He meis, het is goed om je rustig te voelen! En speldenprikjes zijn natuurlijk helemaal goed ! Denk je dat je je ei al gehad hebt? Wel lastig hoor dat je cyclus zo onregelmatig is! Super zeg om nu lekker met de bruiloft bezig te zijn! Is ook zooooooo leuk! En kan toch niet anders als dat het een positieve invloed heeft ! Geniet er maar lekker van! Met mij gaat ie redelijk. Nog misselijk, last van m'n darmen en krampen in m'n buik. Zal wel van de aankomende ongi komen. xxx
Ja, m'n ventje en ik zien het echt al goed hoor! Het is gewoon echt boller dan anders. Nu zal het voor een groot deel wel zijn van m'n darmen, want in principe zou je 't nu nog niet moeten kunnen zien. Ach ja! Mijn ouders en ventje z'n moeder weten het, m'n beste vriendinnetje en d'r vriend en op het werk m'n baas en zijn secretaresse. That's it. Dus nog héél veel mensen om het straks aan te vertellen he Hebben hele leuke verhuis- en wij zijn zwanger-kaartjes ineen gemaakt.... Zo benieuwd hoe iedereen reageert Blijf je morgen nog een dagje thuis dan lieffie? Als je nog licht in je hoofd bent is het niet verstandig aan de slag te gaan hoor.... Okeej! Effe afwachten dan. Die krampen zijn nu ook niet echt goed te plaatsen denk ik he? Sowieso kan het vanalles betekenen... Pfff! Die klote-onzekerheid... Nog maar een paar daagjes wachten meis! Dikke kusss Xx
Ja debbedebs.... weet niet meer wat mijn lichaam bedoeld haha! Heb denk ik wel mijn ei gehad, die dag dat ik nega testte.... Nou ja we zien het wel We wachten af, heb ook de hele tijd die ongi krampen... zit alweer op dag 31 En nog geen idee wat het word deze maand.... Die jij rustig aan lieverd? Kus
Hey meis! Leuk leuk! Lekker mooie jurken kijken.... Er is stiekum best veel he Zijn jij en Thomas het wel een beetje eens over hoe jullie alles willen?! Echt super leuk vooruizicht hoor.. Xx
@debsel, He lieverd ja gelukkig zijn we het wel eens ja, maar dat hebben met alles wel gehad, ook de inrichting van het huis enzo Jeetje wat een keus idd Weet bijna niet wat ik zou moeten kiezen Leuk hoor een buikje, we willen wel foto's zien hoor Kus
Ohhh, leuk zeg dat je via de verhuiskaartjes iedereen op de hoogte kan stellen! De reacties zullen vast helemaal geweldig zijn ! Ik denk idd dat ik morgen nog een dagje thuis blijf, kan ik nog even een beetje bijtanken. Heb ik toch nodig denk ik! Inderdaad nog een paar daagje wachten, pfffff vind het nu wel een beetje zwaar. LJ heeft vanochtend nog voor me gependeld en daar kwam uit dat ik nu ong, 4 weken zwanger ben van een meisje en dat ik woensdag posi zou testen ! Hoop dat ie uitkomt! Kus xx
Haha, als jullie dan zo schrijven "een buikje", dan heb ik meteen de neiging om te zeggen dat het nog niet zó veel is, haha! Suf eigenlijk. Maar eerlijk is eerlijk - het begint! Hihi! M'n ventje en ik hebben dat ook heel sterk hoor. Zijn het overal heel snel over eens. Fijn is dat he? Wil je 'm wel verrassen met je outfit of mag 'ie het van te voren zien? Kusss Xx
He meis, is toch wel erg fijn dat je er hetzelfde over denkt! Maakt alles toch een stuk makkelijker ! En Debs, we willen idd foto's zien !
Whahaha, je wilt toch altijd je buikje afzwakken he! Zit er denk ik helemaal ingebakken bij het vrouw zijn !
Ja en dan willen we een deel van die kaartjes persoonlijk gaan afleveren bij mensen Hihi! Leuk leuk! Verstandig hoor... Effe bijtanken inderdaad! Echt?! Wow zeg.... als je die pendel zou mogen geloven... Klinkt wel erg goed zeg! Hihi, hoop het echt! Ga je woensdag weer testen dan? Jeetje zeg.... ik vind het elke keer weer zo spannend! Ik blijf bij m'n eerste gevoel hoor Kus Xx
haha wil hem wel verrassen idd... maar dan op het avondfeestje laat maar zeggen! Naar het gemeentehuis is heel intiem alleen ouders en broer en zus en dan wil ik er gewoon "netjes" uitzien en in het weekend daarop willen we ons feestje geven en dan wil ik echt iets aan hebben waarvan ie zegt WOW hahaha.... Kus
Geweldig, dan zie je de reacties ook meteen! Ben benieuwd of mensen het ook meteen lezen/zien! Ik zou nu ook graag bij m'n 1e gevoel willen blijven, maar weet niet of ik daar nog van op aan kan! Ik vind het allemaal wel heel frapant, maar ik wacht wel gewoon af! Kreeg net van m'n hubbie een super lief kaartje! Omdat we vandaag 7 jaar samen zijn, maar ook omdat ik me de laatste tijd allemaal niet zo lekker voel. Zooooooo lief!
Helemaal geweldig hoor Maaike om je manneke dan zo'n WAUW effect te brengen! Is zooooo leuk! Heb je al wel een beetje een idee wat je wilt?
oh debbedebs, gefeli meis... En wat lief van je hubbie zeg! Heerlijk he als zo aan je denken Thomas heeft dat idd ook wel dat ie me echt kan verrassen Ik hoop dat er snel een posi test voor jullie komt lieffie Kus
Ik wil wel iets met bling bling haha Verder strapless, strak bovenlijf en beetje wijduitlopend naar beneden.... Maar ja dan is t geen avondjurkje meer haha Kus
Dat 'ie effe met open mond staat te kijken van: "Is dat mijn meissie?!" Gaaf hoor Enne.... daar mag je best in investeren toch?! Je trouwt (als het goed is)(neem dus geen voorbeeld aan mij) maar één keer hoor... En daar moet je lekker van gaan genieten. Heb je al wat in je hoofd van hoe je wilt dat je jurk eruitziet? Xx
Volgens mij heb ik ook echt wel avondjurkjes die dat model hebben hoor! Is toch super om op zo'n dag een geweldige bling bling jurk aan te hebben! In Arnhem heb je een winkel, Assepoester, daar hebben ze ook heel veel avindjurken. Weet alleen zo de prijzen niet. M'n hubbie is normaal helemaal niet van de verrassingen en de romantiek, hahaha! Vandaar dat het ook zo'n verrassing was en het zo lief was!
Ik hoop echt dat er een posi test komt. Vandaag 7 jaar samen, morgen 4 maanden getrouwd en dan overmorgen een posi test? Zou helemaal super zijn natuurlijk! Dan kan ik mijn schatje verrassen ! En ik hoop ook echt dat jullie ook heel snel een posi test in handen hebben! Dan is jullie kleintje er volgend jaar gewoon bij op jullie trouwdag, zou wel heeeeeel speciaal zijn! Ik duim hoor lieverd!
thnx meissie, ja heb die site op i-net ook al gezien ja Otto.nl heeft ook mooie en anders ga ik gewoon echt een keer shoppen.. nu nog iemand die met me mee wilt..... Hahaha Hoop echt voor je dat het allemaal positief uitpakt voor je hoor lieverd Kus