Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    de jeuk is erg irritant maarja komt goed haha misschien een beetje te veel met zw bezig geweest .

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat zou best wel kunnen hoor, daar raak je ook gestresst van namelijk :D
    Misschien moet je het wat meer loslaten. Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik had het de laatste maand ook losgelaten, zo van: ik zie het wel en niet echt op vaste dagen geklust en je ziet het nu :)

3. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb het ook meer losgelaten hoor was gewoon omdat me schoonzusje wel in 2 rondes zwanger is gedraakt en ik niet dus dat was ff frustrerend maar nu ben ik wel relaxed eronder

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ziekenhuis nog maximaal 4 weken en dan horen we iets, maar ze donderen maar op hoor, voor die tijd wil ik zwanger zijn hahaha. Ben nu lekker mega positief. Ga ervanuit dat we sowieso deze maand aantellen en dat we er over 9 maanden een prachtige baby uitpoepen hoor! Kan wel blijven denken dat het alleen maar voor anderen is weggelegd, maar ik weet dat we geweldige ouders zullen zijn en dat het kindje geluk mag hebben wanneer het bij ons terecht komt. En moet zeggen... die instelling bevalt me heel goed.
    Wel irritant is dat ik deze maand wederom van die zwangerschapskwaaltjes heb, lage rugpijn en speldenprikjes, terwijl ik gewoon ongi zal worden... Blijkt dat het tot 8 weken kan duren voordat je hcg uit je lijf is van een eventuele vorige zwangerschap :S:S:S haha. Maar goed dat ik me dat maar al te goed besef!

Liefs!

Voor iedereen hier ff rondje HCG

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Missy: ongeval? Joh wat heb je voor ongeval gehad dan? Of wil je daar niet over praten? Enne, kom maar langs hoor, mag je me even aflossen :D Kan ik even slapen hihi

@Melanina: ja loslaten is wel beter idd. Ik had het ook dat de omgeving of zwanger of net kindjes had en dan lukte het bij mij niet zo snel, dan baal je wel, dus nu ben ik wel zwanger en hoop ik dat het lekker blijft hangen bij mama :D

7. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    is geod ik kom je ff aflossen hihi! graag zelfs!

ik ben door een vrachtwagenchauffeur niet gezien op mijn fiets...heb mijn knie verbrijzeld , scheenbeen was over dwars gebroken, en er waren veel dingenuit de kom.

Alles gaat goed, behalve mijn knie...eerst hier in de buurt geopereerd gelijk na het ongeluk, bijna jaar gerevalideerd, ging helemaal niet goed, afgelopen maart in nijmegen St. maartenskliniek geopereerd, bekkenbot weggehaald, en dat in mijn knie geplaatst voor ondersteuning..
    en nugaat het weer niet goed, de platen en schroeven worden door mijn lichaam afgestoten, en ik heb veels te veel pijn, kan lopen maar dat is ook alles, mag niet sporten/ geen autorijden, geen traplopen, niet hurken, of gebogen kracht zetten.... nu zou ik eigenlijk in maart opn. geopereerd worden, maar dat gaat nu ff niet door!
    Maar zal allemaal nog wel ff duren denk ik

kus

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje meis, wat een verhaal :confused: Getverderrie, is die vrachtwagen over je been heen gereden dan? Jeetjemina... heb je nog "mazzel" dat het "alleen" je been was! Maar wel rot dat je zo'n pijn hebt meid. Heb je geen pijnstilling ervoor dan? Maar vanwaar dat de operatie in maart niet doorgaat dan? Vanwege je zwangerschap zeker?

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha, inderdaad ;) wanneer jij ook maar lekker blijft genieten ;) Dan zijn we allemaal blij ;)

11. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Wat goed van je Lady! echt super van je! en ik duim ook echt voor jullie dat het gauw mag gaan gebeuren!

@ cathie nee niet over mijn been, hij kon mij nog net ontwijken maar raakte mijn stuur waardoor ik viel...en erg ongelukkig terecht kwam.
    Jah verhaal he...spookstory hihi
    Vanwege mijn zwangerschap zal dat wel niet doorgaan, want ik der zit dan te veel aan vast, veel medicijnen, complete narcose en weer paar weken in bed. Wil ik nu echt niet aan denken hoor.
    Heb wel pijnstilling maar helpen geen moer...dus slik ze ook al lang niet meer...wel veel therapie nog. Maar ook dat stagneert omdat ik niet meer kan doen dan wat ik nu doe...frustrerend allemaal.
    Daarom ook zo superblij met onze zwangerschap!

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieverd,
    die massage klint echt geweldig! Geniet er maar lekker van meis!
    xxx

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,
    het is nu toch wel heel spannend voor jou he!
    Maar iK las dat je nog 2 weken wacht, vind ik echt heel knap van je hoor!
    Ik ga voor je duimen!
    Liefs

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meis, rustig aan doen he! Je zelf nu niet voorbij gaan lopen!~
    Succes met werken vandaag en we spreken je straks!
    Kus

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meissie, wat balen zeg dat je het helemaal niet naar je zin hebt op je werk! Maar ik heb gelezen dat het op detacheringsbasis is, hoe lang duurt het project dan? En kan je er evt. niet eerder vanaf gehaad worden?
    xxx

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis, wat balen zeg dat je allerlei klachten hebt! Hopelijk weet de HA wat het is en is er iets tegen te doen. Maar voor jew ei zijn jullie iig goed aan het klussen :) ! Helemaal goed! xx

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Jeej meis, wat een verhaal zeg! Wat onzettend vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt en zo beperkt wordt in je dagelijkse leven!
    Kunnen ze er nog wel iets aan doen?

Hoe gaat het verder met je zwangerschap lieffie? Voel je je goed? En nog steeds je mond kunnen houden tegen iedereen :) ?! Heel knap hoor!

Liefs

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieverd!
    8 weekjes alweer, WAUW! Ik vind het allemaal snel gaan hoor!
    Hopelijk worden je klachtjes voor een paar weken ook minder en krijg je dan een hoop energie om er flink van te kunnen genieten!
    En je weet toch dat je nooit zeurt! Ook al ben je zwanger lieffie, dan mag je hier nog gewoon klagen!
    Werkse vandaag en we spreken elkaar vanaaf!
    Kussie

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieverd, ik ben zo blij om te horen dat je weer zo positief bent! Ik vind je echt een toppertje! Hope so dat je gevoel helemaal uitkomt en dat jullie over 9 maanden een geweldig wondertje in jullie armen mogen houden!
    En nog bedankt meis ;) ! En ik wat HCG vangen hoor :)
    Kus

20. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    heey lieverd, Ze weten eigenlijk niet wat nu nog te doen, alleen een nieuwe knie zou kunnen helpen, maar die krijg ik niet, vanwege mijn leeftijd..ben veel te jong daarvoor..

Gaat goed hier hoor, voel me erg goed, alleen merk met spijkerbroeken, dat mijn buik boller is, want ze ziten niet zo fijn meer.. haha
    Gisteren visite gehad van mijn beste vriendin, toen de mannen eten gingen halen, zei ze en hoe voelt dat nou zwanger zijn hahaha ik werd echt vuurrood hihi...dus zij is op dit moment de enigste!
    Lache joh, ze zei dat ze het aan me zag :( we hebben wel erg gelachen dus.... morgen na het gesprek met de VK ga ik het mijn moeder vertellen, want die heeft ook allang wat door.

En hoe gaat het met jou? nog wel hoop? of denk je dat het deze maand ook over is? ?hoop zo dat je toch zwanger bent!

Dikke kuss

Deel Deze Pagina