Heej moppies, hoe is het met iedereen? Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar heb ff niet zoveel fut. Het gaat redelijk met me. Voel eigenlijk niet zoveel moet ik eigenlijk zeggen. Ben nog wel erg misselijk en heb krampjes in m'n buik en een beetje pijnlijk (.)(.), maar ben vrij rustig. M'n schoonzus had vandaag de foto's van haar echo bij, dat vond ik wel even moeilijk. Net als het feit dat ze zei dat ze het zwanger zijn maar een beetje tussendoor doet en het allemaal niet zo bijzonder is bij de 3e. Daar had ik wel even moeite mee om te horen. Maar ja het is helaas niet anders. Ik ga me er maar op richten dat ik ongi wordt. Als ik vrijdag nog niks heb gezien, dan nog maar een keer testen. Maar ik ga er niet vanuit..... Kus
Hallo meissies Wij hebben de vloer nog een beetje afgemaakt he debbedebs wat vervelend dan om te horen he meis Ik snap t, had t laatst ook met collega van manlief Ongewenst zwanger, zitten ze te denken aan abortus te erg dan om te horen... Hier gaat t wel goed eigenlijk.... voel me ook rustig hoe is t verder hier? Kus voor mijn dinnetjes
Heej lieverd, je gaat TROUWEN! Wat ontzettend leuk zeg! GEFELICITEERD! Hopelijk gaat het echt een super dag(en) voor jullie worden. En lekker op de manier doen die bij jullie past en waar je je lekker bij voelt! xxx
he meisies @cath; ja ik hoop ook dat ik het vol hou hoor nee ben niet me ong gaan afwachten en dat kon geen kwaad zei de ha.. dus we zullen het wel zien. ik hoop ook dat het doorzet meis kun je ook weer gaan klussen en de angst daar zal geen veranderen in gaan komen pas als we echt weten of het goed zit.. hoop dat we samen mama gaan worden @mamadebs; dag meis ik lees dat je nog steeds moe bent misschien neemt het wel af als je veder bent dat hebben sommige vrouwen. gelukkig gaat alles veder goed met ik hoop dat ik het red hoor 2 weken maar ga niet testen voor me nod hahah dat kan nu ook niet meer hahah @maaike; GEFELICITEERD mop sjaantje; mijn weekend is al voorbij helaas moest werken vandaag.. dikke kus
thnx lieffie's voor jullie felicitaties, en tegen die tijd worden jullie vast uitgenodigd We gaan eerst eens alles op een rijtje zetten en een kostenplaatje maken Fijne avond moppies, ga zo broodje gyros eten.. Met tatjes Kus
hey lieve meiden... hoe is het met jullie! met mij iets minder....ben echt heel erg moe...en nu is het weekend al weer bijna voorbij pfff khad nog wel een paar daagjes vrij kunnen hebben.... we krijgen vanaaf visite hele lieve vrienden van ons maar kheb er helmaal geen zin in.... njah meiden ik wens jullie een hele fijne avond en een hele dikke kus!
Hey ladies! Pfff... vanmiddag naar de mediamarkt geweest. Hadden best wel wat nieuwe dingen nodig voor in ons nieuwe huis dus vandaag dat allemaal besteld! Combi-wasmachine/droger, vrieskastje, TV, Home Cinema Set, Nespresso apparaat. Dus goed bezig geweest En binnen budget gebleven, woehoe! En nu aardig uitgeteld... Ga zo nog even macaroni met ham en kaas maken. Yummie! (hoewel ik me te buiten ben gegaan aan chips en daar nu nog steeds wel wat last van heb Zondagmiddag gevoel! hihi) Hoe gaat het hier met m'n lieve dinnetjes? Maaike ik vind het echt super voor jullie hoor! En het heeft ook wel wat om het heerlijk intiem te houden. Een echt grote bruiloft kost zó veel geld... Niet normaal! Lekker voorgenieten hoor! Debs ik snap er nog steeds geen zak van hoor... Maar even afwachten! En anders idd vrijdag gewoon nog een keer. Wel moeilijk om dan naar echo's van een ander te zitten kijken... "Niet zo bijzonder"?! En ik maar denken dat élk kindje een wondertje was. Ach.. wat weet ik er nou van - blond he?! Hey meissie! Ik hoop dat het wat afneemt, want het is soms wel lastig. Maar had het er met m'n ventje ook over - het is het wél waard! Vind het soms ook moeilijk om erover te 'klagen', omdat ik gewoon blij moet zijn dat ik überhaupt zwanger ben. Dus als ik teveel zeur.... Hoor ik het wel! Want das namelijk niet de bedoeling he... Ach meis, je ziet vanzelf wel hoe lang je 't nog aankan om niet te testen. Voel je je zwanger of heb je gewoonweg geen idee? Spannend... Cathie! Die vermoeidheid is wat he! Overal staat dat je er aan toe moet geven maar vind dat wel heel moeilijk... Jij? Verder nog geen "intieme momenten" met de WC-pot gehad? hihi! Sjaantje! Leuk dat het een leuk feest was. En zo'n muts zou je dan toch het liefste %$#$%$$#$$*** of niet?! BE-LACH-E-LIJK! Daar word je nou pissig van.... Ik wel tenminste... Caruli!: wat leuk dat je er weer even bent Hoe gaat 'ie? Marleen: hoe gaat ie met jou? Ikheid: en jij meis? Nou dames... een hele fijne avond verder (ben er vast straks ook nog wel effe) en een dikke kussss! Xx Deb
he debsel, dank je wel lieverd, en idd het kost bakken met geld dat hoeft voor ons allemaal niet, zet ik het liever op een spaarrekening voor ons ukkie Je bent goed geslaag meis Super... Zitten jullie nu al in het huis? Zo niet wanneer gaan jullie over? Kus Maaike, eet smakelijk
We krijgen 1 december (de dag van de echo!) de sleutel... Dus voorlopig nog even geduld hebben dus. Het toeleven naar 1 december heeft wel een heel dubbele lading gekregen voor ons hoor. Hihi! We kunnen meteen gaan beginnen met verbouwen, want er is nu nog maar 1 slaapkamer maar de 2e laten we dan zsm maken. Wilden dit niet doen voor we zwanger zouden zijn - stel je voor dat het nooit lukt?! Zit je daar met een kinderkamer die nooit gevuld zal worden. En wat je zegt hoor.... het is heel bijzonder het samen te doen en geld te sparen voor andere dingen of persoontjes En voor minder geld kan je óók nog zorgen dat je er prachtig uitziet en geniet. Komt dus wel goed! Leuk leuk! Kussie!
wel heel spannend allemaal lieverd.... hoop dat het een dubbel leuke dag mag worden Ik ben zo benieuwd naar je reactie tegen die tijd En meenemen he op 3 jan Liefs Maaike
Dames ik ga afsluiten en lekker genieten van onze avond want t weekend is al alweer bijna voorbij Wij gaan lekker de kookboeken doorspitten om eens te kijken wat me met kerst gaan eten Ik denk aan jullie en voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuff! En debbedebs voor jou een extra dikke knuff en denk aan je meis! Fijne avond en alvast weltrusten Kus
Hihi, ik vind het ook geweldig! Hopen natuurlijk dat er een prachtige echo uitkomt en dan gaan we 's avonds de verhuisberichtjes rondbrengen.... waar dan ook opstaat dat we zwanger zijn Leuk leuk! Enne.... Echo's neem ik natuurlijk mee Maaike! Mogen jullie lekker meegenieten! Veel plezier met in de kookboeken spitten meis! Hopen dat je wat lekkers weet te bedenken Ben nu al jaloers op degenen die jullie heerlijke maaltje mogen oppeuzelen Dikke kussss! Xx
He mop, 1 december wordt dan wel een heel speciale dag voor jullie, wat super zeg! Klinkt als een mooi nieuw begin voor jullie eigen gezinnetje! Kussie