Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej lieverds,

volgens mij heb ik nu iedereen geantwoord! Heb het maar even voor iedereen apart gedaan, allemaal tegelijk ging niet lukken, m'n geheugen laat me een beetje in de steek :) .

Hier gaat ie redelijk. Zit vandaag ziek thuis. Heb vannacht flinke buikgriep gehad en voelde me vanochtend echt een vaatdoek. Ging echt niet lukken om vandaag te werken. Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Heb nu flink rommelende darmen en ben erg misselijk, of ik verder dus nog zwangerschapsklachtjes heb, durf ik dus eigenlijk niet te zeggen!
    Ben nog steeds vrij rustig. Tuurlijk heb ik stiekem nog wel hoop, maar ik ga er gewoon maar vanuit dat ik ongi ga worden! Al zijn al m'n pendels wel erg eensgezind ;) ! Nog een paar daagjes afwachten!

Dikke kus

2. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wat ontzettend vervelend (heel zacht uitgedrukt!) dat ze gewoon niet weten wat ze er nog aan kunnen doen! Heel veel sterkte hoor meis!

Whahaha, geweldig dat je vriendin dat zo aan je kon zien :) ! En je moeder stelde toch ook allemaal rare vragen? Die zal dan idd het wel zo haar vermoedens hebben! Geweldig toch om te kunnen vertellen!

Tuurlijk heb ik stiekem nog wel hoop, maar ik richt me er maar niet teveel op.

Kussie

3. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Goedemiddag

@maaike 1309
    Jou weekeind zit er dus helaas op….hopelijk blijf je je niet de hele dag zo voelen.

@cathie
    Balen dat je het niet naar je zin hebt op je werk… wat doe je dan voor werk eigenlijk?
    En het duurt lang he dat wachten op de eerste echo…….spannend

@inkie27
    Met mij gaat het goed….niet echt last van kwaaltjes…aan de ene kant fijn maar het maakt me ook wel weer onzeker hoor.
    Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds bruinig of wordt het al rood?
    En hoe was je massage? Een beetje lekker en ontspannend?

@sjaantje85
    Jups, ik heb je gevonden…hihi leuk dat je me hebt geaccepteerd.

@ladyjoey
    Dank je wel, ik vind het ook wel lastig hoor om goed op iedereen te reageren. Je bent even een paar uurtjes niet online en je moet al veel terug lezen….mar dat is geen straf voor mij hoor….vind het erg leuk om al die verhalen te lezen en te volgen hoe het met iedereen gaat

@missy24
    Zo das een heftig verhaal…..nou geniet dan maar extra van je zwangerschap…..
    Het verhaal van je broeken herken ik wel……heerlijk als ik thuis ben en die gulp open kan…hihihi

@debbedebs
    Pfff jij ook ziekjes…balen dat je, je zo beroerd voelt…..hopelijk voel je je snel wat beter…

Nou ik ga me zo lekker rustig aankleden…jaja, zit nog lekker in mijn badjas:p ………nog 1 uurtje en dan richting mijn werk….ff vergaderen en dan al weer vrij!

X marleen

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nog meer hier die vrij of thuis zijn? Ik wil eigenlijk vandaag heel veel doen, maar mn verslaving aan deze site komt weer om de hoek kijken haha. Ik ga zo lekker een boterhammetje eten en dan kijk ik of ik toch het een of ander kan opruimen, poetsen of wat dan ook... In ieder geval koken, we eten vandaag gehaktballen met bloemkool en aardappels en wil mn erwtensoep maken haha!

Debbedebs, balen dat je je zo beroerd voelt... neem lekker wat tijd voor jezelf en in bad met een buikgriepje wil ook wel eens helpen...
    Liefs

5. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    Jep lady, gewoon thuis weer vandaag..heerlijk ant kwekken op hyves en hier kijken haha, k moet echt an de strijkmaar nog ff geen zin an hahaha

oee lkkr hoor, bloemkool en gehaktballen, hadden wij vrijdag!

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, was ff boodschappen halen en ik kom terug en ik zie dat Debs zowat een hele pagina in haar eentje gevuld heeft :confused: :D

Hoe gaat het met je meis? Om je vraag te beantwoorden, dit project duurt tot november volgend jaar. Ik wou in principe blijven hangen i.v.m. zwangerschap. Anders moet ik ergens anders heen en dan moet ik daar na een paar maanden ook weg i.v.m. verlof. Ik kijk wel of ik het nog volhoudt. Sowieso irriteert alles me momenteel hoor. Die hormoontjes ook he :p Hoest met jou verder meis?

@Missy: wat k*t zeg dat je niet eens een nieuwe knie mag. Leeftijd of niet, de rest van je leven chronische pijn hebben is toch ook niks?! Toch raar hoor het nederlandse systeem. Je bent te jong voor een nieuwe knie, dus gaat ie naar een "oudere",die over een paar jaar waarschijnlijk dood is, terwijl jij nog je hele leven moet. Af en toe snap je toch niks van dit land?
    Wat leuk dat je vriendin het zag! Ik ga zaterdag uit eten met onze beste vrienden en dan ben ik benieuwd of zij het ook doorheeft. Ik had het bij haar ook door, voor ze wat gezegd had. Enne, moeders weten alles! Die van mij wist het ook al eerder als ik zelf :oops: Ze zei alleen niks maar ze had wel een heel groot vermoeden!

@LJ: ik wou dat ik vrij was haha! Nee, zit gewoon op m'n werk me te vervelen haha! Enne, lekker hoor erwtensoep! Mjammie!

7. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    haha jaa die deb hahah, die dacht ik klets er ff op los hihi

jah zo denk ik dus ook, ouderen wel ik niet, maar goed, als het nu zo slecht blijft gaan, zullen ze wel moeten, want wil echt niet de rolstoel in.

Maar goed eerst genieten nu!

Kus

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, ik dacht "ik zal er eens voor zorgen dat iedereen weer wat te lezen heeft", hihihi!

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Daar snap ik inderdaad ook echt helemaal niets van! Onbegrijpelijk vind ik dat..............

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee dat begrijp ik..gewoon blijven zeiken, net zo lang tot ze je helemaal zat worden hahaha! Misschien helpt dat.

Heb je nog leuke dingen gedaan het weekend?

11. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    vrijdag had ik mijn ma en stiefpa op visite, zaterdga lkkr genikst.
    zondag verjaardag gehad, en mijn beste vriendin kwam met der vent en kleintje op visite! zij raadde eht dus ook haha..

hoe was jouw weekend? nog leuke dingen gedaan?

ik blijf ook zeiken en zeuren daar hoor, ze zijn nog niet vn mij af! hahah

kus

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, onvoorstelbaar he?

Ik ben zaterdag overdag met 2 vriendinnen op pad geweest. Naar een hondenshow geweest en 's avonds zijn we naar m'n schoonouders geweest en hebben we het hen ook verteld. Wilde ventje graag, het zijn toch z'n ouders he?
    Gister lekker helemaal niks, noppes, nada gedaan. Lekker in mijn kloffie gelopen in huis en wat gecomputerd..

Die debs...ben je ziek meis? Wat vervelend joh! Lekker met een bak thee op de bank hangen dan maar he?

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,
    ik doe vandaag inderdaad niet veel anders dan op de bank hangen en naar de wc rennen, hahaha!
    xx

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hehe, lekker mn boterhammetjes op en nog steeds vastgeplakt aan die pc, haha.... ga zo toch echt iets nuttigs doen ;)

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, verslavend he dit forum!
    Voor mij vandaag maar ff niks doen in huis, komt wel weer als ik me beter voel.
    Zal ik je schop onder je kont geven :) ?!

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ah joh Debs, keertje bankhangen is ook lekker op z'n tijd..en af en toe even een tijdje op de pot zitten :p

@LJ, ga dan maar gauw, dan heb je het maar gehad. Ja toch? Zo probeer ik meestal maar te denken :)

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Haha, zou bijna wel nodig zijn, maar komt denk ik ook omdat ik nog steeds wat moe ben en van die irritante ongikrampen voel. het huisje is op zich schoon hoor, moet eigenlijk alleen de was even vouwen en eten koken... dus misschien dat ik dalijk ook gewoon ff ga liggen, ben ik morgen weer een stuk wakkerder haha
    Heb vrijdag ook de hele middag geslapen, en ben gister om half 10 naar bed gegaan en vandaag om half 9 op... dus hoe ik het voor elkaar krijg om zoveel te slapen begrijp ik ook ni haha

18. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ach meis, zoveel hoef je dus niet te doen dan!
    Gewoon lekker even aan je vermoeidheid toegeven dan en even slapen ofzo! Je lichaam zal het echt wel nodig hebben hoor!
    Misschien heb je straks dan wel ff energie. En anders zoals Cathie al zei, meteen doen, dan ben je er daarna vanaf!

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ja, is ook zo ;)
    Mn erwtensoep staat al mooi op, dus ff bouillon laten warm worden en dan mn erwtjes stukkoken, duurt wel ff... zo mn was, maar dat is ookni veel hoor. voornamelijk handdoeken en beddengoed, dus zo gedaan ;) Is ookni veel ;) hahaha, mieperd ben ik haha gewoon doen en nie zeuren! Haha

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    LJ ik ben ook zo'n mieperd hoor als ik moe ben, maakt niet uit hoe weinig ik dan moet doen, alles gaat dan met tegenzin haha. Gewoon ff lekker liggen zo. Ik slaap trouwens ook enorm veel de laatste tijd hoor. Zaterdag viel ik om 9:00 uur weer in slaap en zondag werd ik om 11:00 uur wakker :confused: En kon makkelijk nog een uurtje eraan vastplakken haha! Toch maar niet gedaan!

Deel Deze Pagina