Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goed zo lieverd (debbedebs) Fijn he om hier je ei kwijt te kunnen :D
    Ziek lekker uit meissie

Kus

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Debs: wat doe je voor werk eigenlijk? En klaag maar lekker hier hoor! Daar zijn we toch voor? Af en toe even je gal spuien kan hier geen kwaad haha! Dus pak een kop thee en zet dat rare mens voor vandaag uit je hoofd!

3. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Nou meiden...ik ga me zo klaar maken om te werken......

Fijne dag nog allemaal en hopelijk tot snel.....

@cathie.......Jij bent ook uitgenodigd voor de hyves...je hoeft alleen maar ff te accepteren...

xxxxx marleen

4. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    debs, lkkr uitzieken hoor, en laat dat mens maar tieren, heb je thuis geen last van iig.

heey cathie, ik benook altijd secretaresse geweest :D zie nou wel dat ik je werk kan overnemen hihi!

kus

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden, ik ben HR Adviseur voor 3 vestigingen. M'n HR leidinggevende is een Belgische, aangezien wij in de organisatie sinds kort een Benelux structuur hebben. Een ontzettend chaotisch mens, die het ene zegt en het andere doet, pfff. In Belgie gaan ze ook veel strenger met hun personeel om dan hier. Wij (m'n HR collega's) zijn heel zelfstandig en daar is ze aan de ene kant heel blij mee (stuk makkelijker voor haar), maar aan de andere kant heeft ze er ook moeite mee. Tsja en daar kan ik ook niets aan veranderen.

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    meiden ik ga een toetje maken voor kerst en als t goed lukt en lekker is ga ik het ook op onze date maken
    dit blijft wel een verrassing natuurlijk :D

Spreek jullie later weer :D

Kus

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Marleen: werkse vandaag meid!

@Debs: tja, lijkt me moeilijk dan om samen te werken met iemand die hele andere opvattingen heeft over het runnen van personeel. Ik vind ze hier af en toe al streng :( Dat zij moeite heeft met de nederlandse werkwijze en jullie zelfstandigheid, moet ze niet op jullie afreageren. Daar ben je geen leidinggevende voor..

@Missy: hahaha wat grappig, jij ook secretaresse. Ik doe het nu 2 jaar en het werk zelf bevalt me wel, maar het ligt aan de werkplek en de werkzaamheden of ik het leuk vind. Herken jij vast wel...

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    We zijn benieuwd hoor Maaike!

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Nee, daar heb je inderdaad gelijk in! Ze weet zelf ook dat haar positie in de de organisatie niet echt heel sterk is, maar ik waak ervoor om ook voor haar fouten op te draaien.
    Maar zijn ze bij jou op het werk zo streng?

Ik kan me heel goed voorstellen dat het inderdaad heel erg ligt aan je werkplek en je werkzaamheden of je je werk leuk vindt!

10. Missy24

Missy24 Actief lid

23 sep 2008
    268
    0
    0
    Gelderland
    jah cathie dat ken ik ook, ligt heel erg aan, wt je doet en voor wie....

ik heb een tijd in duitsland gewerkt was helemaal super en later bij een hypotheekverstrekker nou vond het verschrikkelijk en was binnen 2mnd weer weg hhaha

ik heb geleerd voor Directie secr. en jij dan?

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debs; nee hier op mijn werk zijn ze niet streng, helemaal niet zelfs, maar in Nederland zelf bedoel ik. Heb wel strenge werkgevers gehad hoor. En ik vind dat een leidinggevende moet leiding geven en stimuleren. Niet personeel afkraken en k*t klusjes afschuiven op je "onderdanen". Zo'n leidinggevende heb ik weleens gehad. Ik was toen ook snel weg haha.

@Missy, ik heb gestudeerd voor "gewone" secretaresse (niveau 3) en ben nu medior secretaresse. Ik krijg van mijn detacheringsbureau 4 cursussen per jaar aangeboden, dus zo blijf ik mooi bij en train ik mezelf.

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Oh sorry, dan begreep ik je verkeerd meis!
    Ik vond het al zo raar dat ze bij jullie streng waren, aangezien je de hele dag op internet kan zitten, hahaha!

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha, nee hier boeit het ze niks, maar anders zou ik me ook niet de pest vervelen...ik mag vast niet de hele dag internetten hoor, maar ja, niemand die dat controleert..zit hier heel zielig alleen in m'n hoekje :(

Ik heb liever een baan waar ik tenminste nog moet nadenken, en niet formuliertjes alleen hoef op te ruimen. Ben ook niet zo gemotiveerd nu, terwijl als ik het naar m'n zin heb ik toch echt een harde werker ben. Maar ja, als toch niemand op let... Voordeel van hier zijn de werktijden en de vrijheid, nadeel de enigzins saaie werkzaamheden. Maar zo heeft elke werkgever wel wat denk ik..

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    he meiden, heb toch maar besloten om het zaterdag te doen haha... ff rustig dagje voor mezelf :p Samen met mijn mannetje koken is ook leuker ;)
    Hoe gaat ie hier? Debbedebs beetje rustig geworden meis?

Kus

15. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He lieverds, ben inderdaad weer wat rustiger geworden ;) ! Heb net m'n schatje nog gesproken en dat helpt ook altijd heel goed!
    Het werk kan me nu ff gestolen worden hoor!
    Misschien dat ik vandaag ongi ga worden en anders misschien morgen er nog een testje tegenaan gooien. Maar dat vind ik wel eng eigenlijk. Kijk wel even.....

16. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meis, dat is echt heel vervelend! Uitdaging in je werk is zo belangrijk! En als je dan ook nog eens heel de dag alleen zit, pffff moeilijk hoor meis! Hopelijk kunnen wij je een beetje door de dag slepen!

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    spannend debbedebs, wanneer ga je weer testen dan?
    Goed dat je je weer beter voelt ;)

Kus

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

He Debb!

Hier ff stiekem vanuit het werk..
    Kop op, komt allemaal goed, je maakt jezelf denk ik veel gekker dan dat nodig is..

X

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hahaha, thanx meis! Ben nu misschien (weet wel zeker ;) ) ook wel overgevoelig voor alles!

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    LJ heeft voor mij gependeld dat ik woensdag (morgen) positief zou testen. Ik pin me er niet teveel op vast hoor, maar misschien voor de zekerheid er toch maar een testje tegenaan gooien ;) !

Kus

Deel Deze Pagina