andere ook niet over. En als dan ineens iemand je zo feliciteerd...
    Maandag hebben we de echo en ben ik in de 7e week beland. We wilden wachten tot week 8 met vertellen tegen vrienden en familie maar als maandag de echo goed is, dan ga ik m'n ouders niet meer langer kwellen met "het nog even voor je houden". Ze wilden het trouwens zelf nog lekker geheimhouden omdat het nog zo pril is.

Oja, ik heb met m'n ouders de 2e test gedaan (zie album). Was heel speciaal. En voor hun en schoonouders hadden we een mooi gedicht ingelijst...
    Heb toch zin om het ook aan m'n 2 lievelingstantes te vertellen :D
    Je kunt alles wel lang geheimhouden maar ook na de 12 weken kan het misgaan he. En dan heb je ook je mensen nodig.

Hoe voel je je?
    Ik heb nog steeds last van (.)(.) en ook van veel doorzichtige afscheiding. :( Ben iedere keer bang dat het een andere kleur is maar so far so goed.

Knuffel Inkie

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meis,

Ja schoonfamilie weet het.. Maandag krijgen we de echo en dan geloof ik niet dat ik nog langer zin heb om m'n mond tegen m'n vriendinnekes te houden hoor.
    Balen van de :evil: voor je maar.... op naar de volgende ronde idd!

x

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey die Deb,

Ja 2 goede vriendinnen van me weten het.
    Maandag echo!
    Hoe voel jij je? Gewoon tellen vanaf eerste dag rood bloedverlies (dus geen bruin).. heb ik ook gedaanxx

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey debbedebs,

Goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad.
    En bijna eisprong zie ik in je banner! KLUSSEN! ;)
    Dat is een voordeel als je niet in verwachting bent want.. ik moet je zeggen dat ik het klussen nu niet zo goed durf hoor. Ik weet het, het kan geen kwaad maar het idee.. BRR.

Ja maandag echo, zo enorm spannend!
    xxx

6. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi dames,

@inkie: ja idd heb ook last van doorzichtige afscheiding. maar dat zegt toch niks?
    wel heel leuk ja de reactie van je ouders.
    ik denk dat m'n moeder heel de middag gaat janken. ze worden voor de derde keer opa en oma. en ik ben hun jongste dochter. dus m'n vader zal wel trots zijn. en mijn schoonouders hebben 10 weken geleden te horen gekregen dat ze opa en oma werden voor de eerste keer van m'n schoonzus. dus echt super spannend. was 't maar zaterdag.haha.onze zussen vertellen we het weekend daarna. en de rest in de twaalfde week pas. Ik wil het zo graag tegen iedereen zeggen, maarja gaat niet.

@debsel: hoe gaat het allemaal meid?succes met het klussen he meid.
    kan al een beetje er aan wennen dat het wel zo is. we praten er samen al voorzichtig over. maar ik vind het nog zo moeilijk, ben zo bang dat het
    verkeerd gaat. (sorry dat ik er zo over zeur)
    maar goed, we wachten af en 16 oktober naar de vk. hopelijk gaan die 6 slopende weken zo voorbij!

fijne avond dames.
    liefs mies

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hoe gaat ie hier meiden, wat leuk om te horen dat de familie van de zwangeren onder ons zo leuk en fijn hebben gereageerd! :D Super :p

Bij mij nog niks te bekennen hhihii!

Liefs Maaike

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Dag dames hoe is het met jullie allemaal!wat leuk om te lezen hoe de fam reageert!
    Bij mij is het op het moment even helemaal kl#te sorry hoor.....maar merk gewoon echt dat mijn hormoonhuishouding helemaal van slag is....ben ene moment vrolijk andere moment huilen pfff lekker katten tegen me mannetje....aaah zielig en zo ben ik helemaal niet...wat moet ik hier nou mee ben zoooo onrustig slaap slecht pfff sorry hoor even klagen ben vorige week ongi geweest dus daar ligt t ook niet aan!
    @maaike spannend hoor vindt je t niet lang duren?heb je niet de neiging om nog een x te testen?
    @inkie en mies lekker genieten ervan?al leuke dingetje gekocht of nog maar even mee wachten?
    en de rest druk aan de klus hihi
    nou dames tot de volgende keer maar weer !
    liefs sjaantje

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    He Sjaantje, nou ik snap je wel hoor!
    En ja ik vind het wel k*t hoor dat het zo lang duurt!
    Wil gewoon ongi worden... Ja heb wel de neiging om te testen maar heb ze expres niet in huis gehaald :p
    Je weet hoe dat gaat hehe :D

Liefs Maaike

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nou maaike je kunt nu nog alle kanten op he!zolang de duivel er nog nie is!ben erg benieuwd en anders gewoon ronde 2 in.....we houden elkaar op de hoogte he!succes met alles liefs sjaantje

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Ja hou jullie op de hoogte!
    Wel vervelend dat je je zo rot voelt!
    Ik heb t ook een paar dagen gehad hoor....
    Echt janken om niks, zelfs als ik me een beetje pijn deed hahaahahhaha :p
    Ach ja bij mij is t weer overgegaan, komt bij jou ook vast goed! we moeten posi blijven he meid!

Liefs Maaike

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ooo pff ja verschrikkelijk he....wat heeft een vrouw het toch allemaal zwaar he hahaha idd komt ook wel weer goed maar op t moment is t gewoon even lastig....mijn mannetje moet zo gaan werken ik ga lekker in bad trek mn huispakkie aan en ga heerlijk op de bank met mijn lieve hondje alle soaps kijken en wat lekkers erbij!haha dan komt t wel goe denk ik fijne avond nog liefs!

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje: kop op meid! En het geeft niks het af en toe er effe uit te gooien hoor... Kan je ventje vast wel tegen ;)

@ Maaike: pffff.... wat duurt wachten dan lang zeg! Slim om ze niet in huis te halen inderdaad!

@ Mies: je zeurt niet joh! Dat maakt toch helemaal niet uit! En met mij alles goed hoor. We houden de moed erin! Volgens m'n banner vandaag m'n eisprong, maar ik denk eigenlijk dat ik 'm nog moet krijgen. We wachten het maar af! Vanavond toch nog effe 'verplicht' klussen :) Lekker naar je echo toeleven! Gaaf joh!

@ Ink: kan me ook wel voorstellen dat het eng is... Maar in het ergste geval krijgt het ukkie er een kuiltje van in z'n (of haar) kinnetje :) Nee, zonder gekheid: doe wat goed voelt. Ik voel me prima! Gewoon maar effe afwachten allemaal... Jeetje joh... Gaat snel he! Zo doe je een test, en voor je 't weet krijg je al een echo! Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen! Xx

@ debbedebs: ik kijk ook meteen als ik van m'n werk kom hoor ;) Maar de afgelopen twee weken waren toch een soort 'rustpunt', omdat ik wist dat ik niet zwanger was en tóch moest wachten op m'n ei. En die rust was ook wel even lekker... Gewoon klussen omdat we (alleen maar) zin hadden enzo...

Fijne avond allemaal he meiden!
    Liefs, Deb

14. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey mensen,
    Wat spannend hier allemaal.
    Ik heb op 1 sept de eerste dag van mijn laatste ongi gehad.
    Kan er mij iemand zeggen vanaf wanneer ik dan best een testje kan doen? Ik zit ook nog maar in de eerste ronde en mijn cyclus zal zich natuurlijk nog moeten aanpassen, maar ergens hoop ik toch stilletjes omdat mijn borsten gevoelig zijn en ik toch een raar ongi gevoel heb ik mijn buik. Normaal volgend de calcuator hier zou de innesteling op 20 sept geweest zijn, dus kan ik dan al testen of moet ik echt mij NOD afwachten?
    Grtjs.

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Haihai ,welkom :D

Je moet echt je ongi afwachten om te testen, het kan wel eerder maar vaak is ie nega haha geloof mij maar ;)
    Voor mij ook eerste ronde en ben ook nog niet ongesteld. nu iets van 10 dagen overtijd! :(
    Dus ja tis ff afwachten geblazen meid ;)

Liefs Maaike

16. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Maaike, dank je. Ik word er wel gek van. Zit echt aan niets anders te denken hé. Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.
    Heb lang gewacht om aan kinderen te beginnen, maar nu we eraan begonnen zijn, kan het niet snel genoeg gaan....
    Maar goed, dan zal ik mijn ongi wel afwachten... allé proberen toch.. :)

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hihi precies hetzelfde als mij dat ongeduldige!
    Had ook niet gedacht dat dit mij zo zou bezig houden!

Succes met wachten en hou me op de hoogte!

Liefs Maaike

18. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Voor jou ook veel succes hé Maaike!
    Ik hou je zeker op de hoogte.
    Volgens mijn banner nog 7 LANGE dagen.... voor ik kan testen :)

Grtjes.

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Haai Nans! Tja.... we kunnen er allemaal over mee praten. Als je er eenmaal aan begint, dan kan het niet snel genoeg gaan! Nog 'even' afwachten meis... Liefs!

En Maaike: ik moet nog steeds wennen aan je nieuwe plaatje ;) Ik was je eerst effe 'kwijt'! Xx

20. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Deb, inderdaad, ik denk dat iedereen hier wel een beetje ongeduldig is.
    Ik zie dat jij je eisprong hebt vandaag, dus "klussen" is de boodschap hé! :) Veel succes!

Grtjs Nanske

Deel Deze Pagina