Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

hoe gaat ie met iedereen?
    Hier ff wat minder, voel me nog steeds beroerd. Had net ook m'n leidinggevende briesend aan de telefoon. We hadden vandaag een afspraak en ze wist dat ik ziek was. Nu had ik vanochtend een sms gestuurd dat ik vandaag nog thuis bleef, maar die had ze blijkbaar niet gelezen. Dus ze was vanuit Belgie naar NL gereden en had veel files gehad. Dus al haar frustratie gooide ze ff over mij heen.
    Ik snap wel dat ze baalde en het is mijn fout dat ik niet gebeld had maar gesmst, maar ik kon het even allemaal niet hebben hoor!
    Kan nu ook allen maar brullen.......

xx

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    ahhh meissie toch! Ik snap dat dat dan ff helemaal niet goed bij jou aankomt :( Gooi t er iig maar ff lekker uit meissie... Maar goed tis makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer je er niet teveel van aan te trekken meis, snap ook wel dat je dat wel doet hoor, maar goed het veranderd er nu niks aan... Goed aan jezelf denken vandaag en goed uitrusten lieverd

Kus

3. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik weet ook wel dat ik het van me af moet zetten, maar ik voel me nu zo klote! Ik kan er helemaal niet tegen als ik een fout maak en deze is me nog lekker ingepeperd ook. Pfff.........

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ja meis ik snap het helemaal hoor.... Tis ook niet makkelijk zoiets, en idd wat je zegt wordt t nog helemaal ingepeperd ook :(
    Een hele dikke knuffel meissie!

Kus

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Nu maar hopen dat het niet teveel consequenties heeft. Moet het nu maar even proberen te relativeren....

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    wat voor consequenties volgens jou dan lieverd?
    Probeer wel een beetje rustig te blijven he meis.

Kus

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Goedemorgen allemaal

heb straks een late dienst, dus nu ff leke rustig weer met laptoppie op de bank

@cathie
    6 weekjes nu al weer...vind het echt tof dat we gelijk lopen hihihih....
    en wat voor werk deed je ook al weer?

@meisie1987
    pfff, ik zou het echt niet voor me kunnen houden hoor..............hihi ben benieuwd hoe hij reageerd als je het verteld......laat het ons wel ff weten he;)

@debbedebs....
    Nou gooi het er maar allemaal uit hoor......pfff is ook een fout van je baas hoor.....
    als je je ziekmeld ga je pasd weer werken als je je beter hebt gemeld......dat had je toch niet gedaan? dan had ze je zelf maar moeten bellen.......grrrrrr werk zo af en toe he.....

@maaike1309
    hihihi ik hoop echt dat ik het met mijn werk voor elkaar krijg...ga er vanuit dat ik er ook ben 3 januari....gezelli
    hoe gaat het nu met je?

Even voor iedereen........ik heb een hyves aangemaakt voor dit clubpje.....als je nog niet bent uitgenodigd laat het dan even weten......Dan kunnen we je uitnodigen

xxxx

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Debs, arme meid! Kan me voorstellen dat je van de kaart ben. Ik kan daar ook nooit goed tegen hoor, als ik een afbrander krijg.. Maar fouten kunnen toch gebeuren? Wat zou het voor consequenties moeten hebben voor je dan?

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Dat weet ik eigenlijk ook niet. Maar dat gaf ze wel aan! Pfff, het is soms ook echt een *piep*mens.
    Het kan eigenlijk ook geen consequenties hebben, ze kan me echt niet op straat zetten ofzo. Ze kan een notitie in mijn dossier zetten, nou ja, boeien!
    Ik heb het eigenlijk ook best gehad op m'n werk en dit draagt er allemaal niet aan bij. Maar om op dit moment, nu we zwanger willen worden, m'n vaste baan op te zeggen en iets anders te gaan zoeken, vind ik nogal eng!

10. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jee debs, meid....is niet echt jou fout hoor, je was toch gisteren ook al thuis! pfff fijn he van die bazen...

zo ik ben naar de tandarts geweest,...alles perfect alleen mijn tandvlees is erg gevoelig bloed veel. maar ken door de zwangerschap komen.
    straks feestje, mijn peettante is 40jr werkzaam in hetzelfde ziekenhuis dus daar ga ik met mams heen, dan om 19.00 de eerste afspraak met de VK...pff ben al vraagjes ant verzamelen haha

Dikke kuss

PS: ik ben volgens mij nog niet op hyves uitgenodigt snik snik...heb ook nog nie gekeken op hyves..gelijk ff doen hihi

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Meiden... willen jullie ff mn fotoboek checken... :s:s

12. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    ow ben wel uitgenodigt haha, en ik zie dat jullie al een poll over mij hebben gemaakt hahah :D

Kus

13. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    lieve lieve lady!

ik zie echt heel duidelijk een streep! echt serieus! meis!

Wow! haha zouden we dan toch saampies zwanger zijn :D kussssss

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    haha ik had het al gezien meis op msn... ik zei t toch! zwanger lieffie :D

Kus

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Whaaaaaaaaaaaaaaa, ik zie echt een streepje meis!
    Helemaal geweldig!
    En je wist zo zeker dat je ongi zou worden ;) !
    Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeel blij voor je!

16. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Lady,

Ik zie ook duidelijk een streepje... Gefeliciteerd meisje! :)

Liefs Nanske

17. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Gefeliciteer......ook ik zie een streepje...:p je komt er niet onderuit haha......tof meid

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Marleen: ja alweer 6 weekjes ja! Als de volgende 6 weken ook snel verlopen zijn we er zo! Ik ben trouwens secretaresse.

@Missy: mijn tandvlees is ook supergevoelig hoor. Ik heb een ijzersterk gebit, keihard glazuur, maar tandvlees oei oei. Bloed ook snel, dus weet hoe het voelt :oops: Laat ff weten hoe je eerst intake bij de vk was!

@Debs: ze kan je echt niet ontslaan! Bazen hebben de nare gewoonte hun frustraties op hun personeel af te reageren. Zeer slechte eigenschap. Probeer gewoon vandaag aan jezelf te denken meissie!

@LJ: ik zie duidelijk een streep hoor! Gefeliciteerd! Over een paar daagjes nog een keer testen en dan kijken of ie duidelijker is!

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis, weet ook dat ze me echt niet kan ontslaan! Dat is immers m'n vak, hahaha! Ach, het was gewoon ff teveel, maar ben al wel weer rustiger! Het helpt altijd zoooooo veel om het er ff lekker met jullie over te kunnen hebben! xxx

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ladyjoey: ik zie idd ook een streep meid
    gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina