Ik ga er straks aan werken hoor Denk trouwens dat m'n eisprong nog niet is, maar ja... We zien het wel! Kan nooit kwaad om te klussen in elk geval! Haha!
@ Nanske. Lastig he, dat wachten voordat je kan testen! Is ook makkelijker gezegd dan gedaan . Ik ga voor je duimen! @ Maaike. Balen zeg dat je nog niet ongi bent geworden. Daar zit je nu toch op te wachten he, dan kun je tenminste gewoon weer verder. Ik moest trouwens ook even wennen aan je plaatje, maar ik kon me al niet voorstellen dat je ons had verlaten, hihi.. @ Debsel. Geeft inderdaad wel wat rust he zodra je ongi bent geworden, dan ben je er toch iets minder mee bezig. Maar het blijft wel ! @ Inkie. Wat ontzettend leuk zeg dat iedereen zo onthousiast reageert! Er is toch niets leukers om iets waar je zoooooo blij mee bent, met iedereen te kunnen delen. @ Sjaantje. Lastig he die stemmingswisselingen. Je herkent je zelf gewoon niet meer! Maar die mannen van ons moeten er maar gewoon een beetje rekening mee houden... @ Miesje. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, het is ook al gelijk zo'n verantwoordelijkheid! Je hoopt gewoon zo dat alles goed is en blijft. Maar dat komt vast goed! Ik zo lekker naar m'n bedje toe. Ben errug moe vandaag. Zometeen nog even klussen en dan lekker slapen! Ik ben morgen de hele dag voor m'n werk weg, dus ik "spreek" jullie woensdag weer. Liefs
Hey Mies, hoezo gaat het niet om het tegen iedereen te vertellen? Ik ga niet wachten hoor tot de 12e week. Het kan altijd mis gaan. Wij krijgen, zoals je weet, maandag de 1e echo en als daar alles goed op is, dan ga ik het langzaamaan vertellen. Mijn nicht had bij 7 weken het al op hyves gezet Dat zou ik dus ook niet doen. Maar waarom zo lang wachten? Als het mis zou gaan heb je toch ook de steun van mensen nodig? Je moet het natuurlijk zelf weten hoor. x
Hey Sjaantje, Dat durf ik nog niet.. spulletjes kopen. Maar.. als het maandag goed is op de echo, dan denk ik dat we daarna iets leuks gaan kopen samen. Is toch wel speciaal.. x
hallo dames, Wie kan me helpen, heb sinds vandaag een trekkend, zeurderig gevoel in mijn rechterlies... Ook heb ik sterk ruikende urine hahaha Sorry! Normaal heb je daar in de ochtend altijd wel last van maar heb het nu de hele dag! Bah Weet iemand hier iets over of heeft iemand dit ook meegemaakt! Liefs Maaike
@maaike: Ze zeggen dat je dat ook hebt als je in verwachting bent..... Wil je helemaal geen valse hoop geven hoor maar je hebt wel wat verschijnselen.. Ik ben zo benieuwd of het wel het ontpillen is.. Let me know! x
Tja ik ga van het weekend wel weer eens testen haha... Had gezegd dat ik dat voorlopig niet meer zou doen ma ja.... Ook ben ik echt ontzettend moe! Ik hou je op de hoogte Liefs Maaike
Hoi meiden! Jeetje, ben 1 avond niet online en moet behoorlijk bijlezen. Jullie kletsen heel wat af @Inkie: wat leuk dat je schoonouders/familie zo leuk reageerden op het grote nieuws! Nu je eigen ouders nog he? @Nanske: welkom nog hier! Sorry, beetje late reactie. Jij ook heel veel sterkte met zwanger worden! @Maaike: nog niet ongi geworden? Toch maar weer testen? Kan zijn dat je cyclus nog even nodig heeft om op gang te komen en dat je last hebt van ontpillen...maar wie weet! Ben wel weer benieuwd hoor! @ de rest: Hoe gaat het meiden? Sorry als ik even niet meer weet hoe of wat hoor, maar ben jullie niet vergeten, alleen moet ik weer even bijlezen
Hoi allemaal! Cathie: jaja, je moet wel op blijven letten hier hoor Maaike: zou zeker even testen van 't weekend, want het zijn symptomen van ontpillen óf van zwanger zijn! En ik hoop natuurlijk het laatste. Ben je nog steeds misselijk soms? Inkie: het is maandag vast allemaal goed op de echo en dan is het natuurlijk super om samen iets leuks te kopen! Voel je je wel goed? Ook met je darmen? Ik voel me prima! Ik heb vandaag een steek (maar niet zo erg als de vorige keer) in m'n buik gevoeld, nu links en vorige maand rechts. Twijfel of dat m'n eisprong was, maar klussen gewoon vrolijk verder! De spannende tijden komen er weer aan nu he Liefs!
He Debsel en Cathie , ja ga zeker ff testen... Maar hou t op ontpillen hoor Misselijk nog heel af en toe, we de laatste tijd erg moe en geen honger! Ik eet omdat t moet maar amders... Voel jij je wel goed Debsel? En jij Cathie? @Inkie, idd alles is goed op die echo en dan kan je nog meer gaan genieten Liefs Maaike
Ik voel me tot nu toe prima! Maar de spannende tijden moeten nog komen he.... Wel erg benieuwd! Hebben de afgelopen dagen elke dag (en soms twee keer ) geklust, dus dat zit wel goed. En we houden het 'voor de zekerheid' nog maar effe vol Afwachten maar! Nu nog niet echt gespannen... Volgende week piep ik vast wel anders Enne... 't is goed om realistisch te blijven, maar het kán nog steeds hoor! Xx
Haai Maaike, met mij gaat het goed hoor. Ik voel me weer lekker in mijn vel zitten...alsof al die opgekropte hormonen en uitgespoeld zijn met mijn ongi zijn... ik ben niet meer zo opgefokt Waarschijnlijk heb ik toch een soort van afstoting gehad vandaar dat ik niet lekker in mijn vel zat. We gaan er in ieder geval met frisse moed tegenaan @Inkie...ik weet zeker dat je echo ok is! Kun je tenminste weer lekker ontspannen daarna!
goed om te horen Cathie en Debsel! Ik voel me ook wel goed hoor, alleen word ik een beetje moe van dat wachten en de onzekerheid, ma ja dat hoort erbij Hoop voor iedereen hier dat het snel raak mag zijn! Liefs Maaike
Cathie: blij dat je je weer helemaal lekker voelt. Áls het dan toch niet raak is, dan is zo'n ongi wel 'prettig'. Effe weer op adem komen enzo... En nu vol goede moed weer aan de slag! Maaike: duim duim duim (ik weet echt niks meer te bedenken om je op te beuren dat het allemaal zo lang duurt..... maar ik hoop hoop hoop dat je snel (op de leukst mogelijke manier ) duidelijkheid hebt) Liefss