Goeiemorgen meiden! Jeetje weer zoveel pagina's erbij Wordt behoorlijk wat afgekletst.. Ben weer aan het werk Morgen lekker vrij en dan ga ik naar de kapper. Is weer hard nodig. Je mag toch wel je haar verven als je zwanger bent? Volgens mij had ik gelezen dat het wel mag... Werkse meiden en voor degene die vrij zijn, geniet er lekker van !
goedemorgen meiden ! ik ben lekker vrij vandaag en toch al wakker pfff erg he! ik heb echt zin in 3januari ik kom zeker weten!moeten we met de tijd maar even telefoonnummer en adres en een vergoeding voor maaike!echt heel erg leuk joh! ik ga zaterdag naar dirty dancing is een van jullie daar al wel eens geweest? nou kga douchen en dan effe lekker een flink stuk wandelen met bo!die is een beetje vervelend..... vamiddag met mn schoonfam naar schijndel daar schijnt een grote zaak te zitten met een hoop kerstspullen!ook weer erg leuk! nou girls werkse vandaag en als je vrij bent geniet ervan kus!
he meisies debs morgen ga ik nog een test doen en dan maak ik daar een foto van alleen jullie weten het hahah zelf me mannetje weet het niet en wacht ook nog ff met vertellen! omdat we hadden afgesproken na 2 weken dus ik wacht nog ffies hahah dikke kus
stelletje kippen hahah jeetje ff een aafje der niet gelijk zoveel pagina`s derbij hihi, Hier gaat alles goed, zometeen naar de tandarts :S helemaal niet blij mee! Mijn moeder hebben we het gisteren verteld, en mijn broertje! waren helemaal door het dolle hihi, en mijn broer gelijk ojee gaat mij geld kosten! echt super! @ miesje, ik heb geen idee waarom al zovroeg? dat was normaal hier bij de VK en ik ben er eigenlijk wel blij mee, want hoor zoveel miskramen ommij heen, en dat maakt me best bang, dus vind het wel fijn met 6.5 week een echo. @ de rest: hoe is het met jullie meiden! @ meisje: niet verteld aan je vent! zo knap joh! ik zou dat niet voor me kunnen houden meis! Ik hoop dat je vandaag of morgen een vette streep hebt! Dikke kuss Mij
goodmorning Zo beetje bijeslapen... ok wat ik nu weer had gister gister tijdens het klussen als Thomas wat dieper in me ging voelde ik echt zo'n drukkend gevoel ,alsof ie ergens tegen aan stootte haha Weten jullie wat dat kan betekenen? ik hoef geen vergoeding hoor meissies, ik doe het graag voor jullie lekker dagje vrij dus lig nog met mijn laptop in bed Kus
@Inkie, tuurlijk mag je mee meis Goed dat je jezelf uitnodigd Ik zal natuurlijk nooit zo mooie dure jurk kunnen kopen maar passen is altijd leuk natuurlijk..... ik baal alleen wel dat ik geen rijbewijs heb zeg Miss iets centraals afspreken ofzo... Kus
he deb al weer 4 maanden getrouwd en 7 jaar bij elkaar gefeliciteerd meis bij ons was het vorige maand dat we 7jaar bij elkaar zijn.. fijne dag meis
Hey meisjes! Hoe gaat het met jullie? @Meisie: hoe voel je je? Nog niet aan je vent verteld? Hoezo niet? Ben wel benieuwd naar de foto hoor! @Maaike: hey wijffie, hoe gaat het met jou? Dat drukkende gevoel zou kunnen komen, omdat hij tegen je BM aanzat. Ik had daar last van rond mijn ei. Volgens mij had het met je BM mond te maken die wat meer open gaat staan ofzo. Weet niet de exacte details Enne nog gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Schaam me dood, had nog niks gezegd Leuk hoor, shoppen voor een jurk! Ik ga in 2010 trouwen met m'n ventje! @Missy: goodmorning! Erg he dat kakelhok hier Iieeeh tandarts..Ik ben gelukkig net geweest. Ga je verder nog wat leuks doen?
he cath nee heb het nog niet verteld aan me mannetje omdat ik gewoon angstig ben ik wil het heel graag zeggen natuurlijk maar wacht nog ff een paar dagen.... maar ga het wel einde van de week vertellen en misschien wel eeder veder voel ik goed nergens last van.. met jou ook alles goed meis? kussssssss
thnx Cathie, geeft niks er word hier zo veel gekletst niet bij te houden he... Thnx voor je antwoord volgens mij heb ik ook zoiets gelezen idd Hoe is het met jou? Kus
hey maaike kweet ook niet wat het betekent...haha hoe voel je je nu? meissie had ik jou al gefeliciteerd meis!wat knap dat je het niet tegen je mannetje verteld! hoe is het verder met iedereen! kus
he sjaantje, ja voel me wel weer goed eigenlijk... beetje bijslapen doet wonderen haha Hoe is t met jou? Kus
@Meisie: ik snap dat je angstig bent hoor, maar dat zal je ventje toch wel begrijpen zeker? Wanneer ga je het hem vertellen? Lijkt me echt moeilijk om m'n mond te houden Met mij gaat verder alles goed hoor. Ben blij dat ik morgen weer ff vrij ben. Even lekker naar de kapper toe. Voel ik me misschien ook wel weer wat beter. @Maaike: met mij alles goed hoor. Weer aan het vervelen hier he, maar ja. Morgen lekker vrij in ieder geval! Hoest met jou meis? Hoe voel je je vandaag?
he cathie, voel me wel goed eigenlijk Wat vervelend zeg dat je het niet naar je zin hebt op je werk! Succes maar weer meis Kus
ja t gaat wel!ik voel natuurlijk weer van alles in mijn lichaam!mja ik hou gewoon in mn achterhoofd dat je lichaam je flink voor de gek kan houden...... en dat ik over een kleine 2 weekjes alweer mag testen!erg he........... verder heb ik ook heerlijk vrij! jij zit ook alweer op dag 32?en nog steeds geen duivel.....spannend hoor wij zitten straks beetje tegelijk te wachten op of een posi test of de duivel.... xxx
ja hij begrijpt het zker maar ben gewoon bang dat ik straks weer moet zeggen dat het weg is ik ga er niet vanuit natuurlijk maarjah. deze week vertel ik het zker lekker naar de kapper ik moet ook hahahh ff lekker relax dat verdien je kusss
cathie hoe is het met jou meissie jij hebt je eerste echo op de dag dat mijn mannetje en ik 9 jaar bij elkaar zijn!willen jullie weten wat het wordt en al namen aan het verzinnen? xxx
@Meisie: joh meis, je moet doen wat jij vindt dat het beste is Maar ik snap je angst wel. Ik ben zelf ook angstig, maar dat komt meer door de verhalen van hier Ik begin nu wel steeds geruster te worden. Ik las gister ergens, dat als je eenmaal 6 weken bent, de kans weer wat kleiner is op een MK. Of dat waar is weet ik niet, maar laten we het hopen. @Sjaan: met mij alles goed hoor, en met jou meis? Ik heb de echo ook 1 dag na m'n moeders verjaardag Ik kan nu al niet meer wachten gewoon, maar duurt nog 3 weken Ja, die namen zijn we al aan het opschrijven hoor, alles wat we tegenkomen wat leuk is We nemen alleen nog geen beslissing. Daar wacht ik mee tot na de 12 weken. Hoest met jou verder? @Maaike: ja is inderdaad wel rot van m'n werk, maar joh, zolang ik af en toe hier kan kletsen kom ik de dag wel enigzins door haha!