Ik ook hoor Inkie vind t zo'n gezellige tijd Koop het liefst de hele winkel leeg! haha Bij ons zit een ranzijn... die is wel leuk maar gaan denk ik toch naar de intratuin hihi! Dusseldorf he? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.... En idd na 5 dec staat onze boom ook al hoor Heerlijk Kus
hier nog zo`n kerstfanaat hoor! als de beste sint land uit is , begin ik ook met het huis te transformeren ...vind het zoo gezellig! Ook nu met het donkere weer vink ik het gezelli,..kaarsjes aan, lampjes aan,op de bank, filmpje kijken heerlijk! Fijn weekend allemaal!
Weekeind he Ik heb net wel lekker gegeten hoor! Jij ook een beetje? Kijk even tussendoor op deze pagina....moet zo weer weg.. heb een vergadering en helemaal geen zin. pfffffff Hopelijk snel klaar want ben erg moe....verlang naar mijn bedje... Jij dus lekker geshopt maaike? is wel ff lekker om jezelf te verwennen he! moet je van genieten! Je hebt het verdient! fijn weekeind xxx
He Marleen, balen he vergaderen Ik ga morgen shoppen met mijn mannetje! He succes nog vanavond Liefs Maaike
Heej meis, ik voel me geestelijk eigenlijk heel goed, heel rustig, kalm en positief! Lichamelijk aan de ene kant heel hyper af en toe (meestal ) heeeeeeeel erg moe! Is dit een goed teken volgens jou ? xx
Ohhh lieverd, vind het zo erg voor je! Had zo'n ontzettend goed gevoel voor jou! Misschien is het nog gewoon te vroeg he meis! Maar ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Ik denk aan je mop! Kus
Thnx debbedebs Gaat alweer goed met me hoor! Zoals je waarschijnlijk wel hebt gelezen Hoe issie met jou meis? Kiss
Heej lieverd, goed om te horen dat het herkenbaar is ! Heb vandaag weer erg veel last gehad van allerlei dingen. Veel misselijk en rommelende darmen, zowel gister en vandaag al 4x per dag moeten poepuh ! Verder smaakt me niks, doen m'n (.)(.) erg pijn (heb ik nog nooit gehad!) en heb ik af en toe steken in m'n schaambot. Zondag testen...... Hoe gaat ie met jou mop? Vanmiddag weer getennist? Lekker weekend voor de boeg? Dikke kus
Heej lieverd, zo ver was ik nog niet met lezen ! Maar ik ben blij dat het al beter met je gaat! Je bent een toppertje! Dikke kus
Je bent een schat! Ik moet nog even afwachten, maar het is iig fijn om te weten dat jij er een goed gevoel bij hebt! Heb ook aardig veel pendels voor nu, dus ik ga maar hopen dat alles uitkomt! Ga je nog iets leuks doen dit weekend meis? xxx
Oh ja, dat is waar! Had ik al wel ergens gelezen, maar even vergeten! Leuk zeg! Maak er maar een paar fijne dagen van samen met je moppie! Ik heb ook (eindelijk) een rustig weekend voor de boeg. Morgenavond een etentje met de familie en zondagochtend naar de kerk ivm een dienst voor het overlijden van de moeder van m'n hubbie. Ben alleen niet zo'n kerkfanaat en de dienst begint al om 10u ! Van te voren natuurlijk testen......
De moeder van je hubbie? Jeetje was ze wel jong nog dan ofnie? Hoop wel dat je een posi test hebt hoor meis, tis echt niks elke keer een nega test in je handen hebben Kus
Ik weet het lieverd, dat is echt ontzettend vervelend! M'n schoonmoeder is zondag precies 3 jaar geleden overleden aan kanker. Verschrikkelijk was dat (en nu nog steeds). Ze was toen 60. xxx
Oh jeetje, sterkte dan meis, mijn schoonmoeder heeft ook kanker, nou ja eerst borstkanker en daarna uitstraling naar ribben en longen, maar is nu weer schoon Dus het blijft altijd spannend.... Zou wel een mooi gebaar zijn als je zondag posi test lieffie, Bedankt voor je bericht op hyves trouwens Kus