goeiemorgrn lady's!marleen..!kheb je net geacepteerd op hyves haha leuk man! veel lady's ziek zie ik.....dat is minder....ik moet half 10 gebinnen en heb geen bal zn bleehhh... de visite was nog heel gezellig!zei gaan volgend jaar trouwen en ze had vrijdag dr jurk gekocht dus ze was heel enthousiast!echt heel erg leuk nu nog effe een zeur vraagje stel dat het raak is he deze maand zou ik dat dan nu al kunnen merken?want kheb allemaal van die aparte kwaaltjes.....mijn onderbuik heb ik echt vvan die zeurderige pijn lijkt een beetje blaasontsteking maar dan niet pijnlijk plaasen echt van die steken....ben erg misslijk en heb behoorlijk last van opboeren....en mijn onderrug doet ook zeer gister was ik in stadt en toen liepen we bij de douglas binnen nou ik was blij dat we buiten waren wat een lucht bleeh normaal heb ik dat nooit (wat een zeikerd he...) njah ik weet dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden... nou einde van mijn echo berichtje voor de meiden die ziek zijn beterschap!en de andere werkse!dikke kus sjaantje!
Hey meissies! Ik reageer vanavond wel effe op iedereen, maar ben alweer veel te laat opgestaan dus moet me een beetje haasten! Ik denk aan jullie (en Inks! Ik wil ook zo'n massage! Heerlijk zeg..... *Zucht!*). Voor de zieken: beterschap meiden en denk aan je zelf! En voor degenen die aan het werk zijn of moeten: werk ze Ga ik ook doen..... (Joepie)(Not) Vandaag 8 weekjes! Gaat hard Dikke kusss meissies! Xx Deb
@Sjaantje: ik denk zelf dat het nog te vroeg is, maar ieder lichaam is anders he? Ik zelf kreeg pas rond mijn NOD klachten, hooguit een paar dagen ervoor wat krampachtig/drukkend gevoel.. Maar je weet maar nooit natuurlijk... @Melanina: ik heb zelf ook altijd last gehad van schimmels, maar mij is verteld dat deze nooit schadelijk kunnen zijn voor je baby of vruchtbaarheid. Dus mocht het een schimmel zijn, dan weet je dat alvast. Ik heb nog plekjes op mijn huid, maar die zijn niet besmettelijk of gevaarlijk..
de schimmel hoort over te zijn maar nu heb ik dus pukkeltjes of wat het ook zijn en ze jeuken verschrikkelijk
nja dan zou t wel tussen mn oren zitten of een virusje zijn ofzo......meiden hava a nice day ik ben werken xxx
Melanina: heb je last van stress? Daar kan het ook van komen..anders zou ik het niet weten? Allergie? Vreemd..ben benieuwd wat de HA zegt..
nope geen stess iig niet dat ik weet allergie kan wel ineens. Ik ga gewoon ff langs kan hij me iig een zalfje geven NOu ik ga spreek jullie straks
Hey hey. Deb al 8 weekjes, joehoe! Nog maar 32 te gaan en over 4 weekjes alweer de eerste echo, megaspannend of niet meis? Ink, hoe is het meis? Kun je het een beetje delen met je hubbie? Hoe is het verder met banenjacht enz? Wel balen dat je ongi nu ook onduidelijk is met dat bruinverlies ed... Debbedebs, hoe is het met je gevoelens mbt je NOD? Gaan we nog een neetje krijgen? Hope so! Melanina, wat balen zeg... hoop dat je meer duidelijkheid krijgt want jeuk is zoooo irritant! Meissie, hoe is het met jou? Cathie, balen dat je je nu al niet meer prettig voelt op het werk, vooral omdat dat vaak het grootste deel van je weekbesteding vult... Hoe is het verder met je zwangerschap? Schiet ook al op bij jou! Marleen, ik had je nog geen welkom geheten, sorry... Dus bij deze WELKOM! Leuk dat je deelneemt aan het grootste en gezelligste kippenhok van Nederland! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Sjaan, wanneer je iets zou voelen zou dat nog erg vroeg zijn, maar kan zijn dat jij heel gevoelig bent en daardoor klachtjes heel snel waarneemt. Het kan ook zijn dat je sommige "ziek"klachten nu interpreteert als zwangersschapsklachten, kan namelijk ook zijn dat je darmen overstuur zijn (gezien de klachten) Wat overigens niet wil zeggen dat er niets zou zijn deze maand! Want daar duimen we met zn alle voor! Maaike, ben je ziek meis? Gatverdamme wat balen. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen... Hoe is het verder met jou en je NOD? Missy! Hoe is het met jou en testen? Spannend of niet? Maarre, ik zag twee strepen hoor! Wie o wie ben ik nu nog vergeten? Als dat is, sorry, maar we hebben voortaan zoveel meiden! Dikke kus!
LJ: hey meis, hoe gaat het met jou? Ja, balen van m'n werk, maar toch maar even volhouden..nog een paar weken en dan sowieso 2 weken kerstvakantie. Ik zit even helemaal niet lekker in m'n vel nu, dus alles irriteert me. Gek genoeg vind ik de zwangerschap langzaam gaan Maar dat komt denk ik ook omdat je zo graag die 12 weken wil halen zo snel mogelijk... Hoe gaat het met jou verder?
Met mij gaat het prima, zit weer lekker in mijn vel slaap goed (soms teveel) en ben weer vrolijk Ik begrijp goed wat je voelt, je wil gewoon de eerste echo zien, zien dat alles goed is... en die zwangerschap zet je hormonen ook op hol offcourse Had jij ook hyves? Want dan voeg ik je ook ff toe Kus
Hey meis, ja ik heb ook hyves, sta ook bij de andere meiden in de lijst, maar stuur je nog wel even een PB met m'n naam erin.. Ja die hormonen joh..getver. Het is het allemaal waard natuurlijk, maar weet soms niet wat me overkomt.. ik zou ook een stuk geruster zijn als ik bij die 12 weken ben gekomen. Dat zal zo rond kerst zijn
Had je idd al gevonden! Ach, dan heb je in iedergeval het mooiste kerstcadeau wat iedereen zich kan wensen! Maar ik kan begrijpen dat dat nog een tijdje duurt
Ik heb het gezien Ja joh, tijd gaat veel te langzaam als je iets graag wil..of ergens naartoe leeft. Normaal zei ik altijd, wat vliegen die weken voorbij, dat voelt nu wel anders..
Probeer lekker te genieten meid, kijk wanneer je wil, of je wat kan betekenen voor MvM, en plan alvast wat afspraken bij de vk en ha. Die dagen duren ook zolang omdat het een geheimpje is he... maar wel een prachtig geheim!
nou ik heb dus een allergische reactie maar waarvan ? heb nu een hormoonzalfje gehad en pillejtes tegen de jeuk alleen die pilletjes moet ik echt minimaal innemen van wege me zw wens. Verder hoef ik me geen zorgen te maken over een te lange cyclus hij zei wel als je onregelmatig ben is de kans wel kleiner om zwanger te worden . Maar 42 dagen is niet erg. Maarja ik zit meestal op 35 dagen met blijkbaar soms een uitschieter. Dus kan dalijk me werk bellen dat ik er morgen gewoon weer ben en dat ik niet besmettelijk ben
dat is in ieder geval goed nieuws! heb je geen ander wasmiddel of nieuw ondergoed ofzo? Ik heb mezelf maar weer eens gependeld, haha. Echt waar, soms is het gewoon grappig, maar goed. Zelfs al weet ik zelf dat ik ongi word deze maand slaat dat gekke ding nog aan... zo zie je maar dat dat ook geen duidelijkheid schept. Ik loop weer tegen mn NOD aan dus lekker onzeker en constant bezig met broekloeren haha
Goedemorgen allemaal... @ maaike Jeeeh trouwen gefeliciteerd meis! @debbedebs, jeetje wat kl*te meid, miss houd je lichaam je voor de gek, en test je alsnog positief! Hoe is het met de rest? Meisje?spannend joh, ik zag een dag overtijd staan! Lady, hoe gaat het met jou? cathie...weer ant werk, jak haha moeten we maar weer veel schrijven hier hihi Ink! Lkkr hoor een massage! wil ik ook wel hihi Debs, werk ze meid...we spreken elkaar! Sjaan! lieverd hoest met jou? nog mensen vergeten? sorry maar hoe is het met jullie? KUsss
@LJ: m'n afspraken bij de VK heb ik al gepland staan. 19 november intake en 27 november 1e echo. Daar kijk ik wel naar uit ja Ik probeer ook wel te genieten hoor, maar de angst voor een MK blijft toch wel. Het is al iets minder als eerst hoor en probeer er ook niet teveel bij stil te staan, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft... @Melanina: wat vreemd van die reactie! Heb je ander wasmiddel genomen misschien? Mocht het blijven, dan zou je naar een dermatoloog kunnen gaan?
ik zit me suf te denken wat het kan zijn maar heb niks anders gebruikt ofzo . Maarja we wachten even af of de medicijnen aanslaan en als het niet zo is kunnen wel altijd door tobben . Ben allang blij dat het niks "ergs" is of besmettelijks dan had ik meer gebaald nu kunnen we gewoon ontspannen klussen zonder dat ik bang hoef te zijn me mannetje aan te steken.
@Missy: hey meis, ben je er ook weer? Hoe voel je je vandaag? Ja idd weer jak werken! Bleh. Vanavond weer lekker bankhangen. Ben je vrij vandaag? @Melanina: mijn moeder had ook ineens allergieën een tijdje terug. Zat ook helemaal onder de bulten en ze wist ook niet waar het ineens vandaan kwam. Bleek dus toch door stress te komen. Kan je ook ineens allergieën ontwikkelen blijkbaar. Hopelijk slaan de medicijnen aan want jeuk is niks he? @LJ hahaha broekloeren! Die is leuk, maar weet wat je bedoelt ermee hoor! Ik hoop in ieder geval dat het snel raak is voor je. Wanneer krijg je wat te horen van het ziekenhuis?