Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hoi allemaal! Hoe gaat het verder met iedereen hier? Wij hebben gisteren een heerlijke avond gehad. Night of the Proms was echt super :D Wel laat naar bed, dus ben suf maar was het waard! Nu krijg ik dadelijk lekker verse jus met magere yoghurt van m'n schatje! Hmmmmmm :p

Meissie: ik kan me zeker ook in jouw situatie voorstellen dat je niet voor je NOD wilt testen. Ergens is het ook niet verstandig en kan je beter een paar dagen wachten. Maar ja... Heb het zelf ook gedaan! (kwam dan ook negatief uit...) Zou het erg knap van je vinden als je 't redt tot 2 weken na je NOD, maar het is sowieso een heel goed streven! Enne... hopen dat het beloond wordt dan he :)
    Sjaantje: hey lieffie! Een witte boom lijkt me ook erg mooi zeg... En je ei waarschijnlijk gehad... Dan wordt het nu weer spannend! Wat duren een paar weekjes (tot je NOD) dan lang he?! Hoop dat je gevoel klopt en het goed genoeg is geweest. Was het een leuk halloween feest in het café gisteren?!
    Ikheid: hey meis! Jij moet nog een weekje wachten... Ga je wachten met testen tot na je NOD? Of gaat dat niet lukken? Buikpijn kan een symptoom zijn van allebei: ongi of zwanger. Dat maakt het zo lastig he?! Maar heb je normaal als je ongesteld moet worden al ruim een week van tevoren last van je buik? Misschien is dat dan een aanknopingspunt. Meesten weten het hier niet zo goed omdat ze altijd (ik inclusief) aan de pil hebben gezeten... Jij ook of niet?
    Maaike: hoe is het met jou lieffie?!
    Missy: dat je je mond kan houden zeg - errug knap! Nu zijn er hier ook heel veel mensen die het níet weten, maar toch ook wel wat die het wel weten hoor.... Wel leuk om af en toe wat te kunnen delen. M'n ouders reageerden ook nog veel leuker dan ik had verwacht eigenlijk! Denk dat je 't voor je moeder niet lang meer verborgen zult kunnen houden ;)

Nou meiden, heb vast niet iedereen gehad, maar ben te suf om alles terug te gaan lezen.... Enne... Denk toch wel aan jullie allemaal hoor :)

Liefs Xx Deb

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey lieffie!

Hier gaat het goed hoor! Heb wel meer last van misselijkheid - een soort 'weeïg gevoel' in m'n buik. Heel vervelend, maar niet overgeven ofzo. En verder vermoeidheid he! Voor de rest valt het reuze mee ;)

Pfff... als je zeker weet dat je ongi wordt, dan het liefst ook maar zo snel mogelijk he! Is er echt totaal geen kans dat je niet ongi wordt? Nou ja... Het is wel goed ervan uit te gaan dat het níet zo is, dan kan het alleen meevallen.

Hoe gaat 'ie verder?

Kuss Deb

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hai Debsel met mij gaat het heel erg goed!
    Gister hebben mijn lieffie en ik besloten dat we gaan trouwen :D:D:D Ben zoooooooo blij.... Het wordt geen uitgebreide bruiloft want dat kunnen we gewoonweg nooit betalen.... het wordt intiem.... op maandag trouwen met paps, mams en broertje en thomas zijn ouders en zus... en dan zaterdag een klein feestje of etentje met dierbaren... geen jurk dus... tenminste geen trouwjurk, maar wel een mooi avondjurkje voor het feestje... waarschijnlijk eind volgend jaar ;)

Liefs Maaike,

Oh ja debsel, fijn dat je het leuk hebt gehad lieffie

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Goodmorning keukenprinsesje!

Alles hetzelfde lieffie! Dus wel goed hoor... D'r komen geen nieuwe klachten bij, maar er gaan er ook geen af ;) Hoewel m'n borsten stukken minder pijn doen dan in het begin. Nu is het alleen met vlagen. Met name het 'weeïge gevoel' is vervelend maar ach... Ook dát is het ene moment erger dan het andere he :p

Lekker geslapen meissie?

Xx

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    OOOOOOOOOOOOH!! Lieffie!! GEFELICITEERD!! Wat super zeg!!! Eind volgend jaar.... Effe uitkijken dat je dan niet met een grote toeter loopt ;) hihi!! Echt super leuk lieffie!! Is 'ie echt voor je op z'n knieën gegaan of niet? WOW WOW WOW!! Dit is echt een heel leuk bericht zeg... Enne... een mooie avondjurk kan ook hééééél mooi zijn hoor!!

Super zeg.... Liefs, Deb

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Hahahah nee nog niet op z'n knieen gegaan hahaha :p
    Miss doe tie t nog haha :p
    Het is meer een beslissing geweest laat maar zeggen ;)
    We moeten eerst natuurlijk sparen voor mooie ringen enzo :p
    Thnx meis :D
    Mijn dag kan niet meer stuk iig :D

7. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    oh ja geen berichtjes op hyves nog oke?! :p
    Weet ook wel dat jullie dat niet doen hoor maar toch ;)

kus

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    maaike gefeliciteerd met je verloving

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha, nee hoor meis - geen krabbel op hyves ;) Zal me inhouden! Hihi!

Xx

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    Dank je Melina, ik laat t jullien wel weten wanneer het echt "officieel" is :D

Kus

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat GAAF maaike; van harte proficiat!

@debsel; wij zijn het toch altijd al eens geweest meis! ;)
    Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad.
    Fijne zondag verder..

Dikke kus!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!
    @debbedes wat een ballezooi zeg maar zolang de duivels er nog niet zijn....maar tis wel balen dat je dan zo'n stomme nega test hebt....

@maaike ow trouwen!wat geweldig voor je meis!ik zit hier bijna te huilen pfff kheb beetje last van hormonen haha....

@ink meis ik hoop echt dat het doorzet meis....

@debsel hoe is het met de zwangere lady heb je al het idee dat je een buikje krijgt

@melanina hoe is het met je flink aan t klussen!

missy meissie marleen hoe is het met jullie lekker aan t genieten van t weekend?

@cathie lang niet meer gezien zit je op de roze wolk haha!

als ik iemand vergeet sorry!maar kan t af en toe niet bijhouden hoor....

met mij alles goed....k was vanacht half 4 thuis ik was kapot ik moest werken met een meid die net zwanger is ongepland.....ze liep de hele tijd met een chagie hoofd en ze was moe blablabla daar kan ik dan zo van balen he.....
    ik ben de hele avond misslijk geweest een heel zwaar gevoeletje in mn onderbuik maar kmocht nie zeuren hahaha....ik heb er best een goed gevoel over kheb vanacht gedroomt dat ik een dikke positive test had was jammer dat ik wakker werdt haha!
    maar ik weet wel dat het straks ook nega kan zijn maar dat is niet erg dan gaan we gewoo n weer door voor de volgende ronde!

kreeg gister wel een paar keer de vraag wanneer worden jullie nou eens papa en mama en dan zeg ik neej joh nog lang niet!ze moesten s weten....
    ben over 3weekjes 9 jaar bij mn mannetje dus je merkt dat mensen het verwachten he!

nou meiden ik ga even bo uitlaten die zit op w8....ik ben mn verhaaltje weer kwijt en tot straks dikke kus sjaantje!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wij zijn flink aan de klus hier en moeten nog ff door klussen haha

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ahhhhh thnx Sjaantje :D Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde lieverd :D Ik hoop het voor iedereen die nog niet zwanger is :p
    Irri dan he zulke mensen pff kan dat ook niet hebben hoor :(

Fijne dag meis,

Kus

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemiddag meiden! Sorry dat ik er gisteren niet was, maar had gister zo'n drukke dag en 's avonds was ik weer helemaal gesloopt zoals gewoonlijk.
    Gister ben ik met 2 vriendinnen naar een hondenshow geweest en daarna meteen door naar m'n schoonouders voor wie ik zou gaan koken. We hebben ze inderdaad verteld dat ik zwanger ben. Ze waren dolenthousiast, maar vooral m'n schoonvader zat me appelig aan te kijken..die kon het niet zo goed bevatten hahaha, zo schattig!

Het gaat heel goed met me hoor, maar ben echt zooooooooo snel moe en vooral 's avonds val ik al rond 9:00 uur in slaap, soms wel eerder. Helemaal op. Vannacht werd ik weer wakker van de buikkramp. Ik ben toen snel naar de wc gerend om wat plas te lozen en toen ging het al gauw wat beter. Luchtjes zijn ook gevoelig soms. Vooral koffie, gatver! Moet er niks van hebben nu! Maar verder gaat het goed hoor :D

@Debbedebs: wat k*t zeg dat je nega getest hebt..maar ik denk ook dat je misschien wel te vroeg was..als je over een paar dagen nog niet ongi bent, zou ik het dan weer proberen, maar wel een paar dagen na NOD. Kop op meissie!

@Debsel: hoest met jou meis? Voel je je nog goed?

@Mies: hoe gaat het met jou?

@Inkie: nog geen :evil: :evil: :evil: meis? Ga je het weer proberen nu? Of hou je voorlopig het jasje nog om?

@Maaike: hoe gaat het met jou meid? Alles goed? Wat leuk dat je kerstinkopen hebt gedaan! Ik moet nog een nieuwe nepboom kopen. Ben ook zo gek op de kerst hoor! Heerlijke tijd van het jaar! Zo warm en zo romantisch en gezellig!

@Sjaantje: kan me voorstellen dat je niet goed werd van die collega. Daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor! Verder wel alles goed met je? Hoop ook voor jou dat het deze maand raak is!

@andere meiden: met jullie ook alles goed?

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @cathie; nog alleen maar bruinsig... hmm.. maar goed, m'n lichaam reageert tenminste weer zeg maar. Hopelijk zet deze week alles goed door..

En áls het nou doorzet dan blijft de jas aan de kapstok haha :)
    en we zien wel wat er van komt...

Zou wel grappig zijn als we 3 januari allemaal zwanger zijn natuurlijk!

x

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Inkie: dat zou zeker super zijn, met z'n allen zwanger 3 januari! Dat zou ook een mooi kerstkado zijn, vind je niet?

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    jazeker!

en als ik kijk naar m'n pendels..... wie weet komt het nog uit ook

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101